1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 2.1 - Mapy portów - gdzie można znaleźć?

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 22 • Strona 1 z 1

GWX 2.1 - Mapy portów - gdzie można znaleźć?

Postprzez barel » 05.11.08, 02:04

1.) Witam serdecznie. Gram w GWX 2.1. Gorąca prośba : Czy istnieją plany alianckich portów (sieci, pola minowe) ??? Bardzo by się to przydało do planowania podejścia.. Bardzo proszę o udostępnienie i z góry dzięki :).

2.) Było już tu wspominane, ale słabo - gdzie trafić na grubą zdobycz (pancernik, lotniskowiec) ? W Scapa Flow, Loch Eve i Firth of Forth byłem, ale rzadko się coś trafia (nie licząc lekkiego krążownika). Czy GWX 2.1. uwzględnia realia historyczne - np przebazowanie okrętów z S. Flow po ataku Priena? Bardzo proszę o pomoc, Pozdrawiam
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez sOnar » 05.11.08, 11:07

Mapy niemieckich pól są ale alianckich? Nie wiem. Alianckie są po to by je własnoręcznie odkrywać :) jak to miało miejsce w wojnie. Wątpię co do przebazowania owych okrętów. Idź pod Dunkierkę i poczekaj jak z Malty dojdzie aliancki zespół i zacznie łupać francuzów. He he

Nie wierz w czary.

Stara moja zasada mówi: chcesz coś mieć - zrób to sam...
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez Gregpo » 05.11.08, 11:20

Do planowania podejscia..? ... hmmm :wink:

a myslalem, ze u-booty raczej do przetrzebiania konwojow byly przeznaczone ... :wink:
wycieczki do wrogich portow to ... szalony wrecz pomysl ...

zatopic krazownik lub pancernik na pelnym morzu, gdzie plynie on 25 wezlow w pelnej eskorcie to inna satysfakcja ... anizeli wplynac do wrogiego portu i wykasowac wszystkie jednostki tam cumujace.... a nastepnie odplynac jakby sie bylo na wczasach.

No tak ... takie rzeczy to tylko w GWX.

:wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez sOnar » 05.11.08, 11:57

Baja Bongo Gregpo. Właśnie po to jest GWX. Trzeba mieć masę ikry by pływać na normalu i się na stojące w portach jednostki łasić he he
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez Gregpo » 05.11.08, 14:45

Dlatego tez przerobilem GWX do cna. Wlasciwie to juz nie jest GWX ... :wink: ... w rzeczy samej .. :wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez sOnar » 05.11.08, 15:21

Zagadka. Jak zrobić podróbkę GWXa w 3 minuty?

- wgrać nowe modele i bajery
- podciągnąć wszystkie sensory o 200% zapominając o graczach real
- spakować i popchać na net

;)
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez pw524 » 05.11.08, 16:23

Panowie nikt nie przystawia nikomu pistoletu do głowy i nie zmusza do grania z GWX. Jak narazie to nie ma innej alternatywy bo wszystkie mody które dotąd wyszły to w sumie bajer. Z kolei gra w podstawowej wersji gry jest pozbawiona życia. Z całym szacunkiem dla pracy kolegi sOnar ale twój podobno świetny mod to narazie bliżej nie określona przyszłość więc gramy w to co mamy, a nie każdy musi być omnibusem i modować grę na własną rękę. Czekamy niecierpliwie na altyernatywę dla GWX, potestujemy ocenimy.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez sOnar » 05.11.08, 16:44

Nie mam zamiaru ożywiać portów w UTW wersja 1.0 bo nie mam na to czasu ani to do niczego mi nie jest potrzebne...
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez pw524 » 05.11.08, 16:58

Akurat nie o porty mi chodziło bo mnie nie rajcuje topienie statków przy kei (choć miło jest jak jest w nim jakieś ŻYCIE). Miałem na myśli to że w podstawowej wersji gry było małe zróżnicowanie jednostek, mały ruch na morzu, mało konwojów, no i jak się już zerknęło do portu to sceneria jak z horroru (zero życia). Cała gra była martwa, jak pływałem tydzień bez żadnego kontaktu to miałem wrażenie że jestem jedyną żywą istotą. Gwx nie jest idealne ale jest lepsze niż goła gra gdzie nic się nie działo a niszczyciel ZAWSZE wiedział gdzie jestem. Pamiętam jaki był zachwyt i poruszenie jak się pojawił GWX, wtedy podobał się wszystkim, bo był zdecydowanie czymś lepszym niż goła gra. Myślę że zawsze znajdzie się malkontent któremu się nie spodoba dany mod z tego czy innego względu.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez sOnar » 05.11.08, 17:11

pw524 napisał(a): pływałem tydzień bez żadnego kontaktu to miałem wrażenie że jestem jedyną żywą istotą


No to miałeś patrol jak za wojny i się powinieneś cieszyć. Podwodniacy całymi miesiącami czasem nic nie spotkali. Tak w ogóle to ja nie wiem jak ty pływałeś w czystym SH3 że nie mogłeś nic znaleźć. Wręcz mnie to bawi co piszesz bo brzmi to bardzo 'początkująco'. Tak to jest jak się pływa na przyspieszonym czasie nie racząc posłuchać samemu. W czystym SHIII karierze styczeń 40 - kwiecień 44 na pełnym realu na hydrofon nałowiłem:

dwa miliony siedemset pięćdziesiąt tysięcy ton

i jeszcze do końca kariery daleko - także radzę pokręcić samemu hydrofonem a nie liczyć na niemoty pokładowe...

Łowca coś z Ciebie cienki... bez urazy ale nie dziwię się że GWX powstał skoro reszta ma równie mało wydajne rozkazy jak Twoje :lol:

To czysty SHIII jest pełny życia... a w GWX statków jak odpustowych straganów. Kicz....
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez pw524 » 05.11.08, 17:42

No innej odpowiedzi się nie spodziewałem. po prostu byłem pewien że wyjedziesz z takim tekstem. To siedz miesiąc przy kompie z kompresją x1 :shock: . Człowieku zapominasz że to TYLKO GRA i nigdy nie będzie realem a ty chyba zatraciłeś granicę miedzy grą a życiem realnym. Ja w SH pykam dla przyjemności a nie żeby uprawiać jakiś wyuzdany masochizm. Wiesz co do tego "brzmi początkująco" to wybacz ale nie bedę się zachowywał jak dzieciak w piaskownicy i udowadniał kto gra dłużej (gram baardzo długo). Wiesz co ja naprwadę szanuję twoją pracę a przede wszystkim wiedzę ale apeluję o troszeczkę pokory i zrozumienia. Jednak pozwolę sobie na mały żart więc... Postaw sobie koło kompa wiadro kanapek i nocnik i do zobaczenia za miesiąc jak wrócisz z 1000% realnego rejsu :shock: . A może jeszcze jakiś spryskiwacz ze słoną wodą :D . A ja się w tym czasie pobawię bo dla mnie to tylko rozrywka, bo mam pracę, dom , dzieci itp....
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Gregpo » 05.11.08, 18:48

dwa miliony siedemset pięćdziesiąt tysięcy ton ? :lol: :lol: :lol:

no to rzeczywiscie jest to "real" ... :lol: :lol: :lol:

:wink:

Hmmm ... widze, ze pomalu noze sie otwieraja :-)) ...

Wiec ... dokladnie rozumiem sOnara i podobnie pw524 ... Jeden marzy o calkowitym realu ... drugi po prostu gra.
Powiem tak ... ja jestem chyba gdzies po srodku. Podlubalem troche w SH3 ... nawet nie tylko troche ... i wiem, ze taki prawdziwy real w SH3 to ... niestety bajka. Jest zbyt wiele rzeczy, ktorych nie mozna niestety w SH3 ruszyc ... Rumuni juz o to zadbali. Przekopalem wiec to co sie da ... podpatrywalem inne mody i wszelkiego rodzaju przerobki ... i przerobilem GWX tak aby byl jak najbardziej realny ... bo tego mi w nim brakowalo. Dlaczego przerabialem GWX ..? Wlasnie dlatego, ze jest w nim fajne teksturowanie, sporo modeli okretow i statkow, zycie w portach itd. Dla wlasnych potrzeb zmienilem sporo ... poczawszy od grafiki konczac na sensorach i innych pierdolach. Dodalem sporo jednostek, ktorych w GWX nie ma (bo dlaczego niby nie - czysty SH3 jest pod tym wzgledem cienki jak barszczyk - a nowe jednostki nie wplywaja na zmniejszenie realizmu - wrecz odwrotnie), zmienilem efekty pogodowe, refleksy itp., zmienilem marynarzom na innych jednostkach ich ubiory ... na takie jakie mi sie podobaja ... bo te obecne w GWX sa takie jak w wersji podstawowej ... zmienilem jeszcze kupe innych rzeczy - tylko po to aby mi sie lepiej gralo. Wykorzystuje tez sporo modow, ktore dodaja pewne efekty wizualne ... i nie tylko .... bo niby dlaczego mialbym ich nie uzywac jezeli sa ok ... :roll:

... :wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez pw524 » 05.11.08, 19:02

I to jest zdrowe podejście! Wielki szacun. Też bym chciał coś pozmieniać, tylko moja wiedza jest jeszcze za mała bo autentycznie nie mam czasu się tym zająć. A może fajnym pomysłem było by wstawienie jakiegoś pliku z obrazem twojej gry??? :wink: Noże się nie otworzą, ja naprawdę szanuję wiedzę i pracę sOnara, tylko po co ta buta. Obserwuję to co pisze od paru tygodni, zachowuje się jak jakaś kurde wyrocznia. Był tu na forum chłopak który też sporo potrafił ale się tak nie puszył.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez sOnar » 06.11.08, 00:06

Nie puszę się chłopaki ha ha. Poważnie. Po prostu grałem na maxa. Nie mam czasu dokończyć tej kariery i leży gdzieś w zipie odłogiem. W sumie nie patrzałem ile mam.

Przez przypadek zauażyłem że mam ponad milion. Potem zacząłem grać roztropniej. Nie siedziałem non stop. Kariera? Przez rok 22 patrole? Ech. To naprawdę niewiele więc nocnik i kanapki są mi zbędne. Nawet jej nie dokończyłem. Może kiedyś to zrobię. 3 lotnikowce na koncie też były.

Małe - po 14 tysięcy ale były - to też zdębiałem jak kolega napisał że SH III bez modów jest pusty. Chyba horyzont. Jak się ma nosa i się posłucha dobrze łowi się takie 'wieprzki' że nie trzeba GWXa i lasu statków. Obrazem? Wrzucę screenshota jak ją skończę.

Teraz robiąc moda nie mam nawet ochoty patrzeć na SHIII ech... wbrew pozorom - mam go dość. Poważnie. Przemęczenie tematem. Testy niczym pasożyty pozbawiły mnie energii... zwłaszcza jak mod padł. Klecę go powoli. Jak mam na to ochotę.

Bardzo mi się podoba podejście Gregpo. Zauważył nosens GWXa na realu i zaczął to zmieniać na prawdziwą grę. Pierwsze moje wrażenie z GWX to... komiks a nie symulator. Przeraziłem się widząc bajerę w nim. Brakuje w nim szarzyzny, mroku, rdzy, syfu, realnych na realu sensorów ect. Ja nie mogłem modować GWX bo wiedziałem, że i tak to będzie użyte dla normala. Skupiłem się na modzie własnym na real. Jak Gregpo mówi.

Nie wszystko się da bo kod to uniemożliwia gry. Dla jednego człeka modowanie to mordęga. Taka jest prawda. Do nikogo nic nie mam. Polecam jedynie hydrofon i uważne słuchanie. Lornetki są niczym. Najlepsze cele obierać na słuch. Taka moja rada. Łowienie na visual jest mało skuteczne.

Dlatego właśnie czysty SH3 wygląda martwo jednak hydrofon zamienia go w pełną życia symulację. Czasami bywa cicho ale nie jest tak źle jak ludzie mawiają

Pozdrawiam
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez Gregpo » 06.11.08, 00:35

Echhhh ... sOnar ... ciagle mowisz to samo ... niby jasno ... a jednak ...

Nawet nie wiesz jak bardzo czekam na Twoj mod ... moze uda sie Tobie cokolwiek dobrego wycisnac ponad to co sam wycisnalem .... oby .. I mowie to w calej okazalosci szczerze ...

.. hmmm ... no ok ..


kiedys to powiedzilem ... i teraz to powtorze ... sOnar jestes ... mam nadzieje ... jednym z najlepszych gosci od modownania jakich spotkalem na swojej drodze ... hmmm ... mojego modowania. :oops:

Dlatego tez ... wiem o czym mowisz ... wiem tez, ze nie mozna wszystkiego w tej grze przerobic i przeobrazic .... i ... sam chyba wiesz, ze sa momenty, ze trzeba powiedziec ... passssssssss ....

Ciekawy jestem co zaoferujesz w swoim modzie nowego ...? ... co, ze sprawi, ze bedzie to godne podziwu ... ciekaw jestem ... :wink:

Nie pisze tego zlosliwie ale naprawde w dobrej wierze . :!:

No wlasnie .. wiem, ze nielatwo sprawic tzw. "swoj" mod ... ale ... ile jeszcze czasu mamy czakac na Twoj ..?... Badz konkretny i ... w koncu ... okresl sie .. :!: :wink:

...

No i inna sprawa ... sOnar

Nie chodzi o puszenie sie ...

ale czasami to i mi sie wydaje, ze lekko sie koloryzujesz ... a innych jakos olewasz ... innymi slowy lekcewazysz ...

Wiemy juz o "Orle" ..., ktroego wciaz nie ma ....

wiemy tez o modzie ... hmmm ... tez go nie ma ...

...

hmmm ...

wiemy tez ...

pozdrawiam

"najeba... ny" Greg
..
ps.. co nie oznacza, ze glosowalem na Leppera :wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez pw524 » 06.11.08, 14:01

Dobra chłopaki, już spokojnie. Czekamy niecierpliwie na mod sOnara, ja też myślę że GWX jest za bajkowe ale jak pisałem narazie nie mamy alternatywy, chyba że potrafimy coś z tym zrobić tak jak Gregpo. Pozdrawiam WSZYSTKICH.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez jaxa » 06.11.08, 23:16

Dawno nie udzielałem się na tym forum i patrzę, że coś przegapiłem. Czytam opinie na temat GWX i szykowanego UTW i powiem tak: żeby samemu brać się za kompleksowy mod, obejmujący zmiany w grafice, dźwięku i realizmie gry trzeba być albo mitomanem albo wybitnej klasy specjalstą od kodu źródłowego, programowania, historii, meteorologii, fizyki, balistyki, hydrodynamiki, akustyki itp itd w jednym. Osobiście jeszcze nie poznałem takiej osoby, a z własnego doświadczenia wiem, ile było roboty przy GWX. Proponuję nie wieszać psów na GWX i pisać bzdetów typu "Zagadka. Jak zrobić podróbkę GWXa w 3 minuty?
- wgrać nowe modele i bajery
- podciągnąć wszystkie sensory o 200% zapominając o graczach real
- spakować i popchać na net".

Jeżeli koledze sOnarowi wyjdzie coś, w co da się pograć, to wypada tylko pogratulować. Póki co, to słysze tylko zapowiedzi, niektóre dość dla mnie kontrowersyjne typu "niepotrzebne mi statki w portach". Prawda jest taka, że poza GWX i NYGM 3.0 nie wyszło nic, co choć zbliżyło by się do poziomu tych modów w zakresie ich kompleksowości i skali dokonanych zmian.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10

Postprzez barel » 07.11.08, 10:28

Koledzy, dziękuję za obszerną dyskusję, ale zaledwie jedna osoba napisała tu na temat :), reszta to offtopic :). Dobry był tylko tekst z kanapkami i nocnikiem hehehe :D:D:D - szacunek.
barel
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 50.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.07, 23:47

Postprzez pw524 » 07.11.08, 13:51

Panowie czuję się trochę winny tego offtopic ale Koledze sOnarowi był potrzebny taki mały kubełek wody na głowę :D . jaxa masz rację tak jak pisałem nie ma alternatywy dla tych modów, mimo że nie są pozbawione wad to jest to kawał dobrej roboty. Kolego sOnar nie gniewaj się, i spokojnie pracuj. Pozwolę sobie odnieść się jeszcze do zamkniętego tematu...Pracuj spokojnie bo pośpiech jest złym doradcą, czekaliśmy tyle to jeszcze poczekamy, a myślę że najważniejsze żebyś był zadowolony z wyników swojej długiej i bez wątpienia ciężkiej pracy.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez wafel83 » 07.11.08, 14:50

A ja mam swoje pytanie odnośnie tematu. Czy pola minowe zmieniają się w trakcie czasu gry. tzn czy powstają nowe?

1 pole znajduje się na północ przy podejściu do portu na wyspie Św. Heleny zaraz zanim jest sporej długości zagroda. ale do portu można się śmiało dostać płycizną na zachodniej strone. w porcie spotkałek 2 lekkie krążowniki Soudhampton + klka małych statków.


PS. wtam i pozdrawiam wszystkich.
wafel83
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 27.08.08, 12:53

Postprzez pw524 » 07.11.08, 16:53

Chyba tak, na przykład pod dunkierką pole pojawia się dopiero przed ewakuacją. Ale pewien na 100% nie jestem.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Gregpo » 08.11.08, 02:04

Jasne, ze powstaja nowe ... czasami nawet blisko "swoich" i bezpiecznych arealow. :wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA


Posty: 22 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron