1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

War Ace Campaign 3&4

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 29 • Strona 1 z 21, 2

War Ace Campaign 3&4

Postprzez zpetz » 18.08.09, 22:21

witam

czy ktoś posiada info o spolszczeniu do mega modu War Ace Campaign 3 lub 4 lub też do LSHIII living 4.0 głownie interesuje mnie spolszczenie do WAC.


http://www.youtube.com/watch?v=OTPDK2XS ... re=related
zpetz
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 14.06.09, 23:56

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez zpetz » 27.08.09, 20:34

hm... domyślam się że takie spolszczenie jest nie osiągalne, tak też myślałem pozostaje pozostać przy odszyfrowywaniu wiadomości radiowych co tez nie przesadzajmy nie jest bardzo z komplikowane. Testowałem ostatnio też LSH3 -4.7 zdecydowanie gorszy od GWX3 nie bardzo rozumiem dlaczego Niemcy tak się tym modem podniecają. Co do WAC 4 to tylko powiem że zdecydowanie mocny i cholernie dobry mod gwx to ubogi brat. Polecam !
zpetz
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 14.06.09, 23:56

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez kimano-u96 » 24.09.09, 13:52

Pytanie co trzeba zainstalować przed War Ace Campaign 4 bo na czystego SH3 plus patch 1.4 nie działa czy musi byc poprzedni WAC 3 prosze o pomoc i jesli to mozliwe to linki dzieki
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez zpetz » 19.10.09, 20:44

na gg 1312536 odpowiem z braku czasu. Dodam że jest już do pobrania wac 4.1 ostateczna wersja i końcowa zarazem mocno dopracowana kampania zaczyna się od WESTERPLATTE. http://hansolo78.2page.de

wymagania dość spore szczególnie ram 3GB min.
zpetz
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 14.06.09, 23:56

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez kimano-u96 » 27.02.10, 11:48

Czy można coś zrobić żeby kamera nie trzęsła tak dziwnie mocno i szybko troszkę to dziwne
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez piechcik » 07.03.10, 22:10

LUDZIE! Ten mod po rozpakowaniu ma 4.26 gb!! Muszę się głębiej zainteresować tym modem
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez zpetz » 13.03.10, 11:07

piechcik napisał(a):LUDZIE! Ten mod po rozpakowaniu ma 4.26 gb!! Muszę się głębiej zainteresować tym modem



Ten mod skromnie dodam że GWX to ubogi brat już o tym chyba pisałem, to ogromny mod i bardzo solidnie i profesjonalnie zrobiony.
Niestety w wersji Angielskiej lub Niemieckiej i UWAGA bardzo spore wymagania RAM 4 GB, GRAFIKA MIN 512MB. Polecam. Bez bugów.
zpetz
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 16.000 BRT

Dołączył(a): 14.06.09, 23:56

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez pw524 » 13.03.10, 12:41

Zniesmaczony Silent Hunter5 ściągam ten mod, tylko może kolego napisał byś coś o tej instalacji żeby nie było potem niespodzianek.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez Jagdtiger » 13.03.10, 18:19

A jest gdzieś jakaś lista zmian jakie ten mod wprowadza?
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 506.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez pw524 » 14.03.10, 08:37

Zainstalowałem, pierwsze wrażenia pozytywne, popodmieniam sobie niektóre dzwięki z GWX. Drażni mnie tylko atramentowa woda i czerń tuż przed kamerą. Ktoś może wie jak podmienić wodę na tą z GWX?? I może ktoś wie jak zrobić zeby interfejs się nie chował, a najlepiej jak go podmienić na ten z GWX??
Acha instalacja banalnie prosta przez JSGME.
Edit:
Mod fajny, popodmieniałem niektóre dzwięki i ekrany w menu. Ponawiam pytanie jak rozjaśnić widok zewnętrzny bo jest strasznie ciemno, w bezpośredniej bliskości okrętu to jest smoła.
Acha zainstalowałem spolszczenie od GWX i jest całkiem ok, tylko trzeba podmienić ekran startowy bo wyświetla się od GWX.
Jeszcze usunąć tą smołę i żeby panel kontrolny się nie chował i bedzie cacy.
Pomoże ktoś???
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez piechcik » 14.03.10, 19:26

moje wrażenia po grze:
Mod widać jest ogromny w grze zmienia tak jak gwx, wszystko. Na starcie mamy od razu dym z silników, wypływającą wodę ze szczelin, zieloną wodę, otwarte przejście do przedziału radiowego, shake mod (chyba bo tego do końca nie zbadałem), odpicowane wnętrze okrętu (śliczna rdza i pleśń :D) Krótko mówiąc to co w gwx jest opcją mamy już zainstalowane. Bardzo cieszy mnie to że autorzy ułatwili nam zadanie i nie trzeba się martwić aby instalować każdy mały mod osobno. Minusem tego moda są na pewno dźwięki. Są one po prosty wycięte z Das Boota wraz z muzyką jaka leci w tle... Na szczęście radą na to jest genialny i jak dla mnie do tej pory najlepszy Paul-sound mod (bardzo polecam nawet do gwx-a). Cieszy mnie jeszcze że bardzo dobrze działa tu magiczna sztuczka z shift + Page Up, czyli podwyższenie jakości grafiki. Nie napotkałem się jak na razie na problemy jakie miałem w gwx.
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez pw524 » 14.03.10, 20:11

Ja większość dzwieków podmieniłem z GWX, tylko dzwięk peryskopu przekopiowałem do gwx. Fakt że ten mod ma wiecej dzwięków ale nie wszystkie są trafione a to darcie się wachtowego po zauważeniu kontaktu to jest straszne. Wrota w Wilchelmshafen też troszkę nie dopracowane. Zielone światło pierwsze się otwierają a drugie pupa i nie ma swiatła. Przy graniu na monitorze CRT to w nocy ich nie widać i się wali dziobem we wrota. Ogólnie mod fajny tylko za ciemny na Monitory CRT, zeby ktoś podpowiedzial jak to rozjaśnić to było by cacy.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez kimano-u96 » 09.04.10, 05:21

Czy ta opcja wejścia do maszynowni jest dostępna jak we filmiku http://www.youtube.com/watch?v=e6OATfZ4 ... re=related
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez piechcik » 09.04.10, 21:38

szał!!!! CUD!! wiedziałem!! WIEDZIAŁEM!! Wiedziałem że zrobią prędzej czy później możliwość chodzenia po całym okręcie !! i po co komu sh 5?? :D :D :D :D :D :D :D Spełniło się moje marzenie!!
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez Eberhardt Mock » 09.04.10, 22:26

Czy na moim sprzęcie - procesor AMD durdzeniowy 3,0 GHZ , RAM 2 GB, Geforce 9600 GT 512 MB - WAC 4.1 nie będzie się ciął?
No a jak ze sztuczną inteligencją załóg niszczycieli? Chodzi mi o realizm, czy ciężko uciec eskorcie?
Eberhardt Mock
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 20:32

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez piechcik » 09.04.10, 23:30

będzie śmigał
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez Eberhardt Mock » 10.04.10, 09:23

Ponawiam pytanie: No a jak ze sztuczną inteligencją załóg niszczycieli? Chodzi mi o realizm, czy ciężko uciec eskorcie?
Aha, jeszcze jedno: jaki jest skrót klawiszowy na zwiększenie jakości grafiki w SH 3?
Eberhardt Mock
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 20:32

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez piechcik » 10.04.10, 14:35

inteligencję niszczycieli trudno ocenić trzeba długo pograć żeby poznać ich sposób walki... Podwyższenie grafiki Shift + Page Up
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez Eberhardt Mock » 10.04.10, 15:33

A na jakiej zasadzie działa to podwyższanie grafiki? Jak mam wszystko w opcjach gry ustawione na najwyższe, to shift+page down zwiększy mi jeszcze bardziej, tak? Dobrze rozumuję?
Eberhardt Mock
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 20:32

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez pw524 » 10.04.10, 18:10

To jest tylko trick i nic ci nie podwyższy, po prostu wszystko staje się takie bardziej pastelowe i tyle, mi osobiście to nie przypada do gustu. A i nie pageDown tylko pageUp.
pw524
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 337.000 BRT

Dołączył(a): 02.12.07, 18:10
Lokalizacja: Lublin

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez piechcik » 10.04.10, 20:57

jest to rozmycie krawędzi + antyaliasing zwiększa dynamiczne oświetlenie i dodaje coś w rodzaju HDR-u 8)
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez Eberhardt Mock » 10.04.10, 21:38

Mam głupie pytanko : wystarczy raz wcisnąć czy kilka razy?
Eberhardt Mock
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 20:32

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez piechcik » 10.04.10, 22:07

kilka razy aż zobaczysz różnice
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez kimano-u96 » 11.04.10, 07:45

Ja kolejny raz usiłuję się dowiedzieć czy jest możliwość wejścia do maszynowni bo nie wiem czy go instalować
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: War Ace Campaign 3&4

Postprzez Eberhardt Mock » 11.04.10, 15:50

A ja mam pytanie czy z niszczycielami jest ciężko jak w GWX? Pytam tych co juz trochę pograli w WAC 4.1
Eberhardt Mock
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 06.04.10, 20:32

Następna strona

Posty: 29 • Strona 1 z 21, 2

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości