1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 3

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 147 • Strona 3 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Postprzez GrapHite » 30.12.08, 13:14

czy 16km jest juz w GWX? czy chodzi ci o osobny mod (dodawany JSGME)?
i czy sa juz jakies mody przerobione specjalnie pod GWX3? bo widze ze wiekszosc z GWX2.1 smiga na 3.0 :?
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez marek128 » 30.12.08, 14:14

Czy ktoś może mi powiedzieć co zmieniają ewentualnie dodają niżej wymienione mody:
Poul Sound, Torploads, Enhanced Particle
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez piechcik » 30.12.08, 14:20

ten 1 zmienia właściwie szystkie dźwięki w grze ja bez niego nie moge żyć :D:D
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez marek128 » 30.12.08, 14:34

a pozostałe 2?
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez Dawid[PL] » 30.12.08, 17:17

Ponawiam prośbe o linka do depth charges mod 8)
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez piechcik » 30.12.08, 17:40

piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez Dawid[PL] » 30.12.08, 18:11

Heh wiem szukałem tam, no i chyba slepy jestem bo nie widze:]
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez marek128 » 30.12.08, 18:12

Dawid[PL] napisał(a):Heh wiem szukałem tam, no i chyba slepy jestem bo nie widze:]


podaj maila to Ci wyślę
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez wolfx » 30.12.08, 19:11

witam,nie mogę znaleźć tego Enhanced Particle moda jeśli można poproszę na Irek34@gmail.com z góry dziękuję :)
wolfx
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 06.11.08, 18:18

Postprzez jaxa » 30.12.08, 22:11

GrapHite napisał(a):czy 16km jest juz w GWX? czy chodzi ci o osobny mod (dodawany JSGME)?
i czy sa juz jakies mody przerobione specjalnie pod GWX3? bo widze ze wiekszosc z GWX2.1 smiga na 3.0 :?


Po instalacji GWX 3.0 wchodzisz do jsgme (które instaluje ci się razem z GWX) i wybierasz GWX 16km atmosphere.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10

Postprzez Dawid[PL] » 30.12.08, 22:42

marek128 napisał(a):
Dawid[PL] napisał(a):Heh wiem szukałem tam, no i chyba slepy jestem bo nie widze:]


podaj maila to Ci wyślę


Ok dzięki juz podaje daw1@op.pl
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez marek128 » 31.12.08, 09:26

plik poszedł
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez GrapHite » 31.12.08, 16:17

marek128 napisał(a):a pozostałe 2?


Torploads - rozpoznawalny wyglad torped
Enhanced Particle - zwiekszone efekty czasteczkowe podczas wybuchow
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez GrapHite » 31.12.08, 20:42

http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=145945

w temacie o modzie 'st naz' ktory zmienia wyglad portu i dodaje jednostki (w porcie) sa dwa linki - czy moze mi ktos pomoc? czym sie one roznia? jeden jest na gorze drugi na dole. Z moim ang az tak dobrze nie jest :oops:

drugie pytanie:
czy kazda jesnostka plywala "w zaciemnieniu" ? zero swiatel na statkach :( np. jednostki sojusznicze przy swoich portach.
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez marek128 » 03.01.09, 17:20

piechcik napisał(a):ten 1 zmienia właściwie szystkie dźwięki w grze ja bez niego nie moge żyć :D:D


A może ktoś mi dokładnie wytłumaczyć jak zainstalować mod Poul Sound ? Próbowałem przez JSGME ale może coś sknociłem dlatego zwracam się do was o pomoc
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez GrapHite » 03.01.09, 19:02

marek128 napisał(a):
piechcik napisał(a):ten 1 zmienia właściwie szystkie dźwięki w grze ja bez niego nie moge żyć :D:D


A może ktoś mi dokładnie wytłumaczyć jak zainstalować mod Poul Sound ? Próbowałem przez JSGME ale może coś sknociłem dlatego zwracam się do was o pomoc


kopiujesz do katalogu MODS (katalog gry) i przez JSGME nie bylo u mnie problemu. Mod jest spory kilka sekund trwa jego dodanie ale chodzi gut. Napisz jak robisz i dlaczego nie chodzi i po czym stwierdasz, ze nie chodzi ?
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez marek128 » 03.01.09, 19:06

w tym modzie jest specyficzny odgłos chowania/wysuwania peryskopów komendy głębokość peryskopowa, ładowanie działa pokłądowego itd U mnie to wygłąda tak jakby tego moda wogóle nie było dźwięki są te z GWX-a
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez GrapHite » 03.01.09, 19:16

marek128 napisał(a):w tym modzie jest specyficzny odgłos chowania/wysuwania peryskopów komendy głębokość peryskopowa, ładowanie działa pokłądowego itd U mnie to wygłąda tak jakby tego moda wogóle nie było dźwięki są te z GWX-a

hmmm... w sumie od sporego czasu uzywam tego moda (GWX2.0) i nie wiem jakie traz dzwieki sa w GWX3.0 :lol: ale na szczescie jest inne dryndryn niz w "golym" sh3 :D kolejny swietny dzwiek to po komendzie "powrot na kurs" rewelacja :lol: wogole dzwieki sa super zrobione.
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pw524 » 03.01.09, 19:43

Ja zrobiłem sobie swój miks. Część z gołej gry, część z GWX, część z NYGM i troszkę z wolfpaka.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez piechcik » 04.01.09, 19:33

czyli gwx 3 to ściema bo nie wnosi żadnych zmian :D chłyt marketindody :D
Obrazek
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez deder90 » 16.01.09, 07:28

Witam , jeśli ktoś chciałby moda GWX 3.0 EXPANSION GOLD
http://games.on.net/file/23203/GWX_3.0_ ... er_III_Mod
deder90
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.09, 13:21

Postprzez GrapHite » 16.01.09, 19:23

deder90 napisał(a):Witam , jeśli ktoś chciałby moda GWX 3.0 EXPANSION GOLD
http://games.on.net/file/23203/GWX_3.0_ ... er_III_Mod


to gwx3 tylko ze rozszerzony? ktos go sprawdzil? jakies diametralne roznice? i czy majac goly gwx3 po zainstalowaniu gwx3 exp trzeba ZNOW zaczynac kampanie od nowa?? :?
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez deder90 » 18.01.09, 12:51

Do SH lll wróciłem po dłuższej przerwie, więc nie jestem przekonany czy jest to rozszerzenie czy GWX 3.0 , sami wypróbujcie. Na podanej stronce są wypisane wprowadzone zmiany porównajcie z własnym GWX 3.0 i będzie wszystko wiadomo . Przy okazji MOD jest świetny.
deder90
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.09, 13:21

Postprzez pw524 » 18.01.09, 16:19

O rany!!! Piszecie w temacie GWX3 GOLD i pytacie się co to jest to GOLD. Nie ma innego GWX3, każde ma w nazwie EXPANSION GOLD.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez GrapHite » 18.01.09, 16:43

pw524 napisał(a):O rany!!! Piszecie w temacie GWX3 GOLD i pytacie się co to jest to GOLD. Nie ma innego GWX3, każde ma w nazwie EXPANSION GOLD.


i wszsytko jasne :oops:
GrapHite
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 69.000 BRT

Dołączył(a): 13.08.08, 20:34
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 147 • Strona 3 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron