GWX 2.0
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Magellan napisał(a):1. Już po załadowaniu mapy operacyjnej - klawisz F5 zobaczyłem mój okręt jako kropeczkę - a gdzie kursor który mówi w którym kierunku płynę? - szkoda że jest tam kątomierz dopiero przy największym przybliżeniu a nie ma pokazanego w najmniejszym przybliżeniu pokazane w którym kierunku płynę
jako kapitan powinienes sie orietowac w ktora strone plyniesz
Magellan napisał(a):2. Komunikaty mam po angielsku i co tam piszą ot na przykład coś takiego: "Convoy in square 1253, main course 240 degrees, speed 10 knots"
jak napisano wyzej ze to dodatek klimatyczny, polecam wgrac mod Radio.basic ktory eliminuje zbedne pierdoly z komunikatow.
Magellan napisał(a):3. Dalej się zdarzają - płetwonurkowie wachtowi podczas wgrywania zapisanych poprzednio gier.
tego chyba sie nie da poprawic skoro od tylu wydan sie zdaza wiec lepiej ulzyc watrobie i sie nie denerwowac
Magellan napisał(a):5. Strzelanie z działa i próba trafienia w okręt z odległości większej niż 1000 metrów przy wietrze 5-7 graniczy z cudem - celuję w rufę a pociski trafią w dziób albo przed dziób - bez przesady tymi okrętami aż tak nie bujało żeby wcelować nie można było w okręt o długości 150 metrów a są problemy z trafieniem nawet z odległości 500 m .
To jest bug GWX'a 2.0. Im wiecej manewrujesz okretem siedzac w stanowisku dziala lub strzelasz pod wiekszym katem niz 5st plynac ciagle na przod lufa lapie wichrowanie w rozne strony. Przywrocenie zbieznosci celownika i toru lotu pocisku mozliwa dopiero po przeladowaniu gry z sejwa tylko trzeba uwazac bo sejwy nie uwzgledniaja zniszczen zadanych przez torpedy i pociski z dziala wiec po zaladowaniu sejwa pkt wytrzymalosci ostrzeliwanej jednostki maja wartosc calkowita poczatkowa jak dla jednostki nie uszkodzonej.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Przemko napisał(a):Zainstaluj sobie SH3 commandera i zmień TC w pobliżu lądu na wyższą.
To do Magellana było
dzięki pobawię sie Commanderem ale potem, jak przejdę chociaż raz kampanie chociaż zmęczenie załogi to chyba od razu zmienię bo mnie wkurza
TheEdge napisał(a):Magellan
kompresja 4? to chyba cały czas płyniesz blisko brzegu ;D
A poważniej: może stoisz bez przerwy na mostku i szukasz drogi.
...........
I fajne walisz poematy; jak ja kiedyś
chyba nie doczytałeś dokładnie moje posta - płynę w kanale więc z definicji koło lądu , tak nawiasem mówiąc, wracałem z 3 patrolu i już tego nie miałem - czyli mogłem wrzucić kompresję nawet 128, więc coś się naprawiło albo przestawiło - nie wnikam .
O co chodzi z tymi poematami? czy chodzi o duże posty?
Odgłosy rzeczywiście są z Das Boot-a niedawno obejrzałem kawałek wersji reżyserskiej i rzeczywiście się pokrywają
Jeszcze mi brakuje takiego licznika uszkodzenia okrętu jak był w SH2 - można by było zobaczyć przynajmniej jakie się zadaje uszkodzenia przy strzelaniu czy to torpedamoi czy to pociskami armatnymi.
a Co do zmęczenia załogi to jaką opcie trzeba wybrać w tym SH3 Commanderze?
Gameplay Settings --> Use fatigue model --> ........
tutaj są różne wersje do wyboru ;/ co trzeba wybrać? Bo nie za bardzo jestem w temacie modyfikowania gry czy może chodzi raczej o uszkodzenia okrętu podczas walki
Pozdroo i dzięki za pomoc
- Magellan
- Tonaż: 17.000 BRT
- Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
- Lokalizacja: Warszawa
Mam pytanie bo trafiło mi się coś dziwnego. Spotkaliście kiedyś łódź podwodną?? Bo ja minąłem się z VII, i na dodatek miała znak na kiosku 2 albo 1 floty,ciekawe. Płynęła wolno,chyba w kierunku konwoju bo mi się pojawił na mapie, wtf??
- Hans Smyczek
- Tonaż: 27.000 BRT
- Dołączył(a): 06.01.08, 18:14
A owszem, często nadziewam się na niemieckie okręty podwodne. Na Morzu Śródziemnym przechwyciłem nawet brytyjski okręt podwodny klasy T i posłałem go na dno.
Polecam używać pojęcia "okręt podwodny", a nie "łódź podwodna". Czy ktoś widział na U-Boocie wiosła?
Polecam używać pojęcia "okręt podwodny", a nie "łódź podwodna". Czy ktoś widział na U-Boocie wiosła?
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Kwestia alianckich okrętów podwodnych jest trochę zwalona - nie ma ich w notatniku, po trafieniu torpedą nie toną, mimo iż są uznane za zatopione, a na mapie ich zatopienie nie jest zaznaczone. Dziwnie to wygląda.
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
tak po zatopieniu okrętu podwodnego nie ma po nim znaczka - może komputer widzi go jako zanurzonego notabene ja jednego klasy S zatopiłem z działa - bo mi sie nie chciało na niego torped zużywać i po 3 celnych trafieniach poszedł na dno ale nie tonął - tylko bardzo powoli się zanurzał hm... 30 minut na kompresji czasu a na kiosku okrętu nadal byli ludzi którzy się rozglądali - chyba za pomocą ale okręt nie tonął tylko powoli sie zanurzał - można to doliczyć do Bugów DWX 2
Pozdroo
Pozdroo
- Magellan
- Tonaż: 17.000 BRT
- Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
- Lokalizacja: Warszawa
GWX 2.0
Ja jak narazie nienarzekam jest luzik
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Magellan napisał(a):kolejny bug zauważony przeze mnie to jak jestem w porcie to mam datę np: 17 grudnia 1939r., a jak wypłynę na morze i zobaczę datę to jest 17 stycznia 1940r. Ten mod jakoś datę gubi przestawia
Witam!
A czy przypadkiem nie używasz SHIII Commander? Jeśli tak to sprawdź opcję: number of days spent in base - czyli ilość dni spędzonych w bazie. A działa to w ten sposób, że w bazie masz właściwą datę, natomiast po wczytaniu gry data zmienia się odpowiednio od ustawień w SHIII Commander.
Pozdrawiam
- brosss
- Tonaż: 62.000 BRT
- Dołączył(a): 06.10.05, 12:46
- Lokalizacja: Płock
brosss napisał(a):
Witam!
A czy przypadkiem nie używasz SHIII Commander? Jeśli tak to sprawdź opcję: number of days spent in base - czyli ilość dni spędzonych w bazie. A działa to w ten sposób, że w bazie masz właściwą datę, natomiast po wczytaniu gry data zmienia się odpowiednio od ustawień w SHIII Commander.
Pozdrawiam
Chyba masz racje i chyba trafiłeś w setno bo używałem Commandera ale nie zmieniałem tego parametru, chyba że Commander go zmieniał automatycznie, a przed instalacją Commandera tego nie było.
Dzięki i pozdroo Magellan
- Magellan
- Tonaż: 17.000 BRT
- Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
- Lokalizacja: Warszawa
Magellan napisał(a):brosss napisał(a):
Witam!
A czy przypadkiem nie używasz SHIII Commander? Jeśli tak to sprawdź opcję: number of days spent in base - czyli ilość dni spędzonych w bazie. A działa to w ten sposób, że w bazie masz właściwą datę, natomiast po wczytaniu gry data zmienia się odpowiednio od ustawień w SHIII Commander.
Pozdrawiam
Chyba masz racje i chyba trafiłeś w setno bo używałem Commandera ale nie zmieniałem tego parametru, chyba że Commander go zmieniał automatycznie, a przed instalacją Commandera tego nie było.
Dzięki i pozdroo Magellan
Witam ponownie!
Jeśli nie zmieniałeś tego parametru, to jest on standardowo ustawiony na: randomise number of days spent in base - czyli na zróżnicowanie ilości dni spędzonych w bazie. Raz będzie to 28 dni (chyba minimum), a raz więcej.
Pozdrawiam
- brosss
- Tonaż: 62.000 BRT
- Dołączył(a): 06.10.05, 12:46
- Lokalizacja: Płock
Magellan napisał(a):Witam
Ale chyba tam niżej jest opcja że można wpisać ile dni ma stać w bazie od 0 do 48 (bodajże) i tam chyba ustawię 1 albo 0 i będzie dobrze.
Pozdroo
Ponownie witam!
Poniżej jest opcja, w której sam decydujesz, ile dni ma spędzić Twoja jednostka w porcie. Jest możliwość pozostania w porcie dłużej niż 48 dni, o których pisałeś. Ja doszedłem do ponad 2000 dni i mi się znudziło (nie ma możliwości "ręcznego" wpisania ilości dni - tylko klikając na strzałkę "do góry"). Choć opcja pozostawania w porcie zbyt długo nie ma większego sensu, to jest taka możliwość.
Ale w Twoim przypadku, Magellan, nie jestem pewien, czy załoga po jednym dniu odpocznie i będzie zdolna do nowego patrolu (nie wiem, czy program uwzględnia czas na wypoczynek dla załogi).
Pozdrawiam
- brosss
- Tonaż: 62.000 BRT
- Dołączył(a): 06.10.05, 12:46
- Lokalizacja: Płock
ale nie chodzi mi oto czy odpocznie czy co tylko o to że jak klikam na mapę - wypłynięcie z portu to mam 19 grudnia 1939r, a jak sie pojawie w czasie gry to już mam 19 stycznia 1940r - tylko oto mi chodzi przestawia mi o tydzień datę i tyle poprzednio tego nie było
Pozdroo
Pozdroo
- Magellan
- Tonaż: 17.000 BRT
- Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
- Lokalizacja: Warszawa
Karl Fenchel napisał(a):Ja już nie chcę komentować. Musiałbym to zobaczyć i usłyszeć.turbokrecik napisał(a):A mnie się GWX 2,0 podoba. Jedyne co mnie wnerwia to brak tego żółtego znacznika pokazującego gdzie jest zanurzony okręt w widoku zewnętrznym. Wiem, wiem że to nierealistyczne, ale ja lubię sobie czasem zerknąć jak okładają mnie bombkami. Gdyby ktoś wiedział jak to włączyć niech napisze, będę wdzięczny.
Być może wystarczy podstawić odpowiednia teksturę. [plik TGA].
Witam, troche kombinowalem żeby włączyć ten znacznik ale nie bardzo mogę sobie poradzić. Moze macie Panowie jakies sugestie?
Może to mało realistyczne zeby pływać z żółtym kółkiem na głowie, no ale cóż pomaga znacząco w orientacji... hilfe
- wujek Jurgen
- Tonaż: 5.000 BRT
- Dołączył(a): 08.02.08, 10:19
wujek Jurgen napisał(a):Karl Fenchel napisał(a):Ja już nie chcę komentować. Musiałbym to zobaczyć i usłyszeć.turbokrecik napisał(a):A mnie się GWX 2,0 podoba. Jedyne co mnie wnerwia to brak tego żółtego znacznika pokazującego gdzie jest zanurzony okręt w widoku zewnętrznym. Wiem, wiem że to nierealistyczne, ale ja lubię sobie czasem zerknąć jak okładają mnie bombkami. Gdyby ktoś wiedział jak to włączyć niech napisze, będę wdzięczny.
Być może wystarczy podstawić odpowiednia teksturę. [plik TGA].
Witam, troche kombinowalem żeby włączyć ten znacznik ale nie bardzo mogę sobie poradzić. Moze macie Panowie jakies sugestie?
Może to mało realistyczne zeby pływać z żółtym kółkiem na głowie, no ale cóż pomaga znacząco w orientacji... hilfe
Podaj na priva adres to podeśle ci teksturke jak znajdę i napisze gdzie podstawić i zobaczymy czy pójdzie.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
pw524 napisał(a):Wejdz w temat "Spolszczenie do GWX2.0" i pobierz je, do niego jest załączony mod który to przywraca.
ściągnąłem spolszczenie do GWX 2.0 i katalog podmieniający brakujący żółty znacznik. wszystko chodzi bez zarzutu. Serdeczne dzieki za pomoc Meine Herren (pw 524, Karl Fenchel)
- wujek Jurgen
- Tonaż: 5.000 BRT
- Dołączył(a): 08.02.08, 10:19
brosss napisał(a):Ale w Twoim przypadku, Magellan, nie jestem pewien, czy załoga po jednym dniu odpocznie i będzie zdolna do nowego patrolu (nie wiem, czy program uwzględnia czas na wypoczynek dla załogi).
Pozdrawiam
ale rozchodzi się o to że jak kończę konfigurację U-boota - torpedy upgrade itp i klikam na rozpoczęcie misji to mam 19 grudnia 1939 a jak mi się pojawi misja (płynę już u-bootem to mam 19 stycznia 1940r - czyli to nie możliwe żeby idealnie 1 miesiąc siedział w bazie, to jest bug gry bo jak nie miałem GWX-a to było w porządku, jak robiłem w pocie zmiany, przydzielałem załogę itp to jak wypływałem w morze 4 lipca to na mapie pojawiałem sie 4 lipca a nie 4 sierpnia, oto chodzi.
Pozdrooo
- Magellan
- Tonaż: 17.000 BRT
- Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
- Lokalizacja: Warszawa
Magellan napisał(a):klikam na rozpoczęcie misji to mam 19 grudnia 1939 a jak mi się pojawi misja (płynę już u-bootem to mam 19 stycznia 1940r - czyli to nie możliwe żeby idealnie 1 miesiąc siedział w bazie, to jest bug gry bo jak nie miałem GWX-a to było w porządku
Ustawienie GWX:
DaysSpentInBase=28
Dolicz do tego 2 dni Świąt na lądzie (przepustki) oraz wolny Nowy Rok. Masz idealnie 31 dni, więc się nie dziw. To nie bug.
- Olamagato
- Tonaż: 99.000 BRT
- Dołączył(a): 06.02.08, 12:23
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości