1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX2.0 & stare mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 33 • Strona 2 z 21, 2

Postprzez Thomsen » 11.01.08, 16:05

Dzięki Gregpo :) dzisiaj go sprawdze .
Thomsen
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 06.01.08, 11:53

Postprzez Dawid[PL] » 14.01.08, 12:37

Hej witam wszystkim to moj pierwszy post na forum:) Mam pytanie otóż gram w GWX 2.0 i ostatnio podczas atakowania konwoju przy sztormowej pogodzie wkurzyła mnie jedna rzecz. Przy dużej mgle można się łatwo odnaleźć wystarczy tylko kręcić uzo/ peryskopem na wszystkie strony i sprobować zablkować go na jakimś celu. Wtedy nawet jak nie widzisz statku to wiesz czy jest to cargo czy warship. Wtedy krótko na peryskopową namiar hydro, który kontakt jest najbliżej i jazda :D. Ale nie o to chodzi, dlatego mam pytanie czy istnieje jakiś mod(jak coś to prosze o linka), który blokuje indetyfikacje jednostek, gdy nie widać celu to nie widać i tyle żadne L tu nie pomoże :). Wtedy ile człowiek może mieć stresu gdy nagle 300 metrów przed dziobem wyłania sie nie bezbronne cargo tylko DD :)
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez Wojtek15 » 14.01.08, 12:51

Chyba nie ma na to sposobu. Ale jeśli grasz bez pomocy oficera broni podwodnej i z manualnym celowaniem, sam będziesz musiał określić rodzaj jednostki.
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez Dawid[PL] » 14.01.08, 12:56

Gram bez oficera a manualnego używam tylko w ataku na pojedyncze statki, w konwoju używam przelicznika z peryskopu, oficera nigdy nie używałem. A rodzaj jednostki można określic wiadomo dopiero wtedy jak się ją już zobaczy. Chodzi mi o to że jak jest mgła to pozostaje tylko namiar hydro i troche szcześcia lub nagłe spotkanie z DD. Żeby podczas blokady niewidoczengo celu wyskakiwał jakiś wspólny dla wszystkich jednostek oznacznik np. ship:P, a nie cargo/ warship. Pełnią szcześcia by było gdyby sie w ogole wtedy nie blokowało i nic nie wyskakiwało bo przecież statku przez mgłe nie widać:)
Dawid[PL]
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 53.000 BRT

Dołączył(a): 14.01.08, 03:29

Postprzez Przemko » 15.01.08, 08:07

..\data\Roster\English.cfg i ..\data\Roster\German.cfg.

I zamiast nazw jednostek wstawiasz np. _

Pozdrawiam
Przemko
Przemko
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 18.000 BRT

Dołączył(a): 24.11.06, 11:26
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez Łata » 15.01.08, 17:53

jak na razie bez problemu dziala u mnie neutral bouayancy mod
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Thomsen » 17.01.08, 12:18

Ale chyba nie ma powodu przy GWX2.0 stosowac "neutral bouyancy mod" ? w najnowszym GWX wyeliminowano problem "neutralnego trymu" , w kazdym razie u mnie ten bug z poprzedniego GWX w najnowszej wersji nie występuje:)
Thomsen
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 06.01.08, 11:53

Postprzez Łata » 17.01.08, 18:18

u mnie wystepuje - chociaz zdaje mi sie ze na starym kompie przy gwx2 nie bylo z tym problemu (dziwne) - w kazdym razie dziala bez zarzutu
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

Posty: 33 • Strona 2 z 21, 2

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości