1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Minimalne wymagania SH4

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 50 • Strona 2 z 21, 2

Postprzez grooze » 20.04.07, 18:18

Mam 6800GT i A64 3000+ 1GB RAMu i wszystko ostro wykręcone. W średnich detalach mam powyżej 30 klatek. Mimo to nie mogę grać, bo gra skacze. Statki przesuwają się skokowo i to tak w około polsekundowych może sekundowych odstępach czasu. Od razu skojarzyłem, że podobne przycięcia miałem w SH3 przy zabawie opcją synchronizacji pionowej. Tutaj tej opcji nie ma, ale wymusiłem z poziomu sterowników wł. i wył. Bez rezultatu. Jakby ktoś znał rozwiązanie to problemu to proszęo pomoc.
grooze
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 16.06.05, 15:08

Postprzez kk » 20.04.07, 18:58

mam orginalna wiste wiec nic nie zmieniam a patch zablokowal mi granie..
kk
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 01.01.06, 17:44

Postprzez grooze » 25.04.07, 08:13

W przycinkach pomogło alt+ctrl+del i ustawienie priorytetu procesu gry na wysoki.
grooze
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 14.000 BRT

Dołączył(a): 16.06.05, 15:08

Postprzez U-902 » 26.04.07, 12:25

U mnie slaba strona jest procek P4 2,4, ramu mam ponad 2gb, karta radeon z 512mb, system vista home edition - gra nie tnie sie
U-902
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 39.000 BRT

Dołączył(a): 04.05.05, 10:18
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez driver134 » 26.04.07, 18:52

kk napisał(a):Witam

mój konfig intelduo 2 6300@2.5ghz 2 giga ram gf 7300gt - nie krecony - z braku softu :(

próbuje grać przy max detali ale często gra ma kilka fps.. np jak podziwiam piękne słoneczko albo w nocy jak coś mnie atakuje z oświetleniem . niestety trzeba kartę wymienić.a mój system oper to windows Vista 64 bit
zamierzam kupić 7900gt lub coś w tym rodzaju bo inaczej padaka.

Zmień viste na xp sp2 bo vista zabiera dużo ramu
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez alwi » 27.04.07, 14:37

Moja konfiguracja to Core2Duo 4400 +GF 8800GTS i 2GB ramu. Wszystko jest pieknie ale w niektorych momentach wystepuja niespodziewane czkawki. Moim zdaniem to jest wina niedopracowanego kodu.Tak to smiga extra. Wczesniej mialem 7800GS na AGP i Athlona 3000 (754) + 2GB ramu i przy wiekszych jadkach potrafilo niezle przymulic
alwi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 48.000 BRT

Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez kk » 28.04.07, 12:47

nie po to kupowałem orginalna wiste aby teraz przejść na xp.. a ram mam 2 gb wiec starcza co widać doskonale w grze - brak jakichkolwiek doczytywań itp. albo kod albo grafika wg mnie
kk
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 01.01.06, 17:44

Postprzez Raff » 28.04.07, 19:27

kk napisał(a):nie po to kupowałem orginalna wiste aby teraz przejść na xp.. a ram mam 2 gb wiec starcza co widać doskonale w grze - brak jakichkolwiek doczytywań itp. albo kod albo grafika wg mnie
Po co kupować Vistę? Jej kupowanie do gier obecnie mija się z celem :). Mocno obciąża komputer, a same gry lepiej obsługiwane są przez XP. Upłynie jeszcze sporo wody w Wiśle zanim wyjdą pierwsze gry pod DirectX 10.
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez kk » 28.04.07, 21:04

jak już stwierdziłem że kupie legalny system to chyba oczywiste ze kupie coś co będzie dominować przez nastepne kilka lat. a co do prędkości
intel core duo 2.1 ghz 2 gb ram 8800gt 320 mb 3dmark 2006 8300 pkt pod windows xp
drugi zestaw to samo tylko proc 2.0 ghz i mial 7700 pod vista 600 pkt to pikuś. wiadomo że marki markami a gry grami..
kk
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 01.01.06, 17:44

Postprzez Raff » 29.04.07, 08:01

kk napisał(a):jak już stwierdziłem że kupie legalny system to chyba oczywiste ze kupie coś co będzie dominować przez nastepne kilka lat. a co do prędkości
intel core duo 2.1 ghz 2 gb ram 8800gt 320 mb 3dmark 2006 8300 pkt pod windows xp
drugi zestaw to samo tylko proc 2.0 ghz i mial 7700 pod vista 600 pkt to pikuś. wiadomo że marki markami a gry grami..
No tak tylko minie minimum półtorej roku zanim wyjdą gry pod ten system, a w tym czasie Vista będzie już spatchowana i dorobiona, i stanieje.
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez piechcik » 04.05.07, 18:31

Jescze niedawno 1gb ramu to był szpan. Teraz nawet 2gb do niektórych nowych gier nie starczą...
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez SD_Torpedo » 07.05.07, 17:50

Krótko i na temat:

Minimum Configuration:
WinXP/VISTA Only
DirectX 9.0c
2 GHz Pentium 4, AMD Athlon, or equivalent
1024 MB RAM
128MB DirectX 9.0c compatible graphics card with Pixel Shader 2.0 capability
DirectX 9.0C compatible sound device
DVD-ROM 4x or faster
6.0 GB hard drive space
Windows-compatible mouse required
Internet connection for play on Ubi.com (minimum 56k modem or broadband)

-Recommended Configuration:
Win XP/VISTA Only
DirectX 9.0c
3 GHz Pentium 4, AMD Athlon or equivalent
2048 MB RAM
256MB DirectX 9.0c compatible graphics card with Pixel Shader 2.0 capability
DirectX 9.0c compatible sound device
DVD-ROM 4x or faster
6.0 GB hard drive space
Windows-compatible mouse required
Internet connection for play on Ubi.com (minimum 56k modem or broadband)

*Supported Video Cards at Time of Release:
ATI(r): 9600/9700/9800, X300 to X850, X1300 to X1800
NVIDIA(r): 6200/6600/6800/7800


*Not Supported Video Cards at Time of Release:
ATI(r): 9200 and below/9500
NVIDIA(r): 5200 and below/5600/5700/5800/5900
Laptop models of these cards are not supported.
------------------------------------------------------------
Na Radeonach 9200 , 9500 i pewno 9550 nie ruszy.
SD_Torpedo
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 10.000 BRT

Dołączył(a): 01.11.05, 17:52

Postprzez LancerB1 » 09.05.07, 03:00

Radeon 9500 i 9550 to pochodne R9800. Nie będzie z nimi problemów (oczywiście wydajność może kuleć). Gra wymaga PS 2.0, a jego obsługę zapewnia wszystko ponad R9500.
LancerB1
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 06.10.05, 16:03

Postprzez SD_Torpedo » 09.05.07, 22:40

Testowałeś, że jesteś tego pewien czy czytałeś o testach, bo przyznam szczerze, że zmieniam sobie nieługo karte graficzną (między innymi przez SH 4), a zatem jestto info dla mnie dość istotne. Tyle, że nie chce tu offtopicować. :D
SD_Torpedo
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 10.000 BRT

Dołączył(a): 01.11.05, 17:52

Postprzez Kened » 10.05.07, 07:55

No własnie co do wymagań
Mam taki problem że przy kliknieciu na plik exe. czy przez start programy> sh4.exe nie dzieję się nic absolutnie nic nie wychodzi żaden error żadna tabelka żaden warning itp. nawet jak zainstaluje patcha 1.1 dzieje się to samo czyli poprostu nic !!
I teraz moje pytanie czy Silent Hunter 4 wymaga od procesora instrukcji SSE ??? przyznam się że mój komputer nie należy do demonów prędkości konfiguracja jego to Athlon 1,4 ghz 512 mb ram Geforce 7600 GT 256 mb Win XP SP2 najnowszy DirectX 9.0c najnowsze sterowniki 20 giga wolnego miejsca na HD i niestety nie działa
i właśnie mój procesor nie obsluguje w ogóle instrukcjii SSE !! czy to że gra nie działa jest tego przyczyną ?? niestety nigdzie nie mogę znaleść odpowiedzi na swoje pytanie czy wymaga tych instrukcji SSE czy nie,że obsluguje to ja wiem ale czy wymaga ??!!
Proszę o odpowiedz tych którzy coś o tym wiedzą albo mieli podobny problem
z góry Dzieki
Kened
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 8.000 BRT

Dołączył(a): 08.07.06, 15:05
Lokalizacja: z Piekła

Postprzez LancerB1 » 10.05.07, 12:56

SD_Torpedo napisał(a):Testowałeś, że jesteś tego pewien czy czytałeś o testach, bo przyznam szczerze, że zmieniam sobie nieługo karte graficzną (między innymi przez SH 4), a zatem jestto info dla mnie dość istotne. Tyle, że nie chce tu offtopicować. :D


Wystarczy trochę się na sprzęcie znać by o tym wiedzieć.
R9600 to mocno obcięta wersja R9500, z kolei R9550 to delikatnie obcięta wersja R9600 więc dlaczego SH4 ma nie działać.
Wszystko powyżej R9500 obsługuje DX9.0 więc i gra będzie chodzić.
Tylko na grafach _poniżej_ R9500 nie będą chodziły, bo nie wspierają PS2.0. Ot i tyle.
LancerB1
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 06.10.05, 16:03

Postprzez inwek » 15.05.07, 00:18

wydaje mi sie ze kluczem do sukcesu sa szybkie pamieci

konfiguracja AMD3000 1 gb ram radeon 9700 pro 256 bit 256 mb, gra chodzi ale sie zacina czasami .

ta sama konfiguracja z 2GB szybkiego ramu gra chodzi plynnie drobne (!) zaciachy przy wielkich bitwach.


ta sama konfiguracja z karta 7900GS 512 MB GDDR3 BGA 1.4ns roznica w jakosci jest niewielka... mimo wymiany karty na pokolenie lepsza...


test na kompie core 2 duo 2,13 Ghz 4 GB ramu 8800 gtx jest drobna roznica w stosunku do konfiguracji z radeonem 9700 i 2GB ramu ale jest ona niewielka.. !!!!

tu sie zaszokowalem komputer istna rakieta a specjalnego polepszenia jakosci nie widac...

mysle ze kluczem do jakosci sa pamieci.. a ze w sh3 jest spieprzony silnik 3d to inna sprawa... a sh4 to klon sh3 podrasowany...

ubishit i tyle...

dodam ze gre testowalem na XP prof sp 2 ze wszytskimi poprawkami.
do kart sterowniki najnowsze od producentow.
gra w wersji 1.2
inwek
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 13.05.07, 13:44

Postprzez Wojak » 08.08.07, 13:52

Ja mam athlona 3200+ karte ati radeon 9550 wiec mi chyba pojdzie ale o RAM sie martwie - 512 jak myslicie odpali?
Wojak
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 08.08.07, 13:49
Lokalizacja: Beuthen/Obersleisen

Postprzez Raff » 08.08.07, 18:53

Wojak napisał(a):Ja mam athlona 3200+ karte ati radeon 9550 wiec mi chyba pojdzie ale o RAM sie martwie - 512 jak myslicie odpali?
Odpalić - odpali. Grać się na tym nie da. Szczególnie z względnie starym Radkiem 9550. Może ktoś wie czy SH4 potrzebuje pixel Shader w wersji 2.0 czy 3.0?
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez wibwk » 09.08.07, 00:09

Co do ilości pamięci, coniektórzy skarżą się na "przycinanie" grafiki w portach czy konwojach, 2GB załatwiają sprawę, mniej nie zwłaszcza przy AMD.
Ja używam Intela 2.6HT, 7600GTS, 2GB DRAM dual, ważne w takiej konfiguracji jest zapełnienie wszystkich banków pamięci, dopiero wtedy działa ona 800Mhz (4x200) GWX1.03 (+dodatki graf) działa mi bardzo płynnie 25-85 fps 1280x1024, jedynym problemem jest u mnie wbudowany dźwięk ale wstawię jakąś kartę i to wystarczy.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Wojak » 09.08.07, 11:40

Raff napisał(a):Odpalić - odpali. Grać się na tym nie da. Szczególnie z względnie starym Radkiem 9550.

Silent Hunter III mi chodzi super (chodz czasami jak jakis stateczek ma na pokladzie amunicje i konczy malowniczo to sie czasami przycina) ale chyba IV nie bede kupowal ah a co do dodatkow do III to sa podobna 2 ja widzialem tylko U-boot morze srodziemne jaki jest drugi?
Wojak
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 08.08.07, 13:49
Lokalizacja: Beuthen/Obersleisen

Postprzez piechcik » 09.08.07, 13:01

GWX jest bardzo fajny, a w dodatku DARMOWY!
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez Elian » 06.09.07, 22:28

XP Athlon 64 1.8 GH 1.5 GB DDRAM Ati 9550 nowe stery. Wchodzi mi tylko ramówka Ubi i sie zatrzymuje. Czy to jest przyczyna małej wydajności sprzętu możliwy jest taki objaw? Z góry dzieki i pozdrawiam.
Elian
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 16.01.06, 23:10

Postprzez wibwk » 06.09.07, 23:43

Elian napisał(a):XP Athlon 64 1.8 GH 1.5 GB DDRAM Ati 9550 nowe stery. Wchodzi mi tylko ramówka Ubi i sie zatrzymuje. Czy to jest przyczyna małej wydajności sprzętu możliwy jest taki objaw? Z góry dzieki i pozdrawiam.

Nie, sama gra tego nie sprawdza, to jakiś błąd instalacji.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Wojtek15 » 01.11.07, 14:56

A u mnie na procku AMD Athlon 1700+ (1600GHZ chyba) pociagnie? Reszte wymagan spalniam z nawiazka...
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Poprzednia strona

Posty: 50 • Strona 2 z 21, 2

Powrót do SH IV



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości