1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Można zanurzyć teoretycznie okret nawet na 1000m.

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 3 • Strona 1 z 1

Można zanurzyć teoretycznie okret nawet na 1000m.

Postprzez evan82 » 14.11.07, 12:52

Tak to możliwe po edycji odpowiednich plików w Mini tweekerze, (NSS U-Boat Zon lub Sim), nie pamiętam teraz dokładnie. No tak tylko kto skonstruuje taki dial by tam zejść. Nie byłby tak czytelny no i gra mniej realna, ale da się to zrobić.
Pisze o tym bo niektórzy twierdzili że najgłębiej w grze można zejść typem VII C/42 450m, ale tak na prawdę wszystkimi typami da się tak zanurkować nawet(Teoretycznie bo jeszcze nie sprawdzałem czy jest granica w plikach) głębiej przy czym piszę, że nie ma to nic wspólnego z historycznymi realiami.
VII B da się zejść na ponad 300m w grze - sprawdzone.
Pozdrawiam! :D

A i jeszcze jedno! Jeżeli tonące jednostki znikają na pewnej głębokości, to jest możliwe że to jest granica, choć jeżeli samą kamerą można zjechać do dna morza (nawet na 4000m) to kwestia pozostaje otwarta.
Ostatnio edytowano 14.11.07, 12:58 przez evan82, łącznie edytowano 1 raz
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez driver134 » 14.11.07, 12:58

Ok tylko pamiętaj że poniżej 500m. okręt nie jest wyświetlany/renderowany/animowany i po prostu znika taki kamuflaż :D
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 14.11.07, 12:59

No tak sprostowałem sam wyżej!
No tak czyli 500 m to granica.
Czyli za rendering tonących statków odpowiadają te same pliki co za U-Boota więc gdyby je nawet pozmieniać dane, to gra by strasznie zwolniła szczególnie po ataku na konwój np. :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa


Posty: 3 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron