GWX 2.0 - pierwsze wrażenia
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
GWX 2.0 - pierwsze wrażenia
Kilka osób już zassało całego moda a z każdą godziną będzie ich więcej. Proponuję opisywać tu swoje pierwsze doświadczenia.
- turbokrecik
- Tonaż: 61.000 BRT
- Dołączył(a): 30.11.07, 20:59
Ciemność widzę, widzę ciemność!
Zainstalowałem, uruchomiłem, gra załadowała sie i..... nic: zamiast menu startowego jest ciemna plansza z kursorem .
Ale program daje sie normalnie wyłączyć.
Błagam pomocy!
PS. Moim podejrzanym jest instalka gry, mam ostatnie polskie wydanie cenegi tj. KOLEKCJA KLASYKI za 25zł.
Czy ktoś wie jaka to jest wersja, czy muszę instalować patch i czy on istnieje do mojej wersji?
Zainstalowałem, uruchomiłem, gra załadowała sie i..... nic: zamiast menu startowego jest ciemna plansza z kursorem .
Ale program daje sie normalnie wyłączyć.
Błagam pomocy!
PS. Moim podejrzanym jest instalka gry, mam ostatnie polskie wydanie cenegi tj. KOLEKCJA KLASYKI za 25zł.
Czy ktoś wie jaka to jest wersja, czy muszę instalować patch i czy on istnieje do mojej wersji?
- Mexico
- Tonaż: 5.000 BRT
- Dołączył(a): 10.11.07, 15:52
- Lokalizacja: Przewóz/Wrocław
Jestttttttttttt. Zainstalowałem i śmiga śpiewająco. Dużo płynniej niż GWX TA w którego dotąd łupałem. Lepsze są też dźwięki. Ale szkoda że nie ma już ustawiania torped w peryskopie.
- turbokrecik
- Tonaż: 61.000 BRT
- Dołączył(a): 30.11.07, 20:59
He He gram raptem 20 minut i już pierwsza niespodzianka. Chciałem sobie z działa strzelić a tam amunicji.......0 (słownie: zero). znowu trzeba pogrzebać w plikach cfg żeby to poprawić. eeeeeeeech
- turbokrecik
- Tonaż: 61.000 BRT
- Dołączył(a): 30.11.07, 20:59
Dzięki!!!!! Ale ze mnie kretyn!!!!!!! Już zacząłem przerabiać pliki cfg a rozwiązanie było takie banalne. Kolejny przykład na to że myślenie ma przyszłość.
- turbokrecik
- Tonaż: 61.000 BRT
- Dołączył(a): 30.11.07, 20:59
Chcecie Tipperary Song?? TO MACIE http://files.filefront.com/Tipperary+so ... einfo.html
- driver134
- Tonaż: 354.000 BRT
- Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
- Lokalizacja: Warszawa
z tego co gralem (wyplyniecie z portu w Wilhelmshaven (1939rok), zatopienie Coloastal Merchanta [jak to sie pisze xD] w polowie drogi do Scapa Flow, i przezycie ogromnych fal w sztormie między Szetlandami a Orenami..) mowie ze gra jest hmmm
JEBITNA!! ZAJEBJASzCZA x}
najwazniejsze dla mnie
1) niszczyciele nie są już "wszechsłyszące"
2) okręt zatrzymany pod wodą nie wynurza sie sam.. (w GWX1.4 wynurzał się jak nie dało sie nacisku na stery głebokosci
jak coś jeszcze znajde to dam edita
EDIT
moj komp to
Intel Celeron 3.2GHz
RAM: 1024mb (wiem ze malo xd)
GeForce 7100 (slaaba)
troche tnie w porcie, ale to mozna "ominąć" wychodząc z owego portu w trybie mapy xPP
--
Shiv x]
JEBITNA!! ZAJEBJASzCZA x}
najwazniejsze dla mnie
1) niszczyciele nie są już "wszechsłyszące"
2) okręt zatrzymany pod wodą nie wynurza sie sam.. (w GWX1.4 wynurzał się jak nie dało sie nacisku na stery głebokosci
jak coś jeszcze znajde to dam edita
EDIT
moj komp to
Intel Celeron 3.2GHz
RAM: 1024mb (wiem ze malo xd)
GeForce 7100 (slaaba)
troche tnie w porcie, ale to mozna "ominąć" wychodząc z owego portu w trybie mapy xPP
--
Shiv x]
Ostatnio edytowano 12.12.07, 16:52 przez Shiv, łącznie edytowano 1 raz
- Shiv
- Tonaż: 85.000 BRT
- Dołączył(a): 10.11.07, 23:14
Czy ktoś już przetestował kompresję czasu? Czy tak jak w starym GWX powyżej x256 znikają samoloty czy coś się zmieniło? Ciekaw jestem też czy nadal pływają niezatapialne Merchy. Sam niestety nie mam na razie czasu testować a bardzo jestem ciekaw.
- turbokrecik
- Tonaż: 61.000 BRT
- Dołączył(a): 30.11.07, 20:59
dragonfly napisał(a): ... nalot na Brest (fajny bajer),
No no no brzmi ciekawie, ale zaraz zaraz ... jak to mozliwe że jesteś już w BREŚCIE a na dokładkę herbatniki dopuszczają się nalotów ??? Ktory to rok ??
- Otto Von Yosarian
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 02.12.07, 20:18
- Lokalizacja: Warszawa
GWX 2.0 - pierwsze wrażenia
Czy ktos z was uzywa dodatkowych modów które sa dołaczone do GWX-a 2.0?
- kimano-u96
- Tonaż: 413.000 BRT
- Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
- Lokalizacja: Górzno
Czy ktoś widział jakiś wrogi statek, okręt, samolot albo cokolwiek? Ja przepłynąłem na zachodnie wybrzeże pudingowców i nic nie spotkałem po drodze. A nie, sorry, widziałem 1 mewę !
- turbokrecik
- Tonaż: 61.000 BRT
- Dołączył(a): 30.11.07, 20:59
ja uzywam modow GWX-owych:
1) Lite Harbor Traffic
2) 16km Atmosphere
3) VIIC41 Player Sub
4) No Medals on Crew
5) Integrated Orders
6) Enhanaced Dammage Effects
i inne mody:
1) Dammage Texture
2) DasBoot Clothes
x] to wszystko x]
troche mi muli w porcie ale pokazu slajdow nie mam xP
--
Shiv x]
1) Lite Harbor Traffic
2) 16km Atmosphere
3) VIIC41 Player Sub
4) No Medals on Crew
5) Integrated Orders
6) Enhanaced Dammage Effects
i inne mody:
1) Dammage Texture
2) DasBoot Clothes
x] to wszystko x]
troche mi muli w porcie ale pokazu slajdow nie mam xP
--
Shiv x]
- Shiv
- Tonaż: 85.000 BRT
- Dołączył(a): 10.11.07, 23:14
kolory? ... a cos z nimi bylo nie tak? ... Jak dla mnie to GWX jako taki z kolorami nie mial problemow ... :-/ Od wczoraj testuje sobie GWX 2 i ... co do kolorystyki nie mam zastrzezen..... za to brakuje kilku modow .... ktore calkiem zgrabnie wygladaly w GWX 1.03 ... np. the DD Open hatch mods ... :-/. Ogolnie to naleza sie wielie DZIEKI tym, ktorzy spedzili wiele godzin nad tym aby GWX 2 powstal ...
pozdrawiam
Greg
pozdrawiam
Greg
- Gregpo
- Tonaż: 129.000 BRT
- Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
- Lokalizacja: TORUN\WAWA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości