1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Witam wszystkich!!

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 98 • Strona 3 z 41, 2, 3, 4

Postprzez boyLer » 14.07.06, 14:59

Witam ponownie!

Jak juz pisalem gram na Rubie Commander na 100% real i bez zapisywania sejwow. Gram juz 4 raz kampanie (3 razy mnie zatopili) od nowa i jestem w plowie 1941 roku i mam na koncie 10 patroli i 400000brt! I pytanie: Jakie mody mozna zaamplikowac jeszcze zeby gra byla trudniejsza? NYGM Tonnage 2.0 ma podobno tak ze statki tona przedzialami czy jakos tak. to prawda? A moze sa jeszcze inne mody?
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez FarszU » 14.07.06, 15:11

Wlasnie w GW jest zaplikowany mod NYGM Tonnage 2.0 Właśnie w nim jest tonięcie przedziałami przez co niektórzy wywalają kilka cygar w statek bo nie czekaja aż ten zatonie ( a toną teraz znacznie dłużej) ;)
FarszU
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 63.000 BRT

Dołączył(a): 12.05.06, 21:39
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez boyLer » 14.07.06, 15:18

Mam ten mod ale bez GW i cos te niebo bardzo czarne i co najwazniejsze brak ruchu w portach tak jak w RUBie!! Czy instalujac najpierw NYGM a na to RUBa ruch w portach bedzie tak jak w samym Rubie plus te wolniejsze zatapianie z NYGM?
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez boyLer » 14.07.06, 17:20

Zrobilem tak : Najpierw RUB na to NYGM a na to jeszcze U-boot warAce (bo daje wiekszy ruch w portach tak jak w Rubie) Dobrze zrobilem? Jesli tak to moze ktos powiedziec gdzie znajduje sie plik od nieba? bo ja mam z NYGM caly czas czarne :cry:
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez boyLer » 14.07.06, 22:25

Moze mi ktos pomoze? Mam zainstalowanego Nygm tonage mod 2.0 i gdy powinna byc sloneczna pogoda to jest czarne niebo nawet o 12 godzinie!! Co to moze byc? Gdy jest burza czy inna pogoda to jest ok ale gdy slonce swieci..to czarno!! Jaki plik za to odpowiada?
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez Shakatan » 14.07.06, 23:16

hmm...
Pierwsze co mi się nasuwa to pełne zaćmienie słońca - wątpie jednak by takowe trwało dłużej niż kilka minut.
Drugie rozwiązanie to potężna erupcja wulkaniczna w następstwie której niebo zasnuło się miałkim materiałem piroklastycznym (pył, popiół).
Trzecia możliwość (najmniej prawdopodobna) to uderzenie asteroidy, względnie innego ciała niebieskiego, w powierzchnię Ziemi. Tu mamy sytuację podobną jak przy wybuchu wulkanu - pył na wiele miesięcy a nawet lat może uniemożliwić promieniom słonecznym ogrzanie Ziemi.

Na razie na Twoim miejscu bym nie panikował, ale radzę udać się do najbliżego portu i zaciągnąć się do jakiejś formacji alpejskiej, bo jeśli w grę wchodzi druga lub trzecia możliwość to pewne masz zlodowacenie czyli zapomnij o pływaniu po skutych lodem oceanach i morzach.

Mam nadzieję, ze pomogłem
pozdrawiam
Shakatan
Leutnant zur See
 
Tonaż: 101.000 BRT

Dołączył(a): 19.02.06, 17:30
Lokalizacja: Katowice

Postprzez boyLer » 15.07.06, 08:46

w tym rzecz ze slonce swieci alw niebo jest czarne! Ale gdy mam burze to jest pelno chmur i niebo jest jasne wieczorem sa gwiazdy i ksiezyc...gra ktos z Nygm? Moze ktos pomoze?

A moze jakis inny mod zaproponujecie ktory utrudnia plywanie?? Bo nie moge zniesc tego nieba :evil:
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez FarszU » 15.07.06, 11:17

Modem skutecznie utrudniającym pływanie bedzię przywiązanie okrętu jakimś mocnym łańcuchem do portu :D:D... A tak na serio to niestety nie jestem obeznany w modach, gram praktycznie od początku na Grey Wolves który bardzo mi się podoba ;)
FarszU
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 63.000 BRT

Dołączył(a): 12.05.06, 21:39
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez boyLer » 16.07.06, 17:35

Poradzilem sobie z tymi czrnymi chmurami kopiujac orginalny folder Env z data gry do data Nygm'a i jest terz ok. Co do moda to chyba troszke przegieli...zatopienie takiego c2 jesna terpeda graniczy z cudem! dwiema tez sporadycznie..przewaznie musza isc 3 torpedy na jednego...ale sie nie poddaje :wink:

hm.. :? zauwazylem ze na Nygm ciezko a wlasciwie wogole niemozna spotkac angielskich statkow towarowych..jedynie w konwoju...tak ma wlasnie byc? dziwny ten mod :x
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez boyLer » 30.07.06, 16:36

Hej!

Moze mi ktos powiedziec jak grajac m.in na NYGM Tonage mozna naprawiac przedzialy? Bo troche oberwalem a na tym malym rysunku normalnie wszystkie uszkodzone przedzialy byly podswietlane na żółto a teraz nie wszystkie..od czego to zalezy?
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez Borman » 15.08.06, 22:09

Witam Wszystkich Serdecznie.Nie chce zasmiecac forum ,ale musze podziekowac Wam za wszystkie inormacje dotyczace SH3,ktore u was znalazlem...No wiec Dzieki!.W Silenta gram od jakiegos mies, wiec moje umiejetnosci delikatnie mowiac sa niewielkie.Bynajmniej zapalu mam jeszcze sporo,a sama gra dostarcza mi wiele przyjemnosci.Korzystajac z okazji chcialbym zapytac jakie preferujecie mody? ktore warto instalowac ,a ktore sobie odpuscic? dodam tylko ,ze gram na 1.4b/rub 1.45/sh3 commander i kilka innych malych modow.Gram na 100%.Najbardziej zalezy mi na realnosci gry, wiec o tkie wlasnie mody zapytuje.(Wlasnie sciagam grey wolves 1.1a,warto?).Pozdrawiam i licze na pomoc.
Borman
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 15.08.06, 21:48
Lokalizacja: Kraina Bongo Kongo

Postprzez Myszkin » 15.08.06, 22:39

Co do Grey Wolves - jak najbardziej warto! Oprócz tego polecam jeszcze najnowszego SH3 Commandera (wersja 2.6). Więcej info na temat modów znajdziesz w temacie "Mody" oraz "Mody-linki".
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Borman » 15.08.06, 23:57

W takim razie sciagam.Mam jeszcze pytanie odnosnie Torped.Mianowicie jakich uzywac zapalnikow i na jakich glebokosciach?Ktore w jaka pogode?a moze lepiej nauczyc sie na jednym rodzaju zapalnika?Pozwole sobie na kilka uwag.Mianowicie : zauwazylem ,ze magnetyczne nie sprawdzaja sie podczas zlej pogody(sztormy ,ect...).Osobiscie wole jednak magnetyczne poniewaz nie zawsze jestem w stane obliczyc dobrze Aob , i w konsekwencji mam rykoszecik.Przy kontaktowej w takim wypadku(za ostry kat) jest juz klapa.magnetyka mozna natomiast puscic pod kila.Generalnie ustawiam : kontaktowa na 3,5m ,a magnetyczna 1 pod "kilem".Przewaznie celuje pod komin, przy zlej pogodzie blokuje "l" peryskop , Q i rybka leci.
Oczywiscie nie sa to rady ,bo jestem jeszcze bardzo cieniutki ,ale chetnie wysluchalbym waszych opini ,porad.jesli wypisalem bzdury ,to prosze o wyrozumialosc i smialo mnie poprawiajcie ,bo krytyka sie przydaje!!
Borman
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 15.08.06, 21:48
Lokalizacja: Kraina Bongo Kongo

Postprzez Myszkin » 16.08.06, 01:01

Z tymi torpedami to trochę sam musisz dojść - magnetyki ustawiasz dobrze, natomiast nastawianie kontaktowych zawsze na 3,5 metra nie jest chyba najlepszym rozwiązaniem - często będzie to za głęboko, czasami za płytko (w tym sensie, że nastawienie torpedy głębiej miałoby bardziej niszczycielskie skutki dla naszego celu) - wszystko rozbija się o wielkość i zanurzenie atakowanej jednostki. Ja np przez pierwsze pół roku grania zawsze stosowałem magnetyki, od jakiegoś czasu atakuję jednak przeważnie kontaktowymi.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Borman » 16.08.06, 09:51

Mam jeszcze pytanie dotyczace modow.Wlasnie koncze sciagac GW 1.1a.
Sh3(ang) zainstalowalem na nowo ,do tego wrzuce patch 1.4b, dalej GW+Sh3 commander(2.6 chyba).Czy potrzebuje czegos jeszcze?Wczesniej gralem na rub 1.4 i calkiej sporej ilosci malych nodow.Domyslam sie ,ze z racji chociazby wielkosci GW jest bardziej kompletny.Mam zamiar grac na 100%.Prosze o pomoc i dzieki za wyrozumialosc.Pozdrawiam
Borman
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 15.08.06, 21:48
Lokalizacja: Kraina Bongo Kongo

Postprzez Myszkin » 16.08.06, 09:57

Wydaje mi się, że na dzień dzisiejszy to chyba wystarczy. Ustaw realizm na 100% i w morze! :)
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Borman » 16.08.06, 11:28

Mam taki problem z GW ,mianowicie zamiast nazw statkow mam tylko "contact"? to samo w muzeum.Nie bardzo wiem o co chodzi.Cos spapralem podczas inst moda? jakie opcje pozaznaczac przed instalacja Gw?
Borman
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 15.08.06, 21:48
Lokalizacja: Kraina Bongo Kongo

Postprzez Borman » 16.08.06, 17:19

Juz sobie poradzilem.Jestem wlasnie na 1 patrolu( 2 large cargo , 4 torpedy)
Wiem ,ze to cienko ,ale zawsze cos.
Borman
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 15.08.06, 21:48
Lokalizacja: Kraina Bongo Kongo

Postprzez Myszkin » 16.08.06, 19:34

Borman, bez przesady, to nie strzelanka w rodzaju River Raid (pamięta ktoś to jeszcze?) :wink:
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Borman » 16.08.06, 20:21

Oczywiscie ,ze pamietam
:D a 4 torpedy na 2 statki to juz szczelanka? kurde...
Borman
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 15.08.06, 21:48
Lokalizacja: Kraina Bongo Kongo

Postprzez Myszkin » 17.08.06, 02:37

Nie, nie napisałem tego w tym sensie - 4 torpedy na 2 statki to normalny wynik. Chodziło mi raczej o Twoje słowa - ja zrozumiałem, że za każdym razem chciałbyś posyłac statek na dno 1 torpedą - dlatego napisałem - to nie strzelanka. :)
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez Borman » 17.08.06, 07:52

Hehe,rozumiem.Wiesz jak dla mnie to w tego typu grach liczy sie przede wszystkim realnosc! Gdyby 1 torpeda oznaczala 1 zatopiony statek ,to chyba bym sobie dlugo nie pogral :) A tak na marginesie-swietne jest to powolne toniecie w GW! dodaje smaczku.Poczulem sie jak rekin,ktory krazy nad ofiara :) .Wygladalo to tak jagby zalewaly mu sie pokolei przedzialy.Byl nawet czas na screen shooty ;-).Pozdrawiam
Borman
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 58.000 BRT

Dołączył(a): 15.08.06, 21:48
Lokalizacja: Kraina Bongo Kongo

Postprzez wibwk » 17.08.06, 11:17

Z tą realnością NYGM w GW rzeczywiście jest nieźle, trzeba dobrze wymierzyć i mieć sporo szczęścia, ale nie do końca, posłałem na dno jedną torpedą KGV, po około piętnastu minutach pływał dnem do góry, podobnie Hood czy Nelson, niszczyciele nawet po trafieniu w rufę wykonują "świecę", więc o ile statki mają aż przesadną odporność to okręty zwłaszcza wielkie już nie, chyba że mam lepsze oko od Kretschmera :wink: i więcej szczęścia. Torpedy nawet w późniejszym okresie wojny mają za dużą awaryjność, srednio 30% nie dopływa do celu i nie trzymają głębokości nawet przy spokojnym morzu.
Jest jeszcze jedna rzecz całkowicie skopana w GW, widzialność i wszystko co się z nią łączy, nieprzyjacielskie okręty niemalże się "rozjeżdżają" zanim otworzą ogień do siebie, zresztą można przepłynąć na powierzchni dość blisko pancernika i nawet cię nie zauważy, testuję teraz zmiany robione Tweakerem, pewne postępy już są ale trzeba "grzebać" w kilku plikach więc to jeszcze potrwa.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Reaven^ » 17.08.06, 13:46

dokładnie o ile niszczyciele czy jakie kolwiek okręty wojenne da sie zniszczyć jedną torpedą w dowolny fragmet okretu (dziób czy rufe) o tyle mały statek handlowy z działa nie da sie zniszczyc :| a tak propos udało wam sie na GW rozwalic cos z działka pokładowego ? :|
Reaven^
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 38.000 BRT

Dołączył(a): 11.05.06, 13:58
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Myszkin » 17.08.06, 15:27

Reaven^ napisał(a):a tak propos udało wam sie na GW rozwalic cos z działka pokładowego ? :|


Tak, działko jest skuteczne na wszelkie mniejsze jednostki jak np łódź rybacka, czy trawler (choć co do tego ostatniego nie jestem pewien).
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 98 • Strona 3 z 41, 2, 3, 4

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron