1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody w GWX 2.0 - które aktywować.

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 5 • Strona 1 z 1

Mody w GWX 2.0 - które aktywować.

Postprzez FALCAO_82 » 12.02.09, 08:07

Witam wszystkich. Zainstalowałem po raz pierwszy mod GWX 2.0 i mam pytanie - które mody aktywować w JSGME (poniżej lista):
- English Nav Map and Grid Refs
- Fix French
- Indian Ocean Campaign Files Only
- Lite Harbor Traffic
- Merged Campaign
- 16 KM Athmosphere
- Black Sea Campaign Files Only
- Captains America's Officer Icons
- Enhanced Damage Effects
- Integrated Orders
- Late War Sensors Snorkel Antennas
- VIIC41 Player Sub

Czy mogli byście po krótce opisac od czego jest dany mod. Zaznaczam że nie jestem starym wyjadaczem i nie gram na 100% realizmu.

Dziękuje za pomoc i życzę udanych łowów.
FALCAO_82
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 04.02.09, 20:46

Postprzez Dawid[PL] » 12.02.09, 12:14

Od góry:
-Zmienia nazwy na mapie nawigacyjnej na angielskie z niemieckiego( u mnie OFF)
-Dodaje język francuski(OFF)
-Jeżeli grasz we flotylli na Oceanie Indyjskim musisz aktywować ten mod(zależy jak grasz OFF/ON)
-Dodaje ruch w porcie :?: ale nie jestem pewien (ON)
-połączone kampanie :?: też nie wiem dokładnie poco to :P (ON)
-Zwiększa zasięg widzenia z 8 do 16 km (ON) u mnie OFF bo jak włączę to wtedy mi się coś kiełbasi i mam całe niebo czarne:shock:
-Jeżeli grasz we flotylli na morzu czarnym też musisz aktywować ten mod (OFF/ON)
-Zmienia ikonki oficerów w lewym dolnym rogu ekranu(OFF)
-Dodaje widoki zniszczeń po uderzeniu torpedą i po strzale z działka(ON)
-Wyłącza ordery na ubraniach załogi podczas patrolu jeżeli takie posiadają, zgodnie z realiami historycznymi(ON)
-Dodaje radar i wykrywacz fal radiowych w późnym okresie wojny na chrapach(ON)
-Dodaje do gry u- boot typu VII C41(ON)
To Tyle od mnie
:wink:
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez dragonfly » 12.02.09, 17:10

Odnośnie ostatniego submoda. Konkretniej chodzi o to, że gra zmienia tekstury z VIIC na VIIC/41. Czyli wprowadzamy ten mod tylko wtedy jeśli gramy jednostką typu VIIC/41.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Fishbone » 20.02.09, 02:32

Lite Harbor Traffic-- Ten mod nie dodaje ruchu w porcie a wręcz przeciwnie-zmniejsza go, co jest istotne dla posiadaczy słabszych komputerów.

Integrated Orders --- nie chodzi o wyłączanie orderów na mundurach oficerów, tylko o to że ten mod dodaje ikonki rozkazów


[img]file:///F:/Documents%20and%20Settings/andrzej/Pulpit/Clipboard02.bmp[/img]
Fishbone
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 05.04.07, 22:57
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Olamagato » 22.03.09, 12:18

Widzę, że mnóstwo przekłamań w postach co do opcji GWX. Tu jest prawidłowy opis modów opcjonalnych (taki sam zarówno dla 2.x jak i 3.0)

1. 16km Atmosphere
Zalecenia: Wymagana grafika znacznie silniejsza niż zalecana dla SH3 oraz procesor dwa razy wydajniejszy niż zalecany.
- Zmienia zasięg widzenia z 8 km na 16 km. Bardzo zmniejsza ilość klatek na sekundę (FPS) na słabszych kartach graficznych.

2. Alternate Loadscreen - Full Circle
Zalecenia: Bez znaczenia.
- Zmienia jedynie obrazek początkowy ładowania na inny

3. Alternate Flotillas
Zalecenia: Wybór 3. flotylli zamiast 11. do września 1944.
- Niektóre flotylle były likwidowane lub reorganizowane w trakcie wojny. Aby móc grać przez cały jej okres SH3 i GWX uwzględnia te reorganizacje i przenosi nas automatycznie do innej flotylli po reorganizacji. Zwykle do tej, do której większość okrętów została przeniesiona. Alternatywne flotylle pozwala zamienić flotyllę 11 na 3 od początku wojny, aż do września 1944 gdy jej okręty zostały połączone z flotyllą 11. Opcja ta pozwala więc grać przez większość wojny patrole rozpoczynające się z zatoki Biskajskiej, a po automatycznym przeniesieniu pod koniec wojny do Norwegii popływać sobie jeszcze na U-boocie XXI.

4. Axis Mediterranean Aircraft Skins
Zalecenia: Opcja historyczna.
- Zmienia oznakowanie własnych samolotów na odpowiednie dla Morza Śródziemnego. Może przez to utrudniać lub ułatwiać rozpoznanie własnych samolotów i tym samym spowodować ich zestrzelenia, albo pomyłkowe zignorowanie samolotów wroga.

5. Black Sea only
Zalecenia: Wybór 30. flotylli.
- Okraja ruch morski do Morza Czarnego. Ma sens tylko dla gry 30. flotyllą do września 1944.

6. Captain America officer icons
Zalecenia: Bez znaczenia.
- Inne ikony oficerów.

7. English Nav Map and grid refs
Zalecenia: Wyszukiwanie celów wg danych historycznych.
- Brytyjskie współrzędne na mapach w stopniach. Ułatwia odnalezienie jednostek po informacji z brytyjskich komunikatów radiowych na początku wojny lub z danych historycznych podawanych w stopniach.

8. Enhanced damage effects
Zalecenia: Wymagana grafika znacznie silniejsza niż zalecana dla SH3.
- Wzmacnia efekty wizualne dymu i ognia. Zmniejsza FPS na słabszych kartach w czasie nakierowania kamery na płonące lub wybuchające jednostki.

9. Fix French
Zalecenia: Opcja tylko dla francuskojęzycznych.
- Polepszenie francuskiej wersji językowej gry

10. Indian Ocean Only
Zalecenia: Wybór 10. i 12 floty.
- Okraja ruch morski do Oceanu Indyjskiego. Ma sens tylko dla kampanii w 10. i 12. flocie.

11. Integrated Orders
Zalecenia: Niezbędny do gry posługując się wyłącznie myszą.
- Dodaje lub przestawia niektóre rozkazy dla innych oficerów niż pierwotnie. [Może powodować jednak inne lub dziwne działanie różnych rzeczy. Np. znika ewentualnie przywrócony znacznik okrętu nad wodą (mimo, że pozornie nie ma to żadnego związku).]

12. Late War Sensors Snorkel
Zalecenia: NIGDY nie instalować na początku gry!
- Nie wolno go instalować bez powodu! Jeżeli to zrobimy możemy rozwalić sobie grę. Oto jedyny powód do instalacji tego moda:
Kiedy będąc w porcie i ulepszając/zmieniając okręt zauważymy, że pojawi się nam na liście ulepszeń:
"FuMB-29 --NIE WYBIERAJ--" lub
"FuMB-37 --NIE WYBIERAJ--"
Wtedy wychodzimy z gry, włączamy opcję "Late War Sensors Snorkel" i wracamy do zapisu w porcie w miejscu w którym go opuściliśmy. Odpowiedni typ detektora (29 lub 37 zależnie od typu okrętu) został zainstalowany automatycznie przez włączenie tej opcji GWX. Możemy teraz ulepszyć inne elementy okrętu lub zmienić torpedy. Ulepszenia detektora już nie dotykamy.

13. Lite Harbor traffic
Zalecenia: Słabsza grafika (gorsza niż GF 7800 / Radeon X1950 Pro) lub procesor (gorszy niż 2 x 3,5 GHz) albo mniej niż 1,25 GB RAM.
- Okraja ruch lub obecność jednostek Osi w portach. Przydatne jeżeli z powodu słabej karty graficznej i bardzo niskiego FPS powstaje problem z wypłynięciem portu z powodu szarpania grafiki i dużego spowalniania gry.

14. Main Movie "Das Boot"
Zalecenia: Bez znaczenia.
- Zamienia filmik z oryginalnymi zdjęciami z II. W.Ś. w menu na migawki z filmu Das Boot.

15. Merged Campaing
Zalecenia: Zmiana bazy, przeniesienie na inny akwen, albo współczesny, bardzo silny komputer przekraczający kilkunastokrotnie zalecane wymagania.
- Włącza ruch morski we wszystkich akwenach jednocześnie. Czyli dodaje do ruchu na Atlantyku ruch na Morzu Czarnym oraz Oceanie Indyjskim. Ma sens dla osób, które w jednym patrolu (lub kilku kolejnych) przemierzą conajmniej dwa z tych akwenów - dotyczy to patroli w których spodziewamy się przeniesienia bazy na Daleki Wschód lub na Morze Czarne.
W pozostałych wypadkach opcja dla "Jasiów wędrowniczków".

16. No medals on crew
Zalecenia: Opcja historyczna.
- Brak medali na uniformach roboczych załogi. Opcja historyczna.

17. Open Hatch Mod
Zalecenia: Bez znaczenia.
- Otwiera właz na grodzi wodoszczelnej w centrali.

18. VIIc41 Player Sub
Zalecenia: Włączyć w 1941r. pływając na VIIC, opcja historyczna.
- Zmienia model VIIC na VIIC/41, który był zbudowany ze znacznie wytrzymalszej stali. Tym samym VIIC/41 może zanurzać się o wiele głębiej niż standardowy VIIC. Ze względu na ograniczoną ilość modeli wersję tę trzeba używać zamiennie z już istniejącym modelem. Zastępuje więc on starszy model VIIC. Opcję tę można włączyć w każdym momencie - ale historycznie należy to zrobić dopiero od 1941 r.

Zasadniczo opcje te (oraz inne mody poza Fix French i spolszczeniem) można włączać lub wyłączać wtedy kiedy następnym wczytanym zapisem będzie "port" (baza macierzysta lub uzupełnienia zapasów ze statków zaopatrzeniowych - w tym mlecznych krów).
Zmiana modów i następnie wczytanie zapisu w trakcie patrolu niemal zawsze kończy się zawieszeniami, wysypkami lub nienormalnymi zjawiskami w grze. Nie należy tego robić.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23


Posty: 5 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości