1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Silent Hunter IV

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 58 • Strona 3 z 31, 2, 3

Postprzez hubin » 30.03.08, 05:54

Witam od kilku miesięcy jestem posiadaczem SH IV, po pierwszym spotkaniu stwierdziłem że czekam na patche.
Czy już nadszedł czas by zacząć grać w to coś czy patche aktualne sprawiają iż bugi przestały być upierdliwe? (jestem fanem GWX2 i gry na 100%) :wink:
hubin
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 24.03.08, 02:40

Postprzez driver134 » 30.03.08, 12:25

patche już są 1.1 1.2 1.3 1.4 a po instalacji dodatku uboat 1.5 poszukaj w Google a znajdziesz na pewno tak bugi są usuwane
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez hubin » 30.03.08, 15:23

Ogólnie się pytam o wasze subiektywne odczucia, czy gra się już +/- dobrze. Nie chodzi mi o konkretne bugi choć dobrze by było wiedzieć że stoper działa prawidłowo. Tylko czy gra ma już klimat porównywalny do SH3 i czy działa na tyle prawidłowo by dało się grać z manualnym celowaniem.
hubin
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 24.03.08, 02:40

Postprzez dragonfly » 30.03.08, 15:35

Manualne celowanie wzgląda trochę inaczej, ale działa poprawnie przy odrobinie wprawy. Niemniej jednak SHIV wydaje mi się o wiele łatwiejszy od swojego poprzednika.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez hubin » 02.04.08, 15:10

A na czym twoim zdaniem, ta łatwość polega?
Jeśli na samym fakcie że Japończycy nie posiadali zbytnich zdolności chęci i środków do wykrywania okrętów podwodnych, to chyba wytrzymam 8) .

Czy może gra jest zrobiona pod szerszą publikę, w stylu rejs z rozerwanym przedziałem dziobowym?
hubin
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 24.000 BRT

Dołączył(a): 24.03.08, 02:40

Postprzez gonsalez » 02.04.08, 19:09

Z ta latwoscia to bym nie przesadzal.
Za duzo w SH IV nie gralem ale na moim drugim patrolu na S klasie, ktora ma zanurzenie max 60m, niszczyciele tak mnie przetrzepaly, ze musialem zejsc na prawie 80 metrow a po akcji kadlub byl w takim stanie, ze nie ryzykowalem dalszego kontynuowania patrolu.
Amerykanskie Suby maja znacznie mniejsze max zanurzenia, robia to wolniej i gdyby nie radar to samoloty potopily by je raz dwa.
Spotkac wroga tez jest duzo trudniej niz w SH III gdzie konwoje lataly w te i na zad przez caly czas.
Co do Japoncow to faktycznie, niszczyciele zoltkow zbyt wielkiej klasy soba nie przedstawiaja ale jednak przywalic moga.
Natomiast SH IV zdecydowanie przegrywa klimatem z SH III, mimo, ze grafika jest bez porownania.
gonsalez
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 56.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.07, 17:28

Re: Silent Hunter IV

Postprzez Kpt.G » 14.07.10, 12:43

heh..dla mnie SH IV nie istnieje bez :? .... Narwhla... 2x6cali....i przyzwoita liczba wt... heh.. nie mógby ktoś "zmontować" moda do tej gry z tym okrętem?? Choćby tylko pojedyńcze patrole.... ale jak bym go dostał w swe łapki :twisted: strzeście się słabo chronione konwoje..szczególnie w nocy!!! 8) BUACHACHACHACHA(sekwencja wycięta ze względu na zbyt wielkie natężenie głośności.... :) )

ekhem.....
PS. hmm warto dodać że później zamontowano na nim i Argonaucie zewnętrzne wt. heheheheheheheehehe (oba typy ustanowiły rekord zanurzenia w US NAVY: 91m...(coś koło tego...)
Kpt.G
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 52.000 BRT

Dołączył(a): 16.04.10, 19:53
Lokalizacja: z Wawy.. chlip....daleko od morza...... ;(

Re: Silent Hunter IV

Postprzez pawelciol » 15.07.10, 13:11

Nie wiem czy jest jakiś mod z Narwahlem , Nautiliusem i Argonautem ale za to wiem , że na Balao pod koniec 44 albo na początku 45 można zamontować 2*I 127mm - mala szybkostrzelność ale broń ma też tryb przeciwlotniczy...
pawelciol
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 07.06.09, 18:27

Poprzednia strona

Posty: 58 • Strona 3 z 31, 2, 3

Powrót do SH IV



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron