1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

U-BOATS: TOTAL WAR - W.A.R.D.C team

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 137 • Strona 2 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Postprzez dragonfly » 16.03.08, 17:18

sOnar napisał(a):Tak - ten mod raczej na 100% będzie mógł działać na GWX i M.Ś...

więcej na www.submania.fora.pl ale strona wymaga logowania ;(

pozdrawiam[/url]

Nie chodziło mi o dodatek "Morze Śródziemne", ale o to czy po zainstalowaniu tego moda Morze Śródziemne w GWX nadal będzie miało taki piękny lazurowy kolor?
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Gregpo » 16.03.08, 19:42

sOnar napisał(a):Mod się robi. Nie bedzie szybko ale bedzie bo robie go sam. Wczoraj dźwięk zamknąłem. Jest przerażający...


Trzymam kciuki :-)... Domyslam sie, ze jest to zmudna praca, wymagajaca ciaglych testow. Obserwujac prace Onelifecrisisa nad OLC Environment (subsim) latwo zauwazyc, ze testy sa nieuniknione i najlepiej jakby byly robione przez ludzi dysponujacych roznymi kartami graficznymi i monitorami. Wyniki sa naprawde rozne i nielatwo zrobic moda zadawalajacego wszystkich pod wzgledem wizualnym, na roznych kompach o odmiennych peryferiach.
Niemniej jednak - jak cos to chetnie pomoge .. :-)

pozdrawiam
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez sOnar » 18.03.08, 03:59

Testowałem ów mod podany tu mod na widoki do OLC. Stary jest lepszy. Fakt morze wygląda super ale reszta jest nie bardzo. Światło na modelach jest sztuczne, woda u góry jak źródlana a na dole smoła. W nocy wygląda uboot gorzej niż tragicznie. Mało realistycznie jest pod powierzchnią. Nie lubię w źródełku pływać. Wolę odwzorować to jak było na serio a nie sprzyjając podglądaczom. Pozdrawiam

ps. dragonfly: spakuj twój katalog ENV z GWXa i podeślij mi go na u62@o2.pl to Ci odpowiem na Twoje pytanie która woda jest lepsza...
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez Gregpo » 18.03.08, 09:46

Problem ze swiatlem, horyzontem i jasnoscia nocy jest znany i niestety,podobno nie da sie zadowolic wszystkich - powodem zazwyczaj sa karty graficzne lub monitory. U mnie mod OLC dziala w miare ok - mam jednak ciagly problem z widokiem w nocy ... jest po prostu za jasno. Mam karte NVIDIA GeForce 7900 GS i monitor LCD LG ... Znane sa rozne problemy z kartami NVIDII. Na subsimie jest temat, ktory moze pomoze rozwiazac niektore problemy z kartami NVIDII ... http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=128517 ... Jest tutaj programik pozwalajacy ustawic odpowiednie parametry karty graficznej, ktorych nie da rady ustawic poprzez driver NVIDII. Rubini podsuwa swoje ustawienia - warto przetestowac.

Piszesz o zrodelku pod woda ... hmmm ... u mnie akurat widok pod woda jest naprawde ok. O smole nie ma mowy.

pozdrawiam
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez evan82 » 18.03.08, 21:32

Mam nadzieję że sOnar da znać kiedy skończy ten swój mod. Ogólnie bym kolory podwodne z niego pobrał, bo przyznam że są ok. Również noc.
Na razie nie gram, ale pewnie kiedyś sobie zagram.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dragonfly » 19.03.08, 12:01

sOnar napisał(a):[...]ps. dragonfly: spakuj twój katalog ENV z GWXa i podeślij mi go na u62@o2.pl to Ci odpowiem na Twoje pytanie która woda jest lepsza...

Hehehe, dopiero w czerwcu wracam do Polski ;)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez evan82 » 24.03.08, 22:04

Chyba się nie doczekam tych kolorów podwodnych, z resztą nie wiem czy woda jest aż taka mętna? Czy wszędzie? Atl dat przecież np. obsługuje także ciepłe obszary Atlantyku - hmm. Sam dłubie wodę, i wcale nie na maksa zieloną.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sOnar » 27.03.08, 04:55

Woda była bardzo klarowna ale na Morzu Śródziemnym. Po drugie wystarczy pomyśleć co zobaczysz na głębokości 6m zanurzając twarz nocą w wodzie. Co do mętności za dnia był syf na Atlantyku, plankton, glony i masa innych rzeczy ograniczających potężnie widoczność...

Należy wspomnieć o pryzmatach i zestawie szkieł które do pogorszenia widoczności też się przyczyniały walnie - zwłaszcza wieczorem.... dlatego zginął tak parszywie Shepke - atakując dzięki pomiarom z UZO na powierzchni bo przez peryskop nie zobaczyłeś 'statku' z odległości 300m :wink:

Mod wyjdzie z Pakietem Total Uboat War i nie będzie tylko nakładką na pogodę, śwatło, niebo, wodę ale niemalże na wszystko. Robię go sam i to od kilku miesięcy wraz z misjami - nie szanujesz cudzego samotnego wysiłku - nie musisz czekać. Jeśli jedak wykażesz wyrozumienie jak to trudna praca - ciągłe testy pojmiesz dlaczego to trwa. GWXa kilkanaście osób składa miesiącami a ja samemu składam mod który ma już ponad 300 MB. Trochę cierpliwości i wyrozumiałości jaką okazał kolega powyżej...

Pozdrawiam
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez Matey » 27.03.08, 12:29

Sonar ja tam chetnie poczekam na twoj mod wiec pracuj w spokoju nad nim dalej :wink:
Matey
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 76.000 BRT

Dołączył(a): 20.08.07, 18:57
Lokalizacja: Tychy

Postprzez evan82 » 27.03.08, 17:28

sOnar napisał(a):Woda była bardzo klarowna ale na Morzu Śródziemnym. Po drugie wystarczy pomyśleć co zobaczysz na głębokości 6m zanurzając twarz nocą w wodzie. Co do mętności za dnia był syf na Atlantyku, plankton, glony i masa innych rzeczy ograniczających potężnie widoczność...


No tak. Tylko weź pod uwagę jaki rejon Atlantyku. O to mi tylko chodziło. Nie wszędzie na Atlantyku jest strasznie mętna woda.

sOnar napisał(a):Mod wyjdzie z Pakietem Total Uboat War i nie będzie tylko nakładką na pogodę, śwatło, niebo, wodę ale niemalże na wszystko. Robię go sam i to od kilku miesięcy wraz z misjami - nie szanujesz cudzego samotnego wysiłku - nie musisz czekać. Jeśli jedak wykażesz wyrozumienie jak to trudna praca - ciągłe testy pojmiesz dlaczego to trwa.


No przykro mi, bo akurat wiem ile kosztuje taka długotrwała praca, ale ja np. tego moda w całości nie użyję. Wiem ile trzeba zachodu, ale mnie sie np nie podoba zachód słońca jaki wykonałeś [ widziałem na screnie, nie wiem może już jest inny] jest zbyt blady. Jeżeli byłeś kiedyś nad morzem, to powinieneś to wiedzieć. O wiele bardziej naturalnie wygląda zachód słońca już w podstawowej wersji gry. Po drugie. Nie mam pojęcia co tam pozmieniasz w tym modzie oprócz światła. Możesz modyfikując tak całą grę pozmieniać np. i te elementy jakie mi odpowiadają, a wówczas mod dla mnie odpada. Przecież ja wiem ile bugów ma podstawowa wersja gry, ale nie jest tak że wszystko jest tam skopane. Dlaczego moderzy nie skupią się tylko na jej rozwijaniu, ale nie tak by to była jakaś nowa gra nie do poznania.
Pamiętam jak zainstalowałem 1 GW. Jedyne co mi się podobało to więcej statków w portach , więcej w konwojach. Nowe lokacje i porty, owszem tak. Ale co z tego. Kamery zostały tak pozmieniane że nie mogłem sie do tego przyzwyczaić. Inna panorama, odległości itd.
Kolory podwodne to był koszmar. Ważne aspekty i elementy tej gry takie jak aura otoczenia podwodnego i w ogóle świata zostały tak pozmieniane że dla mnie naturalniej wyglądały w podstawowej wersji gry. I tak musiałem zmieniać po swojemu wiele rzeczy dopóki tak mnie to wkurzyło, że wywaliłem tę lipę. Nikt jakoś nie pomyślał o zrobieniu moda polegającego na dodaniu kilku jednostek do portów, po kiego od razu aż tyle? Kilku większych konwojów, ale nie 2 krotnie większych, po co. Jasne zmiana kolorów, ale głównie podwodnych. Piszesz o widoczności na morzu w nocy w tej grze, ale zapominasz że ta gra jest tak zaprogramowana że jak jest bezchmurna noc, prawie zawsze świeci księżyc. O jakich 300m widoczności wówczas może być mowa? Przyznaję że z tego co widziałem kolory podwodne mi się nawet podobały w Twoim wykonaniu, ale także nie do końca. No co do nich to chciałbym to zobaczyć w grze. Ale co one same mi dadzą? Kolory podwodne w pewnym stopniu zależą od światła na powierzchni przecież. Jeżeli dostroiłeś je do światła w Twoim modzie, to prawdopodobnie nic nie da że tylko ich użyję na swej wersji gry.
Na koniec nie bardzo rozumiem czemu nikt kto zna się na głębszych aspektach modyfikowania tej gry takich jak prawidłowe dodawanie jednostek, zmiany dotyczące widoku kalkulatora torpedowego itp. nie podzieli się ta wiedzą tak przynajmniej by można było samemu sobie modyfikować swoją grę tak jak by się chciało. Ja np. Nie jestem jakimś super znawcą gry, ale jak Ktoś mnie prosi o pomoc a akurat wiem o co chodzi to staram sie to napisać, właśnie po to by nie zmuszać nikogo do gry na czymś co owszem np. mi sie podoba, ale przecież to nie znaczy że ma sie podobać wszystkim. Niech sami sobie pozmieniają to i owo wedle własnego gustu. Tak by było fajniej. I tylko o to mi chodzi.
Pozdrawiam. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sOnar » 27.03.08, 21:51

Dzięki za wyrozumienie

'Piszesz o widoczności na morzu w nocy w tej grze, ale zapominasz że ta gra jest tak zaprogramowana że jak jest bezchmurna noc, prawie zawsze świeci księżyc'

Niestety to nie jest to do końca prawda bo w SH III jest kalendarz księżcycowy dzięki któremu może wcale nie być księżyca.

Jedynie pełnia dawała światło ale nie na tyle jasne - by czuć się jak w dzień...

Co do moda nie widzieliście finalnej wersji. Co do słońca niestety dobierając barwy często mu się dostaje. Chce się w grze mieć mniej bajki - trzeba coś stracić.

To jak z dynamitem i jego używaniem - lont też wchodzi w koszta i idzie na straty ;)
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez evan82 » 28.03.08, 01:41

Jasne, rozumiem przecież. Wierz mi że swoją wodę robię już miesiąc, ale chyba rozgryzłem w czym rzecz. Kolory podwodne składają się właściwie z 5 barw oprócz tych z pliku Scene. Jeżeli chcemy wykonać wodę bardziej zieloną to wystarczy do każdej z barw dodać taki sam procent zieleni, alb odjąć taki sam procent niebieskiego. Oczywiście wpisujemy wartości za pomocą liczb i cyfr. Proste. Najlepiej zmienić tylko:
Underwater up color, Underwater fog color i Underwater up mix o taką samą ilość odpowiedniego odcienia. Pozdrawiam. :idea:
Można dodać potem mgły. Oto jak wyszło na razie, a myślę że jest już prawie ok.
Obrazek
Obrazek
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sOnar » 28.03.08, 17:08

Ładnie. Polecam Ci jednak mgłę 3F a nie 3E.

Jeden warunek pogodowy to minimalnie 7 barw... a jest więcej... :(
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez evan82 » 28.03.08, 17:24

sOnar napisał(a):Ładnie. Polecam Ci jednak mgłę 3F a nie 3E.

Jeden warunek pogodowy to minimalnie 7 barw... a jest więcej... :(


No właśnie. Przy mgle nieraz powstają pasy. Ale o co chodzi z mgłą 3F? Co to da i do czego służy. Jak to zapisać? :idea: :?: :?
Ostatnio edytowano 28.03.08, 17:26 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sOnar » 28.03.08, 17:26

bo stosuj dwa takie same warunki na górze i dole bo gamma głupieje
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez evan82 » 28.03.08, 17:27

sOnar napisał(a):bo stosuj dwa takie same warunki na górze i dole bo gamma głupieje

Chodzi o kolory podwodne underwater Up i Down, czy kolory mgły ze scene?
Np. czy Up underwater color ma być taki sam jak Mix czy kolor Down? :?: :?
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sOnar » 28.03.08, 17:36

underwaterup i mixcolor mają być takie same dla underwaterdown i mixcolor...

mixcolor 6a6a6a :)
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez evan82 » 28.03.08, 19:10

sOnar napisał(a):underwaterup i mixcolor mają być takie same dla underwaterdown i mixcolor...

mixcolor 6a6a6a :)


No proszę. Nareszcie Ktoś pomocny. Dzięki sOnar! Lecę popracować nad odcieniem. :) :D :mrgreen:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sOnar » 28.03.08, 19:16

nie ma sprawy. w końcu przegryzłem to SH3 na wylot...
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez evan82 » 28.03.08, 20:49

Hej. Ta metoda powoduje że nie ma "pasków", ale ma wadę, mianowicie dolne warstwy wody są zbyt jasne w stosunku do górnych. Z drugiej strony chyba wolę lekkie "paski", niż dość jasną głębokość ponad 200 m. Czy nie da się tego jakoś obejść. :?:
Oto wzór jakiego użyłem:
Underwater up mix = Underwater down mix
Underwater Up color = Underwater down color.
Chyba o takim Pisałeś. :?: :idea:
Z resztą to już nieważne. I tak wróciłem do swoich kolorów. :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sOnar » 29.03.08, 21:09

zwiększ zamglenie będzie dobrze...

paski masz przez to że od początku nie umiesz konfigurować swojej karty graficznej. jakbyś miał wszystko ok - paski by nie istniały...
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez evan82 » 29.03.08, 22:00

Nvidia.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez sOnar » 30.03.08, 12:24

Gamma
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez sOnar » 08.04.08, 01:01

zapodaję kolejne screeny z Total Uboat War...
są jako wygaszacz ekranu 24 MB

http://www.sendspace.pl/file/acObBrL4/

długo nie poleży więc bierzcie go szybko :)

finałowe prace nadal trwają...
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez Gregpo » 08.04.08, 09:18

Hmmm ... woda w nocy jest za bardzo atramentowa :wink: a zachod slonca za malo czerwony :wink:

tyle na poczatek

8)
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 137 • Strona 2 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron