1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX 1.04 w drodze

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 24 • Strona 1 z 1

GWX 1.04 w drodze

Postprzez jaxa » 16.06.07, 17:47

Trwają prace nad nowym patchem do GWX, oznaczonym numerem 1.04. Pełen zakres zmian i dodatków jeszcze nie jest do ujawnienia, ale w końcu pojawią się m.in. okręty podwodne kierowane przez AI, mogące pływać w zanurzeniu, oczywiście nowe jednostki itp. Link do paru zrzutów nowych okrętów podwodnych:
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=116843
GWX 1.04 ma być ostateczną wersja GWX, Dev Team nie przewiduje już wydawania następnych patchy.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10

Postprzez wibwk » 17.06.07, 20:00

No tak, czy to jest dobra wiadomość?, i tak i nie :wink:
szkoda że przerzucają sie na SH4, przynajmniej część teamu. :cry:
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez jaxa » 18.06.07, 21:09

Kiedyś musieli to skończyć, zresztą na więcej zmian wewnątrz gry nie pozwala kod źródłowy. Na szczęście dzięki GWX Team można grać w póki co najlepszy symulator Uboota, jaki do tej pory powstał.
Ja tam na SH4 na pewno się nie przerzucę - nie ten klimat.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10

Postprzez shalashaska » 18.06.07, 21:45

jaxa napisał(a):Kiedyś musieli to skończyć, zresztą na więcej zmian wewnątrz gry nie pozwala kod źródłowy. Na szczęście dzięki GWX Team można grać w póki co najlepszy symulator Uboota, jaki do tej pory powstał.
Ja tam na SH4 na pewno się nie przerzucę - nie ten klimat.


Myślimy podobnie, no chyba że powstanie GWX który da nam prawdziwe ubooty :D
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez Raff » 19.06.07, 16:04

shalashaska napisał(a):
jaxa napisał(a):Kiedyś musieli to skończyć, zresztą na więcej zmian wewnątrz gry nie pozwala kod źródłowy. Na szczęście dzięki GWX Team można grać w póki co najlepszy symulator Uboota, jaki do tej pory powstał.
Ja tam na SH4 na pewno się nie przerzucę - nie ten klimat.


Myślimy podobnie, no chyba że powstanie GWX który da nam prawdziwe ubooty :D
Oj wątpię. Szybciej już powstałaby nowa gra ;-).
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez piechcik » 21.06.07, 20:49

Różnice między 1.01, 1.02 i 1.03 są mało znaczące, poprawiają one tylko błędy i niedociągnięcia nie wnoszą nic szególnie nowego, a szkoda od dawana marze o swobodnym chodzeniu po całym okręcie...
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez rico31 » 21.06.07, 22:23

wystarczy wcisnać -shift+F2- i latasz kursorami po całym okręcie, oczywiście tylko w miejscach wymodelowanych :wink:
rico31
Leutnant zur See
 
Tonaż: 135.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.05, 19:26

Postprzez driver134 » 22.06.07, 08:01

piechcik napisał(a):od dawana marze o swobodnym chodzeniu po całym okręcie...
To jedz do laboe czy gdzieś tam indziej :P
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dragonfly » 22.06.07, 10:25

Powiedzcie mi, bo nie jestem na czasie. Czy po zainstalowaniu aktualizacji do GWX, stare sejwy z czystego GWX będą chodzić?
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez jaxa » 22.06.07, 16:27

piechcik napisał(a):Różnice między 1.01, 1.02 i 1.03 są mało znaczące, poprawiają one tylko błędy i niedociągnięcia nie wnoszą nic szególnie nowego, a szkoda od dawana marze o swobodnym chodzeniu po całym okręcie...


A ja o możliwości kładzenia się na koję i korzystania z wychodka :D
A tak na poważnie, to poczytaj sobie listę zmian pomiędzy wersjami w manualu do GWX, nie będziesz wtedy mówił, że zmiany są kosmetyczne.
Natomiast kompleksowe wymodelowanie nowych lokacji w okręcie wymaga dostępu do kodu źródłowego gry i zabawy w 3D, że o połączeniu tego wszystkiego w całość z resztą gry nie wspomnę. A kto miałby to zrobić - ludzie z GWX Dev Team, którzy i tak robią wszystko kosztem życia rodzinnego? I tak odwalili już kawał dobrej roboty za przysłowiowy uśmiech dyrektora, czyli kompletne friko. Porównaj podstawowego SH3 z GWX 1.03 i zobaczysz, co się zmieniło.
Na obecną chwilę nie ma lepszego symulatora Uboota, niż GWX. Jasne, że nie jest idealny, ale idealny symulator nigdy nie powstanie.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10

Postprzez piechcik » 22.06.07, 19:41

No różnice między podstawowym SX3 a GWX są naprawdę duże...
A tak poza tym możliwość kładzenia się na kojach istnieje, przecież jest łóżko kapitana. :)
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez wibwk » 22.06.07, 22:50

dragonfly napisał(a):Powiedzcie mi, bo nie jestem na czasie. Czy po zainstalowaniu aktualizacji do GWX, stare sejwy z czystego GWX będą chodzić?

O ile dobrze pamiętam to tak, oczywiście trzeba być w porcie, to tak dla przypomnienia.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Gregpo » 07.08.07, 11:24

Czy GWX drogi pomylil ... bo juz dawno byl w drodze a jakos go nie widac ani nie slychac ...? ... ;-)
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez Gregpo » 07.08.07, 11:25

oczywiscie GWX 1.04 ... dla scislosci :-)
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez Rabed » 07.08.07, 14:39

Nie wiadomo kiedy wyjdzie wersja 1.04, może to być jutro może to być za miesiąc a może za pół roku. Największą bolączką tego "patcha" będzie to, że raczej na pewno będzie ważył kilka giga
Rabed
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 80.000 BRT

Dołączył(a): 27.10.06, 20:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez piechcik » 07.08.07, 15:37

Kilka giga to co on będzie miał takiego dużego w sobie??
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez shalashaska » 07.08.07, 21:41

Rabed napisał(a):Nie wiadomo kiedy wyjdzie wersja 1.04, może to być jutro może to być za miesiąc a może za pół roku. Największą bolączką tego "patcha" będzie to, że raczej na pewno będzie ważył kilka giga


W radiu maryja to słyszałeś?
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez z8k » 08.08.07, 01:00

TV Trwam podała dziś w dzienniku ;-)

Myślę, przeglądając forum twórców, że sprawa zamknie się w 100 mega, no może trochę więcej... rewolucji (oprócz lepszych subów) się raczej nie zapowiada

Pozdro
z8k
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 08.08.06, 20:08
Lokalizacja: Zgorzelec i Wrocław

Postprzez wibwk » 08.08.07, 01:18

piechcik napisał(a):Kilka giga to co on będzie miał takiego dużego w sobie??


Pomijając kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt!!! nowych statków i okrętów z mnogością kamuflaży, nowe samoloty trzeba przecież dla nich napisać rozsądną kampanię, do tego dochodzą zmiany w modelach "playable", portach, budynkach, ogólnym wyglądzie otoczenia itd. Ktoś wcześniej napisał że o 1.04 mówi się i pisze od dawna, owszem, tyle że: raz to ogromna praca (wiem bo sam trochę próbowałem), dwa: ciągle dochodzą nowe jednostki i pomysły które "trzeba" dołączyć do GWX. To niekończąca się opowieść a zainteresowanych jest coraz więcej, wystarczy spojrzeć ilu na raz jest w tej chwili zalogowanych na moderskim forum subsim, ciągle około 200, dwa lata temu było to 10-20. :wink: To tyle na zaostrzenie apetytu, Jaxa gdy zechce to może coś dopisze, kto jak kto ale On wie. :)
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Rabed » 08.08.07, 12:25

Na razie wystarczy na subsim poczytać "GWX Developmental Sneak Peak". Piszą tam co jakiś czas co będzie patch zawierał
Rabed
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 80.000 BRT

Dołączył(a): 27.10.06, 20:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez z8k » 08.08.07, 14:33

Przeczytałem i dalej obstawiam 200 :-)
Nie ma co dywagować... poczekamy, zobaczymy :-)

Pozdrawiam
z8k
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 08.08.06, 20:08
Lokalizacja: Zgorzelec i Wrocław

Postprzez wibwk » 09.08.07, 14:40

z8k napisał(a):Przeczytałem i dalej obstawiam 200 :-)
Nie ma co dywagować... poczekamy, zobaczymy :-)

W kwietniu/maju nowe textury i poprawione modele z wersji 1.03 do 1.04 to było około 100MB i to kompresowane 7.z, a gdzie nowości których będzie mnóstwo? :lol:
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez z8k » 09.08.07, 19:34

spoko poczekamy zobaczymy :-)
nie lubisz zakładów? ;-)
z8k
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 08.08.06, 20:08
Lokalizacja: Zgorzelec i Wrocław

Postprzez jaxa » 10.08.07, 20:29

No dobra, skoro wibwk tak sprytnie mnie podchodzi :D , to trochę skrobnę. Panowie, zakres prac jest naprawdę obszerny, stąd i brak oficjalnej daty wypuszczenia patcha. Kompilacja wszystkich nowości to rzecz żmudna i trudna, praco- i czasochłonna. Wiem co mówię, bo niestety sam musiałem odmówić Kpt.Lehmannowi i zrezygnować z alfa i betatestów GWX 1.04 - nie miałem na to czasu (teraz się to trochę zmieniło). Dlatego podziwiam chłopaków, którzy nad tym pracują, bo robią to kosztem swojego życia rodzinnego. Rzecz jasna oprócz kupy nowych jednostek i modeli, kamuflaży, zmian w skryptach kampanii itp są i absolutne perełki w rodzaju balonów zaporowych czy np. pocisków V1 lecących na Londyn. Wiele rzeczy dopracowano względem poprzednich wydań, np wygląd jednostek typu XIV. Więcej nie mogę zdradzić, ale zapewniam, że warto czekać. Aktualnie trwa faza betatestów, niestety cholernie upierdliwa, bo trzeba sprawdzać najdrobniejsze rzeczy po kilka razy, co jest po prostu nużące, ale niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania patcha. Szef projektu Kpt.Lehmann przyjął zasadę, że lepiej opóźnić premierę, niż wypuścić niedopracowany wyrób.
Dlatego cierpliwości kameraden, zresztą to powinna być podstawowa cecha podwodniaków. :D
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10


Posty: 24 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości