Edytor Misji SH III
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 37
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Edytor Misji SH III
Czy moze ktos podesłac mi misje jeden ja jeden okret do grania w necie?
Dziekuje juz sOnar sie tym zajał nie było pytania
Dziekuje juz sOnar sie tym zajał nie było pytania
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Ja moge dac wam dwie misje dla wielu graczy, polecam potestowac na serwerze UBI w grupach, samemu tez to sie da grac ale wieksza frajda jak ktos jest z towarzystwa, ustawilem tu duzy rozrzut losowy wiec misja wielokrotnie powtarzana nie pozwala zapamietac pozycji wroga ani swojej.
http://majama.republika.pl/store/Longday1940.zip
http://majama.republika.pl/store/Longday1942.zip
ostatnio w tej drugiej pojawilo nam sie stado samolotow, chociaz nie ma ich w scenariuszu, widac jest to obszar w zasiegu lotnictwa bazowego albo jakis carrier byl w poblizu, polegliśmy bez wyjątku
znalazlem wyjasnienie na forum subsim dotyczace losowo generowanych celow, minimalna odległość do ludzkich jednostek dla randomów nawodnych to 20km a dla lotniczych 25km, zaraz ide potestowac czy mi sie losowe konwoje bedą pojawiać, jesli zadziala to dam wam linki do misji
http://majama.republika.pl/store/Longday1940.zip
http://majama.republika.pl/store/Longday1942.zip
ostatnio w tej drugiej pojawilo nam sie stado samolotow, chociaz nie ma ich w scenariuszu, widac jest to obszar w zasiegu lotnictwa bazowego albo jakis carrier byl w poblizu, polegliśmy bez wyjątku
znalazlem wyjasnienie na forum subsim dotyczace losowo generowanych celow, minimalna odległość do ludzkich jednostek dla randomów nawodnych to 20km a dla lotniczych 25km, zaraz ide potestowac czy mi sie losowe konwoje bedą pojawiać, jesli zadziala to dam wam linki do misji
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
Stworzyłem bardzo uniwersalna misje do gier multiplayer dla prawdziwych wyżeraczy, misja przewiduje długa gre tak jak wszystkie moje misje, jak ktos nie ma chociaz 2 godzin to niech sobie glowy nie zawraca
Uniwersalnośc ma polegac na zastosowaniu mnóstwa elementow losowych, tak wiec ta misja nigdy nie bedzie taka sama, ma taka zalete że gdy sie w nia zagra pod GWX to zadzialac powinna z tymi wszystkimi dodanymi jednostkami co sa w GWX, niestety nie mam teraz czasu na testy, więc testujcie za mnie i piszcie mi uwagi. teoretycznie jest możliwosc że zaden z generowanych konwojów sie nie pojawi, ale to prawdopodobienstwo jest znikome (raz na tysiac) i nigdy w moich symulacjach sie tak nie zdarzylo. Interesujące jest czy gracze spotkaja w czasie misji jakies samoloty i co to beda za samoloty, bo moga sie pojawic i wasi i wrogowie, decyduje szczescie i wichry wojny
a misja jest do wrzucenia do katalogu data/multimisions/english czyli tak jak zwykle. link do pliku:
http://majama.republika.pl/store/search ... oy1940.zip
Jest jeszcze takie niebezpieczenstwo ze wygeneruje sie zbyt duzo jednostek i komus komputer nie wyrobi i gra padnie, wtedy najlepiej zaczac ta misje jeszcze raz, moze tym razem powstanie mozliwa ilosc obiektów i sprzet wyrobi.
Uniwersalnośc ma polegac na zastosowaniu mnóstwa elementow losowych, tak wiec ta misja nigdy nie bedzie taka sama, ma taka zalete że gdy sie w nia zagra pod GWX to zadzialac powinna z tymi wszystkimi dodanymi jednostkami co sa w GWX, niestety nie mam teraz czasu na testy, więc testujcie za mnie i piszcie mi uwagi. teoretycznie jest możliwosc że zaden z generowanych konwojów sie nie pojawi, ale to prawdopodobienstwo jest znikome (raz na tysiac) i nigdy w moich symulacjach sie tak nie zdarzylo. Interesujące jest czy gracze spotkaja w czasie misji jakies samoloty i co to beda za samoloty, bo moga sie pojawic i wasi i wrogowie, decyduje szczescie i wichry wojny
a misja jest do wrzucenia do katalogu data/multimisions/english czyli tak jak zwykle. link do pliku:
http://majama.republika.pl/store/search ... oy1940.zip
Jest jeszcze takie niebezpieczenstwo ze wygeneruje sie zbyt duzo jednostek i komus komputer nie wyrobi i gra padnie, wtedy najlepiej zaczac ta misje jeszcze raz, moze tym razem powstanie mozliwa ilosc obiektów i sprzet wyrobi.
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
Nastepna misja, tez losowa ale juz nie tak mocno skomplikowana i nie az tak mocno atrakcyjna pewnie, za to trudniejszy rok i jeden wielki konwój
http://majama.republika.pl/store/randomconvoy1944.zip
http://majama.republika.pl/store/randomconvoy1944.zip
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
wprowadzilem poprawki zamieniajace transportowce wojsk w statki normalne ladunkowe lub tankowce po tym jak nam w misjach SH3 generowalo ogromne transaltlantyki po 44000 ton ktore nie wiadomo czemu same ulegaly zepsuciu i stawaly jak kołki czekajac na zatopienie, widac te ogromne jednostki nie sa doskonale zasymulowane i lepiej nie brac ryzyka pojawienia sie takiego łatwego łupu. dokonalem tez innych malych poprawek niewielkiego znaczenia, teraz w misjach jest informacja o wersji, aktualna jest v.2 linki te same co powyżej
misje w testach wypadaja bardzo ciekawie, ale ostrzegam ze sa dla dobrych graczy i za bledy placi sie szybkim zejsciem
misje w testach wypadaja bardzo ciekawie, ale ostrzegam ze sa dla dobrych graczy i za bledy placi sie szybkim zejsciem
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Edytor Misji SH III
A mi wyskakuje coś takiego :
ERROR: Player's unit Type IID#1 enters the game after mission start.
Nie wiem co z tym zrobić, szukałem w edytorze i nic :/
Z góry dziekuje
ERROR: Player's unit Type IID#1 enters the game after mission start.
Nie wiem co z tym zrobić, szukałem w edytorze i nic :/
Z góry dziekuje
- Matios
- Tonaż: 2.000 BRT
- Dołączył(a): 28.06.09, 15:36
Re: Edytor Misji SH III
Matios napisał(a):A mi wyskakuje coś takiego :
ERROR: Player's unit Type IID#1 enters the game after mission start.
Twój uboot IID wchodzi do misji przed datą startową misji.
Wszystkie jednostki muszą wejść do misji w dacie jej startu czyli
- misja zaczyna się 1942.02.02
- wszystkie jednostki wchodzą do misji 1942.02.02
oczywiście godzina wejścia musi też być identyczna
pozdrawiam
- sOnar
- Tonaż: 148.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
- Lokalizacja: www.wardc.890m.com
Re: Edytor Misji SH III
Dzięki działa
Lecz jak dodać tę mapę do pozostałych misji? Wklejam ją tam, gdzie są pozostałe inne, do nowego folderu, nawet skopiowałem z innego pliku plik "Media". Jak uruchomić tą misje w grze?
edit:
ok działa
Lecz jak dodać tę mapę do pozostałych misji? Wklejam ją tam, gdzie są pozostałe inne, do nowego folderu, nawet skopiowałem z innego pliku plik "Media". Jak uruchomić tą misje w grze?
edit:
ok działa
- Matios
- Tonaż: 2.000 BRT
- Dołączył(a): 28.06.09, 15:36
Posty: 37
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości