1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Torpedowe dziwactwa.

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 14 • Strona 1 z 1

Torpedowe dziwactwa.

Postprzez GMac » 03.11.06, 16:47

Nie gram zbyt wiele ze wzgledu na niedostateczna ilosc czasu dlatego pytam madrzejszych :D Trafilo mi sie zlapac dwa konwoje w obu zatopilem T3 ale w pierszym konwoju T3 poszedl na dno po 5torpedach a w drugim od JEDNEJ. oba zatopienia przy koncie prawie prostym. Ktos ma jakies pomysly dlaczego?
Dlaczego sruba odbija sie od sruby niewazne czy magnetic czy impact ? Typ Magnetic z tego co piszecie na forum najlepiej posyłać ponizej kila ale dlaczego jako impact sie odbija od wirujacej sruby odzuca ja do tylu ponownie sie rozpedza ponownie uderza w srube i tak w kolko poki sruba torpedy sie kreci lub nie zmieni toru przy odbiciach.

SH +p.1.4b
Ostatnio edytowano 03.11.06, 17:36 przez GMac, łącznie edytowano 1 raz
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez Raff » 03.11.06, 17:35

zależy gdzie torpeda trafia ;). Jest różnica pomiędzy rufą a centrum.
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30

Postprzez majama » 03.11.06, 18:56

Jeśli si odbija od śruby to w żadnym razie nie powinna wracac, zawsze plynie dalej w kierunku w ktorym si eodbiła. Wyjatkiem sa torpedy z naprowadzaniem akustycznym, które właśnie kieruja sie na dzwiek śruby i to pewnie taka obserwowałeś, a dlaczego nie wybuchła? musiał si etrafic niewypał, jest ich sporo w tej grze tak jak bylo w rzeczywistości.
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Deusmax » 03.11.06, 23:42

W akustyczny to czestosc sam widzialem jak torpeda odbila sie dwa razy a za trzecim wybuchla. Ja stosuje je do zatrzymywania dobrych sztuk albo rozwalania niszczycieli.
Deusmax
Leutnant zur See
 
Tonaż: 134.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.06, 22:13
Lokalizacja: Toruń

Postprzez GMac » 04.11.06, 00:07

majama to nie moze byc akustyk bo opisywana torpeda to jest rybka serii TI(G7a) zdarzenie z patrolu w Marcu 1940r. Torpeda płynie dalej pod warunkiem, że się obślizgnie po kadłubie bez detonacji lub przy uderzeniu prostopadłym poprostu opada na dno. Przynajmniej ja takie zachowania zaobserwowalem, gram z widokiem zewnętrznym bo lubie popatrzeć jak rybcia sunie do celu w Silent Hunter takiej opcji nie bylo to musze nacieszyć oczy 8) .
Cała sytuacja dokładnie wygląda tak: płynie rybcia płynie prosto w rufe bo tak ja wystrzelilem i uderza w pióro śruby, zostaje odrzucona do tylu po osi toru z jakim płyneła, rozpedza sie znowu trafia w śrube, zostaje odrzucona ponownie do tyłu na odległość tak na oko 2długosci torpedy, dogania statek znowu trafia w śrube tym razem zostaje odrzucona pod innym kątem i gdy dogania statek ślizga sie po kadłubie i płynie dalej opada na dno i wybucha. Gdyby to było raz to jeszcze machną bym ręką ale to sie powtarza. :roll:
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez majama » 04.11.06, 00:09

wiec to kolejny bug gry
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez boyLer » 04.11.06, 09:36

eh panowie... przecież muszą byc w tej grze jakies niewypały bo to nie jest jakas strzelanka a w jaki sposob producent to rozwiazał to juz właściwie mnie nie obchodzi byle zeby byly ( w odpowiedniej ilosci oczywiscie) najlepiej GMac zacznij grac na 100% realizmu wtedy bedzie ci z tym latwiej :D ...swoja droga dobrze ze ja nigdy nie gralem ponizej 100% bo bym sie jeszcze tej gry przestraszył :lol:
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez GMac » 04.11.06, 12:55

Nie jest mi z tym ciezko traktowalem to jako ciekawostke z gry. Do nie wypalow jestem przyzwyczajony, maniakalnie gralem przez 3lata w Silent Hunter tam na realizmie 113% cała salwa potrafila roztrzaskac sie o statek bez detonacji lub przeleciec przez niego na wylot i pojsc w morze :P A gram z widokiem zewnetrznym aby ogladac wylatujacy w powietrze torpedowany statek w pelnej krasie zamiast tylko przez peryskop, troche sie napracowali nad grafika to sobie ogladam efekty tej pracy 8)
Ostatnio edytowano 04.11.06, 12:59 przez GMac, łącznie edytowano 1 raz
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez Deusmax » 04.11.06, 12:58

TI nastawiaj na maksymalna pretkosc to ci statek nie ucieknie a torpeda nie trafi w pióro śruby
Deusmax
Leutnant zur See
 
Tonaż: 134.000 BRT

Dołączył(a): 06.08.06, 22:13
Lokalizacja: Toruń

Postprzez GMac » 04.11.06, 13:01

Deusmax Topspeed nic nie da bo tu wlasnie chodzi o strzal prosto w rufe statku gdy ja znajduje sie za nim. Nie chodzi o sytuacje strzalu prostopadlego tylko wspolosiowego, mój błąd że nei zaznaczyłem tego w pierwszym poscie, najmocniej przepraszam. Poprostu sprawdzam rozne katy skutecznego ataku i bylem ciekaw jak poradzili sobie z celowaniem prosto w kufer :P
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez boyLer » 04.11.06, 16:58

Może ci co robili ten symulator nie przewidzieli że znajdzie się podwodniak który strzela tylko w d***!! :lol: ...Tak swoją drogą ciekawe czy ktoś w rzeczywistości strzelał prosto w piórka :D
boyLer
Leutnant zur See
 
Tonaż: 105.000 BRT

Dołączył(a): 17.06.06, 13:12
Lokalizacja: Zamosc ale nie ten pod Ukrainą..

Postprzez GMac » 05.11.06, 10:13

Bardzo wątpie zbyt małe prawdopodobieństwo trafienia ze względu na mały obrys/profil celu, kształt rufy pod wodą jest bardzo obły więc łatwo o ześlizg trzeba by było umieć celować dokaładnie w wiązanie steru co w rzeczywistości raczej równa się szukaniu igły w stogu siana. W grze jest to dosyć proste.
GMac
Leutnant zur See
 
Tonaż: 163.000 BRT

Dołączył(a): 30.10.06, 21:44

Postprzez Pan P. » 05.11.06, 11:35

Ja tez to widzalem :-) Moja torpeda zesliznela sie, zawiodl pewnie zapalnik.
Pan P.
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 27.000 BRT

Dołączył(a): 24.11.05, 10:55
Lokalizacja: Police kolo Szczecina

Postprzez Raff » 05.11.06, 12:22

Ja podczas ostatniego patrolu, pod koniec misji miałem zatopionych 9 statków, z czego 8 (!!!) w kanale la manche. Tam się nieźle obłowiłem, ale do rzeczy. przed ostatnim statkiem jaki zatopiłem była C dwójka. ustawiłem się na kąt prosty do jej kursu, później stwierdziłem z przerażeniem, że nie mam torped :(. została tylko rufowa, więc czym prędzej obróciłem okręt, i czekałem. W międzyczasie C2 podpłynął na 90 stopni. Szybko wcisnąłem 'Q' i po ułamku sekundy enter. Niestety za szybko. Luk nie zdążył się do końca otworzyć, i bałem sie że torpeda pójdzie na rufę. Nie, nie poszła. Trafiła W SAM ŚRODEK, nie wiem jakim cudem, bo choć gram na automacie (narazie :) ), frachtowiec zdążył uciec przed wystrzałem na jakieś 010 stopni. Gdy torpeda trafiła, okręt się rozerwał. Szczęśliwy popłynąłem do domciu, mając na koncie 36 tys. BRT. Po drodze do Dover napotkałem samotny C2, zestrzeliłem go z działa. Po misji załoga dostała pierwszy Krzyż Żelazny I Klasy, a ja II klasy (bo wcześniej miałem przez SH3 Commandera jakiś bug, nie przyznawało mi orderów), do tego 5 odznak U-Bootów i 2 Krzyże II Klasy.
Raff
Leutnant zur See
 
Tonaż: 195.000 BRT

Dołączył(a): 22.10.06, 08:30


Posty: 14 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron