1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Silent Hunter 4 same fakty

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 110 • Strona 3 z 51, 2, 3, 4, 5

Postprzez driver134 » 20.03.07, 23:32

jest kilka wersji językowych strony i każda zawiera inne info opcje języka są pod opcją pre-order now
i register for updates
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wibwk » 21.03.07, 01:51

Znowu "grożą" updatami?, ciekawe ile tym razem.

P.S.
A pamiętacie jak się ograżali że razem z SH4 będzie "rozszeżenie" do SH3?
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez driver134 » 21.03.07, 07:19

masz racje Jatzoo pudełko jest marne aha jak ktoś chce to prosze http://www.allegro.pl/item177707412_sil ... rska_.html
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez KILLER » 21.03.07, 13:22

Znalazłem jakiś nowy filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=7EoyadhXrVI
KILLER
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 15.000 BRT

Dołączył(a): 29.08.06, 18:04

Postprzez Rabed » 22.03.07, 14:57

Dzisiaj wyszła pierwsza łatka do gry. Można ją pobrać z tąd. Waży 116 mb
Rabed
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 80.000 BRT

Dołączył(a): 27.10.06, 20:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez driver134 » 22.03.07, 22:33

Nie wiem gdzie to napisać to zrobie to tu a mianowicie jednostki miary Amerykańskie cale na system metryczny
Metr -- Stopa
10 ------ 32
20 ------ 65
30 ------ 98
40 ------131
50 ------164
60 ----- 196
70 ------229
80-------262
90-------295
100-----328
125-----410
150-----492
175-----574
dalej to chyba gniotło Amerykańskie op
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Brodołak » 23.03.07, 08:23

W praktyce głębokość zanurzenia, zależała od jakości wykonania okrętu przez stocznię, dowódca jednego z okrętów, stwierdził, że podczas alarmowego zanurzenia, po zejściu na pewną głębokość, kiosk jego okrętu groził implozją.
Brodołak
Admiral
Admiral
Moderator Team
 
Tonaż: 1.769.000 BRT

Dołączył(a): 04.01.06, 13:36
Lokalizacja: Piastów

Postprzez shalashaska » 23.03.07, 20:34

Witam all, jestem nowy.Nikt nie gra w SH4?
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez Dyzurny » 23.03.07, 22:26

Mhm, te okrety amerykanskie tona same z siebie gdy sa zanurzone na stopie czy tylko u mnie takie kwiatki?
Dyzurny
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 08.06.06, 18:17

Postprzez shalashaska » 23.03.07, 22:40

Gra ma tyle nie dopracowań co Dacia :D
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez driver134 » 24.03.07, 10:25

shalashaska napisał(a):Gra ma tyle nie dopracowań co Dacia :D

Stara czy nowa? pozatym gra naszpikowana jest bugami serio jest ich więcej niż w SH3 1.0 ale ogólnie jest zaje*****
oo już 2 gwiazdka :wink:
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Dyzurny » 24.03.07, 13:08

Szkoda ze nie idzie wylaczyc AA, przez to automatycznie wlacza mi sie x8 i mi przycina lekkawo gra ;/
Dyzurny
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 08.06.06, 18:17

Postprzez shalashaska » 24.03.07, 15:03

Na moim AMD64 +3700/2x512 Geil Ultra9 w dualu: )/galaxy zalman 7900GS 1.2ns/Asus A8N-SLI Premium stwierdzam że jest to pierwsza gra która lubi czasami przycinać.Na http://www.subsim.com/radioroom/forumdisplay.php?f=219 są już nowe mody.Ale jednak musimy czekać na patchy, podobno 1.2 jest już w drodze i mam nadzieje że poprawią system naprawiania ubota przez załogę.W momencie gdy w naszym kieunku podąża niszczyciel a raczej pływają parami a nawet trzy sztuki to nasze szanse na przetrwanie wynoszą kilka procent biorąc pod uwagę leniwą załogę i nie dokształconą pod względem napraw.Dość często wystarczy oberwać jedną bombą głębinową a w wodzie będziemy pływać pionowo pomimo braku uszkodzeń, owned?Denerwujący jest stoper, nie wiem jak z niego kożystać a dodam że nie jestem asem głebi oceanu, dlatego lubię korzystać z wszystkich ułatwień gry.Gra potrafi ostro przycinać na mapie z włączoną kompresją czasu.A tak się ciekawie zapowiadało i musimy czekać.
Ostatnio edytowano 24.03.07, 16:45 przez shalashaska, łącznie edytowano 1 raz
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez driver134 » 24.03.07, 15:59

shalashaska napisał(a):Na moim AMD64 +3700/2x5125 Geil Ultra9 w dualu)/galaxy zalman 7900GS 1.2ns/Asus A8N-SLI Premium

Czy nie miałes na myśli 2x512 bo jak nie to chyle czoła przed kasą jaką wydałeś na kompa
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez shalashaska » 24.03.07, 16:46

No łatwo się domyśleć że źle napisałem, już poprawiłem.
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez driver134 » 24.03.07, 17:59

A propo naprawiania jak naprawić uszkodzenia w SH4? bo pisali że zażądzanie załogą będzie łatwiejsze no cóż dla mnie nie
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Rabed » 24.03.07, 18:08

driver134 napisał(a):A propo naprawiania jak naprawić uszkodzenia w SH4? bo pisali że zażądzanie załogą będzie łatwiejsze no cóż dla mnie nie


Musisz wziąć "All crew at the battle station" wtedy wszystkie wachty są dostępne. Kiedy to zrobisz wchodzisz na ekran zarządzania załogą i przenosisz tylu ludzi ilu chcesz do "repair command (nie pamiętam jak to się nazywa :))"
Rabed
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 80.000 BRT

Dołączył(a): 27.10.06, 20:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez art.pl » 25.03.07, 10:35

Witam
Jak wlaczyc AA w grze
Mam grafe AT x1950/256 ram
Ikonka ustawien w pasku i nie mam efektu AA w grze
W innych jest zadnego problemu
art.pl
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 28.03.05, 23:24
Lokalizacja: Plock

Postprzez shalashaska » 25.03.07, 10:43

Z tego co się orientuje to SH4 ma ustawione AAx8 na stałe?Tak gdzieś wyczytałem.
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez art.pl » 25.03.07, 11:28

Za groma nie moge uruchomic AA
Troche przeraza mnie ta schodkowa grafa:(
art.pl
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 28.03.05, 23:24
Lokalizacja: Plock

Postprzez shalashaska » 25.03.07, 12:51

art.pl napisał(a):Za groma nie moge uruchomic AA
Troche przeraza mnie ta schodkowa grafa:(


Przecież pisałem że SH4 ma AA ustawione na AAx8.
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez Grom » 25.03.07, 12:55

Czy nie odbieracie SH4 jako krok w tył w stosunku do SH3 ?
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez shalashaska » 25.03.07, 13:03

Grom napisał(a):Czy nie odbieracie SH4 jako krok w tył w stosunku do SH3 ?

Co masz dokładniej na myśli?Grałeś w SH4?
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez Grom » 26.03.07, 07:27

shalashaska napisał(a):
Grom napisał(a):Czy nie odbieracie SH4 jako krok w tył w stosunku do SH3 ?

Co masz dokładniej na myśli?Grałeś w SH4?

Tak się składa, że pograłem sobie.
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez Jatzoo » 26.03.07, 08:58

No to dawaj Grom ;)

Co to za badziewie wydało UBI tym razem...? ;)
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.326.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 110 • Strona 3 z 51, 2, 3, 4, 5

Powrót do SH IV



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość