1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Klub VII i XXI (Różne ciekawe modyfikacje gry).

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 146 • Strona 3 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Postprzez evan82 » 22.02.08, 18:31

To wymaga nieco większych modyfikacji. Problem w tym że już dawno w tym nie grzebałem, i nie wiem czy nie lepiej by było zacząć karierę od początku.
Zrób kopię wszystkich plików przed pracami! [zapasowe pliki musisz mieć].
Musisz otworzyć w notatniku plik:
Data/Submarine/NSS_Uboat7b/ i plik NSS_Uboat7b eqp - czyli od wyposażenia. Zobaczysz tam takie coś:

;equiment cfg file, high level of detail

;coning with 1 AA mount
[Equipment 1]
NodeName=Z01
LinkName=data/objects/Turm7b_1_hd - tu musisz wpisać nazwę dla kiosku od VIIC
StartDate=19380101
EndDate=19411231

;coning with 2 AA mounts
[Equipment 2]
NodeName=Z01
LinkName=data/objects/Turm7b_2_hd - jeżeli nie chcesz zmian później to tutaj także, nie,
StartDate=19420101 sorry cały zapis dla conning 2 jest zbędny jeżeli zaznaczysz
EndDate=19451231 w pliku Basic Cfg dla wszystkich lat dla VIIB kiosk 1, czyli ten powyżej ze zmianą na VIIC!!!

; deck mount
[Equipment 3]
NodeName=M01
LinkName=88mm_UDeck_Gun_High
StartDate=19380101
EndDate=19421231

[Equipment 4]
NodeName=M01
LinkName=NULL
StartDate=19430101
EndDate=19451231

; first conning tower mount
[Equipment 5]
NodeName=A01
LinkName=20mmSingle_UFlak_High
StartDate=19380101
EndDate=19401231

[Equipment 6]
NodeName=A01
LinkName=20mmShield_Single_UFlak_High
StartDate=19410101
EndDate=19421231

[Equipment 7]
NodeName=A01
LinkName=20mmTwin_UFlak_High
StartDate=19430101
EndDate=19431231

[Equipment 8]
NodeName=A01
LinkName=20mmShield_Twin_UFlak_High
StartDate=19440101
EndDate=19451231

; second connint tower mount, when available
[Equipment 9]
NodeName=A02
LinkName=NULL
StartDate=19380101
EndDate=19411231

[Equipment 10]
NodeName=A02
LinkName=20mmShield_Single_UFlak_High
StartDate=19420101
EndDate=19421231

[Equipment 11]
NodeName=A02
LinkName=20mmTwin_UFlak_High
StartDate=19430101
EndDate=19431231

[Equipment 12]
NodeName=A02
LinkName=20mmShield_Twin_UFlak_High
StartDate=19440101
EndDate=19451231

;Snorkel

[Equipment 13]
NodeName=SNK
LinkName=NSS_Uboattype7_SNK_mask
StartDate=19380101
EndDate=19430701

[Equipment 14]
NodeName=SNK
LinkName=NSS_Uboattype7_SNK
StartDate=19430701
EndDate=19451231

Jak widzisz w pliku są zawarte także dane dla dział, więc nawet 105 mm możesz dla VIIB zamontować, ale trzeba potem pozmieniać jeszcze parametry w pliku Basic Cfg:
data/Cfg/ i basic, z resztą do kiosków chyba także w takim zapisie z Basic:

[SUBMARINE_AMMO2]; VIIB
Type=1
Version=0
ForeTubes=4
AftTubes=1
ForeResIntern=10
ForeResExtern=0
ForeResExtra=0
AftResIntern=2
AftResExtern=0
ShellSlots=10
NbYears=7
Renown=3
SNK_MASK=NSS_Uboattype7_SNK_mask

Year0=1939
ForeTube00=3 ;T3
ForeTube01=3
ForeTube02=3
ForeTube03=9
ForeResIntern00=3
ForeResIntern01=3
ForeResIntern02=3
ForeResIntern03=3
ForeResIntern04=3
ForeResIntern05=3
ForeResIntern06=3
ForeResIntern07=3
ForeResIntern08=3
ForeResIntern09=3
AftTubes00=9
AftResIntern00=9
AftResIntern01=9
Z01_00=3 ; VIIB/1 - tu przy każdym wpisie dodajesz oznaczenie kiosku z VIIC
M01_00=1 [w pliku Cfg Basic poniżej], czyli zapis zmieniasz
A01_00=10 o ile pamiętam na taki: Z01_00=5 ; VIIC/1, dla
SuperCharger_00=1261 kolejnych lat oczywiście kolejna cyfra:
Snorkel_00=1262 Z01_01=5 ; VIIC/1 !!!
Batteries_00=1267
AftBatteries_00=1267
Hydrophone_00=1270
Sonar_00=-1
Radar_00=-1
RadarWarningReceiver_00=-1
Decoy_Launcher_00=1284
SonarCoatings_00=1304
RadarCoatings_00=1305
Renown0=0


Year1=1940
ForeTube10=3 ;T3
ForeTube11=3
ForeTube12=3
ForeTube13=9
ForeResIntern10=3
ForeResIntern11=3
ForeResIntern12=3
ForeResIntern13=3
ForeResIntern14=3
ForeResIntern15=3
ForeResIntern16=3
ForeResIntern17=3
ForeResIntern18=3
ForeResIntern19=3
AftTubes10=9
AftResIntern10=9
AftResIntern11=9
Z01_10=3 ; VIIB/1
M01_10=1
A01_10=10
SuperCharger_10=1261
Snorkel_10=1262
Batteries_10=1267
AftBatteries_10=1267
Hydrophone_10=1270
Sonar_10=-1
Radar_10=-1
RadarWarningReceiver_10=-1
Decoy_Launcher_10=1284
SonarCoatings_10=1304
RadarCoatings_10=1305
Renown1=0


Year2=1941
ForeTube20=3 ;T3
ForeTube21=3
ForeTube22=3
ForeTube23=9
ForeResIntern20=3
ForeResIntern21=3
ForeResIntern22=3
ForeResIntern23=3
ForeResIntern24=3
ForeResIntern25=3
ForeResIntern26=3
ForeResIntern27=3
ForeResIntern28=3
ForeResIntern29=3
AftTubes20=9
AftResIntern20=9
AftResIntern21=9
Z01_20=3 ; VIIB/1
M01_20=1
A01_20=10
SuperCharger_20=1261
Snorkel_20=1262
Batteries_20=1267
AftBatteries_20=1267
Hydrophone_20=1270
Sonar_20=-1
Radar_20=-1
RadarWarningReceiver_20=-1
Decoy_Launcher_20=1284
SonarCoatings_20=1304
RadarCoatings_20=1305
Renown2=0


Year3=1942
ForeTube30=3 ;T3
ForeTube31=3
ForeTube32=3
ForeTube33=9
ForeResIntern30=3
ForeResIntern31=3
ForeResIntern32=3
ForeResIntern33=3
ForeResIntern34=3
ForeResIntern35=3
ForeResIntern36=3
ForeResIntern37=3
ForeResIntern38=3
ForeResIntern39=3
AftTubes30=9
AftResIntern30=9
AftResIntern31=9
Z01_30=3 ; VIIB/1
M01_30=1
A01_30=10
SuperCharger_30=1261
Snorkel_30=1262
Batteries_30=1267
AftBatteries_30=1267
Hydrophone_30=1270
Sonar_30=-1
Radar_30=-1
RadarWarningReceiver_30=-1
Decoy_Launcher_30=1284
SonarCoatings_30=1304
RadarCoatings_30=1305
Renown3=0


Year4=1943
ForeTube40=3 ;T3
ForeTube41=3
ForeTube42=3
ForeTube43=9
ForeResIntern40=3
ForeResIntern41=3
ForeResIntern42=3
ForeResIntern43=3
ForeResIntern44=3
ForeResIntern45=3
ForeResIntern46=3
ForeResIntern47=3
ForeResIntern48=3
ForeResIntern49=3
AftTubes40=9
AftResIntern40=9
AftResIntern41=9
Z01_40=3 ; VIIB/1
M01_40=1
A01_40=10
SuperCharger_40=1261
Snorkel_40=1262
Batteries_40=1267
AftBatteries_40=1267
Hydrophone_40=1270
Sonar_40=-1
Radar_40=-1
RadarWarningReceiver_40=-1
Decoy_Launcher_40=1284
SonarCoatings_40=1304
RadarCoatings_40=1305
Renown4=0


Year5=1944
ForeTube50=3 ;T3
ForeTube51=3
ForeTube52=3
ForeTube53=9
ForeResIntern50=3
ForeResIntern51=3
ForeResIntern52=3
ForeResIntern53=3
ForeResIntern54=3
ForeResIntern55=3
ForeResIntern56=3
ForeResIntern57=3
ForeResIntern58=3
ForeResIntern59=3
AftTubes50=9
AftResIntern50=9
AftResIntern51=9
Z01_50=3 ; VIIB/1
M01_50=1
A01_50=10
SuperCharger_50=1261
Snorkel_50=1262
Batteries_50=1267
AftBatteries_50=1267
Hydrophone_50=1270
Sonar_50=-1
Radar_50=-1
RadarWarningReceiver_50=-1
Decoy_Launcher_50=1284
SonarCoatings_50=1304
RadarCoatings_50=1305
Renown5=0


Year6=1945
ForeTube60=3 ;T3
ForeTube61=3
ForeTube62=3
ForeTube63=9
ForeResIntern60=3
ForeResIntern61=3
ForeResIntern62=3
ForeResIntern63=3
ForeResIntern64=3
ForeResIntern65=3
ForeResIntern66=3
ForeResIntern67=3
ForeResIntern68=3
ForeResIntern69=3
AftTubes60=9
AftResIntern60=9
AftResIntern61=9
Z01_60=3 ; VIIB/1
M01_60=1
A01_60=10
SuperCharger_60=1261
Snorkel_60=1262
Batteries_60=1267
AftBatteries_60=1267
Hydrophone_60=1270
Sonar_60=-1
Radar_60=-1
RadarWarningReceiver_60=-1
Decoy_Launcher_60=1284
SonarCoatings_60=1304
RadarCoatings_60=1305
Renown6=0

To jest mój zapis dla VIIB, także uwzględnia moje modyfikacje, ale chodzi nam o zmianę kiosku wiec musisz zmienić tylko zaznaczone wpisy. :idea:

Kurczę jeszcze daty dostępności kiosku trzeba pozmieniać tak jak dla VIIB turm 1
kiosk o jaki ci chodzi to VIIC/1. :idea:

Dane dostępniości kioskow i od kiedy także wpliku Basic:

[CONING_TYPE3] ;VIIB/1
Idx=3 - numer który trzeba podać przy zamianie - z3 na 5
Year=1939
Month=1
SubNb=1
SubType0=1
SubVersion0=0
M01=1
A01=10
Renown=0

[CONING_TYPE5] ;VIIC/1
Idx=5 - bo 5 jest tu.!
Year=1940 - czyli zmiana daty również na rok 1939!!!
Month=4
SubNb=3
SubType0=1 - to zapis z mojej wersji dla VIIC, widnieje tu zapis dla VIIB dla tego kiosku
SubVersion0=1 Sub0=1, bo 1 to TypVIIB.
SubType1=1
SubVersion1=2
SubType2=1
SubVersion2=3
M01=1
A01=8
Renown=0

Zaraz jeszcze popiszę.

Najgorsze ze jeszcze nie wiem czy zapisu dla działek nie trzeba by pozmieniać bo na każdym kiosku są inne, czyli musiałbyś porównać pliki dla VIIC i zapisy z tymi dla VIIB, tak w Basic, jak i pliki Eqp z folderu Submarine. Dawno tego nie opracowywałem, także korzystając z tych wskazówek musisz sie w to wgryźć. Ja nie miałem wskazówek i mi się udało więc Tobie także powinno wyjść.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe opcje).

Postprzez kimano-u96 » 22.02.08, 18:54

Wielkie dzieki ja za ni cholere bym do tego nie doszedł pozdrawiam
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 22.02.08, 18:56

Hej opis jest dobry, tylko trzeba poczytać. Jak zrobisz kopię Plików i kariery to możesz spróbować. Nic nie tracisz. Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe opcje).

Postprzez kimano-u96 » 25.02.08, 18:31

even82---->mozesz mi powiedziec czy zmiana przy medalach i qwalifikacjach ma jakies znaczenie?
[CREW_MEMBER_0]
Name=Manfred Vowe
Index=13
NrComp=0
Type=2
Grad=6
Renown=0.000000
Patrols=0
Morale=0.800000
Fatigue=0.010000
HealthStatus=0
WasWounded=No
HitPoints=14.000000
Experience=300.000000
Rank=6
NrQual=1
Qualification0=0
SpecialAbility=1
MedalsInx0=-1----od tad
MedalsInx1=-1
MedalsInx2=-1
MedalsInx3=-1
MedalsInx4=-1
MedalsInx5=-1
MedalsInx6=-1
MedalsInx7=-1
MedalsInx8=-1
HeadIdx=1
HeadTgaIdx=0
BodyIdx=0
BodyTgaIdx=1
HasHelmet=Yes
HelmetIdx=0
HelmetTgaIdx=0
VoiceIdx=7
Prom=No
Medal0=No
Qual0=No
Medal1=No
Qual1=No
Medal2=No
Qual2=No
Medal3=No
Qual3=No
Medal4=No
Qual4=No
Medal5=No
Qual5=No
Medal6=No
Qual6=No
Medal7=No
Qual7=No
Medal8=No
Qual8=No do tad
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 26.02.08, 14:06

No nareszcie jakieś pytania. Oczywiście, na pewno ma znaczenie, ale ja nie siedziałem przy tym. Nie zmieniałem medali, także dokładnie Ci nie odpowiem. A jak tam z tymi ubraniami, jakoś sobie poradziłeś?
Co do kwalifikacji, to próbowałem kiedyś pozmieniać ale nie wyszło, z tym że już nie pamiętam czy zmieniałem tylko w jednym pliku, a wówczas mógł to nie być ten, czy w większej ilości. Natomiast przepis na zmianę ubrań działa. Odbyłem po zmianie ubrań i to w czasie rejsu kolejne 14 patroli bez zawieszenia gry, także działa ok. :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe opcje).

Postprzez kimano-u96 » 26.02.08, 17:26

Tak wszystko gra porobiłem chłopakom furazery z rybkami i twoje ubranka tylko walcze jeszcze z tym emblematem na mostku
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 26.02.08, 17:33

Tak. Przy emblematach to trzeba posiedzieć, ale potem fajnie wygląda.
Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 05.03.08, 20:52

Witam. Sam postanowiłem pobawić sie wodą na Atlantyku, ale tylko kolorami podwodnymi. Noc nie wymagała takich wielkich zmian. Tylko troszkę przyciemniłem na razie obraz podwodny, no i zazieleniłem, ale rozsądnie.
Na razie tylko Atl Dat. Wszystkie kondycje barw dla pochmurnej pogody i sztormu muszę jeszcze zrobić. Tu coś zatapiam, a potem czekam na odpowiednie pory dnia i kombinuję. Tak dodaje jako ciekawostkę. Zmieniam pliki z oryginalnej wersji gry. Najjaśniejszy widok z peryskopu to środek dnia. Bardziej zielony to wschód słońca/zachód. na tym ostatnim jest kilka przebarwień świetlnych i kolorowych, ale to efekt konwersji bitmapy do JPG. Kilka ujęć. Najciemniejsze to wiadomo, noc. :D
kilka obrazków wywaliłem, bo na dole nowsza woda he he.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ten najjaśniejszy widok to z południa, ale nie w lecie wiec w lato morze być jaśniej.
W każdym razie jeszcze troszkę przysiądę. :idea: Pozdrawiam.
:mrgreen:
A no i Atlantyk to nie tylko wody zimne przecież, dlatego właśnie wychodząc z założenia kompromisu nie zazieleniłem całkiem wody w środkowych porach dnia, aby czuć się dobrze w grze i kolo Norwegii, jak i bliżej Karaibów czy stanów np. Jak oglądaliście wstęp do filmu "szczęki", to pamiętacie jakie tam były barwy wody. Co prawda bliżej tropików ale jednak jeszcze nie całkiem, to właśnie chciałem uwzględnić.
Ostatnio edytowano 25.03.08, 23:21 przez evan82, łącznie edytowano 2 razy
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

XXI

Postprzez TBlack » 24.03.08, 15:11

Witam... Jestem tu nowy ale dużo już grywałem w SH3 postanowiłem pobawić się XXI od 1939... zrobiłem wszystko tak jak w instrukcji i nic to nie zmienia... wszystkie części mam ale samej "XXI" już nie... dokładnie przestudiowałem instrukcje ale dalej nie udało mi sie osiągnąć zamierzanego efektu... w związku z tym prosiłbym o przesłanie mi poprzez (www.filefront.com bądź inną stronę) potrzebnych do tego plików (Basic itp.)

aaa... i posiadam czystą wersje gry (bez modów itp)...

Z góry dziękuje.
TBlack
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 24.03.08, 15:01

Postprzez TBlack » 24.03.08, 15:40

Już mi sie udało:)
TBlack
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 3.000 BRT

Dołączył(a): 24.03.08, 15:01

Postprzez evan82 » 24.03.08, 20:30

TBlack napisał(a):Już mi sie udało:)


Cześć! Witam miłośnika typu XXI :D No i jak, instrukcja działa? Czy coś jeszcze pozmieniałeś?
Tak myślę że jest dobra bo kilka osób już z niej korzystało. :idea:
W każdym razie napisz jakby coś. :D

A oto instrukcja jak korzystać z SH3 File Analyzer Program dla mniej zapoznanych z tematem. Aby pobrać programik, lub skiny, klikajcie na "moją" stronkę WWW, [klawisz na dole postu]
Dodaję na prośbę.

Opiszę na przykładzie zmiany Zoom w peryskopie bojowym.

Otwieramy program i widzimy takie okno:
Naciskamy przycisk Load Rules zaznaczony na czerwono.
Obrazek
Po wciśnięciu Load Rules wyskoczy okno do poszukiwania plików rules jakie załączyłem do programu na File Front, kiedy je znajdziemy i mamy wybieramy plik cameras dat rules np.
oto widok z programu w chwili odnalezienia cameras dat rules:
Obrazek
Klikamy na plik cameras dat rules. Otwiera się zapis w lewym oknie programu dla parametrów pliku Cameras dat. Klikamy klawisz Test Rules zaznaczony na czerwono:
Obrazek
W prawym oknie wyskakują opcje dla zmian. Cała zawartość pliku Cameras Dat, bo zmieniamy peryskop bojowy, jego zoom, np na 8 . Tak więc odnajdujemy parametr zań odpowiadający w prawym oknie programu, zaznaczamy klikając myszą na odpowiednią pozycję to co chcemy zmienić i automatycznie pokazuje się nam to w oknie wartości na dole po lewej stronie okna programu. Wpisujemy tam nową wartość [rys poniżej] i wciskamy klawisz Update Walue [zaznaczony na czerwono z nr 4 rys poniżej]:
Obrazek
Program sam tworzy kopie plików zmienionych, także znajdziemy je w odpowiednim folderze gry obok tych pozamienianych [lokalizacja zmienianych plików w grze pokazana jest na fioletowym pasku w prawej części okna programu na górze]. Stare pliki oryginalne będą miały w nazwie na początku napis "Copy of....". to wasze oryginalne pliki i możecie je skompletować w innym folderze na kompie. Zmiany innych parametrów wykonujemy za pomocą tego programu podobnie otwierając tylko inne pliki Rules. Dodam za jakiś czas info do Mini Tweakera.
Aha, zapomniałbym. Zmian można dokonywać w trakcie zapisanego patrolu. Aby jednak zadziałały powinno sie usunąć z folderów gry skopiowane poprzednio pliki z Copy Of.... w nazwie na początku. Dobrze jednak ich nie wywalać z kompa tylko umieścić w jakimś folderze zapasowym np.
Pozdrawiam. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Yeti-13 » 25.03.08, 19:57

Dzięki evan za opis programu, jednak kiedy przechodzę do kroku trzeciego wyskakuje mi taki oto komunikat: "Unable. File does not exist. Choose another file." i po prawej stronie nic nie pokazuje się.
Yeti-13
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 06.03.08, 19:18

Postprzez evan82 » 25.03.08, 21:24

Yeti-13 napisał(a):Dzięki evan za opis programu, jednak kiedy przechodzę do kroku trzeciego wyskakuje mi taki oto komunikat: "Unable. File does not exist. Choose another file." i po prawej stronie nic nie pokazuje się.


Posprawdzaj z innymi plikami Rules. No i musisz je programowi wskazać. Niektóre wersje plików z wersji np GWX być może nie będą obsługiwane. Spróbuj Mini Tweakerem.
Tam także jest taki klawisz do otwierania Tweak Files. :D


Tamta woda to mi się nie "kleiła" jednak. Taka zbyt zielona. Bo co zrobić by Atlantyk który ma tyle stref klimatycznych wyglądał jako tako. Niezbyt zielony itd. Niezbyt niebieski również. Hmm. Takie oto kolorki dałem by czuć sie dobrze i na równiku jak i bliżej europy. Fotka najbardziej zielona to o zachodzie słońca, o tym pięknym pomarańczowo - żółto - czerwonym zachodzie.
Obrazek
Obrazek
No a to dla porównania poprzednia woda ze środka dnia. Pije do pierwszego screenu w tym poście:
Obrazek
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe opcje).

Postprzez kimano-u96 » 27.03.08, 06:09

Panowie tutaj zamiesciłem dwa screeny Intro i Map mojej produkcji co o tym sadzicie
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 27.03.08, 13:47

Super robota! Milo mi tym bardziej że zadrapania na dziobie wydają mi się znajome. Fajny czarno biały kadr! Super. Jeżeli to mój skin , a chyba tak, [nie wiem może coś Zmieniałeś, ale rdza na dziobie jest na pewno moja], to wygląda fajnie w czarno białym kolorze. Fajny pomysł. :D Swego czasu także planowałem coś zrobić z ekranem loadingu, ale potem zaniechałem tego, a widzę że jednak takie rzeczy to fajny patencik. Mają smaczek! :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe opcje).

Postprzez kimano-u96 » 27.03.08, 16:33

Oczywiscie ze to twoja łatka na innych nie pływam pozdro i udanych łowów
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 05.04.08, 14:42

Dodaję dla Tych wszystkich oczywiście co nie znają tego ciekawego tricku.
Ten stary Trick pozwoli wam schować pasek Shortcuts w widoku gry Silent Hunter 3 tak, by nie był widoczny, by nie zasłaniał widoku krajobrazu i nie rzucał się tak w oczy.[chodzi o pasek w lewym rogu ekranu ten ze skrótami]. Zabieg polega na zmianie zapisu w pliku Data/Menu/menu_1024_768[ustawienia konfiguracyjne]
menu_1024_768 otwieramy za pomocą notatnika i zamieniamy podany niżej wpis następująco:

Stary Kod:

[G3F I21]
Name=Group shortcuts
Type=1026;Menu group
ItemID=0x3F020000
ParentID=0x3F000000
Pos=-1,761,56,474
Color=0xFFFFFFFF
HorizSlide=-30

Nowy Kod: (note Pos=1 instead of Pos=-1 and HorizSlide=-56)

[G3F I21]
Name=Group shortcuts
Type=1026;Menu group
ItemID=0x3F020000
ParentID=0x3F000000
Pos=1,761,56,474
Color=0xFFFFFFFF
HorizSlide=-56

Zapisujemy plik po zmianie.

To prosty zabieg ale fajny. Pasek wystaje na widoku kamery tylko 1 pikselem, a tego nie widać. Wystarczy po uruchomieniu gry najechać myszką do końca lewej krawędzi ekranu i pasek skrótów wychodzi, po czym całkowicie się chowa. Fajny patent. Stosowałem już dawniej, ale teraz znalazłem na nowo na to przepis. Poprzedni gdzieś zawieruszyłem :D :idea:
Pozdrawiam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe opcje).

Postprzez kimano-u96 » 06.04.08, 08:41

evan82----a moze wiesz jak schowac dolny pasek tylko pytam
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez evan82 » 06.04.08, 14:42

Na tamto znalazłem w necie opis, natomiast w pliku ustawień konfiguracyjnych na pewno są i informacje na temat innych "pasków", i dodatków, ale w to się nie wgryzałem. Pozdrawiam. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe opcje).

Postprzez Belmondo » 08.04.08, 17:22

Witam to ja kimanu-96 zmieniłem login bo o2.mie rozwaliło wyczysciło mi konto i wszystko przepadło
Belmondo
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 08.04.08, 14:16

Re: Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe opcje).

Postprzez evan82 » 08.04.08, 18:04

Belmondo napisał(a):Witam to ja kimanu-96 zmieniłem login bo o2.mie rozwaliło wyczysciło mi konto i wszystko przepadło


Jak to cię rozwaliło? Napisz do Jacka. Co sie stało? Czy to możliwe? Tak wiec kimano-u96 = Belomondo. Swoja drogą niezła ksywka. To fajny aktor. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe opcje).

Postprzez Belmondo » 08.04.08, 18:24

Do jakiego Jacka?
Belmondo
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 08.04.08, 14:16

Postprzez evan82 » 09.04.08, 11:43

No i dostałem za swoje, powinienem używać ksywki.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Klub XXI (XXI od 1939 i różne ciekawe opcje).

Postprzez Belmondo » 09.04.08, 14:50

No własnie a co do moich postów to pewnie nici zeby przeszło to na inny login zwracam sie tutaj do Jatzoo
Belmondo
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 08.04.08, 14:16

Postprzez Jatzoo » 09.04.08, 21:56

Nie bardzo wiem o co chodzi? :-| Zapomniałeś hasła? Wchodzisz w menu na górze 'Zaloguj', a następnie klikasz 'Zapomniałem hasła' (poniżej okna z wprowadzeniem loginu i hasła) - i wsio wtedy gra i śpiewa ;-)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 146 • Strona 3 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron