1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Patch 1.2 Jakie zmiany "widac"

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 9 • Strona 1 z 1

Patch 1.2 Jakie zmiany "widac"

Postprzez Boba Fett » 28.04.05, 15:39

Witam

Wczoraj otrzymalem orginal, wiec szybciutko zainstalowalem i wrzucilem patcha 1.2. Do tego kilka modow graficznych, oraz zasieg torped TII. Bez modow typu 20% czy worldmod itd.
Oto co zauwazylem (wezcie poprawke ze to pierwsza misja z tym patchem i nowa kariera)
Wyplywajac z Kiel, oczywisice port pusty, na morzu polnocnym jak i wczesniej na baltyku pustki. Za to w momencie rpzedzierania sie przez kanal La manche zaczelo sie pieklo ! Cala droge przebylem wg schematu Dzien=BulBul Noc= Tlenu tlenu. Ale.. Nawet w nocy wrog nie spal, wielokrotnie musialem uciekac pod wode z powodu milych panow. Na szczescie nie zostalem wykryty ;) Potem trafila sie okazja do ataku, mily samotny fracht. 1 rybka poszla i... pudlo. Zle wyliczylem predkosc chyba. Gram na real 92% wlaczone mam tylko widoki zew. dla ladnych obrazkow :) W walce z nich nie korzystam, chodz to kusi :lol:
Oficerowie, ogniowy i sonarzysta maja zablokowane opcje ktore umozliwialy wczesniej np pomiar odleglosci czy tez ustawienie torped. Po za tym piana nie zalewa juz lornetki, chodz UZO ciagle tak :( ale teraz dziala u mnie opcja CTRL+P ktora wczesniej nie dzialala. Dziala tez w koncu klawisz F1 odpowiadajacy za help.
Po opuszczeniu kanalu wpadlem w sztorm, ale nigdy takiego nie widzialem ! Fale byly olbrzymie, okret szedl srednio 3 w. na slow ahead. gdzie powinien isc 6-7. co chwile byl caly pod woda. I nagle z mgly tuz przed dziobem wylonilo mi sie to !!!:

Obrazek
Obrazek

Ledwo uniknolem zderzenia ! Ten statek tonal w tym sztormie ! To bylo niesamowite, screen tego nie oddaje, ale fale przykrywaly go prawie calego, a on trzeszczac i skrzypiac wychlynal z mgly !
A tak wygladal sztorm:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Screeny tego nie oddaja, ale naprawde, mimo ze nawigacyjny informowal o 15 m/s to sila wiatru byla znacznie wieksza ! Przekroczyl juz skale :D W koncu zmeczony chustaniem (zaloga padala na ryjki po 2-3 h wachty) zszedlem na 100 metrow i tam juz nie bujalo, wole przeczekac ten tajfun pod woda.
Druga sprawa. Mimo ze mam 92% realu, na mapie pokazuje mi pozycje wykrytych statkow ! Mozna by to tlumaczyc lacznoscia radiowa i wiadomosciami od innych ubootow, ale otrzymywac te dane nawet 100m pod woda w tamtych czasach to bzdura.
Komputer lepiej obstawia stanowiska, bardziej dba o zaloge. Statki fajnie uciekaja po chybionym ataku :)
Narazie wciaz jestem na patrolu, napisze co dzialo sie pozniej.

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 28.04.05, 16:05 przez Boba Fett, łącznie edytowano 1 raz
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 28.04.05, 15:51

jeśli chodzi o akcję na kanale - płynąłeś już tamtędy przed patchem?

te kontakty na mapie to jakaś lipa... nareszcie wiem o co chodzi tym od WMv2.0 i RUv1.21 - tam są zmienione pliki contacts.cfg żeby się tego pozbyć. na szczęście w SH3v1.0 nie ma tych znaczków, tylko sms od bdu przychodzi, że w tym kwadracie konwój, idzie w tamtą stronę... i tyle. greif an!

a można wachtowego spytać o odległość do celu? bo to akurat było dość przydatne przy strzelaniu z harmaty.
Ostatnio edytowano 28.04.05, 16:33 przez kaa, łącznie edytowano 1 raz
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Boba Fett » 28.04.05, 15:54

kaa napisał(a):...a można wachtowego spytać o odległość do celu? bo to akurat było dość przydatne przy strzelaniu z harmaty.


Mozna, to akurat zostalo :)
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez Boba Fett » 29.04.05, 17:34

Zainstalowalem moda realuboot 1.21. Calego :) chcac sprawdzic jak wyglada to na 1.2. I jestem bardzo zadowolony, jak narazie, nie widac juz tych bzdetnych ikonek na mapie. Jedyne jakie sie pokazuja to ikonkia w momencie komunikatu radiowym o konwoju czy tez grupie bojowej. Moim skromnym zdaniem tak powinno wlasnie byc :) Do tego wzucilem kilka graficznych cudeniek. Teraz moj okret klasy VIIB wyglada bardzo super w malowaniu maskujacym i nowym bordowym kolorem czesci podwodnej kadluba :) Nie wiem dlaczego ale skorki te nie dzialaly u mnie na 1.0 dlatego pisze o tym. Oczywiscie stabilnosc gry znacznie wzrosla, zadnych wyskokow do windy :) Obsluga zalogi jest znacznie ulatwiona teraz, podwojny klik czy tez prawy mysza zalatwia wiekszasc problemow. Narazie brak powaznych walk wiec nie wypowiem sie na temat broni :)

Pozdrawiam
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 29.04.05, 22:35

w RUv1.21 masz pliki .mis te same co na sajcie cavaliera... czyli moim zdaniem te najlepsiejsze. :)

ale skórki to tam nie znalazłem...
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 30.04.05, 00:05

A jakie znaczenie ma skórka ubota gdy sie gra przy wyłączonych widokach zewnetrznych? - żadne, wiec jak dla mnie to nie ma tematu
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Boba Fett » 30.04.05, 00:09

Skorke mam ze stronki Cavaliera :) co prawda jest tylko do "siodemek" ale zanim djde do innych modeli to juz pewno wyjda ;)
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez kaa » 30.04.05, 00:24

ech majam jak możesz swym oczom odmawiać widoku u-boot'a zmagającego się żywiołem, zalewanego falami, targanego wiatrem... nie kumam ;)
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez majama » 30.04.05, 00:46

no, widoki naprawde ładne, widziałem gdy cwiczyłem pierwsze kroki w grze, ale potem je wyłaczyłem bo chcialem miec pełny realizm i czulem że kusiło by mnie podpatrywanie kto na de mna pływa, przywidokach zewnetrznych przydaje sie tez ten znaczek kolorowy na wodzie zebysmy sie nie gubili gdzie jesteśmy w tym oceanie, a ja go wywaliłem bo czasem zaskakiwal mnie przy patrzeniu z peryskopu
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin


Posty: 9 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron