Bugi
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Wyszedl niedawno nowy mod o nazwie Air_attacks_mod_part1. Polecam!! A tak w nawiasie to przy kompresji czasu ponad 256 raczej nie spotyka sie samolotow.... z reszta nie tylko ich. Dosc duzo o tym mozna poczytac na subsim.com.
- Gregpo
- Tonaż: 129.000 BRT
- Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
- Lokalizacja: TORUN\WAWA
Z tego co pamietam we wszystkich Silentach nie spotykało się zbyt wiele przy wysokiej kompresji czasu. Mysle ze nasz domowe maszynki nie daly by rady z iloscia informacji jakie musialybyc przerobione w ciagu jednej sekundy dlatego takie ograniczenie jest, podobnie jak niemecząca sie szybko wachta przy kompresjach.
- GMac
- Tonaż: 163.000 BRT
- Dołączył(a): 30.10.06, 21:44
Mysle ,ze SH3 Cmdr potrafi duzo wiecej... Ostatni mies ,a moze wiecej testowalem GWX.Wrazenia ogolnie dobre...Wczoraj zainstalowalem w/w programik dla urozmaicenia gry.I o to z czym mialem do czynienia:
-rozmazany peryskop bojowy +brak mozliwosci zblizenia.
-notoryczne kontakty wzrokowe na odleglosci medium przy wybyczonej zalodze z mostka i "dobrej "widocznosci i gora X128.
-zablokowanie tarczy hydrofonu.
Daleki jestem od krytykowania tego programu ,bo calkiem dobrze spisywal sie na GW ,ale zaryzykuje stwierdzenie ,ze opisane przeze mnie sytuacje nie sa zwyklym zbiegiem okolicznosci.
-rozmazany peryskop bojowy +brak mozliwosci zblizenia.
-notoryczne kontakty wzrokowe na odleglosci medium przy wybyczonej zalodze z mostka i "dobrej "widocznosci i gora X128.
-zablokowanie tarczy hydrofonu.
Daleki jestem od krytykowania tego programu ,bo calkiem dobrze spisywal sie na GW ,ale zaryzykuje stwierdzenie ,ze opisane przeze mnie sytuacje nie sa zwyklym zbiegiem okolicznosci.
- Borman
- Tonaż: 58.000 BRT
- Dołączył(a): 15.08.06, 21:48
- Lokalizacja: Kraina Bongo Kongo
Borman napisał(a):Mysle ,ze SH3 Cmdr potrafi duzo wiecej... Ostatni mies ,a moze wiecej testowalem GWX.Wrazenia ogolnie dobre...Wczoraj zainstalowalem w/w programik dla urozmaicenia gry.I o to z czym mialem do czynienia:
-rozmazany peryskop bojowy +brak mozliwosci zblizenia.
-notoryczne kontakty wzrokowe na odleglosci medium przy wybyczonej zalodze z mostka i "dobrej "widocznosci i gora X128.
-zablokowanie tarczy hydrofonu.
Daleki jestem od krytykowania tego programu ,bo calkiem dobrze spisywal sie na GW ,ale zaryzykuje stwierdzenie ,ze opisane przeze mnie sytuacje nie sa zwyklym zbiegiem okolicznosci.
Rozmazany widok to usterka lub sabotaż, tak jak pisał Rabed. Co do hydrofonu nie mam pewności, równie dobrze może to być bug SH3, bo taki bug jest i od czasu do czasu różnym ludziom psoci, na tym forum też o nim było. Nie chcesz usterek - wyłącz tę opcję w ustawieniach SH3 Commandera.
Co do zasięgu wzroku załogi mostka, to jest to (niektórzy twierdzą, że przesadzona) próba urealnienia. Wielu twierdzi, że skuteczność wachtowych była nierealistycznie zawyżona w oryginale.
W każdym razie wszystko to są ficzery, nie bugi programu.
- Abd
- Tonaż: 84.000 BRT
- Dołączył(a): 15.01.07, 18:37
Witam.
Mam problem nie wiem czy, to bug.
Podczas patrolu trafiłem na task force, który jest konwojem zatopiłem 1 niszczyciel kiedy trafiam 2 niszczyciel gra wychodzi do windowsa dodam, że kiedy nie strzelam do niszczyciela wszystko idzie dalej i nie ma problemu. Próbwałem róznych opcji, ale za kazdym razem kiedy trafim go gra wychodzi do windowsa. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i może wie jak go rozwiązać. Jezli to coś pomoże ma raport tego błędu. Z góry dziękuje za pomoc.
Mam problem nie wiem czy, to bug.
Podczas patrolu trafiłem na task force, który jest konwojem zatopiłem 1 niszczyciel kiedy trafiam 2 niszczyciel gra wychodzi do windowsa dodam, że kiedy nie strzelam do niszczyciela wszystko idzie dalej i nie ma problemu. Próbwałem róznych opcji, ale za kazdym razem kiedy trafim go gra wychodzi do windowsa. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i może wie jak go rozwiązać. Jezli to coś pomoże ma raport tego błędu. Z góry dziękuje za pomoc.
- seba76
- Tonaż: 5.000 BRT
- Dołączył(a): 04.03.07, 11:34
- Lokalizacja: Poznań
GWX irracjonalne trasy konwojow
A ja chcialem zglosic irracjonalne trasy konwojow, ktore napotkalem w GWX. Plywajac po Morzu Czarnym mozemy sie np. natknac na konwoj ok. 4 statkow z rumunskimi i bulgarskimi banderami, ktore plywaja sobie beztrosko w okolicach Sewastopola czy Jalty z jakas tam mala eksorta. Pelna abstrackcja! Malo tego kilka razy spotkalem sie z konwojem zlozonym z czterech statkow (zero eskorty), ktory plynal prosto do portu w Sewastopolu. Oczywiscie jak nietrudno sie domyslec plynal tam na pewne zatracenie. Przesledzilem caly pogrom takiego konwoju, ktory zostal doslownie rozniesiony w strzepy przez cumujace w porcie ruskie niszczyciele (ich zachowanie tez bylo ciekawe, zaden z nich nawet sie nie ruszyl po prostu jak staly tak strzelaly do kolejnych wchodzacych w zasieg ich dzial statkow konowju). Cos chyba panowie z GWX przesadzili troche z tym realizmem.
- Franz Vuttke
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 08:46
- Lokalizacja: U-702 gdzies na Morzu Srodziemnym
Re: GWX irracjonalne trasy konwojow
Franz Vuttke napisał(a):A ja chcialem zglosic irracjonalne trasy konwojow, ktore napotkalem w GWX. Plywajac po Morzu Czarnym .......Cos chyba panowie z GWX przesadzili troche z tym realizmem.
Kampania nie jest faktycznie najmocniejszą stroną GWX, pomimo że bardzo rozbudowana to prawdopodobnie przez pośpiech zastosowano mnóstwo uproszczeń które mszczą się chociażby w sposób podany powyżej, do czasu wydania GWX sam używałem mieszanki tekstur z GW i kampanii innych moderów z moimi wstawkami, należy mieć nadzieję że podobnie jak twórcy innych modów i w GWX kampania będzie coraz lepsza bo przecież zaczeli od "czystego" SH a niestety nie mogą czy nie chcą się dogadać z innymi piszącymi kampanię co do ujednoliceń.
Z drugiej strony jeśli ktoś tworzył chociażby scenariusz wie jaka to upierdliwa sprawa z edytorem misji, jest beznadziejny.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
CTD podczas odczytu napisanych savewow gry
Zglaszam kolejny blad w GWX.
Nadpisywanie zapisanych wczesniej gier powoduje ze po ponownym zaladowaniu takowych nastepuje CTD.
Dokladnie sprawdzilem to na czystej wersji SH3 1.4 + GWX 1.2 + SH3Comm 2.6. Zachowuje sie tak zarowno z SH3Comm jak i bez.
Nadpisywanie zapisanych wczesniej gier powoduje ze po ponownym zaladowaniu takowych nastepuje CTD.
Dokladnie sprawdzilem to na czystej wersji SH3 1.4 + GWX 1.2 + SH3Comm 2.6. Zachowuje sie tak zarowno z SH3Comm jak i bez.
- Franz Vuttke
- Tonaż: 78.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 08:46
- Lokalizacja: U-702 gdzies na Morzu Srodziemnym
dziwny patrol
Dziwny bug ostatni gdy powracałem z patrolu, na działem się na konwój po zatopieniu dwóch T3, niszczyciel począł atakować korwetę , którą zatopił po czy sam uszkodzony zatonął, piękny widok wycinająca się wzajemnie eskorta. oczywiście wynurzyłem się i wykończyłem dwa C2 i jeden C3 z działa pokładowego wymyśl zasady gdzie kota nie ma tam myszy harcują
- krychu
- Tonaż: 9.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.07, 11:33
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości