1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Problem z prędkościa przy kompresji czasu

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 9 • Strona 1 z 1

Problem z prędkościa przy kompresji czasu

Postprzez Qbert » 05.05.10, 17:11

Witam.Mam następujący problem przy zwiększeniu kompresji czasu na mapie nawigacyjnej do 514 lub 1024 gra w pobliżu portu choć i na środku oceanu strasznie zwalnia lub blokuje się na kilkanaście sekund w tym trybie co strasznie irytuje.Jeśli chodzi o grafikę to większych problemów nie ma wszystko chodzi płynnie więc w czym tkwi problem?Parametry kompa to P4 2.8Ghz, 2Gb RAM, karta PalitGF9500GT.Proszę o komentarze.
Qbert
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 05.05.10, 17:00

Re: Problem z prędkościa przy kompresji czasu

Postprzez supertux » 05.05.10, 19:50

Qbert napisał(a):Witam.Mam następujący problem przy zwiększeniu kompresji czasu na mapie nawigacyjnej do 514 lub 1024 gra w pobliżu portu choć i na środku oceanu strasznie zwalnia lub blokuje się na kilkanaście sekund w tym trybie co strasznie irytuje.Jeśli chodzi o grafikę to większych problemów nie ma wszystko chodzi płynnie więc w czym tkwi problem?Parametry kompa to P4 2.8Ghz, 2Gb RAM, karta PalitGF9500GT.Proszę o komentarze.

Na jakim systemie operacyjnym grasz ? Może tu tkwi problem ? Procesor według mnie wystarcza spokojnie, karta graficzna tym bardziej. Jeśli chodzi o pamięć duże znaczenie ma OS, jeśli sam jest wymagający niewiele zostanie dla gry. A no i wcześniej trzeba zapytać w jaką grasz wersję; czystą czy zmodowaną bo granie z GWX-em dosyć poważnie zwiększa wymagania.
Ja gram na 512MB RAM i też się tnie ale jakoś się męczę (oczywiście bez GWX-a) :)
supertux
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 8.000 BRT

Dołączył(a): 05.05.10, 13:01

Re: Problem z prędkościa przy kompresji czasu

Postprzez Qbert » 05.05.10, 21:03

System mam XP wersja gry chyba 1.4 z kolekcji klasyki plus dodatek morze śródziemne.Graficznie problemu nie ma przy widoku ekspolzji przez peryskop płynnie chodzi i wizualizacja efektów bez zarzutów tylko przy tej kompresji problem występuje.System robiłem w sobote i bez zmian a dziś grałemwystępowało to nie tylko przy porcie ale tez na otwartym morzu.Może karta grafiki coś nie tak ze sterownikami?choć nowa tydzień temu kupiona a zastanawiałem się jeszcze nad GF9600GT tylko nie wiem czy warto pod tego kompa?
Qbert
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 05.05.10, 17:00

Re: Problem z prędkościa przy kompresji czasu

Postprzez supertux » 05.05.10, 22:29

Zobacz temat "Optymalizacja" bo jesli masz XP-eka to kłopot z pamięcią raczej odpada, nawet pomimo tego że masz zainstalowany dodatek. Karty moim zdaniem nie ma sensu wymieniać. To nie ona jest problemem. Wydaje mi się że wąskim gardłem będzie jednak procesor. Ja kiedy gram po prostu nie używam kompresji x1024; na morzu maks x512 a przy brzegu czy porcie sukcesywnie zmniejszam prędkość bo inaczej mam ścinki tak jak ty. Także spokojnie, nie irytuj się, w końcu liczy się tonaż :D
supertux
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 8.000 BRT

Dołączył(a): 05.05.10, 13:01

Re: Problem z prędkościa przy kompresji czasu

Postprzez kimano-u96 » 06.05.10, 05:35

U mnie też się zacina ,ale gdzieś wyczytałem ze z tak dużą kompresja czasu przy portach to normalne a jeśli chodzi na pełnym morzu to w pobliżu może znajdować się jakiś konwój mnie to nie przeszkadza
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: Problem z prędkościa przy kompresji czasu

Postprzez Robson » 06.05.10, 13:27

kimano-u96 napisał(a): a jeśli chodzi na pełnym morzu to w pobliżu może znajdować się jakiś konwój mnie to nie przeszkadza
racja może tak być że statek jakiś płynie albo samolot. :) mnie też to nie przeszkadza ... :idea: hej! może załoga się zmęczyła, ja tak miałem raz czy dwa... :idea:
Robson
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 1.000 BRT

Dołączył(a): 04.05.10, 21:12

Re: Problem z prędkościa przy kompresji czasu

Postprzez Matey » 08.05.10, 06:48

Przy takich kompresjach czasowych to normalne dla grających w GWX ze w okolicy portów jest zwiększona liczba i ruch jednostek a i na otwartym morzu możne to sugerować ze w okolicy powiedzmy 100 km płynie jakiś konwój bo pojedyncze statki lub samoloty nie są uwzględniane jedyna rada na to jest grac na kompresji 254 a większe stosować tylko do przejścia w wybrane rejony :wink:
Matey
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 76.000 BRT

Dołączył(a): 20.08.07, 18:57
Lokalizacja: Tychy

Re: Problem z prędkościa przy kompresji czasu

Postprzez Qbert » 08.05.10, 19:28

Dzięki za sugestie.System XP robiłem na nowo kartę zmieniłem na GF9600GT i ustawiłem ja pod SH3 także już jest lepiej ale zdarzają się zacięcia kilkusekundowe przy powrotach do portu.Problem przekazałem wydawcy - Cenedze czekam na odpowiedź już czwarty dzień.A na razie rozkoszuję się tym co mam :wink:Pozdrawiam i udanych łowów :)
Qbert
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 4.000 BRT

Dołączył(a): 05.05.10, 17:00

Re: Problem z prędkościa przy kompresji czasu

Postprzez Grassmaste » 08.05.10, 22:01

Ale to nie jest kwestia karty graficznej tylko procesora. I raczej nic sie na to nie poradzi, ja mam c2d 2,8Ghz i tez tnie strasznie.(moze jakis i7 extreme by pociagnal bez ciecia). Jakims rozwiazaniem moze byc uruchomienie w GWX modu little harbor trafic(czy jakos tak), zmniejsza on ilosc jednostek w portach.
Grassmaste
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 13.000 BRT

Dołączył(a): 05.03.10, 00:29


Posty: 9 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron