Brak aktywności alianckiego lotnictwa
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 46
• Strona 2 z 2 • 1, 2
UWAC - to mod o nazwie U-Boat War Ace Campaign, szerzej o nim pod tym linkiem: http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=87436&highlight=uwac
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
To mix GW i RUB, którego zmontowałem przy pomocy kolegi wibwk. Szczegóły w tym temacie:
http://ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=1210
http://ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=1210
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Mam już <cenzura> dosyć tego. Mam 1942 rok płynę 1500km oddalony od brzegu anglii i lotnictwa jest do cholery tyle że nie mogę się nawet na 5 minut <cenzura> wynurzyć. Akumulatory na czerwonym pasku i nie ma szans na naładowanie bo <cenzura> tylko się wyburzę i odrazu mam nad głową 10 bomberów.
Co jest do cholery zaraz gre wywale. Grywalność 0 w skali od 0 do miliona.
Mam tego dosyć.
Admin:: Troszkę więcej luzu... a mniej mięsa proszę
Co jest do cholery zaraz gre wywale. Grywalność 0 w skali od 0 do miliona.
Mam tego dosyć.
Admin:: Troszkę więcej luzu... a mniej mięsa proszę
- Tal-Rash
- Tonaż: 132.000 BRT
- Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
- Lokalizacja: Piła
Ja nawet kiosków nie wymieniam na swoim okręcie bo mi szkoda kasy skoro broń plot i tak mi się nie przyda...
A ja uwielbiam się wdawać w walkę z lotnictwem tylko podstawa to mieć poczwórne działko i doświadczonych strzelców( minusem są straty w kadrze- jak narazie 2of, 5 podof, 8 mar) Ostatnio zaatokowali mnie już w cieśninie po opuszczeniu Brestu w marcu 44r
- black cat
- Tonaż: 10.000 BRT
- Dołączył(a): 31.08.06, 21:56
- Lokalizacja: Tczew
Panowie, z ta kompresja to ja potwierdze!!! Gram na GWX 1.03+OUC+SH3 cmdr, gram juz teraz tak na powaznie 100% realizmu i maksymalne przyspieszenie to 64X, efekt jest taki ze jeden patrol zajmuje mi okolo 10 do 20 dni w realu. Jak jestem w pracy lub spie to plyne na peryskopowej przy cichej predkosci, jak gram przy kompie to sobie przyspieszam ale tylko do 64X i co sie dzieje? Samolotow mam od groma. Czesto przez wiele godzin w ciagu dni nie moge wyjsc na powierzchnie, malo tego samoloty regulanie naprowadzaja na mnie okrety ZOP. Jezu na orkadach tylko pojawi sie slonce na horyzoncie i juz sa nad glowami!! Rekord mialem na poczatku stycznia 40 roku, 4 alarmy lotnicze w ciagu 8 czy 10 godzin, saoloty atakuja brawurowo i agresywnie, naprawde ich nie brakuje, wiec czytajac te posty zastanawialem sie o co chodzi? kiedy ktos napisal o kompresji czasu to dopiero zrozumialem, ze moze miec to zwiazek. Sprobujcie, a na pewno bedziecie mieli dosc tego latajacego scierwa. Poniewaz gram w taki sposob, to wracam dopiero z 3 patrolu ale jest naprawde barwnie. W polowie wrzesnia!!!!!! samolot tak mnie urzadzil, ze stracilem peryskop bojowy i cos sie zrabalo z mechanizmem wachtowego, podnosil sie okropnie dlugo. Jednym slowem reasumujac: JEST BOMBA!!
- boch
- Tonaż: 49.000 BRT
- Dołączył(a): 25.10.07, 07:59
Tak, to jest kwestia kompresji czasu. Jest to główny minus GWX. Nie przekraczaj x256 a samolotów od groma będzie. Kompresja wpływa też na ilość kontaktów ze statkami. Co ciekawe, podobno nie ma ona znaczenia kiedy płynie się w zanurzeniu. I tak, na powierzchni nie przekraczać x256 i wszystko gra, pod woda możesz grzać x1024 i sonarman nie ma problemów z kontaktami, wykrywa wszystkie. Tylko na powierzchni przy kompresji powyżej x256 gra pomija większość kontaktów i prawie wszystkie samoloty. Przetestowałem to osobiście. Na powierzchnie pływam na x256 tylko w pobliżu lądu na x128 bo komp mi tnie na wyższych. Pod wodą walę x1024, i nie brakuje mi ani samolotów ani statków.
- turbokrecik
- Tonaż: 61.000 BRT
- Dołączył(a): 30.11.07, 20:59
To nie tylko kompresja, w GWX2 sprowadzono aktywność lotniczą do bardziej realistycznych wielkości, w poprzedniej wersji samoloty prawie ciągle wisiały nad głową jakby się po stawie pływało a nie po oceanie. W realnym świecie zagrożenie samolotami na pewnych akwenach było istotne po 43' ale też nie w takim stopniu jak np. w GWX 1.3, tam przesadzili znacznie.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Posty: 46
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości