1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 2.0

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 226 • Strona 9 z 101 ... 6, 7, 8, 9, 10

Postprzez Olamagato » 11.02.08, 13:21

GMac napisał(a):
Magellan napisał(a):zobaczyłem mój okręt jako kropeczkę - a gdzie kursor który mówi w którym kierunku płynę?
jako kapitan powinienes sie orietowac w ktora strone plyniesz :)

To nie jest bug, ale wynika z faktu, iż na mapie gołego SH3 dokładne ustalenie miejsca kontaktu, w dowolnym czasie było banalnie proste. Wystarczyło przedłużyć linijką tę kreskę kursu, obliczyć odległość i bez żadnego wysiłku można było płynąć we właściwe miejsce. Praktycznie nie było potrzeby żadnego namierzania celu czy używania detektorów (za wyjątkiem radaru w paskudną pogodę). Ponieważ jednak realnie statki miały dwa poziomy zygzakowania jeden taktyczny (często zmieniały kurs), a drugi strategiczny (zmieniały kurs o pewien kąt co kilkaset km), to żaden dowódca U-boota nie podawał ścisłego kursu bo taka informacja miała niewielką wartość. Dopiero śledzenie konwoju i stałe podawanie swoich namiarów pozwalało nakierować na cel całe wilcze stado. To była jedyna skuteczna metoda. Dlatego w GWX zrezygnowano z podawania ścisłego kierunku na mapie dla wszystkich jednostek. A problem polega na tym, że od kiedy możemy atakować alianckie suby, to również ich znaczniki musiały być kierunku pozbawione (chociaż to jest już dyskusyjne). nasz własny sub z kolei używa tego samego oznaczenia na mapie co obce suby. Stąd brak strzałki. W zamian przy celu mamy orientacyjny kurs np. "Kurs: EN"

Magellan napisał(a):"Convoy in square 1253, main course 240 degrees, speed 10 knots"

jak napisano wyzej ze to dodatek klimatyczny, polecam wgrac mod Radio.basic
ktory eliminuje zbedne pierdoly z komunikatow.

Polecam sobie sprawdzić skrypt kampanii. A ten mod Radio.basic skopiował ze stocka jakiś koleś, który niewiele w GWX ogarniał.

Magellan napisał(a):Dalej się zdarzają - płetwonurkowie wachtowi podczas wgrywania zapisanych poprzednio gier.

To jest bug silnika gry. Nie do poprawienia bez grzebania w kodzie.

Magellan napisał(a):5. Strzelanie z działa i próba trafienia w okręt z odległości większej niż 1000 metrów przy wietrze 5-7 graniczy z cudem - celuję w rufę a pociski trafią w dziób albo przed dziób

To się ciesz, że przy takiej pogodzie w ogóle mogłeś trafić w statek. Popatrz sobie przez kiwający się peryskop, a potem wyobraź sobie, że celowniczy działa ma taki sam widok.

bez przesady tymi okrętami aż tak nie bujało żeby wcelować nie można było w okręt o długości 150 metrów a są problemy z trafieniem nawet z odległości 500 m :(.

Aż tak bujało. Nawet bardziej niż sobie to wyobrażasz bo w grze wisi Ci, czy ludzi przy dziale zalewa woda.

To jest bug GWX'a 2.0.

Dobre... :)
To jest celowo wprowadzona cecha GWX.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Postprzez Wachtowy » 12.02.08, 23:25

Witam :)


Mam malutki dylemat, czy jest możliwość sterowania ręcznie sterami głebokości? w podstawowej wersji gry takowej opcji nie było. A w GWX jest?


pozdrawiam!
Wachtowy
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 11.000 BRT

Dołączył(a): 07.02.08, 22:47

Postprzez Przemko » 13.02.08, 08:37

Niestety nie ma takiej możliwości.
A szkoda bo w SH II, była i się przydawała.
Przemko
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 24.11.06, 11:26
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez amigo » 22.02.08, 19:51

Panowie-fachowcy od mieszania w modach- co, jak i gdzie trzeba zmienić w CWX 2.0, żeby zmniejszyć wykrywalność suba przez DD i zmniejszyć ich upierdliwość, do stanu faktycznego w/g jaki był dopuszczalny w danym roku wojny-coś jak w gołej wersji SH III.
nie do pomyślenia jest taka duża skuteczność eskorty w 39-40 roku, jaką oferuje nam ten mod
pozdrawiam
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez evan82 » 22.02.08, 21:31

Dlatego tego moda nie lubię. Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Olamagato » 23.02.08, 19:20

Przemko napisał(a):Niestety nie ma takiej możliwości.
A szkoda bo w SH II, była i się przydawała.

Nie tyle w SH2 bo takowego sterowania nie było, ale w modzie (zaakceptowanym przez Ubi), który taką funkcjonalność dawał.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Postprzez evan82 » 23.02.08, 23:18

Mnie naprawdę nie chodzi o ten licznik, co do uwagi to odpowiem tak jest! :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez szymek » 20.03.08, 21:35

Po 2 miesięcznej przerwie wróciłem do grania w GWX, patrol 14 ; lipiec
1941r. kwadrat patrolowania okolice Dakaru.
Dostaję wiadomość z BdU , że moim portem docelowym jest La Spezia.
W celu misji natomiast nic się nie zmienia , wypłynąłem z Brestu i powrót mam do Brestu. Wiem, że większość wiadomości nie mam nic wspólnego
z realiami gry ale w tym wypadku mam wątpliwości.
Miał ktoś takie zdarzenie lub podobne i co wybrał, jakie konsekwencje?
Pozdro.
szymek
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.06, 21:33
Lokalizacja: Gostyn Wlkp.

Postprzez Gregpo » 20.03.08, 22:08

Moim zdaniem powrot powinien byc do La Spezia. Kiedys mialem podobny przypadek ... jednak nie kojarze czy w celach misji nastapila zmiana portu ... :?
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

GWX 2.0

Postprzez kimano-u96 » 20.03.08, 22:35

Wracaj do La Spezia ja tez dzis tak miałem bedzie dobrze
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez szymek » 20.03.08, 22:54

Dzięki za szybką odpowiedź !
Popłynę do La Spezia, zresztą bardziej mnie korci ten Gibraltar, niż
zwykły powrót do Brestu.
Obym tylko po dopłynięciu od "makaroniarzy" nie musiał i tak zaraz
płynąć do Brestu!
szymek
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.06, 21:33
Lokalizacja: Gostyn Wlkp.

Postprzez krychu » 21.04.08, 20:34

moze zadam głupie pytanie, ale kiedy pojawi się polska wersja manuala
krychu
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.07, 11:33

Postprzez Gregpo » 21.04.08, 21:34

krychu napisał(a):moze zadam głupie pytanie, ale kiedy pojawi się polska wersja manuala


jak ktos go przetlumaczy :wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez msokol » 21.04.08, 23:07

czyli nigdy :)
msokol
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 20.000 BRT

Dołączył(a): 02.05.07, 12:15

Postprzez Olamagato » 25.04.08, 22:41

msokol napisał(a):czyli nigdy :)

Czyli nigdy nie wiadomo...
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Postprzez krychu » 26.04.08, 08:42

Posiadam SHIII z serii wydawniczej superseller, Patch 1.4. Podczas próby zainstalowania GWX 2.0 wyskakuje błąd iż potrzebuje patcha 1.4b. Problem w tym, iż instalacja samego patcha jest nie możliwa, zassałem ze Stron Ubisoftu jak również Cenegi, zawsze wyskakuje błąd missionEngine,dll : unknow version


Pozdrawiam
krychu
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.07, 11:33

Postprzez Wojtek15 » 26.04.08, 11:53

krychu napisał(a):Posiadam SHIII z serii wydawniczej superseller, Patch 1.4. Podczas próby zainstalowania GWX 2.0 wyskakuje błąd iż potrzebuje patcha 1.4b. Problem w tym, iż instalacja samego patcha jest nie możliwa, zassałem ze Stron Ubisoftu jak również Cenegi, zawsze wyskakuje błąd missionEngine,dll : unknow version


Pozdrawiam

Masz cracka? Przeinstaluj grę.
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez Olamagato » 26.04.08, 13:40

Posiadam SHIII z serii wydawniczej superseller

wywal w cholerę plik sh3.exe i zmień nazwę _sh3.exe przez usunięcie podkreślnika. Twoja wersja tak naprawdę to 1.4, które jest identyczna z 1.4beta ponieważ beta została zatwierdzona jako finalna (nie było żadnych zmian).
W wersji SS sh3.exe, to plik reklamy. Prawdziwy plik gry został przesunięty do _sh3.exe. Stąd problemy z GWX. Być może są jeszcze jakieś inne roszady z plikami, ale nie mam tej wersji więc nie wiem na pewno.[/quote]
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Postprzez Shiv » 26.04.08, 17:29

zainstaluj patcha z innego użytkownika windowsa ^^ u mnie podzialalo x]
Shiv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 85.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 23:14

Postprzez Magellan » 02.05.08, 14:12

krychu napisał(a):Posiadam SHIII z serii wydawniczej superseller, Patch 1.4. Podczas próby zainstalowania GWX 2.0 wyskakuje błąd iż potrzebuje patcha 1.4b. Problem w tym, iż instalacja samego patcha jest nie możliwa, zassałem ze Stron Ubisoftu jak również Cenegi, zawsze wyskakuje błąd missionEngine,dll : unknow version


Pozdrawiam


Nie przejmuj się tym i spróbuj instalować dalej jeśli sie nie da to patrz posty wyżej, mi tez przy instalacji sie sypało coś i dałem kontynuuj i działa (jakoś ale działa).

Pozdroo
Magellan
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kriss » 29.08.08, 10:33

Hej wszystkim, to mój pierwszy post tutaj i odrazu taka mała prośba"
czy ktoś mógłby wrzucić linka stronki z której można pobrać darmowego GWX 2.0
po dłuższej przerwie chciałem znów pgrać sobie w SH3 ale już nie w podstawke, znalazłem patcha 1,4 i GWX 2.1 ale nigdzie nie ma darmowego GWX 2.0 a z tego co czytałem na tym forum jest on niezbędny.
Z góry dzięki za pomoc :D
kriss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.08, 09:57
Lokalizacja: z ciemnej otchłani

Postprzez Gregpo » 29.08.08, 11:14

Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez kriss » 29.08.08, 11:33

o dzięki Ci Gregpo :lol:
ale nadal jestem żółtodziobem jeśli chodzi o GWX.
mam jeszcze pytanko
Czy jeśli zainstaluje się już GWX 2.1 to można i czy w ogóle jest sens instalować dodatki typu "Morze Śródziemne" i "Seewolwes"?
kriss
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.08, 09:57
Lokalizacja: z ciemnej otchłani

Postprzez Olamagato » 29.08.08, 11:38

Nie ma najmniejszego sensu. A wręcz może to rozwalić grę (to raczej pewne). Ten dodatek Morze Śródziemne, to tak naprawdę zbiór kilkudziesięciu modów, z których część w nowszych wersjach jest w GWX, a częś to mody słabsze. No i kampania w GWX obejmuje rozszerzenia ruchu jednostek na obszarze całego świata dostępnego w grze, a nie tylko Śródziemnego.
Zmiksowanie GWX i innych dużych modów, to zafundowanie sobie crashów gry.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Postprzez Gregpo » 29.08.08, 11:47

kriss napisał(a):o dzięki Ci Gregpo :lol:
ale nadal jestem żółtodziobem jeśli chodzi o GWX.
mam jeszcze pytanko
Czy jeśli zainstaluje się już GWX 2.1 to można i czy w ogóle jest sens instalować dodatki typu "Morze Śródziemne" i "Seewolwes"?


Nieeee .. tylko nie te dodatki !!!!

Jezeli chcesz miec wiecej jednostek, inne skiny lub inny wyglad gry to sa inne mody - juz sprawdzone. Jak cos to pisz - postaram sie pomoc.

:wink:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 226 • Strona 9 z 101 ... 6, 7, 8, 9, 10

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron