Bugi
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Kapitan Łukasz napisał(a):Nom już paciorek odmawiałem a on cofnął się i słuchał więc dostal prezent
To raczej bug
Dokładnie tak, nie wiem jak to się stało ale został użyty profil polowania grupowego, tylko wtedy jeden z ASW zatrzymuje się lub płynie b. wolno i nasłuchuje, inne atakują a później zmiana ról.
- wibwk
- Tonaż: 360.000 BRT
- Dołączył(a): 09.02.06, 18:21
grallmn napisał(a):DD sie zatrzymał podczas ataku? To naprawde dziwne. Nawet jak wziął namiar na wabie to nigdy by sie nie zatrzymał wiedząć, że Uboot jest w okolicy.
Mi dosyc czesto sie zdarza ze niszczyciel przeplywajac nademna sie zatrzymuje(czyzby AI bylo az tak wysokie?) i nasluchuje jak nic nie uslyszy to zrzuca pare prezentow i odplywa
- Uapa
- Tonaż: 289.000 BRT
- Dołączył(a): 21.04.05, 19:21
- Lokalizacja: Alt Stettin
Tal-Rash napisał(a):Ma ktoś fix`a na znikające torpedy w magazynach IXD2?
Może po prostu ENTER wciskasz czasem niechcący i tracisz przez to
- Kapitan Łukasz
- Tonaż: 97.000 BRT
- Dołączył(a): 11.04.06, 21:41
- Lokalizacja: Warszawa
Kapitan Łukasz napisał(a):Tal-Rash napisał(a):Ma ktoś fix`a na znikające torpedy w magazynach IXD2?
Może po prostu ENTER wciskasz czasem niechcący i tracisz przez to
To na pewno nie przez ENTER. To znany bug z jednostkami typu IX. Po ponownym uruchomieniu gry, panel torped wygląda już normalnie.
- dragonfly
- Kapitän zur See
- Tonaż: 800.000 BRT
- Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
- Lokalizacja: Żagań
Wiesz wyjście i wejście do gry nie zawsze mi pomagało,ale tu http://server3.realsimulation.com/u-boot/SH3Mods/ jest poprawka o nazwie IX_D2_Range_and_Torpedo_Fix_v1.zip która załatwi problem.
- Turkina
- Tonaż: 21.000 BRT
- Dołączył(a): 15.12.05, 11:57
Motyla noga - wywala mnie do windy (nieprawidlowa operacja,blad programu bla bla) podczas obserwowania np przez peryskop lub z kamery torpedy tonacego statku. Mam GW 1.1 (ten z instalka .exe z subsim) i SHCommander.
sempron 2800+
1024 mb ram
geforce 6600 256 mb
o to ze dvd nie chce czytac niektorych oryginalnych plyt a niekotroe raz tylko przeczytal te tez niezlt film
sempron 2800+
1024 mb ram
geforce 6600 256 mb
o to ze dvd nie chce czytac niektorych oryginalnych plyt a niekotroe raz tylko przeczytal te tez niezlt film
- Łata
- Tonaż: 109.000 BRT
- Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
- Lokalizacja: Szczecin
Może biedaków wywiało z kiosku jak był tak pokiereszowany, albo przemokli i z powodu katarku kopneli w kalendarz ... SH3 jest niestety bogate w tego typu anomalia... zupełnie jak z moimi zniszczeniami uboota. Może to fale go tak uszkodziły, że zatonął?!
- FarszU
- Tonaż: 63.000 BRT
- Dołączył(a): 12.05.06, 21:39
- Lokalizacja: Wa-wa
ja chcialbym sie dowiedziec czy grajac na 100% komunikaty przychodzace do mnie nie powinny zawierac tresci ze duzy konwój kwadrat AM01 kurs E dodatkowo jeszcze ile stopni ale tego nie ma
- kimanU-101
- Tonaż: 48.000 BRT
- Dołączył(a): 08.05.06, 15:04
- Lokalizacja: Gorzno
Ostatnio gdzieś na obszarze Western Approaches zauważyłem T2, wystrzeliłem do niego trzy torpedy, trzy celne następnie zasejowałem grę, bo musiałem się oddalić od kompa na dwie godzinki. Wieczorkiem włączam SH3, loadzik ostatniego sejwa tankowiec jeszcze się wlecze z 2 węzły i bach tonie. Później jeszcze udało mi się z konwoju upolować dwa C3 i smal merchanta. Po powrocie do bazy widzę na moim koncie dwa C2 i smal merchant a T2 nie ma. Nie powiem troszeczkę się wkurzyłem, bo te parę ładnych tysięcy ton piechotą nie chodzi
- Brodołak
- Admiral
- Tonaż: 1.770.000 BRT
- Dołączył(a): 04.01.06, 13:36
- Lokalizacja: Piastów
Brodołak - zapewne grałeś z modem Grey Wolves? Jego Twórcy tłumaczą, że to nie ich wina (zobacz pkt. 4 i 5 cytatu). Ja mogę potwierdzić fakt, że na czystej wersji gry ów bug nie występował.
GW 1.1 Update napisał(a): TO EVERYONE..
IMPORTANT IMPORTANT IMPORTANT!!!!!!!!!!!!!!!!
1) On your first patrol of a new career before leaving port... do not upgrade or change anything. (I think you can add a sub emblem... but do so at your own risk.)
2) On your following patrols do not upgrade your sub at the end of the patrol... wait until you are about to leave for the next one.
(In base at end of patrol=no upgrading
In base just prior to patrol start=ok go ahead and upgrade it.)
3) Also regarding ships in harbors all running straight towards the nearest ground, beaching, and burning etc.... THIS happens when you save your game within 50 km of a harbor... and is also a stock SH3 bug. (Another tip, you will take an FPS hit in harbor areas because there is a lot for your PC to track and render... USE LOW TC if you must use TC to leave the area.
4) If you do upgrade your sub at the wrong time or save a game before an enemy ship is actually sunk YOU WILL NOT GET CREDIT FOR DESTROYING THEM!!!
5) Numbers 1-4 above we cannot fix... but you can change your actions to adapt to them, thereby nullifying them. Stock SH3 Save-game routines are simply screwed up and cannot be fixed otherwise. This is NOT a new bug introduced by the GW mod.
- Adi Cherryson
- Tonaż: 71.000 BRT
- Dołączył(a): 09.01.06, 18:43
- Lokalizacja: Katowice
A ja mam też taki mały problem lub bug: Zdażyło mi sie 2 razy że zrobiłem sejwa zaraz po tym jak zobaczyłem pierwsze 2-3 statki z konwoju i wyszedłem z gry ale gdy chce później wczytac ten save to zacina sie na poziomie initianizing.. . A najgorsze to ze pózniej juz zadny save niedziala jedynie ten z przed misji (menu czy jakos tak) Wie ktos co to za błąd? Gram na 1.4 PL i RUB. Z góry dziękuje za pomoc
- boyLer
- Tonaż: 105.000 BRT
- Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
- Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..
No to z innej beczki...wyplynolem z Lorient ...odnalazlem konwoj i zatopilem tam co nie co....wracam do Lorient....wciskam Exit patrol...a tu...Dead!!! koniec wojny jestem martwy!!!! Co sie teraz stało? Jak to iminąc? Aha...cele misji wszystkie zaliczone..
- boyLer
- Tonaż: 105.000 BRT
- Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
- Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość