1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Witam wszystkich!!

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 98 • Strona 1 z 41, 2, 3, 4

Witam wszystkich!!

Postprzez boyLer » 17.06.06, 14:34

Chciałbym się przywita ze wszystkimi. Jestem fanem ubootó, mam już troche ksiązek przeczytanych na koncie ( mi.in Clay Blair i jego 2 częsci " Hitlera wojna ubootów" - chyba ze 3 razy przeczytałem) i przeglądałem forum aż trafiłem do działu SHIII i tak zaciekawiły mnie tematy Polish Run które wszystkie przeczytałem i nasuneło mi sie pewne stwirdzenie....."JASNA CH*****!!!!! JAKBYM CZYTAL KSIAZKE!!!!" i tak tym sposobem zamówiłem SHIII który będe miał w przyszłym tygodniu a teraz codziennie przez kilka godzin czytam te forum od pierwszego posta :D (tak 1/2 przeczytana) I wpadłem na pomysł żeby w międzyczasie pościągac co nie co jokiś modów i patchow i w tym sęk że na tym forum jest chyba z 1000000 linków do tych modów więc może ktoś doswiadczony napisałby jakiś zestaw modów? Na początek chciałbym wiedziec jaki patch potrzebny ( 1.4 , 1,4b , 1.4PL ?) Wiem już że zainstaluje takie cos -- "RUb1.45 - UwaC combinedV1.51" jako ten główny mod ((dobry wybór ?? )) i z racji że będe peferował walke na 100% real to co najlepiej dożucic? Przydały by sie tez jakies skiny i jednostki no i zeby byl realistyczny system zniszczen a nie jak gdzies czytalem ze w jakims modzie trzeba wystrzelic z 10 torped zeby cos zatopic! poprostu jednym zdaniem - zeby bylo w miare real!

Ps. Fajnie by było żebym wiedzial jak to zainstalowac

Pozdrawiam :) :wink:
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez amigo » 17.06.06, 22:39

pytaj Myszkina
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Venasque » 17.06.06, 22:55

...ktorego niestety na razie nie ma i jeszcze przez jakis czas nie bedzie... ;)
Venasque
Leutnant zur See
 
Tonaż: 136.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez boyLer » 18.06.06, 08:41

to znaczy że tylko Myszkin gra z modami??? :roll: No panowie....
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez amigo » 18.06.06, 13:26

boyLer napisał(a):to znaczy że tylko Myszkin gra z modami??? :roll: No panowie....
ale zna się na nich lepiej od Ciebie i ode mnie
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez jaxa » 18.06.06, 18:22

Po instalacji SH3 zainstaluj patch 1.4. To podstawa.
Ściągnij i zainstaluj manager modów jsgme (Generic Mod Enabler, najnowsza wersja 1.4.1), podstawowy program do bezproblemowego instalowania i usuwania modów. Drugi moim zdaniem podstawowy soft do grania w SH3 to SH3Commander (najnowsza wersja 2.5), pozwalający na zmianę wielu istotnych parametrów gry i dodający np. kamuflaże do statków.
Później masz do wyboru - albo bawić się samodzielnie w instalację wielu różnych modów (a jest tego setki, graficzne, muzyczne, wpływające na przebieg kampanii, zachowanie statków itp.) lub zainstalować tzw. mod packa. Wcześniej podstawowym był RUb, czyli Real Uboot (ostatnia wersja 1.45), zmieniający wiele istotnych parametrów gry na rzecz zwiększenia realizmu. Był on jednak tylko podstawą do dalszych instalacji koniecznych modów graficznych, dźwiękowych itp.
Obecnie funkcjonują dwa podstawowe mod packi - Grey Wolves 1.1a i NYGM 2.01. Są to wielkie zestawy skompilowanych modów, sprawdzone i przetestowane pod kątem wzajemnej współpracy. Korzystając z któregoś z nich masz pewność, że nic nie będzie się ze sobą gryzło, czego trudno uniknąć przy samodzielnej instalacji wielu różnych modów.
Ja polecam ci gorąco Grey Wolves, fantastyczny mod pack, który całkowicie zmienia oblicze SH3, zarówno od strony realizmu, jak i wyglądu. SH3 po jego instalacji to zupełnie nowa gra, z naciskiem na realizm. Przy nim podstawowy SH3 to strzelanka do statków.
GW posiada praktycznie wszystko, co potrzebne jest do gry. Ja dorzucam do niego jedynie Officer Icon Mod v.1.2 (zamienia twarze oficerów w lewym dolnym rogu ekranu na grafiki odpowiednich pomieszczeń uboota), Integrated Orders for GW 1.1 (zmniejsza ikony rozkazów i dodaje kilka nowych znacznie ułatwiających obsługę, np. rozkaz utrzymania głębokości do pływania na chrapach), GW Bordinstrumente 1.2 z dodatkiem Funkraum update 1.3 (kapitalne nowe wskaźniki na okręcie i wygląd wnętrza okrętu - GW posiada wersję 1.0 tego moda), Sub_Crew_v5 (nowe, lepsze mundury marynarzy) i Longer_U-boat_Repair_Times v.1.1 (zmienia długość czasu dokonywania napraw uszkodzeń na bardziej realistyczne).
Jeżeli znasz angielski, to zapraszam na www.subsim.com i forum Silent Hunter III i SH3 Mods Workshop, gdzie znajdziesz masę rzeczy w tym temacie.

Teraz linki:
1. jsgme i SH3Commander http://www.users.on.net/~jscones/software/products.html
2. Grey Wolves http://www.users.on.net/~jscones/TGW
3. strona ze wszystkimi modami do SH3 http://u-boot.realsimulation.com/

PS. Jedna uwaga - wszystkie mody pisane są na wersję angielską gry, nie zdziw się więc, że po ich instalacji będziesz miał kaszankę językową. Dlatego zdecydowanie polecam granie w wersję angielską.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10

Postprzez boyLer » 19.06.06, 08:23

Dziekuja za wyczerpującą odpowiedz!!
A co do tego patcha to ma byc 1.4b? czy sam 1.4? I jesli bede gral z modami to lepiej zeby ten patch jak i gra nie byla po polsku no nie?

Z wypowiedzi jaxa wynika że Rub już jest troche przestarzały więc go mam nieruszac to wiec tak zrobie! Dzięki jeszcze raz
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez Myszkin » 19.06.06, 09:25

Boyler, patch do polskiej wersji SH3 znajduje się tutaj: http://www.cenega.pl/pliki.php?Typ=2&Lit=S. Co prawda prawie wszystkie mody są angielskojęzyczne, ale to zbytnio nie przeszkadza (część tekstów w grze będziesz miał po angielsku a część po polsku). Po zainstalowaniu patcha instalujesz aplikator modów JSGME Mod Enabler a następnie mody. Ja polecam (z większych modów):

- SH3 Commander ver 2.4
- NYGM Tonnage War 2.0
- Grey Wolves

i polecam instalację powyższych modów właśnie w tej kolejności.

Także inne mniejsze mody, jak np Das Boot Clothes.

Wszelkie namiary znajdują się w dziale "Mody - linki".

pozdr.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez boyLer » 19.06.06, 09:40

Dzięki!!! :) Tak zrobie tylko... na tej stronie http://mpgweb.de/01/ jest ten mod grey wolves tylko ktory plik sciagnąc? Niemowcie tylko że wszystko!! Bo to razem ma 1gigabajt!!
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez marv » 19.06.06, 10:08

wszystko
(po rozpakowaniu ma znacznie wiecej niz 1 GB)
marv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 54.000 BRT

Dołączył(a): 08.02.06, 20:53

Postprzez boyLer » 19.06.06, 11:12

Jezusiek kochany... :( no ale skoro mówicie że warto to juz sciagam. Jakby ktos mogl mi podrzucic jakis dobry link do skinow to tez dziekuje
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez JiMi » 19.06.06, 11:45

witam,

dawno mnie tu nie bylo ;)

ja gram np z RUBem 1.45 - moze i przestarzaly ale bardzo dobry. GW nie chcialo mi sie sciagac to raz a dwa ze mialem dosyc ciaglej zmiany instalki - gram w koncu kariere i jest ok, a nie tylko instalowanie i od nowa :) poza tym niektorzy skarza sie ze w GW zatopienie statku graniczy z cudem - nie mowie o trafieniu w niego tylko i jego odpornosci na trafienie...

polecam poinstalowac i pograc troche a potem cos zmieniac ;) na poczatek polecam RUBa jednak ;) pograj sobie troche na 100% na tym modzie a napewno bedziesz mial kilka godzin swietnej zabawy - nie bedzie lekko ;)
JiMi
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 65.000 BRT

Dołączył(a): 24.04.06, 13:59
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez boyLer » 19.06.06, 12:32

JiMi ale to tylko ty sie z tym spotkales (chodzi mi o te ciezkie zatapianie statkow) czy wiekszosc ludzi grajacych na tym modzie? Jesli wiekszosc to tez zaczne od Ruba zreszta dla mnie jako ze jestem poczatkujacy najlepiej jak zaczne od golej wersji z 1.4pl
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez FarszU » 19.06.06, 13:29

hmm ja gram na grey wolves i wrażenia mam bardzo pozytywne. Wcześniej grałem na RUB ale GW jest ładniejsze ;). Co do problemów z torpedami to ja się z tym nie spotkałem. Ja na statek zużywam do dwóch torped. Zdarzają się wyjątki które zużywają troche więcej torped ale jak narazie w mojej karierze zdarzyły się może dwa takie statki ( a mam juz końcówke 41 roku).
FarszU
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 63.000 BRT

Dołączył(a): 12.05.06, 21:39
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez boyLer » 19.06.06, 15:55

Właśnie zainstalowałem SHIII i musze przyzna że jest boski!!! A co do GW to narazie nie będe go instalował bo podobno zwiększa wymagania sprzetowe więc najpierw pobawie sie RUBem.
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez jaxa » 19.06.06, 16:40

Myszkin - NYGM Tonnage Mod v.2.01 i GW 1.1a wzajemnie się wykluczają, nie można instalować jeden na drugiego. W GW jest zaimplementowany NYGM Tonnage Mod w wersji bodajże 1.39, natomiast nie można zarzucić na GW NYGM 2.0. Co do SH3Commandera to najnowszą wersją jest 2.5. A w ogóle pozdrówka :)

JiMi - wcale nie twierdzę, że RUb jest przestarzały, sam zagrywałem się w niego dłuższy czas (dopóki nie pojawił się GW) i uważam, że jest OK, ale niezbędne jest doinstalowanie do niego wielu innych modów, co jest trochę upierdliwe, a poza tym nie ma gwarancji, że któreś z nich się ze soba nie będą gryzły. Co do zatapiania statków w GW, to faktycznie jest trudniej, bo statki nie toną już po pierwszej torpedzie, ważne jest odpowiednie celowanie. Jest to wynik działania modu NYGM, który powoduje, że statki toną w wyniku zalewania przedziałów, co zajmuje nieco czasu. W końcu to symulator, a nie strzelanka. Sam początkowo miałem trudności z przystosowaniem się do tego, ale obecnie po wypracowaniu odpowiedniej techniki ataku i treningu uważam, że jest super.

boyLer - SH3 sam w sobie jest fajny, ale gdy zainstalujesz GW czy RUb dopiero wtedy zobaczysz, co to jest symulator uboota. GW jest faktycznie obszerny, ale wynika to po prostu z liczby dokonanych zmian, jest to kompleksowa przeróbka SH3. Jeśli szukasz skinów ubootów, to właśnie w GW sa zupełnie nowe skiny, autorstwa najlepszego modera od skinów SH3, czyli fubara.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10

Postprzez boyLer » 19.06.06, 21:44

Kurde grałem w SHIII Jakies 2 godziny i wciagło mnie jak ch*****!!!! Od razu po akademii zaczolem kampanie (100% real) no i misje wykonalem ale zero zatopien :( mucze jeszcze potrenowac te manualne celowanie
Aha..odziwo bardzo latwo udalo mi sie przeplynac przez kanal zadnego samolotu..moze dlatego ze to 1939 rok
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez boyLer » 19.06.06, 23:07

hmm...no nie moge sobie dac rady z tym manualnym celowaniem..to wszystko jakies zagmatwane jest nawet w instrukcji ktora jest z plyta. Czytalem tez watek o tym celowaniu i tez nieporadze go zrozumiec. Czy jest ktos chetny dokladnie opisac jak celowac zeby trafic? Zaczynajac od predkosci uboota podczas celowanie przez te wszystkie czynnosci zwiazane z celowaniem az do rysowania czy wpisywania na mapach i wkoncu strzelania? Prosze zeby bylo jak najbardziej opisowo bo niemoge sie polapac z tym ciaglym klikaniem :( Z gory dzieki
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez Venasque » 19.06.06, 23:22

http://ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=403

tu jest wszystko chyba dosc szczegolowo opisane, nie ma sensu mnozyc takich postow :wink:

Pozdrawiam!
Venasque
Leutnant zur See
 
Tonaż: 136.000 BRT

Dołączył(a): 09.01.06, 16:57
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez boyLer » 19.06.06, 23:34

Tak tylko ja gram dopiero kilka godzin i nierozumiem tych wszystkich tekstow dlatego chcialbym zeby ktos mi bardziej szczegolowo napisal
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez Myszkin » 20.06.06, 07:24

jaxa napisał(a):W GW jest zaimplementowany NYGM Tonnage Mod w wersji bodajże 1.39

To wiem, ale
jaxa napisał(a):natomiast nie można zarzucić na GW NYGM 2.0

tego nie wiedziałem, nigdy żadnego błędu mi nie wywalało.

pozdro.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez boyLer » 20.06.06, 09:04

Panowie ponawiam prośbe! Wiem ze juz o tym pisaliscie ale nie rozumiem tego! Wiem jak okreslic typ statku i odleglosc, pozniej trzeba peryskop w dol i F5...i odtąd juz nie rozumiem jak co gdzie i czym zrobic...pomozcie! :(
Ta gierka wciaga!!!
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez JiMi » 20.06.06, 11:05

jaxa zdecydowanie trzeba doinstalowac wieele modow oprocz RUBa - ja mam ich okolo 30 nie liczac RUBa - wiem ze to bardzo upierdliwa sprawa moze dlatego dotad nie chcialo mi sie tego wszystkiego kasowac i przezucac na GW. Na RUBie gram od poczatku na 100% i to ze wiekszosc statkow tonie mi po jednym cygarze upatruje raczej w tym ze trafiam praktycznie zawsze idealnie w maszynownie/bunkry - nie wiem jak jest na GW bo nie testowalem ale na RUBie statki nie tona wcale tak ochoczo zwlaszcza jesli zle sie do nich mierzy.

boyLer poszukaj na forum jest dokladny opis co i jak robic - moj i wielu innych - napisz moze czego nie rozumiesz to postaramy sie to wyjasnic....instalowanie GW istotnie zwieksza wymagtania sprzetowe - jak wielu innych modow - po zaistanlowaniu moda Harbor Traffic animacja w porcie zwalnia mi do 10 FPS :) gdzie normalnie na otwartym morzu idzie 80 FPS hehe wiem ze mod dna morskiego ma tez cholerne wymagania dlaego jest wersja lite....

pozdro
JiMi
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 65.000 BRT

Dołączył(a): 24.04.06, 13:59
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez The Edge » 20.06.06, 16:28

JiMi napisał(a):wiekszosc statkow tonie mi po jednym cygarze upatruje raczej w tym ze trafiam praktycznie zawsze idealnie w maszynownie/bunkry - nie wiem jak jest na GW

Miałem RUba na początku - to był okres, w którym cieszyłem się tak, jak Ty - ze "zbiorów" po 70.000, 50.000. Pierwszą karierę na RUbie zakończyłem ze średnią ok. 52.000 BRT, ponad 1.200.000 BRT na koniec Wojny :wink:
Później wymieniłem RUba na GW. Tak jest do dziś, a w aktualnej kampanii, do marca 1940r., na 100% - mam średnią niewiele ponad 20.000 BRT. Zaznaczę, że to okres 09.1939 - 03.1940; potencjalna łatwizna ;)
Osobiście:
a) nie mam nic do RUba. Wręcz szanuję ten Mod - że dał mi popatrzec na Silent'a od strony nie "głupiej" strzelanki, tylko rzeczywiście realnego pływania. Szczególnie "szalona kropka" na mapie :D Wróce do RUba, dla odmiany, kiedyś tam. Ale wtedy, gdy jego Autorzy też zrobią coś w temacie "upgrade" ;) Mieszanie pomniejszymi modami wciąż mnie przeraża i długo tak zostanie; choby z racji tego, o czym w podpunkcie b) na końcu :roll: :oops:
b) uważam, że Grey Wolves jest nieco mniej hardcore'owy, łatwiejszy. Za to robi KLIMAT KLIMATU SH3 :) SH3 do kwadratu, moim zdaniem. Przepełnione porty, w których wpada się na "własne" statki - realizm; nie rejs statkiem wycieczkowym, gdzie do pewnego momentu nic nie grozi (SH3 czysty). Do tego mnóstwo pomniejszych "poprawek", o których nawet się tutaj, na Forum, nie mówi. Mówi się o większych: pełne porty, piękne niebo przy każdej pogodzie itd. Te właśnie małe ulepszenia, chocby graficzne - są jak cegiełki w murze, gdzie murem jest profesjonalnie podrasowany SH3, widac w tym "zapalenie" Autorów do samego Silent'a :)
Absolutnie nie wskazuję GW jako lepszego do RUb, nikogo przekonywac zamiaru nie mam; to tylko moje odczucia. Są także "minusowe", np.: coś ostatnio w ogóle nie mogę spotkac wrogich samolotów... W ogóle. Nawet 1000 metrów od Lerwick, na 11stometrowej mieliźnie. Może pojawią się w późniejszym okresie, w 1943r., gdy zasięg lotów się chłopakom powiększy (?) ...a może coś źle zaaplikowałem po prostu przez JSGME... może chocby pomyliłem kolejności wrzucania modów, pomniejszych, zakończonych War Ace 1.6 (?) Wciąż mam problemy ze zrozumieniem: jak po kolei upgrade'owac SH3 modami. Zacząłem od GW, później wrzuciłem widniejące na tej samej stronie, z Myszkinowego linka ze starszego już tematu Forum, "mody" w stylu Extended Unfiled Campaign, Voodka's Quite itd - czyli typowo "greywolves'sowskich". Na to nalożyłem nowy War Ace.
Nowej nakładki Carotio, którą ściagałem bagatela ponad tydzień (przez blokadę, zwaną: poczekaj 70 minut :roll: ) - niestety nie 'rozpakowałem' nawet. Rozszerzenie 7z mnie "zjadło", Winrar nie chce ani przyjąc tego rozszerzenia, ani wyjąc z niego 'danych' i przekształcic w pliki RAR. Ciekawe, bo wczesniej ściagałem GW także w rozszerzeniu 7z i nie miałem problemów... (?) Może chodzi o to, że software'owa wersja Winrara, działająca 40 dni - właśnie niedawno zakończyła na moim kompie swe działanie i powinienem ponownie pobrac instalkę? A może przez to, że: przy ściaganiu jest pytanie o formę zapisu pliku, gdzie domyslnym jest zakończenie 001 dla pierwszej częsci, 002 dla drugiej itd? W praktyce wygląda to później tak, że: plik pierwszej częsci nakładki kończy się nie rozszerzeniem 7z, tylko tak: ***.7z.001 <-a tego mój rarek nie chce łyknąc. I dupa, bo się napaliłem na nakładkę, a wysiadłem w przedbiegach i nie mam pojęcia, jak to rozpakowac; choc wydawało mi się, że wiem :? Z tego wszystkiego nie chce mi się już nawet próbowac ponownego ściągania, bo jak pomyślę, ILE czasu mi to zajęło... :wink:
A wracając do tematu: 2 razy już miałem sytuację, w której Small Merchantowi wpakowałem 3 (ostatnie) torpedy, czekałem po kilka dni (!) aż zatonie: a on NIC :D W końcu odpływałem wkurzony :roll: , ale i tak stoję murem za opcją "salwa z 2 torped" (chocby jedna miała wystarczyc - często się zdarza), bo uwazam, że samo zatapianie jedną torpedą jest lekko nierealne. Szczególnie na realu ;) Wolę wysłac 3, wystrzelac wszelką amunicję i odpływac od Small Merchant'a wrednego z poczuciem lekkiego niespełnienia - bo równie często zdarza się, że zatapiam go jedną i nie ma żadnych problemów. Stąd nie uważam wcale, JiMi, że RUb lekko oszukuje w tym temacie - tylko twierdzę, że masz rację w temacie "miejsca trafienia", a GW jeszcze bardziej rozbudowuje ten temat. Bo i FUJI :D można zatopic jedną, więc GW nie przesadza w temacie "niezatapialnośc", raczej rasuje oko ;)
Pozdro dla Kapitanów :)
The Edge
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.06, 10:39
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez jaxa » 20.06.06, 17:36

The Edge - mam podobne odczucia jak Ty. Dla mnie granie w SH3 po zainstalowaniu Grey Wolves nabrało zupełnie nowego wymiaru. I również z sentymentem wspominam RUb'a, bo był to pierwszy mod pack urealniający grę z poziomu strzelanki do symulatora. Niestety, z tego co mi wiadomo, nie będzie już aktualizowany (a miała wyjść bodajże na Boże Narodzenie 2005 wersja finalna 2.0, tak zapewniał autor RUb'a Beery). Co do stopnia trudności, to ciężko powiedzieć, by GW był łatwiejszy od RUb'a, to kwestia osobistych odczuć. Ja w każdym bądź razie takich odczuć nie mam - dla mnie GW jest tak samo trudny jak RUb. GW powala RUb'a na kolana pod względem kompleksowości zawartych rozwiązań, z ruchem w portach dla przykładu, czy tankowaniem z "mlecznych krów" (żeby uzyskać te dwie możliwości w RUb'ie trzeba było zainstalować Harbour Traffic Rubini'ego). Na tym polega przewaga GW - jest w nim wszystko, co jest potrzebne do gry. Pozostałe dodatki do GW to już właściwie kosmetyka (tak jest przynajmniej w moim przypadku). Jak słusznie zauważyłeś w GW nie ma już zatapiania po 100.000 BRT na jednym patrolu, trzeba myśleć, jaką technikę ataku zastosować i gdzie posłać torpedę, żeby uzyskać zatopienie - nie ma już przelicznika 1 torpeda - 1 statek. Początkowo przystosowanie się do zmiany sposobu obliczania uszkodzeń w GW wymagało czasu, gdyż jak wcześniej pisałem zawarty w GW NYGM Damage Mod bazuje na czasie zalewania przedziałów statku, dlatego należy celować torpedy w kilka różnych części statku, a działem celować zawsze w linię wodną statku. Czasami zdarza się jednak uzyskanie bezpośredniego, ostatecznego trafienia jedną torpedą. Co do samolotów, których nie spotykasz - temat był poruszany na forum subsim.com. Jeżeli grasz na kompresji czasu większej lub równej x512, to minimalizujesz możliwość ataku lotniczego. Ja gram na kompresji x256 na pełnym morzu i x128 przy wybrzeżu i byłem atakowany przez samoloty w 1939 r.

Myszkin - GW i NYGM są ze sobą niekompatybilne, o czym informują ich autorzy. Nie polecałbym ich wzajemnego stosowania.

boyLer - postaram się podać Ci krótki opis mojego sposobu ataku torpedowego dziś wieczorem, gdy znajdę trochę czasu.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10

Następna strona

Posty: 98 • Strona 1 z 41, 2, 3, 4

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron