GWX 2.0
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
GMac napisał(a):jako kapitan powinienes sie orietowac w ktora strone plynieszMagellan napisał(a):zobaczyłem mój okręt jako kropeczkę - a gdzie kursor który mówi w którym kierunku płynę?
To nie jest bug, ale wynika z faktu, iż na mapie gołego SH3 dokładne ustalenie miejsca kontaktu, w dowolnym czasie było banalnie proste. Wystarczyło przedłużyć linijką tę kreskę kursu, obliczyć odległość i bez żadnego wysiłku można było płynąć we właściwe miejsce. Praktycznie nie było potrzeby żadnego namierzania celu czy używania detektorów (za wyjątkiem radaru w paskudną pogodę). Ponieważ jednak realnie statki miały dwa poziomy zygzakowania jeden taktyczny (często zmieniały kurs), a drugi strategiczny (zmieniały kurs o pewien kąt co kilkaset km), to żaden dowódca U-boota nie podawał ścisłego kursu bo taka informacja miała niewielką wartość. Dopiero śledzenie konwoju i stałe podawanie swoich namiarów pozwalało nakierować na cel całe wilcze stado. To była jedyna skuteczna metoda. Dlatego w GWX zrezygnowano z podawania ścisłego kierunku na mapie dla wszystkich jednostek. A problem polega na tym, że od kiedy możemy atakować alianckie suby, to również ich znaczniki musiały być kierunku pozbawione (chociaż to jest już dyskusyjne). nasz własny sub z kolei używa tego samego oznaczenia na mapie co obce suby. Stąd brak strzałki. W zamian przy celu mamy orientacyjny kurs np. "Kurs: EN"
Magellan napisał(a):"Convoy in square 1253, main course 240 degrees, speed 10 knots"
jak napisano wyzej ze to dodatek klimatyczny, polecam wgrac mod Radio.basic
ktory eliminuje zbedne pierdoly z komunikatow.
Polecam sobie sprawdzić skrypt kampanii. A ten mod Radio.basic skopiował ze stocka jakiś koleś, który niewiele w GWX ogarniał.
Magellan napisał(a):Dalej się zdarzają - płetwonurkowie wachtowi podczas wgrywania zapisanych poprzednio gier.
To jest bug silnika gry. Nie do poprawienia bez grzebania w kodzie.
Magellan napisał(a):5. Strzelanie z działa i próba trafienia w okręt z odległości większej niż 1000 metrów przy wietrze 5-7 graniczy z cudem - celuję w rufę a pociski trafią w dziób albo przed dziób
To się ciesz, że przy takiej pogodzie w ogóle mogłeś trafić w statek. Popatrz sobie przez kiwający się peryskop, a potem wyobraź sobie, że celowniczy działa ma taki sam widok.
bez przesady tymi okrętami aż tak nie bujało żeby wcelować nie można było w okręt o długości 150 metrów a są problemy z trafieniem nawet z odległości 500 m .
Aż tak bujało. Nawet bardziej niż sobie to wyobrażasz bo w grze wisi Ci, czy ludzi przy dziale zalewa woda.
To jest bug GWX'a 2.0.
Dobre...
To jest celowo wprowadzona cecha GWX.
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
Panowie-fachowcy od mieszania w modach- co, jak i gdzie trzeba zmienić w CWX 2.0, żeby zmniejszyć wykrywalność suba przez DD i zmniejszyć ich upierdliwość, do stanu faktycznego w/g jaki był dopuszczalny w danym roku wojny-coś jak w gołej wersji SH III.
nie do pomyślenia jest taka duża skuteczność eskorty w 39-40 roku, jaką oferuje nam ten mod
pozdrawiam
nie do pomyślenia jest taka duża skuteczność eskorty w 39-40 roku, jaką oferuje nam ten mod
pozdrawiam
- amigo
- Kapitän zur See
- Tonaż: 983.000 BRT
- Dołączył(a): 07.09.03, 12:34
Po 2 miesięcznej przerwie wróciłem do grania w GWX, patrol 14 ; lipiec
1941r. kwadrat patrolowania okolice Dakaru.
Dostaję wiadomość z BdU , że moim portem docelowym jest La Spezia.
W celu misji natomiast nic się nie zmienia , wypłynąłem z Brestu i powrót mam do Brestu. Wiem, że większość wiadomości nie mam nic wspólnego
z realiami gry ale w tym wypadku mam wątpliwości.
Miał ktoś takie zdarzenie lub podobne i co wybrał, jakie konsekwencje?
Pozdro.
1941r. kwadrat patrolowania okolice Dakaru.
Dostaję wiadomość z BdU , że moim portem docelowym jest La Spezia.
W celu misji natomiast nic się nie zmienia , wypłynąłem z Brestu i powrót mam do Brestu. Wiem, że większość wiadomości nie mam nic wspólnego
z realiami gry ale w tym wypadku mam wątpliwości.
Miał ktoś takie zdarzenie lub podobne i co wybrał, jakie konsekwencje?
Pozdro.
- szymek
- Tonaż: 18.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.06, 21:33
- Lokalizacja: Gostyn Wlkp.
GWX 2.0
Wracaj do La Spezia ja tez dzis tak miałem bedzie dobrze
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Posiadam SHIII z serii wydawniczej superseller, Patch 1.4. Podczas próby zainstalowania GWX 2.0 wyskakuje błąd iż potrzebuje patcha 1.4b. Problem w tym, iż instalacja samego patcha jest nie możliwa, zassałem ze Stron Ubisoftu jak również Cenegi, zawsze wyskakuje błąd missionEngine,dll : unknow version
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- krychu
- Tonaż: 9.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.07, 11:33
krychu napisał(a):Posiadam SHIII z serii wydawniczej superseller, Patch 1.4. Podczas próby zainstalowania GWX 2.0 wyskakuje błąd iż potrzebuje patcha 1.4b. Problem w tym, iż instalacja samego patcha jest nie możliwa, zassałem ze Stron Ubisoftu jak również Cenegi, zawsze wyskakuje błąd missionEngine,dll : unknow version
Pozdrawiam
Masz cracka? Przeinstaluj grę.
- Wojtek15
- Tonaż: 193.000 BRT
- Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
- Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody
Posiadam SHIII z serii wydawniczej superseller
wywal w cholerę plik sh3.exe i zmień nazwę _sh3.exe przez usunięcie podkreślnika. Twoja wersja tak naprawdę to 1.4, które jest identyczna z 1.4beta ponieważ beta została zatwierdzona jako finalna (nie było żadnych zmian).
W wersji SS sh3.exe, to plik reklamy. Prawdziwy plik gry został przesunięty do _sh3.exe. Stąd problemy z GWX. Być może są jeszcze jakieś inne roszady z plikami, ale nie mam tej wersji więc nie wiem na pewno.[/quote]
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
krychu napisał(a):Posiadam SHIII z serii wydawniczej superseller, Patch 1.4. Podczas próby zainstalowania GWX 2.0 wyskakuje błąd iż potrzebuje patcha 1.4b. Problem w tym, iż instalacja samego patcha jest nie możliwa, zassałem ze Stron Ubisoftu jak również Cenegi, zawsze wyskakuje błąd missionEngine,dll : unknow version
Pozdrawiam
Nie przejmuj się tym i spróbuj instalować dalej jeśli sie nie da to patrz posty wyżej, mi tez przy instalacji sie sypało coś i dałem kontynuuj i działa (jakoś ale działa).
Pozdroo
- Magellan
- Tonaż: 17.000 BRT
- Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
- Lokalizacja: Warszawa
Hej wszystkim, to mój pierwszy post tutaj i odrazu taka mała prośba"
czy ktoś mógłby wrzucić linka stronki z której można pobrać darmowego GWX 2.0
po dłuższej przerwie chciałem znów pgrać sobie w SH3 ale już nie w podstawke, znalazłem patcha 1,4 i GWX 2.1 ale nigdzie nie ma darmowego GWX 2.0 a z tego co czytałem na tym forum jest on niezbędny.
Z góry dzięki za pomoc
czy ktoś mógłby wrzucić linka stronki z której można pobrać darmowego GWX 2.0
po dłuższej przerwie chciałem znów pgrać sobie w SH3 ale już nie w podstawke, znalazłem patcha 1,4 i GWX 2.1 ale nigdzie nie ma darmowego GWX 2.0 a z tego co czytałem na tym forum jest on niezbędny.
Z góry dzięki za pomoc
- kriss
- Tonaż: 24.000 BRT
- Dołączył(a): 29.08.08, 09:57
- Lokalizacja: z ciemnej otchłani
o dzięki Ci Gregpo
ale nadal jestem żółtodziobem jeśli chodzi o GWX.
mam jeszcze pytanko
Czy jeśli zainstaluje się już GWX 2.1 to można i czy w ogóle jest sens instalować dodatki typu "Morze Śródziemne" i "Seewolwes"?
ale nadal jestem żółtodziobem jeśli chodzi o GWX.
mam jeszcze pytanko
Czy jeśli zainstaluje się już GWX 2.1 to można i czy w ogóle jest sens instalować dodatki typu "Morze Śródziemne" i "Seewolwes"?
- kriss
- Tonaż: 24.000 BRT
- Dołączył(a): 29.08.08, 09:57
- Lokalizacja: z ciemnej otchłani
Nie ma najmniejszego sensu. A wręcz może to rozwalić grę (to raczej pewne). Ten dodatek Morze Śródziemne, to tak naprawdę zbiór kilkudziesięciu modów, z których część w nowszych wersjach jest w GWX, a częś to mody słabsze. No i kampania w GWX obejmuje rozszerzenia ruchu jednostek na obszarze całego świata dostępnego w grze, a nie tylko Śródziemnego.
Zmiksowanie GWX i innych dużych modów, to zafundowanie sobie crashów gry.
Zmiksowanie GWX i innych dużych modów, to zafundowanie sobie crashów gry.
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
kriss napisał(a):o dzięki Ci Gregpo
ale nadal jestem żółtodziobem jeśli chodzi o GWX.
mam jeszcze pytanko
Czy jeśli zainstaluje się już GWX 2.1 to można i czy w ogóle jest sens instalować dodatki typu "Morze Śródziemne" i "Seewolwes"?
Nieeee .. tylko nie te dodatki !!!!
Jezeli chcesz miec wiecej jednostek, inne skiny lub inny wyglad gry to sa inne mody - juz sprawdzone. Jak cos to pisz - postaram sie pomoc.
- Gregpo
- Tonaż: 129.000 BRT
- Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
- Lokalizacja: TORUN\WAWA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość