1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

U-Booty mogły to wytrzymać czy błąd gry

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 11 • Strona 1 z 1

U-Booty mogły to wytrzymać czy błąd gry

Postprzez gaca » 21.05.05, 08:42

W SH3 np okrętem U-96 TYPE VIIC zanurzam sie na głębokość 255 metrów co prawda wszystko zaczyna szczelac ale okręt to wytrzymuje ,i tu pytanko dla starych wyjadaczy podwodniaków czy to jest błąd gry :?: czy w rzeczywistości mogły schodzić U-Booty na taka głębokość .
Pozdrawiam :)
gaca
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 21.000 BRT

Dołączył(a): 27.04.05, 15:57
Lokalizacja: dolnysląsk

Postprzez dragonfly » 21.05.05, 11:31

Stoczniowa gwarancja dla okrętow typu VIIB i VIIC to 90 metrów, ale dowódcy często schodzili głębiej. W słynnym "Das Boocie" U-96 zszedł na 280 metrów, po czym uderzył w dno. W zasadzie nie znana jest dolna granica głębokości, ci którzy ją przekroczyli ze zrozumiałych względów nie mogli już o tym opowiedzieć. Każdy ezgemplarz u-boota miał inną tolerancję na ciśnienie wody.

Tak przy okazji nie jestem pewien, ale U-96 był chyba okrętem klasy VIIB a nie VIIC. Co do zanurzenia się przez U-96 na 280 metrów, to nie wiadomo ile w tym prawdy, bo autor książki Lothar-Gunther Buchheim troszkę ubarwił losy U-96 w swojej książce.
Ostatnio edytowano 21.05.05, 11:34 przez dragonfly, łącznie edytowano 1 raz
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Jagdtiger » 21.05.05, 11:34

Werner zszedł na ponad 300m i zdołał się wynurzyć.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez PL_Szczur » 21.05.05, 12:23

Ksiazke pod tytulem "Okret" nalezy traktowac jako bardzo ciekawa lekture, lecz nie nalezy odnosic sie do niej jako dokumentu. Jest tam wiele ubarwien, z ktorymi nie wszyscy sie zgadzali, choc oczywiscie wszystkim ten tytul goraco polecam.

Po zakonczeniu dzialan wojennych, gdy specjalisci amerykanscy zaczeli studiowac wlasciwosci teczniczne ubootow, byli szczerze zdziwieni mozliwosciami tych jednostek.
Co prawda fakt zejscia jednej jednostki na duza glebokosc nie oznaczal wcale , ze wszystkie okrety tego typu mialy te same zdolnosci. Jednak granica o jaka tu pytasz, czyli 255 metrow, byla glebokoscia , ktora wiekszosc jednostek tego typu napewno wytrzymywala.
Akurat ten szczegol gry SH-3 mozna uznac za autentyczny i zgodny z faktami historycznymi :)
PL_Szczur
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 71.000 BRT

Dołączył(a): 16.04.05, 13:16

Postprzez Myszkin » 24.05.05, 17:44

dragonfly napisał(a):Tak przy okazji nie jestem pewien, ale U-96 był chyba okrętem klasy VIIB a nie VIIC.


U-96 to typ VIIC.
Myszkin
Kapitän zur See
 
Tonaż: 960.000 BRT

Dołączył(a): 24.05.05, 15:57
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski/Warszawa

Postprzez piechcik » 15.02.07, 21:09

Zanurzenie w grze po zainstalowaniu moda jest po prostu glupie i nierealistyczne!! Typ VIIC mugł się zanurzyć do 170m ponirzej była już głebokość za duża. Powyrzej 200 głebokość była głebokość krytyczna a kadłub wydobywał dźwięki "zmiarzdżania". Ja uwarzam że maksymalne zanurzenie to 220m!
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Postprzez churchill » 15.02.07, 22:23

Ja przy zainstalowanym GWX zszedłem jedynie na 180m i w okręcie zgasło światło a główny mechanik zaczął nawijać raporty o uszkodzeniach wniosek prosty mój okręt nie wytrzymywał ciśnienia na takkiej głębokości więc dałem całą naprzd i wyszedłem pare metrów wyżej. okręt ocalał ale moje rozczarowanie co do jego odporności wzrosło bardzo mocno. Moim zdaniem 200 m powinno się dać osiągnąć
churchill
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Brodołak » 16.02.07, 08:59

Trochę ta realistyka GWX-a jest przesadzona
Brodołak
Admiral
Admiral
Moderator Team
 
Tonaż: 1.770.000 BRT

Dołączył(a): 04.01.06, 13:36
Lokalizacja: Piastów

Postprzez wibwk » 16.02.07, 13:00

Brodołak napisał(a):Trochę ta realistyka GWX-a jest przesadzona

To nie do końca prawda bo czasem można się zanurzyć głębiej, odpowiedzialne jest za to większa randomizacja max. zanurzenia, raz się uda raz nie, jak w życiu.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Abd » 16.02.07, 13:14

Losowość w odporności na ciśnienie wprowadza, jak mi się zdaje, SH3 Commander, nie zaś samo GWX (nie mam pewności). Tak czy siak losowość owa jest jak najbardziej pożądana, jeśli dąży się do jak nawiększego realizmu. W końcu nie ma czegoś takiego, jak twarda granica wytrzymałości bez względu na warunki i stan okrętu.
Abd
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 84.000 BRT

Dołączył(a): 15.01.07, 18:37

Postprzez driver134 » 16.02.07, 16:27

sam dokładnie nie wiem ile mogły ale kiedyś widziałem zdjęcia jak amerykanie przy pomocy dzwigów brali i zanurzali u-booty na znaczne głebokości po czym w momęcie zaobserwowania bąbelków powietrza na powierzchni wyciągali i oglądali taki wrak powiem krótko to wygładało tak jakby wyciąc w z boku kadłuba szczeline na całą długość okrętu i wepchnąć ją do środka koszmar
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa


Posty: 11 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości