Tworzenie nowych jednostek do Silent Hunter III
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Tworzenie nowych jednostek do Silent Hunter III
Witam .Jak tworzyć jednostki do SH III??Czy jest do tego jakiś konkretny programik?Mam tyle pomysłów na nowe jednostki do zrealizowania ,że gowa boli.Najpierw chciałbym stworzyć PMH chociaż w małym zalążku.Prosze o rade .Skąd pobrać i czy bedzie chodziło na Viscie.
- uboocik
- Tonaż: 5.000 BRT
- Dołączył(a): 24.10.08, 12:20
ha ha no pewnie że nie namaluje...
Potrzebuje podstawowej znajomości Blendera, 3Dstudio, Wings lub XSI. przydałby się jakiś fajny konwenter co nie inwenteruje faces przy kompilacji do OBJ. Często tak jest że tekstury są wewnątrz modelu przez co jest... przeźroczysty od wewnątrz.
Kolejną sprawą jest napisanie zones. pasowało by też napisać konfigi dźwięku, zrobić tekstury, wygenerować nowe id i złożyć model do całości... o reszcie detali nie wspomnę....
Ja pracuję na wolnym czasie nad ORP Orzeł do SH IV
http://pl.youtube.com/watch?v=C_CcrEBbGGA
i mimo, że znam programy 3D, modowanie dość dobrze nie jest to dla mnie hop ale wymagająca potężnego myślenia praca....
Potrzebuje podstawowej znajomości Blendera, 3Dstudio, Wings lub XSI. przydałby się jakiś fajny konwenter co nie inwenteruje faces przy kompilacji do OBJ. Często tak jest że tekstury są wewnątrz modelu przez co jest... przeźroczysty od wewnątrz.
Kolejną sprawą jest napisanie zones. pasowało by też napisać konfigi dźwięku, zrobić tekstury, wygenerować nowe id i złożyć model do całości... o reszcie detali nie wspomnę....
Ja pracuję na wolnym czasie nad ORP Orzeł do SH IV
http://pl.youtube.com/watch?v=C_CcrEBbGGA
i mimo, że znam programy 3D, modowanie dość dobrze nie jest to dla mnie hop ale wymagająca potężnego myślenia praca....
- sOnar
- Tonaż: 148.000 BRT
- Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
- Lokalizacja: www.wardc.890m.com
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości