Silent Hunter IV
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 58
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
CZy to ten sam trailer co na stronie SH 4 ?
http://silenthunter4.uk.ubi.com/
http://silenthunter4.uk.ubi.com/
- Grom
- Tonaż: 701.000 BRT
- Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
- Lokalizacja: Reading UK
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=M ... kPxhmIujT- - Dev Diary (ach.. cóż za akcent )
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=99748 - może teraz będzie lepiej...?
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
Dzięki. Powiem tak - nic specjalnego z tym SH4 - ot, taki SH3 po face liftingu, dodatkowo z nieciekawym motywem przewodnim - wszak wiadomo, że Gato ma się tak do szarego wilka, jak Saddam Hussajn do pokojowego Nobla.
A ten akcent...jaki on romantyczny
A ten akcent...jaki on romantyczny
- Myszkin
- Tonaż: 960.000 BRT
- Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa
Myszkin napisał(a):Powiem tak - nic specjalnego z tym SH4 - ot, taki SH3 po face liftingu, dodatkowo z nieciekawym motywem przewodnim - wszak wiadomo, że Gato ma się tak do szarego wilka, jak Saddam Hussajn do pokojowego Nobla.
Ja się z Tobą nie zgodzę. Powiem więcej, należy używać dobrych wzorców, a takim "finansowo" napewno okazał się SHIII, nowe elementy jakie wprowadzają do symulatora w kooperacji z tym co było w SHIII powinno przynieść dobry efekt.
Ja się cieszę, że powracają do korzeni Silent Huntera, bardzo lubiłem i Sielnt Service i Silnet Hunter I, tak jak Kampanię Pacyfiku.
Hussajn może i na nobla nie zasłużył, ale dziś trudno rozsądzić kto tu jest większym terrorystą oraz zagrożeniem dla świata Hussejn czy Bush/Blair
BTW: Co to za akcent tego lektora ? Serty minutes
- Grom
- Tonaż: 701.000 BRT
- Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
- Lokalizacja: Reading UK
http://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=3723 - pierwsze wrażenia...
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
Mnie oczywiście mierziły w tym opisie sformułowania typu "łodzie podwodne", albo "przemieszczając się po wnętrzu statku". Grrr... Ludzie nie nauczą się, że najodpowiedniejszym okresleniem jest "okręt podwodny".
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Rzeczywiście taki sformułowania mogą irytować , ale poza tym miło się dowiedzieć o paru nowościach w stosunku do SH3. Jestem ciekaw jak SH 4 będzie się prezętował w swojej ostatecznej wersji ( jak znam programistów to pewnie część rzeczy mogą wywalić ).
- Brodołak
- Admiral
- Tonaż: 1.770.000 BRT
- Dołączył(a): 04.01.06, 13:36
- Lokalizacja: Piastów
http://www.youtube.com/watch?v=NSrzv6RbJo0
Mam nadzieję, że tego nie oglądaliście. Osobiście, raczej się zmartwiłem. Po pierwsze niektóre elementy grafiki są marne. Interfejs jest do d**y... Ale i tak to kupię. z jednego bardzo ważnego powodu.
http://www.gry-online.pl/s055.asp?ID=76387
YAMATO I MUSASHI!!! Mein Gott... rozpruć prawie 70 tys ton. Prienowi by się to nie śniło. Co do grafiki, to zmartwili mnie jeszcze amerykańscy super marines którzy są ledwie zarośnięci . NIektórzy tylko mają bródki, i to jakie równe .
Mam nadzieję, że tego nie oglądaliście. Osobiście, raczej się zmartwiłem. Po pierwsze niektóre elementy grafiki są marne. Interfejs jest do d**y... Ale i tak to kupię. z jednego bardzo ważnego powodu.
http://www.gry-online.pl/s055.asp?ID=76387
YAMATO I MUSASHI!!! Mein Gott... rozpruć prawie 70 tys ton. Prienowi by się to nie śniło. Co do grafiki, to zmartwili mnie jeszcze amerykańscy super marines którzy są ledwie zarośnięci . NIektórzy tylko mają bródki, i to jakie równe .
- Raff
- Tonaż: 195.000 BRT
- Dołączył(a): 22.10.06, 08:30
Raff napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=NSrzv6RbJo0
Kilka rzeczy naprawdę ulepszono wg. mnie i to zasługuję na pochwałę.
"Zaciemnione" tło peryskopu, powiększające się zegary interfejsu, wysuwany panel ustawień torped. A kilwater przy wyjścu z portu po prostu powalił mnie na kolana - wyglądał świetnie.
A tu wymagania:
minimum:
2GHz processor (Pentium IV or equivalent AMD Athlon),
1GB of RAM,
DirectX 9 video card with Pixel Shader v2.0, Vertex Shader v2.0 with 128MB of RAM,
DirectX compatible sound card and around
5.5-6GB of space on your HDD.
recommended:
3GHz processor,
2GB of RAM
DirectX 9video card with PS 3.0, VS 3.0 and 256MB of RAM.
źródło: http://www.subsim.com/nucleus/index.php?blogid=4#sh4specs
hmm... trzeba znowu będzie dokupić RAM... pół roku temu kupowałem aby mieć płynnego Vietconga2
- Shakatan
- Tonaż: 101.000 BRT
- Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
- Lokalizacja: Katowice
Turkina napisał(a):Witam. Czy Cd-Action to wyrocznia dla gier których jeszcze niema
Jezus Maria nie wiesz/nie pisz. To przecież nie jest recenzja, a redakcja CD-Action to nie dzieciaki a reporterzy. Na podstawie screenów, wywiadów z twórcami i rozmów z innymi zrobili artykuł traktujący o tej grze. To nie jest recenzja.
- Raff
- Tonaż: 195.000 BRT
- Dołączył(a): 22.10.06, 08:30
kk napisał(a):chodzi mi o wysokosc w sh3 mozna bylo ja dowolnie regulowac a tutaj gora lub dol
Hmmm zapewne może nie zauważyłeś ale są dwa peryskopy:
-obserwacyjny:włączasz bindem"o" a wysokość regulujesz bindem "insert" oraz "delet", "shift+insert/delet" wysówa bądź chowa w całości,
-bojowy:włączasz bindem "F4", regulujesz "pageUp" "pageDown" lub"shift+page...."
Możesz używać również ikonek ale on dają możliwość wysuniecia lub schowania peryskopów.
Możesz regulować sobie wysokość na jaką Ci się podoba, owszem brak jest menzurki jak było w SH3 ale weź pod uwagę że nie są to uboty tylko łodzie podwodne które były dużo cofnięte technicznie od ubotów niemieckich.
- shalashaska
- Tonaż: 127.000 BRT
- Dołączył(a): 21.03.07, 18:32
Posty: 58
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości