1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 118 • Strona 4 z 51, 2, 3, 4, 5

Postprzez Rabed » 02.08.08, 16:10

http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=140129 kampania Atlantycka tyle że po hiszpańsku :)
Rabed
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 80.000 BRT

Dołączył(a): 27.10.06, 20:47
Lokalizacja: Szczecin

Mody

Postprzez kimano-u96 » 10.08.08, 21:37

W jaki sposób to zainstalowac
Ok juz doszłem
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez misiak0509 » 13.08.08, 21:20

szukam jakiś ciekawych modów, urealniających rozgrywkę itd. mam wersję 1.4;)
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Postprzez marek128 » 13.08.08, 22:21

Polecam Trigger Maru + Reflections on the Water + Run Silent Run Deep
lub Real Fleet Boat + Reflections on the Water + Run Silent Run Deep
Oba kompatybilne z pachem 1.4 ( Real Fleet Boat urealnia rozgrywkę a Trigger Maru sprawia że gra jest dużo bardziej MIooodna wszystkie w/w mody do ściągnięcia na subsim
ps. Sam używam zestawu Trigger Maru + Reflections on the Water
A natomiast na pytanie co daje RSRD: RSRD - Run Silent Run Deep - w skrócie: ten mod odtwarza ruch statków, zespołów bojowych oraz konwojów na podstawie zachowanych japońskich dokumentów! Czyli, jeżeli np 22 grudnia 1941 na wschód od Davao rzeczywiście znajdował się płynący w kierunku wschodnim konwój japońskich transportowców w eskorcie 4 niszczycieli to...konwój ten w dokładnie takim samym składzie spotkamy w SH4!
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez misiak0509 » 13.08.08, 22:59

a dzięki dzięki:D


a jeszcze mam jedno pytanie...dotyczące celowania....kurde w porównaniu do SHIII GWX2.1 to te celowanie w SHIV jest jakieś porypane;|


niby używam automatycznego ale kurde jeszcze w nic nie trafiłem bo torpedy nie wiem czemu skręcają przy wylocie :evil:
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Postprzez dragonfly » 13.08.08, 23:00

Mi też skręcały przy wylocie, ale tylko na początku 1942 r. Myślę że to wada torped MK 14 które były koszmarem, zwłaszcza w pierwszym półroczu wojny.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez misiak0509 » 13.08.08, 23:36

heh to by wiele wyjaśniało bo normalnie to ręce czasami opadały :evil: swoją drogą te amerykańskie puszki takie jakieś...dziwne :lol: nijak się mają do u-bootów moim zdaniem :D
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Postprzez marek128 » 14.08.08, 00:59

Popieram porypane wg mnie jest wysuwanie peryskopu w SH 3 wysuswało się peryskop lekko ponad linie wody lub jak ktoś chciał to wyżej a w sh 4 to naciskając wysunięcie peryskopu nie ma możliwości zatrzymania i na koniec popieram wypowiedź misiak0509
że celowanie w sh 4 jest zje.@ne
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez misiak0509 » 14.08.08, 11:36

lol to ja nawet nie wiedziałem ze jak wysuwasz peryskop to na maxa :shock: :shock: serio nie można go zatrzymać ? kurde nawet nie zwróciłem uwagi :roll:
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Postprzez Wojtek15 » 14.08.08, 12:28

No jak nie można?
Polecam używanie klawiszy Page Up i Page Down (peryskop bojowy) oraz Insert i Delete (peryskop obserwacyjny). Nie będzie takich problemów ;).
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez misiak0509 » 14.08.08, 12:33

dzięki :lol:

a tak sobie mysle czy podane przez marka mody
Polecam Trigger Maru + Reflections on the Water + Run Silent Run Deep
lub Real Fleet Boat + Reflections on the Water + Run Silent Run Deep
Oba kompatybilne z pachem 1.4 ( Real Fleet Boat urealnia rozgrywkę a Trigger Maru sprawia że gra jest dużo bardziej MIooodna wszystkie w/w mody do ściągnięcia na subsim


są kompatybilne z dodatkiem do SHIV ( bo szczerze to chyba sobie załatwie) to będzie prawie jak SHIII tylko że z lepszą grafiką :lol:
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Postprzez misiak0509 » 14.08.08, 18:49

misiak0509 napisał(a):dzięki :lol:

a tak sobie mysle czy podane przez marka mody
Polecam Trigger Maru + Reflections on the Water + Run Silent Run Deep
lub Real Fleet Boat + Reflections on the Water + Run Silent Run Deep
Oba kompatybilne z pachem 1.4 ( Real Fleet Boat urealnia rozgrywkę a Trigger Maru sprawia że gra jest dużo bardziej MIooodna wszystkie w/w mody do ściągnięcia na subsim


są kompatybilne z dodatkiem do SHIV ( bo szczerze to chyba sobie załatwie) to będzie prawie jak SHIII tylko że z lepszą grafiką :lol:


P.S i jeśli można to jakiś mod dodający głosy niemieckim oficerom bo angielskie to porazka :cry: :cry: :cry:

pozdrawiam
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Postprzez driver134 » 14.08.08, 20:13

Opisałem na tym forum sposób jak to zrobić poszukaj a znajdziesz
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez misiak0509 » 18.08.08, 21:22

driver134 napisał(a):Opisałem na tym forum sposób jak to zrobić poszukaj a znajdziesz


znalazłem owszem;) wielkie dzięki 8)

P.S a co z modami do dodatku?
misiak0509
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.08, 20:05

Postprzez driver134 » 18.08.08, 21:47

misiak0509 napisał(a):P.S a co z modami do dodatku?

Przykro mi nic mi o nich nie wiadomo
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Myszkin » 28.08.08, 13:54

marek128 napisał(a):A natomiast na pytanie co daje RSRD: RSRD - Run Silent Run Deep - w skrócie: ten mod odtwarza ruch statków, zespołów bojowych oraz konwojów na podstawie zachowanych japońskich dokumentów! Czyli, jeżeli np 22 grudnia 1941 na wschód od Davao rzeczywiście znajdował się płynący w kierunku wschodnim konwój japońskich transportowców w eskorcie 4 niszczycieli to...konwój ten w dokładnie takim samym składzie spotkamy w SH4!


Marku Drogi...ładnie to tak kopiować bez pytania cudze posty???

Myszkin napisał(a):Hej, Łata

w kwestii modów do SH4: po wgraniu patcha, najpierw instalujemy ROW (Reflection's On The Water) - gra nam "wypięknieje" - lepsze światło, refleksy, woda itp. Następnie dajemy RFB - Real Fleet Boat - czyli to co czego najbardziej brakowało "fabrycznemu" SH4 - realizm, realizm, realizm. Na koniec RSRD - Run Silent Run Deep - w skrócie: ten mod odtwarza ruch statków, zespołów bojowych oraz konwojów na podstawie zachowanych japońskich dokumentów! Czyli, jeżeli np 22 grudnia 1941 na wschód od Davao rzeczywiście znajdował się płynący w kierunku wschodnim konwój japońskich transportowców w eskorcie 4 niszczycieli to...konwój ten w dokładnie takim samym składzie spotkamy w SH4!

Te 3 mody to w zasadzie wszystko - jest jeszcze dużo małych modów, ale to płotki. Co ważne mody te są całkowicie kompatybilne ze sobą.

PS: zamiast RFB można zainstalowac Trigger Maru - trochę mniej "historyczny" a bardziej....hmmm...miodny?

Link: http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=126875 - pod tym adresem znajdziesz wszystkie mody (także te 3 powyższe) kompatybilne z patchem 1.4
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez evan82 » 28.08.08, 15:11

Nienawidzę takiej roboty. Nie można wykorzystywać pracy innych tylko dlatego że się niewiele wie, a mógłbym użyć jeszcze dosadniejszych określeń.
Jednak pewien poziom zobowiązuje.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Mody

Postprzez kimano-u96 » 29.10.08, 15:40

Czy jest mozliwosc zeby mozna było wyłaczyc silniki w okrecie bo gdy poluje w nocy na powierzchni to gdy stoje dizle cały czas warcza w 3 tego nie ma
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez korsarz » 15.12.08, 23:20

widze ze post troche stary, ale pomądrze sie- moze diesle poprostu laduja akumulatory?
korsarz
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 43.000 BRT

Dołączył(a): 26.11.08, 16:12

Re: Mody

Postprzez GMac » 16.12.08, 00:31

kimano-u96 napisał(a):Czy jest mozliwosc zeby mozna było wyłaczyc silniki w okrecie bo gdy poluje w nocy na powierzchni to gdy stoje dizle cały czas warcza w 3 tego nie ma


Amerykański okręt czy Niemiecki ? Na SClass w wersji 1.5 dizelki gdy nie ładują baterii są cichutko.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez korsarz » 16.12.08, 16:28

zawsze mozna wylaczyc tryb ladowania
korsarz
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 43.000 BRT

Dołączył(a): 26.11.08, 16:12

Postprzez Hans Smyczek » 18.12.08, 14:18

Przerzuciłem się z GWX2.1 na SH4. Fajnie fajnie,ale jak zobaczyłem, że te amerykańskie brytwanny zanurzają się na 40m(haha) to myślałem że spadne z krzesła. Jak w takim razie uciec przed niszczycielem?? Próbowałem 2 razy i ni da rady. Gram na triger marru 1.5.

Mam pytanko jak włączyć binoculary, bo pod klawiszem b jest obsadzanie stanowisk bojowych.
Hans Smyczek
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 27.000 BRT

Dołączył(a): 06.01.08, 18:14

Postprzez GMac » 18.12.08, 16:19

Hans Smyczek napisał(a):Przerzuciłem się z GWX2.1 na SH4. Fajnie fajnie,ale jak zobaczyłem, że te amerykańskie brytwanny zanurzają się na 40m(haha) to myślałem że spadne z krzesła. Jak w takim razie uciec przed niszczycielem?? Próbowałem 2 razy i ni da rady. Gram na triger marru 1.5.

Może i brytwanny ale jakie wyzwanie po przesiadce z UBoot'a :P Nie wiem co modyfikuje TM bo ja gram na RFB więc nie wiem jakie są zdolności DD u ciebie. Traktuj okręt nie jak pancernego UBoota ale jak papierowy okręcik(szczególnie S-Class), po przesiadce im więcej ostrożności na początku tym lepiej. Na pewno unikać niszczycieli, nie wchodzić w ich zasięg jeżeli opakowany jesteś w stal S-Class, maksymalnie udało się wymanewrować 3 niszczyciele ale przeważnie przy 2 jest to już problem, jeden krąży drugi słucha. Przy S-Class atakować z dystansu, nie atakować na przy stanie morza "lusterko". Do automatycznego "cisza na pokładzie" polecam ręczne korygowanie prędkości do 1 węzła. Niedzielny gracz z realizmem 100% ,czyli ja, wieje przeważnie w poprzek konwoju, jeżeli kadłub jest nienaruszony możesz zejść poniżej krytycznej max około 5m. Nie zawsze gdy niszczyciel dzwoni nam po blachach przechodząc nad głową wie, że tam jesteśmy, więc bez paniki, szczególnie gdy przekroczymy termiczne warstwy wody, przynajmniej w SH było tak nazywane, tutaj oficer melduje "coś water layer". Gdy niszczyciel nad głową gwałtownie przyśpiesza aby posłać prezenty pod wodą "wbijam cała na przód" i zwrot o 30st, zawsze w tą samą stronę, po 3-4 zwrotach udaje się uciec, po wybuchu ostatniej głębinówki znowu 1 węzeł, metoda prosta ale na razie działa. S-ką 3patrole, teraz typ Salmon, USS Stingrey(SS-186), zanurzenie około 75m. Pierwszy patrol tym okrętem i udało się wymanewrować dwa niszczyciele broniące portu, schodząc na głębokości 70m, wpadły dwie bombeczki. Ale bardziej na czuja ponieważ w trakcie zanurzania oficer meldował "coś water layer" czy jakoś tak :lol:. Wdzieranie do portu trwa :twisted:. Poprzednią kampanię pływałem klasą Porpoise i spokojnie atakowałem Task Force ale nigdy przy "lusterku". Ogólnie po amerykańskiej stronie ciężkie granie ale mi to się podoba.

Mam pytanko jak włączyć binoculary, bo pod klawiszem b jest obsadzanie stanowisk bojowych.

Modyfikacja klawiszologii powinna być w dokumentacji dodatku.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez Hans Smyczek » 18.12.08, 18:37

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź GMac. Myślałem że forum jest martwe.
Pancerniki to właśnie amerykańskie suby, gdybym dostał taką serię jak usłyszałem podczas ostatniej próby ucieczki to w GWX już dawno bym rozwalił się na kawałki. Tu model zniszczeń jest chyba bardziej rozwinięty.
Co do warstwy termicznej-genialna rzecz, w sh3 chyba tego nie było, nareszcie ocean nie jest przezroczysty,brawo dla twórców,ciekawe jak to dokładnie działa.
Dopiero zaczynam grać, gram na 100%(ale zrezygnuje chyba z braku stabilizacji widoku, nie wierze że amerykanie nie mieli specjalnych urządzeń do tego). Uciekać muszę się nauczyć, tak samo zobaczyć jak z wykrywalnością na powierzchni( w nocy można podejść całkiem całkiem).
Klawiszologii nie ma dołączonej, także nie wiem co z tymi binocularami.

Ogólnie rzecz biorąc amerykańskie suby to śmiech na sali, celowanie jest toporne, ale lubie się bawić radarami i jest więcej opcji ogólnie także zapowiada się dobrze :)
Hans Smyczek
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 27.000 BRT

Dołączył(a): 06.01.08, 18:14

Postprzez GMac » 18.12.08, 19:37

Forum raczej martwe, większość chyba woli subsim, albo nie wchodzi bo strona główna tymczasowo zaknięta i nie wiedzą że wystarczy po ukośniku dopisac forum.
Termika uratowała mi już parę razy tyłek, chodzą nad głową macają ale pewności nie mają. Nie wiem dlaczego celowanie toporne, korzystajac z pk tak, ale celowanie na oko takie samo co w sh3. Jedyny problem w celowaniu na oko to czasami są problemy z wystrzeleniem z tylnych wyrzutni, oficer uparcie twierdzi ze solution nie takie, jakby mial cos do gadania :evil: .
Co do klawiszologii spróbuj coś z tego wątku na subsim
Co do celowania polecam zapoznac sie z tymi tutorialami:
WernerSobe:
Basic TDC/PK course
Advanced TDC/PK course
Sonar Only Manual Targeting
Rockin Robbins':
Map Charting Tools Tutorial
The Dick O'Kane Manual Targeting Video
The Dick O'Kane Sonar Only (by God!!!) Video
Dick O'Kane Convoy Attack Follies Video
Tale's:
Convoy Multi-targeting Video #1
Convoy Multi-targeting Video #2
Constant Bearing Method, with TDC
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 118 • Strona 4 z 51, 2, 3, 4, 5

Powrót do SH IV



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron