1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

World Mod 2.0 - bug ze znikającym Wilhelmshaven

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 10 • Strona 1 z 1

World Mod 2.0 - bug ze znikającym Wilhelmshaven

Postprzez Jagdtiger » 29.04.05, 10:54

Zainstalowałem sobie dzisiaj w pracy tego moda na kompie i zacząłem grzebać w plikach, żeby znaleźć przyczynę czemu nie ma tego portu na mapie. W pliku z world moda Campaign_LND.mis, którego się podmiena w katalogu data/campaigns/campaign znalazłem takie coś:

[Unit 30]
Name=Wilhelmshaven
Class=NavalBase
Type=407
Origin=German
Side=2
Commander=0
CargoExt=-1
CargoInt=-1
CfgDate=19380101
DeleteOnLastWaypoint=true
DockedShip=false
GameEntryDate=19400601
GameEntryTime=0
GameExitDate=19441130
GameExitTime=0
EvolveFromEntryDate=false
Long=973144.000000
Lat=6420906.000000
Height=-36.820000
Heading=160.710007
Speed=0.000000
CrewRating=3
DelayMin=0
ReportPosMin=-1
ReportPosProbability=100
RandStartRadius=0.000000
NextWP=0


Wyraźnie widać tam linijkę:
GameEntryDate=19400601

To samo dla portu Kiel jest tak:
CfgDate=19380101
DeleteOnLastWaypoint=false
DockedShip=false
GameEntryDate=19380101

Tak więc na chłopski rozum wystarczy podmienić linijkę w Wilhelmshaven na tą co jest w Kiel czyli:
GameEntryDate=19400601
na:
GameEntryDate=19380101


Jeszcze nie miałem okazji tego sprawdzić ale powinno działać.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez kaa » 29.04.05, 12:12

kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jagdtiger » 29.04.05, 13:03

O patrz...tego nie doczytałem wcześniej...
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez majama » 29.04.05, 13:54

ja znalazłem tez ten bug w wersji 1.72 i wtedy tez twórca world moda zaewnial że go usunał a tego nie zrobił
W tym watku co Kaa dal linka wyczytałem że przy starcie misji w 2.0 pojawiaja sie tez francuskie statki handlowe w niemieckich portach i zaraz niemieckie patrolowce je zatapiają, robi sie jatka, co moze tłumaczyc ciezkie obciazenie systemu w tym modzie
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez majama » 30.04.05, 00:54

ciągle sie waham przy przejściu na tego moda z wersji 1.72 której uzywam a w której sporo czasu poswieciłem na własne modyfikacje w stylu mod20%.
Kaa: czy ta plotka o koniecznosci nowej kampanii po zmianie jest potwierdzona? I czy dostałes faktycznie tak jak pisali na subsim w tym modzie dwie wersje plikow gdzie jedna jest bez min? Ja sciagnąłem tylko pojedyncze wersje wszystkich plików, nie było tam mozliwosci wyboru, wiec pewnie mam ta z minami co wcale mi nie potrzebne
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Boba Fett » 30.04.05, 02:59

Zobaczcie to:

Obrazek

Po wgraniu Wm2.0 mam Wilhelmshaven. Dziwne :)
Screen zrobiony 2 wrzesnia 1939 rok. Zaczolem kampanie od nowa. Instalka +patch 1.2 + flagi + World Expansion 2.0
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez Jagdtiger » 30.04.05, 03:45

Ja po zmianie daty mam też Wilhelmshaven ale....na wschodnim brzegu Angli :) Więc dalej coś jest nie tak.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez Boba Fett » 30.04.05, 03:48

Jagdtiger napisał(a):Ja po zmianie daty mam też Wilhelmshaven ale....na wschodnim brzegu Angli :) Więc dalej coś jest nie tak.


Podobno w kanale La Manche jest podobny rejon jak Trojkat Bermudzki :D Moze trafiles na jakas brame miedzy wymiarowa :lol:
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 30.04.05, 10:20

majama napisał(a):czy ta plotka o koniecznosci nowej kampanii po zmianie jest potwierdzona?


wrzuciłem WMv2.0 przed patrolem, popłynąłem, sejwnąłem, sejw nie działa. mi takie potwierdzenie (+ to co napisał Reg na subsim) wystarczy.


Boba Fett napisał(a):Po wgraniu Wm2.0 mam Wilhelmshaven.


rzeczywiście intrygujące - można by tłumaczyć to wyższością spatchowanej gry... a weź zajrzyj do tego pliku .lnd sprawdź co tam siedzi, co? GameEntryDate?

poza tym nie ciesz się, bo czytałem, że ludki nawet jak mają W'haven na mapie to jest problem z dokowaniem tam :twisted:


Jagdtiger napisał(a):a po zmianie daty mam też Wilhelmshaven ale....na wschodnim brzegu Angli


jeszcze lepiej. SH3v1.0?


majama napisał(a):ciągle sie waham przy przejściu na tego moda


a ja nie. mnie urządzają mody Nico, Jace'a i Pentalliona czyli fix i 20%, które są też bazą Real U-Boota. nie miałem z nimi problemów, nie znalazłem bugów, konwoje są silnie eskortowane, gra stabilna...

o właśnie, niech ktoś się pochwali (np. tutaj) jak spotka konwój z WMv2.0. interesuje mnie liczebność eskorty - czy WMv2.0 zawiera spawn-bug-fixa czy nie.
Ostatnio edytowano 30.04.05, 21:05 przez kaa, łącznie edytowano 3 razy
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jagdtiger » 30.04.05, 20:57

Mam taką samą wersję co Boba czyli 1.2

Może są różne wersje moda mimo że to niby 2.0
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto


Posty: 10 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości