Manual KT
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Manual KT
witam jestem zielony w sh a chcial bym sobie pograc na manualnyhc ustawieniach kt mam polskiego manuala ale nic z niego ni rozumiem :[ moze zna ktos z w as strone po polsku na ktoraj znajduje sie poradnik krok po kroku albo ktos by napisal :}
- shadoworg
- Tonaż: 3.000 BRT
- Dołączył(a): 29.05.07, 18:14
oto link do polskiego poradnika:
http://gry.onet.pl/28060,1410424,artykul.html
http://gry.onet.pl/28060,1410424,artykul.html
- marek128
- Tonaż: 125.000 BRT
- Dołączył(a): 29.01.06, 11:54
Jest to tekst który kiedyś wysyłałem.
plyne statek. podplywasz - najlepiej od jego przodu pod katem 45st.. przygotowujesz stoper, kartke i dlugopis ;P
notujesz odleglosc od statku i pozycje na twoim kursie i w tym samym momencie wlaczasz stoper. To trzeba naprawde dobrze zgrac w tym samym momencie. Czekasz jakis czas - najlepiej 2-3 min. i po np. dokladnie 3 min. odimerzasz znow odleglosc od statku i notujesz pozycje na twoim kursie. w ten sposob masz dokaldnie 2 punkty. Jak polaczysz linia to znasz juz kurs celu, odleglosc jaka przeplyna przez te 3 min, wiec wyliczenie predkosci to pestka, zwlaszcza ze w GW sa tablice z podanymi przykladowymi. I teraz trudniejsza cześć. Ustalasz sobie jakis punkt na lini kursu celu i prowadzisz od niego linie do siebie. W ten sposob znasz dokladna odleglosc i kat wzgledem celu. Wprowadzasz wsyzstkie dane dla torpedki (predkosc statku juz znasz), otwierasz luki, peryskop dajesz dokladnie na ten kurs, gdzie ma sie przeciac kurs statku w tym punkcie co sobie zalozyles i czekasz az stateczkek dokladnie znajdzie sie w tym punkcie. Wtedy odpalasz To jest najdokladniejsza metoda, jesli tylko poprawnie sie to zrobi i zgra w czasie. W dodatku jest 1 plus - ubocik stoi w misjcu, wiec na hydrofonie nie uslyszy cie ewentualna eskorta
Jeśli nei pomoze rozpisze to dokłądniej teraz tylko było kopiuj i wklej
plyne statek. podplywasz - najlepiej od jego przodu pod katem 45st.. przygotowujesz stoper, kartke i dlugopis ;P
notujesz odleglosc od statku i pozycje na twoim kursie i w tym samym momencie wlaczasz stoper. To trzeba naprawde dobrze zgrac w tym samym momencie. Czekasz jakis czas - najlepiej 2-3 min. i po np. dokladnie 3 min. odimerzasz znow odleglosc od statku i notujesz pozycje na twoim kursie. w ten sposob masz dokaldnie 2 punkty. Jak polaczysz linia to znasz juz kurs celu, odleglosc jaka przeplyna przez te 3 min, wiec wyliczenie predkosci to pestka, zwlaszcza ze w GW sa tablice z podanymi przykladowymi. I teraz trudniejsza cześć. Ustalasz sobie jakis punkt na lini kursu celu i prowadzisz od niego linie do siebie. W ten sposob znasz dokladna odleglosc i kat wzgledem celu. Wprowadzasz wsyzstkie dane dla torpedki (predkosc statku juz znasz), otwierasz luki, peryskop dajesz dokladnie na ten kurs, gdzie ma sie przeciac kurs statku w tym punkcie co sobie zalozyles i czekasz az stateczkek dokladnie znajdzie sie w tym punkcie. Wtedy odpalasz To jest najdokladniejsza metoda, jesli tylko poprawnie sie to zrobi i zgra w czasie. W dodatku jest 1 plus - ubocik stoi w misjcu, wiec na hydrofonie nie uslyszy cie ewentualna eskorta
Jeśli nei pomoze rozpisze to dokłądniej teraz tylko było kopiuj i wklej
- NiKuTa
- Tonaż: 88.000 BRT
- Dołączył(a): 09.10.05, 00:36
- Lokalizacja: Uć
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość