1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Otwory przelewowe w okolicy platformy działa

Moderatorzy: Jatzoo, Brodołak, ObltzS, SnakeDoc

Posty: 4 • Strona 1 z 1

Otwory przelewowe w okolicy platformy działa

Postprzez tobruk » 12.08.06, 16:22

Witam
Poszukuję odpowiedzi na pytanie:
jak to było z otworami przelewowymi na burtach w okolicy platformy działa? Dlaczego jedne "siódemki" miały te otwory, inne - nie?
tobruk
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 817.000 BRT

Dołączył(a): 18.11.03, 00:03
Lokalizacja: lubuskie

Postprzez Adi Cherryson » 13.08.06, 17:13

W najnowszej monografii (Okręty wojenne nr 17) kolega pefu pisze, że liczba i rozmieszczenie otworów przelewowych była zmienna i wynikała z okresu ich (okrętów typu VII) budowy oraz stoczni. Po szczegóły odsyła do książki Ericha Gronera Die deutschen Kriegsschiffe 1815-1945.
http://www.weltbild.ch/artikel.php?PUBL ... 8&mode=art
Adi Cherryson
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 71.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 18:43
Lokalizacja: Katowice

Postprzez tobruk » 14.08.06, 00:42

Adi Cherryson napisał(a): kolega pefu pisze, że liczba i rozmieszczenie otworów przelewowych była zmienna i wynikała z okresu ich (okrętów typu VII) budowy oraz stoczni. Po szczegóły odsyła do książki Ericha Gronera

Dzięki, ale nie mam tej książki :? (Gronera)
tobruk
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 817.000 BRT

Dołączył(a): 18.11.03, 00:03
Lokalizacja: lubuskie

Kadłub VIIC

Postprzez Florek » 14.08.06, 07:34

W gruncie rzeczy to wydaje mi się iż najlepiej sprawdzało się systematyczne rozmieszczenie otworów przelewowych na całej długości kadłuba, a w tym na dziobie. Przepływ wody był wtedy bardziej równomierny.
Florek
Leutnant zur See
 
Tonaż: 161.000 BRT

Dołączył(a): 25.09.05, 15:21
Lokalizacja: Stalowa Wola


Posty: 4 • Strona 1 z 1

Powrót do Konstrukcja kadłuba i wyposażenie



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości