1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 2.0

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 226 • Strona 8 z 101 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10

Postprzez GMac » 26.01.08, 19:58

Magellan napisał(a):1. Już po załadowaniu mapy operacyjnej - klawisz F5 zobaczyłem mój okręt jako kropeczkę - a gdzie kursor który mówi w którym kierunku płynę? - szkoda że jest tam kątomierz dopiero przy największym przybliżeniu a nie ma pokazanego w najmniejszym przybliżeniu pokazane w którym kierunku płynę :(

jako kapitan powinienes sie orietowac w ktora strone plyniesz :)

Magellan napisał(a):2. Komunikaty mam po angielsku i co tam piszą ot na przykład coś takiego: "Convoy in square 1253, main course 240 degrees, speed 10 knots"

jak napisano wyzej ze to dodatek klimatyczny, polecam wgrac mod Radio.basic ktory eliminuje zbedne pierdoly z komunikatow.

Magellan napisał(a):3. Dalej się zdarzają - płetwonurkowie wachtowi podczas wgrywania zapisanych poprzednio gier.

tego chyba sie nie da poprawic skoro od tylu wydan sie zdaza wiec lepiej ulzyc watrobie i sie nie denerwowac :)

Magellan napisał(a):5. Strzelanie z działa i próba trafienia w okręt z odległości większej niż 1000 metrów przy wietrze 5-7 graniczy z cudem - celuję w rufę a pociski trafią w dziób albo przed dziób - bez przesady tymi okrętami aż tak nie bujało żeby wcelować nie można było w okręt o długości 150 metrów a są problemy z trafieniem nawet z odległości 500 m :(.

To jest bug GWX'a 2.0. Im wiecej manewrujesz okretem siedzac w stanowisku dziala lub strzelasz pod wiekszym katem niz 5st plynac ciagle na przod lufa lapie wichrowanie w rozne strony. Przywrocenie zbieznosci celownika i toru lotu pocisku mozliwa dopiero po przeladowaniu gry z sejwa tylko trzeba uwazac bo sejwy nie uwzgledniaja zniszczen zadanych przez torpedy i pociski z dziala wiec po zaladowaniu sejwa pkt wytrzymalosci ostrzeliwanej jednostki maja wartosc calkowita poczatkowa jak dla jednostki nie uszkodzonej.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez bartek74 » 28.01.08, 17:15

Czołem Kolegom!
Mam pytanie:
Czy wyłączenie postaci marynarzy z mostka, centrali i jeszcze radiowca i sonarzysty może nieco przyspieszyć grę?
I jak to zrobić?
Pozdrawiam
bartek74
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.08, 08:05
Lokalizacja: Sanok

Postprzez turbokrecik » 28.01.08, 19:10

Pewnie by przyspieszyło, ale tego się nie da zrobić.
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez Magellan » 31.01.08, 19:27

Przemko napisał(a):Zainstaluj sobie SH3 commandera i zmień TC w pobliżu lądu na wyższą.
To do Magellana było :)


dzięki pobawię sie Commanderem ale potem, jak przejdę chociaż raz kampanie :) chociaż zmęczenie załogi to chyba od razu zmienię bo mnie wkurza :D


TheEdge napisał(a):Magellan
:D kompresja 4? to chyba cały czas płyniesz blisko brzegu ;D
A poważniej: może stoisz bez przerwy na mostku i szukasz drogi.

...........

I fajne walisz poematy; jak ja kiedyś :D


chyba nie doczytałeś dokładnie moje posta - płynę w kanale więc z definicji koło lądu :), tak nawiasem mówiąc, wracałem z 3 patrolu i już tego nie miałem - czyli mogłem wrzucić kompresję nawet 128, więc coś się naprawiło albo przestawiło - nie wnikam :).

O co chodzi z tymi poematami? czy chodzi o duże posty? ;)

Odgłosy rzeczywiście są z Das Boot-a niedawno obejrzałem kawałek wersji reżyserskiej i rzeczywiście się pokrywają

Jeszcze mi brakuje takiego licznika uszkodzenia okrętu jak był w SH2 - można by było zobaczyć przynajmniej jakie się zadaje uszkodzenia przy strzelaniu czy to torpedamoi czy to pociskami armatnymi.

a Co do zmęczenia załogi to jaką opcie trzeba wybrać w tym SH3 Commanderze?

Gameplay Settings --> Use fatigue model --> ........

tutaj są różne wersje do wyboru ;/ co trzeba wybrać? Bo nie za bardzo jestem w temacie modyfikowania gry :) czy może chodzi raczej o uszkodzenia okrętu podczas walki :)
Pozdroo i dzięki za pomoc
Magellan
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Hans Smyczek » 02.02.08, 15:19

Mam pytanie bo trafiło mi się coś dziwnego. Spotkaliście kiedyś łódź podwodną?? Bo ja minąłem się z VII, i na dodatek miała znak na kiosku 2 albo 1 floty,ciekawe. Płynęła wolno,chyba w kierunku konwoju bo mi się pojawił na mapie, wtf??
Hans Smyczek
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 27.000 BRT

Dołączył(a): 06.01.08, 18:14

Postprzez dragonfly » 02.02.08, 15:23

A owszem, często nadziewam się na niemieckie okręty podwodne. Na Morzu Śródziemnym przechwyciłem nawet brytyjski okręt podwodny klasy T i posłałem go na dno.

Polecam używać pojęcia "okręt podwodny", a nie "łódź podwodna". Czy ktoś widział na U-Boocie wiosła? ;)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Wojtek15 » 02.02.08, 15:30

U-booty spotykam dość często. Kiedyś storpedowałem jeden brytyjski okręt podwodny klasy S, ale to już chyba jednak rzadkość.
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez dragonfly » 02.02.08, 15:45

Kwestia alianckich okrętów podwodnych jest trochę zwalona - nie ma ich w notatniku, po trafieniu torpedą nie toną, mimo iż są uznane za zatopione, a na mapie ich zatopienie nie jest zaznaczone. Dziwnie to wygląda.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez evan82 » 02.02.08, 15:51

A już zaczynałem żałować, że nie mam GWX 2.0.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Magellan » 02.02.08, 20:12

tak po zatopieniu okrętu podwodnego nie ma po nim znaczka - może komputer widzi go jako zanurzonego :) notabene ja jednego klasy S zatopiłem z działa - bo mi sie nie chciało na niego torped zużywać :) i po 3 celnych trafieniach poszedł na dno ale nie tonął - tylko bardzo powoli się zanurzał hm... 30 minut na kompresji czasu a na kiosku okrętu nadal byli ludzi którzy się rozglądali :D - chyba za pomocą :P ale okręt nie tonął tylko powoli sie zanurzał - można to doliczyć do Bugów DWX 2

Pozdroo
Magellan
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Magellan » 05.02.08, 12:17

kolejny bug zauważony przeze mnie to jak jestem w porcie to mam datę np: 17 grudnia 1939r., a jak wypłynę na morze i zobaczę datę to jest 17 stycznia 1940r. Ten mod jakoś datę gubi przestawia
Magellan
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
Lokalizacja: Warszawa

GWX 2.0

Postprzez kimano-u96 » 05.02.08, 17:17

Ja jak narazie nienarzekam jest luzik
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez brosss » 05.02.08, 19:02

Magellan napisał(a):kolejny bug zauważony przeze mnie to jak jestem w porcie to mam datę np: 17 grudnia 1939r., a jak wypłynę na morze i zobaczę datę to jest 17 stycznia 1940r. Ten mod jakoś datę gubi przestawia


Witam!

A czy przypadkiem nie używasz SHIII Commander? Jeśli tak to sprawdź opcję: number of days spent in base - czyli ilość dni spędzonych w bazie. A działa to w ten sposób, że w bazie masz właściwą datę, natomiast po wczytaniu gry data zmienia się odpowiednio od ustawień w SHIII Commander.

Pozdrawiam
brosss
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 06.10.05, 12:46
Lokalizacja: Płock

Postprzez Magellan » 06.02.08, 01:55

brosss napisał(a):
Witam!

A czy przypadkiem nie używasz SHIII Commander? Jeśli tak to sprawdź opcję: number of days spent in base - czyli ilość dni spędzonych w bazie. A działa to w ten sposób, że w bazie masz właściwą datę, natomiast po wczytaniu gry data zmienia się odpowiednio od ustawień w SHIII Commander.

Pozdrawiam


Chyba masz racje i chyba trafiłeś w setno bo używałem Commandera ale nie zmieniałem tego parametru, chyba że Commander go zmieniał automatycznie, a przed instalacją Commandera tego nie było.
Dzięki i pozdroo Magellan :lol:
Magellan
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez brosss » 06.02.08, 20:01

Magellan napisał(a):
brosss napisał(a):
Witam!

A czy przypadkiem nie używasz SHIII Commander? Jeśli tak to sprawdź opcję: number of days spent in base - czyli ilość dni spędzonych w bazie. A działa to w ten sposób, że w bazie masz właściwą datę, natomiast po wczytaniu gry data zmienia się odpowiednio od ustawień w SHIII Commander.

Pozdrawiam


Chyba masz racje i chyba trafiłeś w setno bo używałem Commandera ale nie zmieniałem tego parametru, chyba że Commander go zmieniał automatycznie, a przed instalacją Commandera tego nie było.
Dzięki i pozdroo Magellan :lol:


Witam ponownie!

Jeśli nie zmieniałeś tego parametru, to jest on standardowo ustawiony na: randomise number of days spent in base - czyli na zróżnicowanie ilości dni spędzonych w bazie. Raz będzie to 28 dni (chyba minimum), a raz więcej.

Pozdrawiam :)
brosss
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 06.10.05, 12:46
Lokalizacja: Płock

Postprzez Magellan » 06.02.08, 20:10

Witam

Ale chyba tam niżej jest opcja że można wpisać ile dni ma stać w bazie od 0 do 48 (bodajże) i tam chyba ustawię 1 albo 0 i będzie dobrze.

Pozdroo
Magellan
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez brosss » 06.02.08, 20:46

Magellan napisał(a):Witam

Ale chyba tam niżej jest opcja że można wpisać ile dni ma stać w bazie od 0 do 48 (bodajże) i tam chyba ustawię 1 albo 0 i będzie dobrze.

Pozdroo


Ponownie witam!

Poniżej jest opcja, w której sam decydujesz, ile dni ma spędzić Twoja jednostka w porcie. Jest możliwość pozostania w porcie dłużej niż 48 dni, o których pisałeś. Ja doszedłem do ponad 2000 dni i mi się znudziło (nie ma możliwości "ręcznego" wpisania ilości dni - tylko klikając na strzałkę "do góry"). Choć opcja pozostawania w porcie zbyt długo nie ma większego sensu, to jest taka możliwość.

Ale w Twoim przypadku, Magellan, nie jestem pewien, czy załoga po jednym dniu odpocznie i będzie zdolna do nowego patrolu (nie wiem, czy program uwzględnia czas na wypoczynek dla załogi).

Pozdrawiam :)
brosss
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 06.10.05, 12:46
Lokalizacja: Płock

Postprzez Magellan » 06.02.08, 21:24

ale nie chodzi mi oto czy odpocznie czy co tylko o to że jak klikam na mapę - wypłynięcie z portu to mam 19 grudnia 1939r, a jak sie pojawie w czasie gry to już mam 19 stycznia 1940r - tylko oto mi chodzi ;) przestawia mi o tydzień datę i tyle ;) poprzednio tego nie było


Pozdroo
Magellan
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wujek Jurgen » 08.02.08, 15:08

Karl Fenchel napisał(a):Ja już nie chcę komentować. Musiałbym to zobaczyć i usłyszeć. :wink:
turbokrecik napisał(a):A mnie się GWX 2,0 podoba. Jedyne co mnie wnerwia to brak tego żółtego znacznika pokazującego gdzie jest zanurzony okręt w widoku zewnętrznym. Wiem, wiem że to nierealistyczne, ale ja lubię sobie czasem zerknąć jak okładają mnie bombkami. Gdyby ktoś wiedział jak to włączyć niech napisze, będę wdzięczny.


Być może wystarczy podstawić odpowiednia teksturę. [plik TGA]. :idea:


Witam, troche kombinowalem żeby włączyć ten znacznik ale nie bardzo mogę sobie poradzić. Moze macie Panowie jakies sugestie?
Może to mało realistyczne zeby pływać z żółtym kółkiem na głowie, no ale cóż pomaga znacząco w orientacji... hilfe
wujek Jurgen
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 08.02.08, 10:19

Postprzez pw524 » 08.02.08, 15:49

Wejdz w temat "Spolszczenie do GWX2.0" i pobierz je, do niego jest załączony mod który to przywraca.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Postprzez evan82 » 08.02.08, 18:46

wujek Jurgen napisał(a):
Karl Fenchel napisał(a):Ja już nie chcę komentować. Musiałbym to zobaczyć i usłyszeć. :wink:
turbokrecik napisał(a):A mnie się GWX 2,0 podoba. Jedyne co mnie wnerwia to brak tego żółtego znacznika pokazującego gdzie jest zanurzony okręt w widoku zewnętrznym. Wiem, wiem że to nierealistyczne, ale ja lubię sobie czasem zerknąć jak okładają mnie bombkami. Gdyby ktoś wiedział jak to włączyć niech napisze, będę wdzięczny.


Być może wystarczy podstawić odpowiednia teksturę. [plik TGA]. :idea:


Witam, troche kombinowalem żeby włączyć ten znacznik ale nie bardzo mogę sobie poradzić. Moze macie Panowie jakies sugestie?
Może to mało realistyczne zeby pływać z żółtym kółkiem na głowie, no ale cóż pomaga znacząco w orientacji... hilfe


Podaj na priva adres to podeśle ci teksturke jak znajdę i napisze gdzie podstawić i zobaczymy czy pójdzie. :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wujek Jurgen » 09.02.08, 19:30

pw524 napisał(a):Wejdz w temat "Spolszczenie do GWX2.0" i pobierz je, do niego jest załączony mod który to przywraca.


ściągnąłem spolszczenie do GWX 2.0 i katalog podmieniający brakujący żółty znacznik. wszystko chodzi bez zarzutu. Serdeczne dzieki za pomoc Meine Herren (pw 524, Karl Fenchel)
wujek Jurgen
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 08.02.08, 10:19

Postprzez evan82 » 09.02.08, 19:32

A właśnie ci posłałem tę teksturkę. No tak, już nie trzeba. :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Magellan » 11.02.08, 08:36

brosss napisał(a):Ale w Twoim przypadku, Magellan, nie jestem pewien, czy załoga po jednym dniu odpocznie i będzie zdolna do nowego patrolu (nie wiem, czy program uwzględnia czas na wypoczynek dla załogi).

Pozdrawiam :)


ale rozchodzi się o to że jak kończę konfigurację U-boota - torpedy upgrade itp i klikam na rozpoczęcie misji to mam 19 grudnia 1939 a jak mi się pojawi misja (płynę już u-bootem to mam 19 stycznia 1940r - czyli to nie możliwe żeby idealnie 1 miesiąc siedział w bazie, to jest bug gry bo jak nie miałem GWX-a to było w porządku, jak robiłem w pocie zmiany, przydzielałem załogę itp to jak wypływałem w morze 4 lipca to na mapie pojawiałem sie 4 lipca a nie 4 sierpnia, oto chodzi.


Pozdrooo
Magellan
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.08, 11:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Olamagato » 11.02.08, 13:02

Magellan napisał(a):klikam na rozpoczęcie misji to mam 19 grudnia 1939 a jak mi się pojawi misja (płynę już u-bootem to mam 19 stycznia 1940r - czyli to nie możliwe żeby idealnie 1 miesiąc siedział w bazie, to jest bug gry bo jak nie miałem GWX-a to było w porządku

Ustawienie GWX:
DaysSpentInBase=28
Dolicz do tego 2 dni Świąt na lądzie (przepustki) oraz wolny Nowy Rok. Masz idealnie 31 dni, więc się nie dziw. To nie bug.
Olamagato
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 99.000 BRT

Dołączył(a): 06.02.08, 12:23

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 226 • Strona 8 z 101 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron