World Mod 2.0 - bug ze znikającym Wilhelmshaven
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 10
• Strona 1 z 1
World Mod 2.0 - bug ze znikającym Wilhelmshaven
Zainstalowałem sobie dzisiaj w pracy tego moda na kompie i zacząłem grzebać w plikach, żeby znaleźć przyczynę czemu nie ma tego portu na mapie. W pliku z world moda Campaign_LND.mis, którego się podmiena w katalogu data/campaigns/campaign znalazłem takie coś:
[Unit 30]
Name=Wilhelmshaven
Class=NavalBase
Type=407
Origin=German
Side=2
Commander=0
CargoExt=-1
CargoInt=-1
CfgDate=19380101
DeleteOnLastWaypoint=true
DockedShip=false
GameEntryDate=19400601
GameEntryTime=0
GameExitDate=19441130
GameExitTime=0
EvolveFromEntryDate=false
Long=973144.000000
Lat=6420906.000000
Height=-36.820000
Heading=160.710007
Speed=0.000000
CrewRating=3
DelayMin=0
ReportPosMin=-1
ReportPosProbability=100
RandStartRadius=0.000000
NextWP=0
Wyraźnie widać tam linijkę:
GameEntryDate=19400601
To samo dla portu Kiel jest tak:
CfgDate=19380101
DeleteOnLastWaypoint=false
DockedShip=false
GameEntryDate=19380101
Tak więc na chłopski rozum wystarczy podmienić linijkę w Wilhelmshaven na tą co jest w Kiel czyli:
GameEntryDate=19400601
na:
GameEntryDate=19380101
Jeszcze nie miałem okazji tego sprawdzić ale powinno działać.
[Unit 30]
Name=Wilhelmshaven
Class=NavalBase
Type=407
Origin=German
Side=2
Commander=0
CargoExt=-1
CargoInt=-1
CfgDate=19380101
DeleteOnLastWaypoint=true
DockedShip=false
GameEntryDate=19400601
GameEntryTime=0
GameExitDate=19441130
GameExitTime=0
EvolveFromEntryDate=false
Long=973144.000000
Lat=6420906.000000
Height=-36.820000
Heading=160.710007
Speed=0.000000
CrewRating=3
DelayMin=0
ReportPosMin=-1
ReportPosProbability=100
RandStartRadius=0.000000
NextWP=0
Wyraźnie widać tam linijkę:
GameEntryDate=19400601
To samo dla portu Kiel jest tak:
CfgDate=19380101
DeleteOnLastWaypoint=false
DockedShip=false
GameEntryDate=19380101
Tak więc na chłopski rozum wystarczy podmienić linijkę w Wilhelmshaven na tą co jest w Kiel czyli:
GameEntryDate=19400601
na:
GameEntryDate=19380101
Jeszcze nie miałem okazji tego sprawdzić ale powinno działać.
- Jagdtiger
- Tonaż: 508.000 BRT
- Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
- Lokalizacja: 3miasto
ja znalazłem tez ten bug w wersji 1.72 i wtedy tez twórca world moda zaewnial że go usunał a tego nie zrobił
W tym watku co Kaa dal linka wyczytałem że przy starcie misji w 2.0 pojawiaja sie tez francuskie statki handlowe w niemieckich portach i zaraz niemieckie patrolowce je zatapiają, robi sie jatka, co moze tłumaczyc ciezkie obciazenie systemu w tym modzie
W tym watku co Kaa dal linka wyczytałem że przy starcie misji w 2.0 pojawiaja sie tez francuskie statki handlowe w niemieckich portach i zaraz niemieckie patrolowce je zatapiają, robi sie jatka, co moze tłumaczyc ciezkie obciazenie systemu w tym modzie
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
ciągle sie waham przy przejściu na tego moda z wersji 1.72 której uzywam a w której sporo czasu poswieciłem na własne modyfikacje w stylu mod20%.
Kaa: czy ta plotka o koniecznosci nowej kampanii po zmianie jest potwierdzona? I czy dostałes faktycznie tak jak pisali na subsim w tym modzie dwie wersje plikow gdzie jedna jest bez min? Ja sciagnąłem tylko pojedyncze wersje wszystkich plików, nie było tam mozliwosci wyboru, wiec pewnie mam ta z minami co wcale mi nie potrzebne
Kaa: czy ta plotka o koniecznosci nowej kampanii po zmianie jest potwierdzona? I czy dostałes faktycznie tak jak pisali na subsim w tym modzie dwie wersje plikow gdzie jedna jest bez min? Ja sciagnąłem tylko pojedyncze wersje wszystkich plików, nie było tam mozliwosci wyboru, wiec pewnie mam ta z minami co wcale mi nie potrzebne
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
Jagdtiger napisał(a):Ja po zmianie daty mam też Wilhelmshaven ale....na wschodnim brzegu Angli Więc dalej coś jest nie tak.
Podobno w kanale La Manche jest podobny rejon jak Trojkat Bermudzki Moze trafiles na jakas brame miedzy wymiarowa
- Boba Fett
- Tonaż: 111.000 BRT
- Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
- Lokalizacja: North Atlantic
majama napisał(a):czy ta plotka o koniecznosci nowej kampanii po zmianie jest potwierdzona?
wrzuciłem WMv2.0 przed patrolem, popłynąłem, sejwnąłem, sejw nie działa. mi takie potwierdzenie (+ to co napisał Reg na subsim) wystarczy.
Boba Fett napisał(a):Po wgraniu Wm2.0 mam Wilhelmshaven.
rzeczywiście intrygujące - można by tłumaczyć to wyższością spatchowanej gry... a weź zajrzyj do tego pliku .lnd sprawdź co tam siedzi, co? GameEntryDate?
poza tym nie ciesz się, bo czytałem, że ludki nawet jak mają W'haven na mapie to jest problem z dokowaniem tam
Jagdtiger napisał(a):a po zmianie daty mam też Wilhelmshaven ale....na wschodnim brzegu Angli
jeszcze lepiej. SH3v1.0?
majama napisał(a):ciągle sie waham przy przejściu na tego moda
a ja nie. mnie urządzają mody Nico, Jace'a i Pentalliona czyli fix i 20%, które są też bazą Real U-Boota. nie miałem z nimi problemów, nie znalazłem bugów, konwoje są silnie eskortowane, gra stabilna...
o właśnie, niech ktoś się pochwali (np. tutaj) jak spotka konwój z WMv2.0. interesuje mnie liczebność eskorty - czy WMv2.0 zawiera spawn-bug-fixa czy nie.
Ostatnio edytowano 30.04.05, 21:05 przez kaa, łącznie edytowano 3 razy
- kaa
- Tonaż: 320.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość