HMS Astute
Posty: 2
• Strona 1 z 1
HMS Astute
Witam
A więc wybór padł na HMS Astute. Kadłub mam zamiar wykonać z laminatu, najpierw standardowy przypominający torpedę
a następnie z polistyrenu kiosk oraz ten charakterystyczny "garb". System balastowy balonikowy. Aparaturę posiadam 6ch marki Walkera, zasięg na powietrzu powyżej 150m na złożonej antenie
do tego 3 serwa cyfrowe 9g regulator szczotkowy z silnikiem 40A, oraz żyroskop który raczej się nie przyda (
) Silnik wymienić na szczotkowy czy może zostać ? jest to silnik do helikoptera prąd 11.1V do 35A, rozpędza 350g wirnik do 2000 RPM w 7s. Niestety tylko tyle wiem. Jeśli chcecie mogę zamieścić zdjęcia elektroniki. Pierwsze zdjęcia modelu jak tylko mama skołuje mi styrodur, i oszlifuję go do kształtu kadłuba.
Pozdrawiam
A więc wybór padł na HMS Astute. Kadłub mam zamiar wykonać z laminatu, najpierw standardowy przypominający torpedę



Pozdrawiam
- Super Hornet
- Tonaż: 2.000 BRT
- Dołączył(a): 02.08.11, 18:54
Re: HMS Astute
Siema.
Na wstępie życzę Ci powodzenia:) ja cały czas robię swojego VIIC/41 ale już mam plan na następny. Moim następnym OP będzie legendarny Kursk:P którego też będę wykonywał z laminatu(oczywiście ze wszystkimi zdobieniami kadłuba). Kolejna sprawa to to, ze odradzam włączanie aparatury na złożonej lub wykręconej antenie. Może to spowodować uszkodzenie końcówki mocy w nadajniku. Silnik 3f który posiadasz to zapewne out-runner. Są dobre w lotnictwie ale do szkutniczych radziłbym użycie in-runner'ów jeżeli już uparłeś się na 3f albo tradycyjny szczotkowiec. W jakiej skali będzie twój OP? silnik 40A nic konkretnego nie mówi poza zużyciem prądu. Określ jaki to silnik?300?400?540?
Na wstępie życzę Ci powodzenia:) ja cały czas robię swojego VIIC/41 ale już mam plan na następny. Moim następnym OP będzie legendarny Kursk:P którego też będę wykonywał z laminatu(oczywiście ze wszystkimi zdobieniami kadłuba). Kolejna sprawa to to, ze odradzam włączanie aparatury na złożonej lub wykręconej antenie. Może to spowodować uszkodzenie końcówki mocy w nadajniku. Silnik 3f który posiadasz to zapewne out-runner. Są dobre w lotnictwie ale do szkutniczych radziłbym użycie in-runner'ów jeżeli już uparłeś się na 3f albo tradycyjny szczotkowiec. W jakiej skali będzie twój OP? silnik 40A nic konkretnego nie mówi poza zużyciem prądu. Określ jaki to silnik?300?400?540?
- kropek
- Tonaż: 37.000 BRT
- Dołączył(a): 19.07.09, 12:02
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość