GWX 2.0 - pierwsze wrażenia
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Mace22 napisał(a):A czy to normalne, że na okręcie typu VII ciśnienie zgniotło mnie dopiero na głębokości 410 metrów? Jakoś nie słyszałem żeby jakiemuś u-bootowi udało się zanurzyć na taką głębokość. Lekko ponad 300 metrów to owszem, ale ponad 400??
Jak poszperałeś przez odpowiedni program to mogło tak być.
Jak jest tak w oryginale, 2.0, to ja sie nie wypowiadam.
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Karl Fenchel napisał(a):Mace22 napisał(a):A czy to normalne, że na okręcie typu VII ciśnienie zgniotło mnie dopiero na głębokości 410 metrów? Jakoś nie słyszałem żeby jakiemuś u-bootowi udało się zanurzyć na taką głębokość. Lekko ponad 300 metrów to owszem, ale ponad 400??
Jak poszperałeś przez odpowiedni program to mogło tak być.
Jak jest tak w oryginale, 2.0, to ja sie nie wypowiadam.
Jest, bo nic w plikach nie grzebałem bo nawet niewiem gdzie.
- Mace22
- Tonaż: 12.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.05, 09:16
Jeżeli tak jest w tej grze z dodatkiem GWX 2.0, to mówię ci że to przegięcie na maksa, szczególnie przy tym typie okrętu. Może ktoś z GWX bawił się plikami Zon i sim, i zapomniał że dodał swoją wersje jakiegoś okrętu do oficjalnej gry. Albo jakiś mod ci tak to pozmieniał. Czasami jak zbyt wiele działa sie przez SH3commander to on ma wpływ na głębokości zanurzenia krytycznego. Sh3 commander powinno używać się głównie tylko do regulacji czasu gdy podpływa sie do mlecznej krowy czyli z 27 dni np. na 1 itp. Pozdrawiam
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Zaraz sprawdze. Spróbuje zanurzyć się ponownie najwięcej jak się da. Później napisze ile wytrzymał.
EDIT: Zszedłem na 260 metrów. Głębiej się nie dało. Przeinstaluje całego SHIII.
EDIT2: Przeinstalowałem jeszcze raz i nadal to samo. Mogę spokojnie zejść VII na 260 metrów i nic się nie dzieje. Może ściągnąłem jakąś wadliwą wersję? Ściągał ktoś też tego miejca:
http://hosted.filefront.com/GWXDuck
Bo może w tym tkwi problem?
EDIT: Zszedłem na 260 metrów. Głębiej się nie dało. Przeinstaluje całego SHIII.
EDIT2: Przeinstalowałem jeszcze raz i nadal to samo. Mogę spokojnie zejść VII na 260 metrów i nic się nie dzieje. Może ściągnąłem jakąś wadliwą wersję? Ściągał ktoś też tego miejca:
http://hosted.filefront.com/GWXDuck
Bo może w tym tkwi problem?
- Mace22
- Tonaż: 12.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.05, 09:16
Karl Fenchel napisał(a):Zamiast sie męczyć to pozamieniajcie sobie głębokości krytyczne zgodnie z realiami. Takie problemy to pryszcze.
Poszukałem po plikach. I czy wystarczy zmienić wpis msaxdepth w pliku NSS_Uboat7c.cfg?? Mam nam napisane, że 500 metrów!
- Mace22
- Tonaż: 12.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.05, 09:16
Mace22 napisał(a):Karl Fenchel napisał(a):Zamiast sie męczyć to pozamieniajcie sobie głębokości krytyczne zgodnie z realiami. Takie problemy to pryszcze.
Poszukałem po plikach. I czy wystarczy zmienić wpis msaxdepth w pliku NSS_Uboat7c.cfg?? Mam nam napisane, że 500 metrów!
Nie tylko. Max depth w tym pliku odpowiada za zejście wszystkich obiektów w grze na te głębokość, a dalej nawet tonące statki znikają.
Ściągnijcie z netu np SH3inspector. Trzeba pozmieniać pliki Zon i Sim z folderu Submarine, ale tylko przez te aplikację.
Dla typu VIIB proponował bym ustawić 250m, VIIC 280m, XXI max 320m jako głębokości niszczące kadłub okrętu. To by było najbliższe prawdy.
Pozdrawiam
- evan82
- Tonaż: 921.000 BRT
- Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
- Lokalizacja: Warszawa
Mace22 napisał(a):Odpaliłem SHIII inspector i mam tam, że dla typu VIIC Crush Depth jest 265. Więc dlatego mnie nie zgniatało na 250 metrach. Czy to możliwe, że miałem uszkodzony głębokościomierz i podczas opadania podawał błędną głębokość - 410 metrów?
Jak już pisałem wcześniej to był jakiś błąd gry, SH3 ma problemy z zapisem/odczytem pamięci/dysku zwłaszcza gdy tej pamięci jest mało, coś się tam poplątało w tym przypadku, w GWX2 nie ma już żadnych błędów w plikach konfiguracyjnych. U mnie też zdarzały się "dziwne" przypadki w SH3 dopóki nie zamontowałem 2 GB pamięci.
P.S.
Napisałem że nie ma żadnych blędów a zapomniałem o istotnym, zmieniono wartość max. wiatru przy którym można strzelać z dział na 11 m/s zapominając o opadach deszczu, to idiotyzm który mam nadzieję w wer. 2.1 zostanie poprawiony, ja u siebie to zmieniłem i w średnim deszczu czy mgle mogę użyć działa.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
Ja robiłem testy i typem VII zszedłem na max 280m, ale tylko raz. Przy każdej innej próbie zgniatało mnie przed 270 metrem.
- turbokrecik
- Tonaż: 61.000 BRT
- Dołączył(a): 30.11.07, 20:59
Dwa dni temu zainstalowałem GWX 2.0.
Zrobiłem cztery misje w trzech kampaniach (1942 morze czarne, 1939 wilhelm... cośtam, 1942 brest).
Opłynąłem W. Brytanię, przepłynąłem tam i z powrotem m. Czarne, spenetrowałem środkowy Atlantyk i .... spotkałem 1 (słownie- jeden) statek i 2 samoloty!
W portach pustka, nie uświadczysz nawet kutra, na szlakach morskich to samo.
Zupełnie nic nie rozumiem.
Chyba podziękuję za dwójkę i wrócę do GWX 1.03
P./S.
Grałem z maksymalną kompresją czasu 128.
Zrobiłem cztery misje w trzech kampaniach (1942 morze czarne, 1939 wilhelm... cośtam, 1942 brest).
Opłynąłem W. Brytanię, przepłynąłem tam i z powrotem m. Czarne, spenetrowałem środkowy Atlantyk i .... spotkałem 1 (słownie- jeden) statek i 2 samoloty!
W portach pustka, nie uświadczysz nawet kutra, na szlakach morskich to samo.
Zupełnie nic nie rozumiem.
Chyba podziękuję za dwójkę i wrócę do GWX 1.03
P./S.
Grałem z maksymalną kompresją czasu 128.
- romanK
- Tonaż: 18.000 BRT
- Dołączył(a): 20.08.07, 19:30
Wlasnie czytam ksiazke Herberta A. Wernera "Żelazne trumny". Autor pisze w niej jak w 1943 na VII (nie podano dokladnej wersji) uciekajac przed eskorta opadli na 300m a wczesniej opadali na 260-280m. Zgniatac ich nie zaczelo nna tych glebokosciach
- gonsalez
- Tonaż: 56.000 BRT
- Dołączył(a): 29.08.07, 17:28
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość