1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Bugi

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 391 • Strona 11 z 161 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16

Postprzez boyLer » 27.11.06, 15:28

ja gram na RUBie i powyzej x512 niema ani jednego :(
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez Gregpo » 27.11.06, 20:26

Wyszedl niedawno nowy mod o nazwie Air_attacks_mod_part1. Polecam!! A tak w nawiasie to przy kompresji czasu ponad 256 raczej nie spotyka sie samolotow.... z reszta nie tylko ich. Dosc duzo o tym mozna poczytac na subsim.com.
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez GMac » 28.11.06, 21:55

Z tego co pamietam we wszystkich Silentach nie spotykało się zbyt wiele przy wysokiej kompresji czasu. Mysle ze nasz domowe maszynki nie daly by rady z iloscia informacji jakie musialybyc przerobione w ciagu jednej sekundy dlatego takie ograniczenie jest, podobnie jak niemecząca sie szybko wachta przy kompresjach.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez boyLer » 30.11.06, 18:25

z tą wachtą to juz byla mowa na tym forum...zmieniałbys co kilka sekund wachte przy kompresji np 2048?? :wink:
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez Tomo55 » 01.12.06, 03:17

Łałł
Umnie w SH3 max to 1024.
Tylko w SH2 było 2048 - chyba że mam jakieś inne SH3.
Tomo55
Leutnant zur See
 
Tonaż: 182.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 23:45
Lokalizacja: Orzesze/Katowice

Postprzez dragonfly » 01.12.06, 11:36

SH3 Cmdr potrafi modyfikować przyspieszenie nawet do x4096.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Borman » 10.02.07, 20:52

Mysle ,ze SH3 Cmdr potrafi duzo wiecej... Ostatni mies ,a moze wiecej testowalem GWX.Wrazenia ogolnie dobre...Wczoraj zainstalowalem w/w programik dla urozmaicenia gry.I o to z czym mialem do czynienia:
-rozmazany peryskop bojowy +brak mozliwosci zblizenia.
-notoryczne kontakty wzrokowe na odleglosci medium przy wybyczonej zalodze z mostka i "dobrej "widocznosci i gora X128.
-zablokowanie tarczy hydrofonu.

Daleki jestem od krytykowania tego programu ,bo calkiem dobrze spisywal sie na GW ,ale zaryzykuje stwierdzenie ,ze opisane przeze mnie sytuacje nie sa zwyklym zbiegiem okolicznosci.
Borman
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 15.08.06, 21:48
Lokalizacja: Kraina Bongo Kongo

Postprzez Rabed » 10.02.07, 22:00

W SH3 Cmdrze można włączyć opcje "Uszkodzenia i Sabotaże". Dzięki temu właśnie nie raz hydrofon jest zablokowany itp.
Rabed
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 80.000 BRT

Dołączył(a): 27.10.06, 20:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Abd » 11.02.07, 11:17

Borman napisał(a):Mysle ,ze SH3 Cmdr potrafi duzo wiecej... Ostatni mies ,a moze wiecej testowalem GWX.Wrazenia ogolnie dobre...Wczoraj zainstalowalem w/w programik dla urozmaicenia gry.I o to z czym mialem do czynienia:
-rozmazany peryskop bojowy +brak mozliwosci zblizenia.
-notoryczne kontakty wzrokowe na odleglosci medium przy wybyczonej zalodze z mostka i "dobrej "widocznosci i gora X128.
-zablokowanie tarczy hydrofonu.

Daleki jestem od krytykowania tego programu ,bo calkiem dobrze spisywal sie na GW ,ale zaryzykuje stwierdzenie ,ze opisane przeze mnie sytuacje nie sa zwyklym zbiegiem okolicznosci.

Rozmazany widok to usterka lub sabotaż, tak jak pisał Rabed. Co do hydrofonu nie mam pewności, równie dobrze może to być bug SH3, bo taki bug jest i od czasu do czasu różnym ludziom psoci, na tym forum też o nim było. Nie chcesz usterek - wyłącz tę opcję w ustawieniach SH3 Commandera. :)

Co do zasięgu wzroku załogi mostka, to jest to (niektórzy twierdzą, że przesadzona) próba urealnienia. Wielu twierdzi, że skuteczność wachtowych była nierealistycznie zawyżona w oryginale.

W każdym razie wszystko to są ficzery, nie bugi programu. :)
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez seba76 » 04.03.07, 12:08

Witam.

Mam problem nie wiem czy, to bug.
Podczas patrolu trafiłem na task force, który jest konwojem zatopiłem 1 niszczyciel kiedy trafiam 2 niszczyciel gra wychodzi do windowsa dodam, że kiedy nie strzelam do niszczyciela wszystko idzie dalej i nie ma problemu. Próbwałem róznych opcji, ale za kazdym razem kiedy trafim go gra wychodzi do windowsa. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i może wie jak go rozwiązać. Jezli to coś pomoże ma raport tego błędu. Z góry dziękuje za pomoc.
seba76
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 04.03.07, 11:34
Lokalizacja: Poznań

Postprzez driver134 » 04.03.07, 15:33

hmm.. masz GWX a jaką wersje gry masz to jest określony niszczyciel czy po prostu jakikolwiek byle drugi :?: :?: :?:
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez seba76 » 04.03.07, 19:42

Mam GWX i wersje 1.5,a zdarzyło mi się to pierwszy, ale tez pierwszy raz topie 2 niszczyciel. W tym konwoju konkretny ten sam.
seba76
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 04.03.07, 11:34
Lokalizacja: Poznań

Postprzez wibwk » 04.03.07, 20:19

Nie chodzi o to czy ten sam :o podaj jego typ,
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez seba76 » 04.03.07, 20:52

Typ Hunt I.
seba76
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 04.03.07, 11:34
Lokalizacja: Poznań

Postprzez driver134 » 04.03.07, 21:08

Sprubuj reinstalacji i dopakuj potem patch 1.4b bo o 1.5 nie słyszałem :?
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

GWX irracjonalne trasy konwojow

Postprzez Franz Vuttke » 05.03.07, 20:52

A ja chcialem zglosic irracjonalne trasy konwojow, ktore napotkalem w GWX. Plywajac po Morzu Czarnym mozemy sie np. natknac na konwoj ok. 4 statkow z rumunskimi i bulgarskimi banderami, ktore plywaja sobie beztrosko w okolicach Sewastopola czy Jalty z jakas tam mala eksorta. Pelna abstrackcja! Malo tego kilka razy spotkalem sie z konwojem zlozonym z czterech statkow (zero eskorty), ktory plynal prosto do portu w Sewastopolu. Oczywiscie jak nietrudno sie domyslec plynal tam na pewne zatracenie. Przesledzilem caly pogrom takiego konwoju, ktory zostal doslownie rozniesiony w strzepy przez cumujace w porcie ruskie niszczyciele (ich zachowanie tez bylo ciekawe, zaden z nich nawet sie nie ruszyl po prostu jak staly tak strzelaly do kolejnych wchodzacych w zasieg ich dzial statkow konowju). Cos chyba panowie z GWX przesadzili troche z tym realizmem.
Franz Vuttke
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 08:46
Lokalizacja: U-702 gdzies na Morzu Srodziemnym

Postprzez driver134 » 05.03.07, 21:07

Mój dziadek motocyklista mawiał mi że motocykl albo dobrze wygląda albo dobrze jezdzi cos mi sie wydaje że GWX obowiązuje taka sama zasada :wink:
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wibwk » 06.03.07, 00:04

seba76 napisał(a):Typ Hunt I.

To faktycznie zagadka dla mnie bo nie było z tym typem żadnych problemów
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Re: GWX irracjonalne trasy konwojow

Postprzez wibwk » 06.03.07, 00:15

Franz Vuttke napisał(a):A ja chcialem zglosic irracjonalne trasy konwojow, ktore napotkalem w GWX. Plywajac po Morzu Czarnym .......Cos chyba panowie z GWX przesadzili troche z tym realizmem.


Kampania nie jest faktycznie najmocniejszą stroną GWX, pomimo że bardzo rozbudowana to prawdopodobnie przez pośpiech zastosowano mnóstwo uproszczeń które mszczą się chociażby w sposób podany powyżej, do czasu wydania GWX sam używałem mieszanki tekstur z GW i kampanii innych moderów z moimi wstawkami, należy mieć nadzieję że podobnie jak twórcy innych modów i w GWX kampania będzie coraz lepsza bo przecież zaczeli od "czystego" SH a niestety nie mogą czy nie chcą się dogadać z innymi piszącymi kampanię co do ujednoliceń.
Z drugiej strony jeśli ktoś tworzył chociażby scenariusz wie jaka to upierdliwa sprawa z edytorem misji, jest beznadziejny.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

CTD podczas odczytu napisanych savewow gry

Postprzez Franz Vuttke » 09.03.07, 09:36

Zglaszam kolejny blad w GWX.
Nadpisywanie zapisanych wczesniej gier powoduje ze po ponownym zaladowaniu takowych nastepuje CTD.

Dokladnie sprawdzilem to na czystej wersji SH3 1.4 + GWX 1.2 + SH3Comm 2.6. Zachowuje sie tak zarowno z SH3Comm jak i bez.
Franz Vuttke
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 08:46
Lokalizacja: U-702 gdzies na Morzu Srodziemnym

dziwny patrol

Postprzez krychu » 14.05.07, 22:17

Dziwny bug ostatni gdy powracałem z patrolu, na działem się na konwój po zatopieniu dwóch T3, niszczyciel począł atakować korwetę , którą zatopił po czy sam uszkodzony zatonął, piękny widok wycinająca się wzajemnie eskorta. oczywiście wynurzyłem się i wykończyłem dwa C2 i jeden C3 z działa pokładowego wymyśl zasady gdzie kota nie ma tam myszy harcują
krychu
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.07, 11:33

Postprzez Marriano » 14.05.07, 23:52

Ładnego farta miałeś :wink:
Marriano
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 96.000 BRT

Dołączył(a): 18.03.06, 00:19
Lokalizacja: W-wa

Postprzez piechcik » 20.05.07, 19:22

Ja ustawiłem kompresje na 4096 i nawet sie nie ścina!
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez Raff » 21.05.07, 19:53

piechcik napisał(a):Ja ustawiłem kompresje na 4096 i nawet sie nie ścina!
A podaj konfigurację komputera
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez piechcik » 25.05.07, 14:25

1024 ram
radeon 9800
athlon 4600
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 391 • Strona 11 z 161 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości