1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 2.0 - pierwsze wrażenia

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 143 • Strona 5 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Postprzez Mace22 » 15.01.08, 17:16

A czy to normalne, że na okręcie typu VII ciśnienie zgniotło mnie dopiero na głębokości 410 metrów? Jakoś nie słyszałem żeby jakiemuś u-bootowi udało się zanurzyć na taką głębokość. Lekko ponad 300 metrów to owszem, ale ponad 400??
Mace22
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.05, 09:16

Postprzez evan82 » 15.01.08, 17:19

Mace22 napisał(a):A czy to normalne, że na okręcie typu VII ciśnienie zgniotło mnie dopiero na głębokości 410 metrów? Jakoś nie słyszałem żeby jakiemuś u-bootowi udało się zanurzyć na taką głębokość. Lekko ponad 300 metrów to owszem, ale ponad 400??


Jak poszperałeś przez odpowiedni program to mogło tak być.
Jak jest tak w oryginale, 2.0, to ja sie nie wypowiadam. :cry:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mace22 » 15.01.08, 17:26

Karl Fenchel napisał(a):
Mace22 napisał(a):A czy to normalne, że na okręcie typu VII ciśnienie zgniotło mnie dopiero na głębokości 410 metrów? Jakoś nie słyszałem żeby jakiemuś u-bootowi udało się zanurzyć na taką głębokość. Lekko ponad 300 metrów to owszem, ale ponad 400??


Jak poszperałeś przez odpowiedni program to mogło tak być.
Jak jest tak w oryginale, 2.0, to ja sie nie wypowiadam. :cry:


Jest, bo nic w plikach nie grzebałem bo nawet niewiem gdzie.
Mace22
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.05, 09:16

Postprzez evan82 » 15.01.08, 17:32

Jeżeli tak jest w tej grze z dodatkiem GWX 2.0, to mówię ci że to przegięcie na maksa, szczególnie przy tym typie okrętu. Może ktoś z GWX bawił się plikami Zon i sim, i zapomniał że dodał swoją wersje jakiegoś okrętu do oficjalnej gry. Albo jakiś mod ci tak to pozmieniał. Czasami jak zbyt wiele działa sie przez SH3commander to on ma wpływ na głębokości zanurzenia krytycznego. Sh3 commander powinno używać się głównie tylko do regulacji czasu gdy podpływa sie do mlecznej krowy czyli z 27 dni np. na 1 itp. Pozdrawiam :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mace22 » 15.01.08, 18:32

Nie używam Sh3 commander. Instalowałem GWX 2.0 na gołą wersję z patchem 1.4. Nie instalowałem dodatkowym modów.
Mace22
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.05, 09:16

Postprzez turbokrecik » 15.01.08, 20:43

O rany, ale cyrk muszę to wypróbować u siebie. Nigdy nawet nie próbowałem się tak zanurzać.
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez Wojtek15 » 16.01.08, 18:18

Ja jakoś nie mogę zejść nawet na 240m... w GWX 2 jakby coś :).
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez wibwk » 16.01.08, 20:59

Wojtek15 napisał(a):Ja jakoś nie mogę zejść nawet na 240m... w GWX 2 jakby coś :).


Mnie też zgniata na "normalnych" głębokościach, coś tam się musiało wykrzaczyć w trakcie gry.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez piechcik » 16.01.08, 21:16

przeinstaluj gwx a najlepiej całego sh3
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez GMac » 16.01.08, 22:21

W GWX2.0 osiągnąłem 278m w XXI i przeżyłem opadłem w wyniku nadmiaru wody na pokładzie głębiej nie miałem ochoty :P Moje VIIemki gniotą się na 200 dla B i 250 dla C więc to 410 to jakiś cud :]
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez Mace22 » 16.01.08, 23:04

Zaraz sprawdze. Spróbuje zanurzyć się ponownie najwięcej jak się da. Później napisze ile wytrzymał.

EDIT: Zszedłem na 260 metrów. Głębiej się nie dało. Przeinstaluje całego SHIII.

EDIT2: Przeinstalowałem jeszcze raz i nadal to samo. Mogę spokojnie zejść VII na 260 metrów i nic się nie dzieje. Może ściągnąłem jakąś wadliwą wersję? Ściągał ktoś też tego miejca:
http://hosted.filefront.com/GWXDuck

Bo może w tym tkwi problem?
Mace22
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.05, 09:16

Postprzez evan82 » 17.01.08, 03:57

Zamiast sie męczyć to pozamieniajcie sobie głębokości krytyczne zgodnie z realiami. Takie problemy to pryszcze.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mace22 » 17.01.08, 08:24

Karl Fenchel napisał(a):Zamiast sie męczyć to pozamieniajcie sobie głębokości krytyczne zgodnie z realiami. Takie problemy to pryszcze.


Poszukałem po plikach. I czy wystarczy zmienić wpis msaxdepth w pliku NSS_Uboat7c.cfg?? Mam nam napisane, że 500 metrów!
Mace22
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.05, 09:16

Postprzez evan82 » 17.01.08, 13:54

Mace22 napisał(a):
Karl Fenchel napisał(a):Zamiast sie męczyć to pozamieniajcie sobie głębokości krytyczne zgodnie z realiami. Takie problemy to pryszcze.


Poszukałem po plikach. I czy wystarczy zmienić wpis msaxdepth w pliku NSS_Uboat7c.cfg?? Mam nam napisane, że 500 metrów!


Nie tylko. Max depth w tym pliku odpowiada za zejście wszystkich obiektów w grze na te głębokość, a dalej nawet tonące statki znikają.
Ściągnijcie z netu np SH3inspector. Trzeba pozmieniać pliki Zon i Sim z folderu Submarine, ale tylko przez te aplikację.
Dla typu VIIB proponował bym ustawić 250m, VIIC 280m, XXI max 320m jako głębokości niszczące kadłub okrętu. To by było najbliższe prawdy.
Pozdrawiam :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mace22 » 17.01.08, 16:33

A pozostałym typom okrętów jak ustawić aby było realistycznie. Chodzi mi konkretnie o wszystkie typy II oraz IX. Z góry dzieki.
Mace22
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.05, 09:16

Postprzez evan82 » 17.01.08, 17:34

Co do IX, czy II, to nie jestem pewien.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mace22 » 17.01.08, 18:28

Odpaliłem SHIII inspector i mam tam, że dla typu VIIC Crush Depth jest 265. Więc dlatego mnie nie zgniatało na 250 metrach. Czy to możliwe, że miałem uszkodzony głębokościomierz i podczas opadania podawał błędną głębokość - 410 metrów?
Mace22
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.05, 09:16

Postprzez lupa » 18.01.08, 01:16

A co myślisz że będzie tak, że na 264 metrach będziesz śmigał ale już na 266 metrach zostaniesz zmiażdżony? Jakiś margines błędu musi być :) A poza tym to mogłeś mieć trochę uszkodzony kadłub :D
lupa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 51.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.07, 16:23
Lokalizacja: Tychy/Śląskie

Postprzez wibwk » 18.01.08, 03:31

Mace22 napisał(a):Odpaliłem SHIII inspector i mam tam, że dla typu VIIC Crush Depth jest 265. Więc dlatego mnie nie zgniatało na 250 metrach. Czy to możliwe, że miałem uszkodzony głębokościomierz i podczas opadania podawał błędną głębokość - 410 metrów?


Jak już pisałem wcześniej to był jakiś błąd gry, SH3 ma problemy z zapisem/odczytem pamięci/dysku zwłaszcza gdy tej pamięci jest mało, coś się tam poplątało w tym przypadku, w GWX2 nie ma już żadnych błędów w plikach konfiguracyjnych. U mnie też zdarzały się "dziwne" przypadki w SH3 dopóki nie zamontowałem 2 GB pamięci.

P.S.
Napisałem że nie ma żadnych blędów a zapomniałem o istotnym, zmieniono wartość max. wiatru przy którym można strzelać z dział na 11 m/s zapominając o opadach deszczu, to idiotyzm który mam nadzieję w wer. 2.1 zostanie poprawiony, ja u siebie to zmieniłem i w średnim deszczu czy mgle mogę użyć działa.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez turbokrecik » 18.01.08, 13:15

Ja robiłem testy i typem VII zszedłem na max 280m, ale tylko raz. Przy każdej innej próbie zgniatało mnie przed 270 metrem.
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez romanK » 18.01.08, 22:15

Dwa dni temu zainstalowałem GWX 2.0.
Zrobiłem cztery misje w trzech kampaniach (1942 morze czarne, 1939 wilhelm... cośtam, 1942 brest).
Opłynąłem W. Brytanię, przepłynąłem tam i z powrotem m. Czarne, spenetrowałem środkowy Atlantyk i .... spotkałem 1 (słownie- jeden) statek i 2 samoloty!
W portach pustka, nie uświadczysz nawet kutra, na szlakach morskich to samo.
Zupełnie nic nie rozumiem.
Chyba podziękuję za dwójkę i wrócę do GWX 1.03


P./S.
Grałem z maksymalną kompresją czasu 128.
romanK
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 20.08.07, 19:30

Postprzez Wojtek15 » 18.01.08, 22:48

Może masz włączony mod little trafic czy coś takiego. On znacznie zmniejsza ruch.
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez romanK » 19.01.08, 15:53

:oops: :oops: , :oops:
Hmm, ja z prowincji 8)
romanK
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 20.08.07, 19:30

Postprzez gonsalez » 19.01.08, 18:14

Wlasnie czytam ksiazke Herberta A. Wernera "Żelazne trumny". Autor pisze w niej jak w 1943 na VII (nie podano dokladnej wersji) uciekajac przed eskorta opadli na 300m a wczesniej opadali na 260-280m. Zgniatac ich nie zaczelo nna tych glebokosciach
gonsalez
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 56.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.07, 17:28

Postprzez GMac » 19.01.08, 19:20

"Lite Harbor Trafic" modyfikuje tylko ruch w porcie macierzystym i nie modyfikuje nic w obcych portach. Ja gram w GWX2.0 i statków w portach mam statków od groma.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 143 • Strona 5 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron