Problem z modem Grey Wolves
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Problem z modem Grey Wolves
Witam. Zainstalowałem ostatanio moda GW, i mam następujący problem.
W typie IIA nie ładują mi torped. Po wystrzeleniu torped z wszystkich wyrzutni nie chca ładować torped. Problem pojawia się już na początku w pierwszym patrolu. Okręt jest sprawny w 100%, załoga wypoczęta i przedział torpedowy w pełni obsadzony. Pasek nad przedziałem jest 'zapełniony' tylko w około 33%, a pamętam żę w gołym SH3, ładowali bez problemu. Może to bug albo coś źle zainstalowałem. Czy ktoś miał podobny problem?
W typie IIA nie ładują mi torped. Po wystrzeleniu torped z wszystkich wyrzutni nie chca ładować torped. Problem pojawia się już na początku w pierwszym patrolu. Okręt jest sprawny w 100%, załoga wypoczęta i przedział torpedowy w pełni obsadzony. Pasek nad przedziałem jest 'zapełniony' tylko w około 33%, a pamętam żę w gołym SH3, ładowali bez problemu. Może to bug albo coś źle zainstalowałem. Czy ktoś miał podobny problem?
- McAuliffe
- Tonaż: 2.000 BRT
- Dołączył(a): 16.09.06, 08:55
Rozumiem ,ze do przedzialu torpedowego wrzucasz "fachowcow"?.Musisz pamietac ,ze szybkosc zaladowania torped zalezy wlasnie od wspomnianego przez Ciebie paska(33%).Byc moze masz tez zarzadzona cisze na okrecie(domyslnie"z"), a w takim przypadku torpedy nie beda ponownie zaladowane.Wspomne jeszcze ,ze jesli grasz na 100% realizmu ,to po prostu
czas zaladowania znacznie sie wydluza-zreszta slusznie.
Pozdrawiam
czas zaladowania znacznie sie wydluza-zreszta slusznie.
Pozdrawiam
- Borman
- Tonaż: 58.000 BRT
- Dołączył(a): 15.08.06, 21:48
- Lokalizacja: Kraina Bongo Kongo
-> Borman
Tak, ale cisza na oręcie nie obowiązywała. Wiem że specjaliści lepiej sobie radzą. Gram na 100% realizmu. Ale tam (w panelu informacyjnym-I) w ogóle nie pojawia się informacja ile czasu zajmie załadowanie torped. Jest tam że czeka na załadowanie. Właśnie sprawdzałem i ten problem nie dotyczy typu VII, jest tam duży przedział torpedowy i wszystko jest ok. Jednak w IIA zacząłem nową karierę i jak zapewne wiesz jeden podoficer ma specjalność torpedysta od początku. Wziąłem oficera ze specjalnością torpedysta i odpaliłem torpedy w porcie. Z 2 torpedystami (przedział torpedowy full) problem nadal występuje. Oznacza to że wykorzystać wszystkie torpedy bedzie można chyba na 2 patrolu, jak się przydzieli któremuś podoficerowi specjalność torpedysta po 1 misji. Czyli kolesie od GW mieli gre poprawić a schrzanili.
Tak, ale cisza na oręcie nie obowiązywała. Wiem że specjaliści lepiej sobie radzą. Gram na 100% realizmu. Ale tam (w panelu informacyjnym-I) w ogóle nie pojawia się informacja ile czasu zajmie załadowanie torped. Jest tam że czeka na załadowanie. Właśnie sprawdzałem i ten problem nie dotyczy typu VII, jest tam duży przedział torpedowy i wszystko jest ok. Jednak w IIA zacząłem nową karierę i jak zapewne wiesz jeden podoficer ma specjalność torpedysta od początku. Wziąłem oficera ze specjalnością torpedysta i odpaliłem torpedy w porcie. Z 2 torpedystami (przedział torpedowy full) problem nadal występuje. Oznacza to że wykorzystać wszystkie torpedy bedzie można chyba na 2 patrolu, jak się przydzieli któremuś podoficerowi specjalność torpedysta po 1 misji. Czyli kolesie od GW mieli gre poprawić a schrzanili.
- McAuliffe
- Tonaż: 2.000 BRT
- Dołączył(a): 16.09.06, 08:55
Nie spotkalem sie z czyms takim.1)Moze nie masz ustawionego auto ladowania?2)Probowales odpalic kariere za pomoca Sh3commander?Gram juz jakis czas na GW i nie mialem takich problemow.Moze faktycznie warto raz jeszcze zainstalowac GW.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Borman
- Tonaż: 58.000 BRT
- Dołączył(a): 15.08.06, 21:48
- Lokalizacja: Kraina Bongo Kongo
Ja mam taki sam problem. Ale poradziłem sobie z nim tak, że jeszcze przed pierwszym parolem zwolniłem starego Oficera od strzelania ( czy jak on tam sie zwie ) i zatrudniłem nowego ze specjalnością torpedysty. Teraz przy każdym ładowaniu torped przedsuwam tego oficera i reszte mniej lub bardziej zajetych ludzi na pokladzie do przedzialu torpedowego i laduje ... Jak zaloga jest bardzo zmeczona to nic sie nie da zrobic...
- FarszU
- Tonaż: 63.000 BRT
- Dołączył(a): 12.05.06, 21:39
- Lokalizacja: Wa-wa
Witam!!Ja zainstalowalem ostatnio GW1.1a i mam kilka pytan na ktore ktos moze uraczy mnie odpowiedzia:)
- Jak odbijaja sie na gre opcje ktore mozna wybrac przed instalacja GW takie jak np: Atmosphere - 8km dark OR itp.
Po instalacji GW przy podgladzie free view na horyzoncie pojawia sie dziwny pas bialego pola ktory zwieksza sie przy podnoszeniu wysokosci kamery. Czy mozna to jakos usunac i czy ktos ma podobny problem?
No i glowny problem poruszany juz chyba setki razy na forum..czy ktos wie jakie pliki zmodyfikowac i jak cokolwiek prostym sposobem zakombinowac ,aby po instalacji GW zwiekszyc inteligencje wrogich okretow eskortujacych bo ostatnio mam wrazenie ,ze jestem podwodnym bogiem.
I ostatnie pytanie...co polecacie GW1.1a czy UWAC ?? Zalezy mi na ladnej grafice a jednoczesnie na wysokim realizmie
Dzieki z gory za wyczerpujace odpowiedzi!!
- Jak odbijaja sie na gre opcje ktore mozna wybrac przed instalacja GW takie jak np: Atmosphere - 8km dark OR itp.
Po instalacji GW przy podgladzie free view na horyzoncie pojawia sie dziwny pas bialego pola ktory zwieksza sie przy podnoszeniu wysokosci kamery. Czy mozna to jakos usunac i czy ktos ma podobny problem?
No i glowny problem poruszany juz chyba setki razy na forum..czy ktos wie jakie pliki zmodyfikowac i jak cokolwiek prostym sposobem zakombinowac ,aby po instalacji GW zwiekszyc inteligencje wrogich okretow eskortujacych bo ostatnio mam wrazenie ,ze jestem podwodnym bogiem.
I ostatnie pytanie...co polecacie GW1.1a czy UWAC ?? Zalezy mi na ladnej grafice a jednoczesnie na wysokim realizmie
Dzieki z gory za wyczerpujace odpowiedzi!!
- alwi
- Tonaż: 48.000 BRT
- Dołączył(a): 15.09.06, 07:59
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
ja wogóle nie polecam GW bo jest "słaby" osobiście połączyłem teraz GW z RUB jak to tłumaczyli koledzy w innym temacie zapewne wiesz którym bo zdaje się że to właśnie ty go założyłeś a co do UWAC to powiem tyle mod jest całkiem przyjemny ale brakuje w nim wielu rzeczy niemal niezbędnych które wprowadzał np RUB moim zdaniem ściągnij sobie RUB + UWAC 1.6 i pograj całkiem dobrze to wygląda
- churchill
- Tonaż: 154.000 BRT
- Dołączył(a): 05.10.05, 14:40
- Lokalizacja: Lublin
Multi problem GW1.1a
Mam pytanie zainstalowałem sobie path 1.4b i wszystko działało idealnie również multi aż nie zainstalowałem Grey Wolves 1.1a i wtedy moja przygoda z multi kończy się na słowach „Not so long a go” czy jakoś tak, pokazują się przyrządy i koniec pokazuje czy wysłać zawiadomienie po czym wychodzi do windowa.
- Deusmax
- Tonaż: 134.000 BRT
- Dołączył(a): 06.08.06, 22:13
- Lokalizacja: Toruń
Jeżeli hostujesz to nie powinno cie wywalić do Windy. U mnie nie wywala.
Co innego jest przy podłączaniu się do jakiegoś servera. Jest wtedy problem z synchronizacją wersji. Poprostu GW posiada wiele więcej szczegółów niż goła wersja. I stąd cie wywala.
Przed grą w multi odinstaluj GW i inne dodatki (JSGME).
Niektórych nie wywala mimo tego, że grają z zainstaowanym GW.
Problem może leżeć także w tym czy posiadasz misję jaka jest zahostowana. Bardzo często SH3 ma problem z pobraniem parametrów misji i właśnie po ukazaniu się przyrządów lub tuż przed wywala...
ahoy
Co innego jest przy podłączaniu się do jakiegoś servera. Jest wtedy problem z synchronizacją wersji. Poprostu GW posiada wiele więcej szczegółów niż goła wersja. I stąd cie wywala.
Przed grą w multi odinstaluj GW i inne dodatki (JSGME).
Niektórych nie wywala mimo tego, że grają z zainstaowanym GW.
Problem może leżeć także w tym czy posiadasz misję jaka jest zahostowana. Bardzo często SH3 ma problem z pobraniem parametrów misji i właśnie po ukazaniu się przyrządów lub tuż przed wywala...
ahoy
- grallmn
- Tonaż: 157.000 BRT
- Dołączył(a): 23.09.05, 22:18
- Lokalizacja: Londyn
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości