1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX TA?

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 70 • Strona 2 z 31, 2, 3

Postprzez dragonfly » 09.08.07, 17:47

Do Commadera? Przecież wystarczy dobrze się rozejrzeć w programie - w lewym dolnym rogu jest opcja "Updates" i za jej pomocą uaktualniamy SH3 Cmdr.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez marek128 » 09.08.07, 17:53

nie da się Jak daję na update to wyświetla mi taką informację You have the latest version SH3 Commander
Wiesz może jak zrobić aby przy ładowaniu kampanii nie wywalało mnie do pulpitu ( przy misjach treningowych wszystko jest OK)
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez Rabed » 09.08.07, 17:55

wibwk napisał(a):A skąd masz Commandera? jego twórca "produkuje" również uaktualnienia do dużych modów, zwłaszcza do GWX. Jeśli do TA nie ma to znaczy że to niepoważny mod.


GWX-TA to jest GWX z kilkoma mniejszymi modami/usprawnieniami. Do commandera wystarczy wrzucić te same pliki co do GWX
Rabed
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 80.000 BRT

Dołączył(a): 27.10.06, 20:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez zulu » 10.08.07, 21:26

Rabed napisał(a):GWX-TA to jest GWX z kilkoma mniejszymi modami/usprawnieniami.
Pozwolę się Rabed z tobą niezgodzić. Zmiany o łącznej "wadze" 1GB (nie licząc dodatkowych modów) zawartych w 1833 plikach nie można nazwać "mniejszymi modami". Zmiany dotycza niemal wszystkiego: kampani, statków, samolotów, składów konwojów, map, punktów renomy, przyznawania medali, stref uszkodzeń statków, grafiki, flag, przyrządów, pasków, pogody, dziwięków itd.

MAP UPDATES: back to original red/blue/green contacts for ships and airplanes!
SONAR/RADAR: direction lines for contacts are visible again!
U-MARK: the orange spot on the water while dived is back again!
DAMAGE ZONES: 25 of 34 of the airplanes have been reset to stock damage values for easy target purpose!
DAMAGE ZONES: 48 of 131 of the ships have been reset to stock damage values for easy target purpose!
ZONES.CFG: Auto aiming at compartments is back!
WATER: colour is blue instead of black and much more transparent!
SOUNDS: If alternative sounds exist, which I like better, then I will use these (-> the sound pack!)
TEXTURES: If alternative graphics exist, which I like better, then I will use these
AIRSTRIKE.CFG: Alternative version - less deadly airplanes early on, higher appearance probability
DEFSIDE.CFG: This is one big bump on the road: I have sources, which claim other dates for some countries, which I have corrected, and which lead to some errors in SCR or RND campaign as a result! These errors have been corrected now!
FLOTILLA.CFG: all u-boat types available in all flotillas > less realistic, but more variety
BASICS.CFG: Reknown rewards & requirements changed, medals add stamina again, number of days in base = 2 > less realistic, but more gameplay time for one career, u-boat change = 7/14 days in base, requirements for XXI = 30000 (1943), 25000 (1944), 20000 (1945), deckgun supply is this for both 8.8 and 10.5 cm: AP=60, HE=160 & SS=20 and finally is the snorkel available from 1941.
CREW_CONFIG_VII_1.CFG: I have changed this file, because I start all my careers in a VIIb, and I like this crew configuration from start!

List of things that I - with full intention - add on top of GWX:
****************************************************************
NEW UNITS: 27 new units that GWX didn't offer allready; I want these in my game too!
MUSIC: some old songs from 20/30/40'ies plus radio broadcasts, if some don't like using SH3 commander... (optional mod: GWX-TA1.0_SoundPack)
TEXTURES: If I want to add my own graphic changes, which I like better, then I will use these!
TOOLS: if existing tools are at hand, and they can be fitted into GWX-TA, then I'll do so!
CAMPAIGN: I have from scratch rebuilt the cities in the LND to fit historical progress! Since two LND files doesn't work, the content of both files must be "merged" together in one file and dublicate entries must be removed! So with GWX-TA, you get GWX campaign plus my addings!


Powiem krótko najpierw jest problem ze sterowaniem a później już się człowiek przyzwyczaja. Ale GWX -TA z małymi zmianami TO JEST TO !!!(kilka plików wyrzuciłem bo mi się niepodobały zmiany lub byłem przyzwyczajony do pewnych rozwiązań). Czekam na 1.04.
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez piechcik » 10.08.07, 21:34

Hmm... o ile dobrze zrozumiałem instalacje GWX-TA przeprowadza się tak:
1. Instalujemu patch do sh3 1.4
2. Instalujemy GWX
3. Instalujemy łatkę do GWX 1.03
4. Instalujemy przez JSMGE GWX-TA
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez zulu » 10.08.07, 22:50

piechcik napisał(a):Hmm... o ile dobrze zrozumiałem instalacje GWX-TA przeprowadza się tak:
1. Instalujemu patch do sh3 1.4
2. Instalujemy GWX
3. Instalujemy łatkę do GWX 1.03
4. Instalujemy przez JSMGE GWX-TA


Z GWX-a możesz zrobić zwykły mod który wrzucasz JSMGE-em jak to zrobic http://ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.ph ... &start=525 jak nie zrozumiesz daj halo, pomogę.

Możesz tez od razu wrzucić na GWX-a GWX-TA i miec jako 2 w 1. trzeba pamiętać o plikach które odpowiadają textowi i plikowi pomocy oraz wiadomości radiowe. Inaczej będziesz mieć wszystko po anglielsku.

Z tymi wiadomościami radiowymi to trochę przesadzili jest tego dużo za dużo a nie wnosi to nic do gry. Jak płyniesz na miejsce to co chwilę czas do 1x i nudzenie że cos gdzieś tam się stało co nie ma odzwierciedlenia w grze. Gdyby pliki kampanii (przemieszczanie się statków, konwojów) było zbieżne z radyjkiem to by było cacy ale tak to bujda na resorach (naiwny marzyciel :wink: )

reasumując można GWX + GWX 1.03 + GWX-TA + GWX-TA 1.02 zrobić wszystko w jednym, wrzucić do modów i hulaj dusza piekła nie ma. pozostałe luźne mody stosować w zależności od upodobań. jak się nam cos niepodoba bo wyrzucamy całość i mamy czysty SH3 + patch 1.4
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez piechcik » 11.08.07, 13:48

Wiatam!
Zrobiłem wszystko tak jak opisałem wyżej, wszystko działa dobrze tylko, że po wybraniu i załadowaniu misji wywala mnie do windowsa! Nie wiem co jest grane. Prosze o pomoc.
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez piechcik » 11.08.07, 14:01

Może patch 1.2 do GWX-TA pomoże??
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez marek128 » 11.08.07, 14:07

gdzie znaleźć ten patch 1.2 do GWX-TA Podaj link
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez piechcik » 11.08.07, 14:16

piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez piechcik » 12.08.07, 19:33

Hmm... patch 1.2 pomógł, ale i tak gra często się zwiesza i wywala :(:( Po za tym patch musiałem zainstalować "ręcznie", bo przez JSGME nijak się nie chciał załadować:(:( Jakiś taki byle jaki ten MOD
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez zulu » 13.08.07, 11:39

można też ściągać z http://u-boot.realsimulation.com/

piechcik napisał(a):Hmm... patch 1.2 pomógł, ale i tak gra często się zwiesza i wywala :(:( Po za tym patch musiałem zainstalować "ręcznie", bo przez JSGME nijak się nie chciał załadować:(:( Jakiś taki byle jaki ten MOD


Coś po prostu knocisz i tyle, nie ma opcji żeby coś nie działało, nie chciało się przekopiować itp. Mod jest ok, to że wywala Cię do Windy nie jest winą moda tylko Twojego komputera (może sterowniki, pamięć itp). U mnie działa jak ta lala - jedyne co mnie denerwuje że głębokości peryskopowe są ustawione za nisko i trzeba "ręcznie" podnosić u-boota o 1,5-2 metrów.
zulu
Leutnant zur See
 
Tonaż: 113.000 BRT

Dołączył(a): 27.05.05, 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez piechcik » 13.08.07, 15:29

Hmm... GWX-TA1.0 za pomocą JSGME instaluje się bez błędnie, ale potem, gdy instaluje 1.2 JSGME zamiast podmienić pliki to kopiuje je do głównego katalogu z grą... Więc pozostaje mi ręczne zainstaliwanie GWX-TA 1.2. Co do gry może masz rację co do mojego sprzętu, bo zwieszanie u mnie to częsty przypadek z tym, że zwykły GWX chodził bez większych problemów.
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez piechcik » 13.08.07, 17:19

A co do GWX-TA to mogę powiedzieć że dużo żeczy daję. Bardzo fajne są nowe stroje marynarzy i rdza w środku okrętu. Bardzo polecam nowe dźwięki, są genialne. Nie podoba mi się tylko, że pancernik zatopiłem dwiema torpedami w dodatku zatoną on po dwóch minutach (!!!) Troche nie realistyczy ten mod. No i oczywiście zupełnie niepotrzebnie jest pokazana integralność kadłuba w zwykłym GWX nie było tego! Wie ktoś jak usunąć integralność kadłuba??
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez dragonfly » 13.08.07, 18:29

Przez SH3 Cmdr. Tam jest opcja ukrycia Hull Intregity.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Góra » 13.08.07, 18:37

co do modelu uszkodzeń w GWX-TA to powinien być modzik przywracający stary model uszkodzeń
Góra
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 31.000 BRT

Dołączył(a): 25.12.06, 16:23
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez piechcik » 13.08.07, 21:14

Jest przeciesz OldDamgeModel GWX-TA1.2
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez Góra » 13.08.07, 21:20

o tym pisałem
Góra
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 31.000 BRT

Dołączył(a): 25.12.06, 16:23
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez piechcik » 13.08.07, 21:29

dragonfly napisał(a):Przez SH3 Cmdr. Tam jest opcja ukrycia Hull Intregity.

Hmm.... a jest jakiś inny sposób żeby ukryć hull intregity, bo z SH3 Cmdr w ogóle nie korzystam ;/;/
Ostatnio edytowano 13.08.07, 22:21 przez piechcik, łącznie edytowano 1 raz
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez amigo » 13.08.07, 22:07

piechcik napisał(a):, bo z SH3 Cmdr w ogóle nie kożystam ;/;/
Piechcik okaż szacunek czytającym Twoje posty i powalcz z ortografami, ja bym się wstydził
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez z8k » 13.08.07, 22:14

Zwłaszcza, że forum samo podkreśla błędy...

Pozdrawiam
z8k
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 08.08.06, 20:08
Lokalizacja: Zgorzelec i Wrocław

Postprzez dragonfly » 13.08.07, 23:44

amigo napisał(a):
piechcik napisał(a):, bo z SH3 Cmdr w ogóle nie kożystam ;/;/
Piechcik okaż szacunek czytającym Twoje posty i powalcz z ortografami, ja bym się wstydził

Mnie też kusiło żeby zwrócić mu uwagę, bo czasem te "orty" tak waliły po gałach, że aż strach :lol: Radzę zacząć korzystać z SH3 Cmdr, ja sobie nie wyobrażam grania w SH3 bez tego. To jedna z najlepszych nakładek jakie wyszły pod SH3.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez z8k » 14.08.07, 01:05

I jak tam z tym TA zabija realizm (tak jak było napisane w cytacie w jednym z pierwszych postów) czy daje radę? I czy zmienia coś konkretnego oprócz grafy czy tylko przywraca pierwotne opcje z gołego sh?
Wiem, że mogę przeczytać listę zmian ale ja nie lubię tych list ;-) imho zauważalnych zmian jest zawsze kilka a reszta to zmiany typu "dodano samolot na Madagaskarze" ;-) dlatego pytam o konkretne zmiany w stosunku do GWX przez Was zauważone zwłaszcza pod kątem realizmu.
z8k
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 08.08.06, 20:08
Lokalizacja: Zgorzelec i Wrocław

Postprzez piechcik » 20.08.07, 19:56

Witam!
Wiem już jak zrobić żeby gra nie pokazywała Hull Intregity. Wystarczy otworzyć: SH3\data\menu\en_menu i tam usunąć w 589 linijce "HULL INTEGRITY %s %"
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez piechcik » 21.08.07, 20:16

Bardzo polecam zainstalować "old damge model" bardzo poprawia on realizm. Gdy go zainstalowałem na zatopienie lotniskowca potrzebowałem, aż 3 torped, a nie tak jak poprzednio 2, poza tym lotniskowiec tonoł dobre 20min!
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 70 • Strona 2 z 31, 2, 3

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron