1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

patch 1.3 niedługo?

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 17 • Strona 1 z 1

patch 1.3 niedługo?

Postprzez marek128 » 10.07.07, 08:37

Z tego co się zorientowałem patch 1.3 niedługo zostanie wydany kwestia dni ale mogę się mylić.poniżej podaję link do strony na której to wyczytałem Kto lepiej zna angielski może zinterpretuje to właściwie
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=118131
marek128
Leutnant zur See
 
Tonaż: 125.000 BRT

Dołączył(a): 29.01.06, 11:54

Postprzez shalashaska » 29.07.07, 08:36

Już się pojawił patch 1.3, właśnie go zciągam.
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez dragonfly » 29.07.07, 12:00

Ściągam a nie "zciągam" ;) Przyznam że 1.3 wyeliminował chyba wszystkie buraczki. Gram na nim od kilku dni i wygląda to naprawdę dobrze. W połączeniu z RFB 1.31 Beery'ego gra się naprawdę świetnie, a AI wroga jest zdecydowanie lepsze.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez shalashaska » 29.07.07, 20:16

RFB jest fajne lecz ma kilka moim zdaniem nie wygodnych usprawnień.Że tak napiszę jest bardziej realistyczne, usuwa za dużo informacji na mapie, nie wiem skąd nadlatują samoloty itp.
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez dragonfly » 30.07.07, 19:43

Można załatwić ten problem, podmieniając odpowiednie pliki z powrotem na oryginalne. W readme do moda wygląda to tak:

Kod: Zaznacz cały
Added NoMapIFF mod.  This mod brings more realistic contact reporting to the game, with a lot more 'fog of war' making you work a little harder to identify and attack contacts.  Mod by Iceberg, adapted from the RUb version by GouldJG and Observer (all *shp.dds files in Data\Air and Data\Sea folders and sub-folders.  Also Data\Menu\Gui\Units\Selection.dds, Torp.dds, UnitAir.dds, UnitAirL.dds, UnitAirM.dds, UnitLand.dds, UnitLandL.dds, UnitLandM.dds, UnitMShip.dds, UnitMShipL.dds, UnitMShipM.dds, UnitSub.dds, UnitSubL.dds, UnitSubM.dds, UnitWShip.dds, UnitWShipL.dds, UnitWShipM.dds and Data\Menu\Gui\ContLine.dds, DashLine.dds).
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez shalashaska » 31.07.07, 19:01

No tak tylko że ja nie znam ang.
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez dragonfly » 31.07.07, 22:49

A co tu rozumieć? Wymienione tutaj pliki należy przed instalacją moda gdzieś zapisać. Po zainstalowaniu go, z powrotem wrzucamy je do gry i mamy takie kontakty, jak w czystej wersji gry.

Swoją drogą - znajomość angielskiego to w obecnych czasach niejaki standard. Poza tym angielski poza czasami jest banalnie prosty. Żadnych koniugacji, deklinacji itd.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez shalashaska » 02.08.07, 15:16

dragonfly napisał(a):Swoją drogą - znajomość angielskiego to w obecnych czasach niejaki standard.


No swoja droga to w moich młodszych latach standartem była znajomość języka rosyjskiego :D
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez dragonfly » 02.08.07, 19:21

No dobrze, koniec złośliwości z mojej strony ;)

Wyjaśnię o co chodzi. Przed wgraniem moda należy zachować gdzieś pliki *shp.dds z katalogów Data/Air i Data/Sea. Z katalogu Data\Menu\Gui\Units\ pliki: Selection.dds, Torp.dds, UnitAir.dds, UnitAirL.dds, UnitAirM.dds, UnitLand.dds, UnitLandL.dds, UnitLandM.dds, UnitMShip.dds, UnitMShipL.dds, UnitMShipM.dds, UnitSub.dds, UnitSubL.dds, UnitSubM.dds, UnitWShip.dds, UnitWShipL.dds, UnitWShipM.dds. A z katalogu Data\Menu\Gui: ContLine.dds, DashLine.dds. Po wgraniu moda, z powrotem wrzucamy te wcześniej zachowane pliki do odpowiednich katalogów.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez shalashaska » 02.08.07, 20:10

Podziękował :wink:
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez dragonfly » 02.08.07, 20:25

Działa na 100% - stwierdzone empirycznie.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez shalashaska » 03.08.07, 19:10

dragonfly może znasz odpowiedź dlaczego jak wysyłam komunikat o spotkanym kontakcie to mi go wysyła jak w rosyjskiej ruletce?
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez dragonfly » 04.08.07, 12:09

Znaczy się raz wysyła a raz nie? O to chodzi? Komunikat o kontakcie zostaje wysłany tylko jeśli napotkamy większą ilość jednostek, tzn. kiedy natkniemy się na konwój albo grupę uderzeniową. Nie działa to w wypadku napotkania pojedynczej jednostki.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez amigo » 18.09.07, 17:00

shalashaska napisał(a):Już się pojawił patch 1.3, właśnie go zciągam.

Panowie poproszę o linka
pozdrawiam
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez driver134 » 18.09.07, 17:47

driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez amigo » 18.09.07, 19:26

Serdeczne dzięki
pozdr
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez driver134 » 18.09.07, 20:07

Ależ nie ma za co PEACE!
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa


Posty: 17 • Strona 1 z 1

Powrót do SH IV



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron