1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 2.0 - pierwsze wrażenia

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 143 • Strona 1 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

GWX 2.0 - pierwsze wrażenia

Postprzez turbokrecik » 11.12.07, 16:50

Kilka osób już zassało całego moda a z każdą godziną będzie ich więcej. Proponuję opisywać tu swoje pierwsze doświadczenia.
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez evan82 » 11.12.07, 17:03

Ciekaw jestem opinii, bo sam zassam później, lub w ogóle, jeżeli nie będzie warto. Pozdrawiam. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Raff » 11.12.07, 17:58

Trailer mnie nie powalił ;-).
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez Matey » 11.12.07, 18:53

ja wlasnie instaluje ale wrazeniami podziele sie w czwartek :)
Matey
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 76.000 BRT

Dołączył(a): 20.08.07, 18:57
Lokalizacja: Tychy

Postprzez Mexico » 11.12.07, 19:05

Ciemność widzę, widzę ciemność! :(
Zainstalowałem, uruchomiłem, gra załadowała sie i..... nic: zamiast menu startowego jest ciemna plansza z kursorem :cry: .
Ale program daje sie normalnie wyłączyć.
Błagam pomocy!

PS. Moim podejrzanym jest instalka gry, mam ostatnie polskie wydanie cenegi tj. KOLEKCJA KLASYKI za 25zł.
Czy ktoś wie jaka to jest wersja, czy muszę instalować patch i czy on istnieje do mojej wersji?
Mexico
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 15:52
Lokalizacja: Przewóz/Wrocław

Postprzez turbokrecik » 11.12.07, 19:45

Jestttttttttttt. Zainstalowałem i śmiga śpiewająco. Dużo płynniej niż GWX TA w którego dotąd łupałem. Lepsze są też dźwięki. Ale szkoda że nie ma już ustawiania torped w peryskopie.
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez turbokrecik » 11.12.07, 20:06

He He gram raptem 20 minut i już pierwsza niespodzianka. Chciałem sobie z działa strzelić a tam amunicji.......0 (słownie: zero). znowu trzeba pogrzebać w plikach cfg żeby to poprawić. eeeeeeeech
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez Góra » 11.12.07, 20:56

turbokrecik
z amunicją umnie też tak jest, wybierz pociski to powinny się załadować
Góra
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 31.000 BRT

Dołączył(a): 25.12.06, 16:23
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez turbokrecik » 11.12.07, 21:05

Dzięki!!!!! Ale ze mnie kretyn!!!!!!! Już zacząłem przerabiać pliki cfg a rozwiązanie było takie banalne. Kolejny przykład na to że myślenie ma przyszłość.
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez Matey » 11.12.07, 21:17

umnie smiga az milo zadnych przyciec nawet w poblizu konwoju grafika wyglada ladnie ale na dluszy wpis bedzie trzeba poczekac, wiecej jest kawalkow do sluchania na gramofonie ;) niema tylko Tipperary Song
Matey
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 76.000 BRT

Dołączył(a): 20.08.07, 18:57
Lokalizacja: Tychy

Postprzez driver134 » 11.12.07, 21:41

driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Shiv » 12.12.07, 07:02

z tego co gralem (wyplyniecie z portu w Wilhelmshaven (1939rok), zatopienie Coloastal Merchanta [jak to sie pisze xD] w polowie drogi do Scapa Flow, i przezycie ogromnych fal w sztormie między Szetlandami a Orenami..) mowie ze gra jest hmmm

JEBITNA!! ZAJEBJASzCZA x}

najwazniejsze dla mnie

1) niszczyciele nie są już "wszechsłyszące"
2) okręt zatrzymany pod wodą nie wynurza sie sam.. (w GWX1.4 wynurzał się jak nie dało sie nacisku na stery głebokosci


jak coś jeszcze znajde to dam edita

EDIT

moj komp to
Intel Celeron 3.2GHz
RAM: 1024mb (wiem ze malo xd)
GeForce 7100 (slaaba)

troche tnie w porcie, ale to mozna "ominąć" wychodząc z owego portu w trybie mapy xPP


--
Shiv x]
Ostatnio edytowano 12.12.07, 16:52 przez Shiv, łącznie edytowano 1 raz
Shiv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 85.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 23:14

Postprzez Wojtek15 » 12.12.07, 14:48

Shiv, jakiego masz kompa? Nie wiem czy u mnie pójdzie;(.
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez marek128 » 12.12.07, 14:53

Mam takie pytanie Czy GWX2.0 odróżnia VIIC od VIIC/41 i 42 czy pozostaje jak we wcześniejszych odsłonach?
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez turbokrecik » 12.12.07, 16:51

Czy ktoś już przetestował kompresję czasu? Czy tak jak w starym GWX powyżej x256 znikają samoloty czy coś się zmieniło? Ciekaw jestem też czy nadal pływają niezatapialne Merchy. Sam niestety nie mam na razie czasu testować a bardzo jestem ciekaw.
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez Shiv » 12.12.07, 16:55

Karl Fenchel napisał(a):Ciekaw jestem opinii, bo sam zassam później, lub w ogóle, jeżeli nie będzie warto. Pozdrawiam. :D



Karl wg. mnie warto xP
Shiv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 85.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 23:14

Postprzez dragonfly » 12.12.07, 19:33

U mnie nie da się grać. Sama misja ładowała się ponad 10 min! Zaskoczył mnie nalot na Brest (fajny bajer), ale gra przypominała pokaz slajdów. Cóż, trzeba poczekać na lepsze czasy i kupić nowego kompa ;)
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Otto Von Yosarian » 12.12.07, 19:44

dragonfly napisał(a): ... nalot na Brest (fajny bajer),


No no no :) brzmi ciekawie, ale zaraz zaraz ... jak to mozliwe że jesteś już w BREŚCIE a na dokładkę herbatniki dopuszczają się nalotów ??? Ktory to rok ??
Otto Von Yosarian
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Wojtek15 » 12.12.07, 19:56

Bo to są misje pojedyńcze, a nie kariera Otto :).
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

GWX 2.0 - pierwsze wrażenia

Postprzez kimano-u96 » 12.12.07, 20:28

Czy ktos z was uzywa dodatkowych modów które sa dołaczone do GWX-a 2.0?
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Postprzez turbokrecik » 12.12.07, 20:42

Czy ktoś widział jakiś wrogi statek, okręt, samolot albo cokolwiek? Ja przepłynąłem na zachodnie wybrzeże pudingowców i nic nie spotkałem po drodze. A nie, sorry, widziałem 1 mewę !
turbokrecik
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 61.000 BRT

Dołączył(a): 30.11.07, 20:59

Postprzez dragonfly » 12.12.07, 20:58

Wojtek15 napisał(a):Bo to są misje pojedyńcze, a nie kariera Otto :).

Nieprawda, to był tryb kariery. Czerwiec 1944 r., więc na krótko przed upadkiem baz U-Bootów w zachodniej Francji.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Shiv » 12.12.07, 21:47

ja uzywam modow GWX-owych:

1) Lite Harbor Traffic
2) 16km Atmosphere
3) VIIC41 Player Sub
4) No Medals on Crew
5) Integrated Orders
6) Enhanaced Dammage Effects

i inne mody:

1) Dammage Texture
2) DasBoot Clothes


x] to wszystko x]



troche mi muli w porcie ale pokazu slajdow nie mam xP

--
Shiv x]
Shiv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 85.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 23:14

Postprzez evan82 » 12.12.07, 22:44

Witam. Mam takie małe pytanie: jak kolory w 2.0? Czy takie jak w poprzednich częściach, czy coś pozmieniano? :?:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gregpo » 13.12.07, 01:38

kolory? ... a cos z nimi bylo nie tak? ... Jak dla mnie to GWX jako taki z kolorami nie mial problemow ... :-/ Od wczoraj testuje sobie GWX 2 i ... co do kolorystyki nie mam zastrzezen..... za to brakuje kilku modow .... ktore calkiem zgrabnie wygladaly w GWX 1.03 ... np. the DD Open hatch mods ... :-/. Ogolnie to naleza sie wielie DZIEKI tym, ktorzy spedzili wiele godzin nad tym aby GWX 2 powstal ...

pozdrawiam
Greg
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Następna strona

Posty: 143 • Strona 1 z 61, 2, 3, 4, 5, 6

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości