1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Bugi

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 391 • Strona 8 z 161 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16

Postprzez PL_Szczur » 08.05.06, 10:25

W takim razie chyle czola!
Szkoda tylko ze tego wszystkiego tak malo... :)
PL_Szczur
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 71.000 BRT

Dołączył(a): 16.04.05, 13:16

Postprzez Venasque » 10.05.06, 18:28

Ja mam nastepujacy problem z SHIII: Gram juz sobie od paru miesiecy i nagle ostatnio zauwazylem ze gra przycina... :? Moze to brzmi glupio ale nie zmienialem przeciez ustawien graficznych a wczesniej wszystko dzialalo bardzo plynnie (oczywiscie na srednich detalach). To przycinanie tez jest dziwne bo nie wyglada tak jak zwykle w grach - tzn. widac je dopiero po jakims czasie wpatrywania sie i potem coraz bardziej zwieksza sie... Wyglada to tak ze okret (U-boot i inne tez) "zabkuje" - delikatnie ale denerwujaco. Odbiera to w duzym stopniu przyjemnosc z gry :( Mam niejasne podejrzenia ze ma to zwiazek z tym ze naped dvd cos sie ostatnio meczy z plytka... ale przeciez w czasie gry program nie doczytuje bezposrednio grafiki z plyty...
Czy ktos z Was sie juz z tym spotkal? Myslicie ze reinstalacja pomoze? Jeszcze jej nie zrobilem bo nie mialem czasu ale cos watpie zeby to pomoglo, zreszta moze sie potem w ogole nie uruchomic (zdarzaly mi sie juz podobne przypadki). Prosze o pomoc! Z gory dziekuje!
Venasque
Leutnant zur See
 
Tonaż: 136.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez majama » 10.05.06, 22:29

Spróbuj ALT+TAB czyli wyjscie na chwile do windowsa i zaraz z powrotem do gry, to czasem pomaga tymczasowo.
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez majama » 11.05.06, 16:53

Ja zauważyłem taki bład u siebie że gdy patrze przez lornetke i dam zanurzenie to mi ludzie nie schodza do srodka lecz pozostaja dalej na wachcie i musze sie ponownie wynurzyc i zanurzyc nie patrzac w lornetke aby bylo normalnie
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Re: boogi

Postprzez The Edge » 15.05.06, 07:49

goldie napisał(a):...czy przypadkiem twoja zaloga nie zachowuje sie cichutko (klawisz Z)...
Na 100% tak właśnie jest, jedynie Silent zapomniał umieścić ikonek "cichej pracy"; wręcz w komendach świeci się ikonka "wyłączenie cichej pracy". Po kliknięciu jej mimo wszystko - zaczynają ładować chłopaki... I na 100% to występuje w trybie zapis-odczyt: po wczytaniu zapisanego stanu patrolu; jak zresztą 90% błędów, które zauważyłem. Np.:
- trafiony przez nas statek, który nie zatonął - jeżeli po wczytaniu zapisu zatonie: raczej nie zostanie nam zaliczony... :roll: ...Lepiej więc chyba zapisywać, gdy wszystko trafione leży spokojnie na dnie :D
- występuje "numer z torpedami", o którym gdzieś tu czytałem - że zamiast wziętych przez nas torped są np. same T I... Ale to akurat występuje chyba "z innej przyczyny". Zauważyłem, że ważna jest kolejność wykonywania czynności w bazie, przed patrolem. Jeżeli wpierw wybierzemy torpedy, a później wyjdziemy do Commandera i z niego startując od razu udamy się na patrol - torped wybranych przez nas nie będzie, będą same T I (lub inny domyślny skład). Działa natomiast kolejność przed patrolem:
a) opcje z załogą w bazie;
b) Commander;
c) wybór torped. Wtedy torpedy zabierzemy na pewno te, które chcieliśmy.
pzdr :)
The Edge
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.06, 10:39
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez dragonfly » 15.05.06, 08:49

To prawda, torpedy trzeba wybierać na samym końcu.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Tal-Rash » 19.05.06, 15:50

Chłopaki pływają:
http://sxq.risp.pl/Bul1.JPG
http://sxq.risp.pl/Bul2.JPG
A tu mapa mi sie popsuła mam tak już kilka patroli :/
http://sxq.risp.pl/Error.JPG
Narazie na tyle :P
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez PL_Szczur » 21.05.06, 03:58

@Tal-Rash
Blad mapy jaki widnieje na twoim screenie spowodowany jest najczesciej zrzucaniem gry "na pasek". Mozna jednak dosc szybko wyeliminowac ten problem "spogladajac na mape" jako nawigator lub oficer torpedowy (prawy klawisz myszki wskazujac na danego oficera).
PL_Szczur
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 71.000 BRT

Dołączył(a): 16.04.05, 13:16

Postprzez VIC » 21.05.06, 10:45

Witam.
Ja mam takie dwa problemiki które mnie trochę stresują
pierwszy to taki że gdy odpalę misje to co trzecie czwarte odpalenie to mi na samym początku dziwiek dosłownie wyje przez kilka sekund
i to obojetnie czy na karcie dziwiękowej zintegrowanej czy wkładanej sundblaster nawet po wymianie płyty głownej dalej to mi czasem wyskakuje .
Drugi to taki że gdy odpalam z sejva misję to też nie zawsze ale czesto hydrofon mi stoi w miejscu i nie moge nim obracać,może ktos wie oco chodzi ?
VIC
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 03.06.05, 21:23

Postprzez Łata » 29.05.06, 21:51

gre kupilem prawie rok temu ale dopiero od paru dni mam wkoncu komputerek ktory ja bezproblemowo ciagbie - do tej pory gralem z 2-3 razy u kumpli.

Moze to nie bugi ale troche mi brakuje:

-brak mozliwosci przelaczenia sie na 1 silnik
-brak mozliwosci plyniecia w wynurzeniu na silnikach elektrycznych
-tak mi sie zdaje ze za czifem powinien siedziec sternik (tzn operator steru)
-troche za male mozliwosci uszkodzenia okretu - juz chyba nawet w SH1 bylo wiecej a w SH2 pare godzin na maksymalnych obrotach i juz diesle uszkodzone
-GDZIE TE WILCZE STADA ?? jak znow mozna bylo je pominac ?? :?
-to meczenie zalogi jest troche denerwujace bo czesto bylo ze juz nikt nie mial sily trzymac wachty gdziekolwiek ;)
-zdaloby sie tez jak w projekt messerwetzer reczne ustawianie sterow glebokosci

Jednak ogolnie gra naprawde bardzo mi sie podoba - mam tonnage war + sh commander i gra sie przednie, wiecej wrazen wkrotce... ;)
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Kapitan Łukasz » 03.06.06, 14:42

IQ kompa rzadzi!!

Przy gibraltarze 3 nisczyciele robiac kolka wokol konwoju nie wzialy poprwaki,ze jest lad i piekbie sie na nie wladowaly sporym speedem(co potem domyslacie sie sani nie?)

A czwarty miał sczescie i tylko sie uszkodzil ale próbował plynac do przodu zamiast cofnac i potem go dobilem

ŻENADA! :evil:
Kapitan Łukasz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 97.000 BRT

Dołączył(a): 11.04.06, 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Venasque » 03.06.06, 15:11

Pamietam jak raz na poczatku gry napadlem na Dover i spieszacy na pomoc niszczyciel wpakowal sie prosto na falochron co zakonczylo sie pieknym pokazem fajerwerkow ;) Wtedy sie cieszylem bo moglem spokojnie wyeksterminowac reszte zawartosci portu ale potem pozostal juz tylko niesmak...
Venasque
Leutnant zur See
 
Tonaż: 136.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Kapitan Łukasz » 03.06.06, 15:20

Niałem identyko sytuacje w southend!!

A przed drugin ukrylem sie dokujac u goscinnych angoli :)
Kapitan Łukasz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 97.000 BRT

Dołączył(a): 11.04.06, 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Venasque » 03.06.06, 18:17

U mnie drugi stal przy nabrzezu i sie nie ruszyl jak zatapialem kolejne statki, troche tylko ostrzelal moj peryskop (niecelnie) po czym spokojnie poczekal az torpeda przejdzie mu po kilem i z godnoscia odszedl... I to jedyna pozytywna rzecz jaka mozna o nim powiedziec ;)
Venasque
Leutnant zur See
 
Tonaż: 136.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Łata » 06.06.06, 18:35

kurde bele SH WORLD3 nie dziala - tzn gra smiga ale pusto w poratch jak w oryginale, GW wyskakuje mi do Windowsa z bledem ze "nieprawidlowa operacja" itp, pozostaje wiec tylko nowy Tonnage War 2.0 - tylko czemu tam nie ma samolotow ???? (w wersji 1.3)
Łata
Leutnant zur See
 
Tonaż: 109.000 BRT

Dołączył(a): 26.08.02, 15:41
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez FarszU » 06.06.06, 19:01

A ja sie ostatnio spotkałem z denerwującym bugiem. Zmieniłem flotylle i okręt i wypłynołem na patrol. Płyne na wysokiej kompresji czasu i nagle .. JEEEEEEEEBUUTTT cały okręt prawie na czerwono poważne uszkodzenia, przecieki okręt na dnie. ( grałem na sto procent więc nie widziałem czy coś zaatakowało czy coś takiego ale ataki sie nie powtarzały a ja cudem opanowałem wszystkie przecieki i naprawiłem co sie dało. Wynurzyłem się patrze nic nie ma. No to cała naprzód, kurs na baze, zwiekszyłem kompresje czasu... ale kurna nie ruszam sie!! Patrze... zero paliwa... ale baterie sie naładowały! ROTFL! No dobra ;) jak taki komp uprzejmy to skorzystam. Daje na peryskopowa i jade z predkoscia 1w. Daje kompresje znowu na 512, po kilkudziesieciu kilometrach znowu TRAAAACHHHHH.... kolejne uszkodzenia przecieki okręt na dnie.... Dałem se spokój i opuściłem gre :S Czy ktoś spotkał się z czymś takim i wie czym to jest spowodowane?
FarszU
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 63.000 BRT

Dołączył(a): 12.05.06, 21:39
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez Myszkin » 07.06.06, 09:06

Jeśli chodzi o tą pierwszą eksplozję - może to były miny?
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez grallmn » 07.06.06, 09:28

a może samolot?
grallmn
Leutnant zur See
 
Tonaż: 157.000 BRT

Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
Lokalizacja: Londyn

Postprzez dragonfly » 07.06.06, 09:40

Przy samolocie zminejsza się skala czasu.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez FarszU » 07.06.06, 13:32

No a właśnie u mnie nic nie było. Zero zwolnienia czasu nic. Poprostu BUUM i masz babo placek. A do min też nie jestem przekonany bo byłem mniejwięcej z 400 km od wschodnich brzegów angli więc znowu nie tak blisko. Do tej pory tak właściwie jeszcze nigdy się nie spotkałem z minami w grze :D Jedynie z siatką przeciw okrętom podwodnym podczas moich pierwszych patroli (ładowałem sie w nie jak tylko z portu wypływałem :D)
FarszU
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 63.000 BRT

Dołączył(a): 12.05.06, 21:39
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez Myszkin » 07.06.06, 16:35

FarszU napisał(a):Do tej pory tak właściwie jeszcze nigdy się nie spotkałem z minami w grze :D

To się ciesz :wink: bo to nic przyjemnego - objawy są podobne do pierwszego opisanego przez Ciebie "BUUUM" :)
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Venasque » 07.06.06, 16:45

To da sie przezyc spotkanie z mina? Ja do tej pory nie mialem tej 'przyjemnosci' ale wydawalo mi sie ze wlasciwie okret powdodny ma zero szans na ratunek jesli wejdzie na mine... Przynajmniej taki obraz wylania sie z ksiazek ktore czytalem.
Venasque
Leutnant zur See
 
Tonaż: 136.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez dragonfly » 07.06.06, 18:22

Mina to w 99% pewna śmierć okrętu i załogi.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Venasque » 07.06.06, 19:04

A tak z ciekawosci: widac mine? Tzn czy jesli ma sie widok zewnetrzny to da sie ja zobaczyc? Czy tylko po prostu na terenach 'zagrozonych' nastepuje BUUUM i koniec? Oczywiscie nie mam na mysli tego czy da sie ja zobaczyc zanim okret na nia wejdzie po prostu interesuje mnie czy zostaly w grze rzeczywiscie odwzorowane w 3d.

Co ciekawe w poprzedniej karierze (do polowy 1941 roku) ani razu nie trafilem na sieci mimo ze sie wlamywalem do kilku portow... A wczoraj skradajac sie dwojeczka do scapa nagle Bum i nic, ciemno bylo, nie wiem co sie dzieje dopiero po chwili sie zorientowalem o co chodzi 8) Ale proby wydostania sie z pulapki (ostatecznie zakonczone sukcesem) okupilem strata ponad 30% kadluba... Ale bylo ciekawie - jak zawsze kiedy czlowiek napotka cos nowego :wink: W grze oczywiscie 8)
Venasque
Leutnant zur See
 
Tonaż: 136.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Kapitan Łukasz » 11.06.06, 17:55

Miałem dziwną sytuacje albo bug.
Zara mial mnie staranowac nisczyciel dystans 300 metrów.
Puszczam wabika i ten debil się zatrzymuje raptem 50 metrow ode mnie i cofa na wabia i stoi.
Walnąłem go rufową :)
Wnioskując WABIKI SĄ NIEOCENIONE :D
Kapitan Łukasz
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 97.000 BRT

Dołączył(a): 11.04.06, 21:41
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 391 • Strona 8 z 161 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron