Silent Hunter 4 same fakty
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 110
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
masz racje Jatzoo pudełko jest marne aha jak ktoś chce to prosze http://www.allegro.pl/item177707412_sil ... rska_.html
- driver134
- Tonaż: 354.000 BRT
- Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
- Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem gdzie to napisać to zrobie to tu a mianowicie jednostki miary Amerykańskie cale na system metryczny
Metr -- Stopa
10 ------ 32
20 ------ 65
30 ------ 98
40 ------131
50 ------164
60 ----- 196
70 ------229
80-------262
90-------295
100-----328
125-----410
150-----492
175-----574
dalej to chyba gniotło Amerykańskie op
Metr -- Stopa
10 ------ 32
20 ------ 65
30 ------ 98
40 ------131
50 ------164
60 ----- 196
70 ------229
80-------262
90-------295
100-----328
125-----410
150-----492
175-----574
dalej to chyba gniotło Amerykańskie op
- driver134
- Tonaż: 354.000 BRT
- Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
- Lokalizacja: Warszawa
W praktyce głębokość zanurzenia, zależała od jakości wykonania okrętu przez stocznię, dowódca jednego z okrętów, stwierdził, że podczas alarmowego zanurzenia, po zejściu na pewną głębokość, kiosk jego okrętu groził implozją.
- Brodołak
- Admiral
- Tonaż: 1.770.000 BRT
- Dołączył(a): 04.01.06, 13:36
- Lokalizacja: Piastów
Na moim AMD64 +3700/2x512 Geil Ultra9 w dualu: )/galaxy zalman 7900GS 1.2ns/Asus A8N-SLI Premium stwierdzam że jest to pierwsza gra która lubi czasami przycinać.Na http://www.subsim.com/radioroom/forumdisplay.php?f=219 są już nowe mody.Ale jednak musimy czekać na patchy, podobno 1.2 jest już w drodze i mam nadzieje że poprawią system naprawiania ubota przez załogę.W momencie gdy w naszym kieunku podąża niszczyciel a raczej pływają parami a nawet trzy sztuki to nasze szanse na przetrwanie wynoszą kilka procent biorąc pod uwagę leniwą załogę i nie dokształconą pod względem napraw.Dość często wystarczy oberwać jedną bombą głębinową a w wodzie będziemy pływać pionowo pomimo braku uszkodzeń, owned?Denerwujący jest stoper, nie wiem jak z niego kożystać a dodam że nie jestem asem głebi oceanu, dlatego lubię korzystać z wszystkich ułatwień gry.Gra potrafi ostro przycinać na mapie z włączoną kompresją czasu.A tak się ciekawie zapowiadało i musimy czekać.
Ostatnio edytowano 24.03.07, 16:45 przez shalashaska, łącznie edytowano 1 raz
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
driver134 napisał(a):A propo naprawiania jak naprawić uszkodzenia w SH4? bo pisali że zażądzanie załogą będzie łatwiejsze no cóż dla mnie nie
Musisz wziąć "All crew at the battle station" wtedy wszystkie wachty są dostępne. Kiedy to zrobisz wchodzisz na ekran zarządzania załogą i przenosisz tylu ludzi ilu chcesz do "repair command (nie pamiętam jak to się nazywa )"
- Rabed
- Tonaż: 80.000 BRT
- Dołączył(a): 27.10.06, 20:47
- Lokalizacja: Szczecin
art.pl napisał(a):Za groma nie moge uruchomic AA
Troche przeraza mnie ta schodkowa grafa:(
Przecież pisałem że SH4 ma AA ustawione na AAx8.
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
Grom napisał(a):Czy nie odbieracie SH4 jako krok w tył w stosunku do SH3 ?
Co masz dokładniej na myśli?Grałeś w SH4?
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
Posty: 110
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości