Nowy niszczyciel jesli ktoś chce - L&M
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Nowy niszczyciel jesli ktoś chce - L&M
na forum subsim ( http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... t=jack_410) zamieściłem moją wersje niszczyciela typu L&M .......
Dokładnie chodzi o 4 okręty ukończone jako niszczyciele p-lot. z 4x102mm
do pbrania jest tutaj: ( http://www.gdynia.mm.pl/~jack_410/down/ ... N_DD.L.rar )
pozdrowienia jack_410
Dokładnie chodzi o 4 okręty ukończone jako niszczyciele p-lot. z 4x102mm
do pbrania jest tutaj: ( http://www.gdynia.mm.pl/~jack_410/down/ ... N_DD.L.rar )
pozdrowienia jack_410
- jack_410
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
- Lokalizacja: Gdynia
Więc tak...
nie są to moje pierwsze modele robione do jakiejs tam gry...
zresztą robienie nowych modeli a nie konwersja istniejących to z tym zestawem toolsów do SHIII to moim zdaniem paranoja.... masohizm...itp..
dużo roboty efekt owszem niewspólmierny do nakładu pracy...
ale dość marudzenia narazie mam chęć - to cosik jeszcze podumam ...
Nie żadnych OP nie zamierzam robić może np. Orła ale nie do grania tylo dla AI...
zresztą to tak odległe .....
narazie bedzie Wicher i destroyery typu Bourrasque bo to prawie to samo..
Jak sie mi nie znudzi to moze zrobie Groma ...
zreszta mozna mase zrobic konwersji minimalnym nakladem pracy np. River z Black Swana, nowe CL RNavy z Dido itp...
ale nic nie obiecuje kiedys komus gdzie indziej obiecywałem i doszedłem do tego ze aby sie wywiazywąć musiałbym podarowac sobie prace a na hobby to juz troche było za dużo...
generalnie istniejące narzedzia do SHIII to epoka ZX80 ale na prawde wielkie dzieki i za te co są...
tak na marginesie mam zamiar zwrócic uwage że w SHIII nie ma POLSKIEJ BANDERY WOJENNEJ - POLSKIE OKRETY NOSZĄ BANDERE HANDLOWĄ ta którą powinny podnosic statki .....
soory za screeny - jak je daje to mi chęć przechodzi na robienie...kurcze..
jak widac jeszcze duzo do roboty....
to jest kowersja V&W na toco widać.. Main arm pewnie dam inny tznaczy brytjskie 120 z A-I tznaczy z rumunskiego tznaczy z SHIII C-I...
nie są to moje pierwsze modele robione do jakiejs tam gry...
zresztą robienie nowych modeli a nie konwersja istniejących to z tym zestawem toolsów do SHIII to moim zdaniem paranoja.... masohizm...itp..
dużo roboty efekt owszem niewspólmierny do nakładu pracy...
ale dość marudzenia narazie mam chęć - to cosik jeszcze podumam ...
Nie żadnych OP nie zamierzam robić może np. Orła ale nie do grania tylo dla AI...
zresztą to tak odległe .....
narazie bedzie Wicher i destroyery typu Bourrasque bo to prawie to samo..
Jak sie mi nie znudzi to moze zrobie Groma ...
zreszta mozna mase zrobic konwersji minimalnym nakladem pracy np. River z Black Swana, nowe CL RNavy z Dido itp...
ale nic nie obiecuje kiedys komus gdzie indziej obiecywałem i doszedłem do tego ze aby sie wywiazywąć musiałbym podarowac sobie prace a na hobby to juz troche było za dużo...
generalnie istniejące narzedzia do SHIII to epoka ZX80 ale na prawde wielkie dzieki i za te co są...
tak na marginesie mam zamiar zwrócic uwage że w SHIII nie ma POLSKIEJ BANDERY WOJENNEJ - POLSKIE OKRETY NOSZĄ BANDERE HANDLOWĄ ta którą powinny podnosic statki .....
soory za screeny - jak je daje to mi chęć przechodzi na robienie...kurcze..
jak widac jeszcze duzo do roboty....
to jest kowersja V&W na toco widać.. Main arm pewnie dam inny tznaczy brytjskie 120 z A-I tznaczy z rumunskiego tznaczy z SHIII C-I...
- jack_410
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
- Lokalizacja: Gdynia
Witaj jack_410, mimo wszystko jesteś jedynym, ze znanych mi facetów w kraju robiących do końca jednostki do SH III.
Ponawiam swoja prośbe zrób do gry Orła i Wilka, ja nie potrafię,
Czy np, kształt Wilka mozna przerobić z u-boota IX ???
pozdr
Ponawiam swoja prośbe zrób do gry Orła i Wilka, ja nie potrafię,
Czy np, kształt Wilka mozna przerobić z u-boota IX ???
pozdr
- amigo
- Kapitän zur See
- Tonaż: 983.000 BRT
- Dołączył(a): 07.09.03, 12:34
moim zdaniem problem wyglada tak....
same modele 3D to nie problem - wszystko idzie zrobic albo edytując istniejące (metoda rozciagnij cos / zmniejsz itp) albo robiac od nowa (problem z edycją poprawnych siatek funkcyjnych (odpowiedziqlnych np. za detekcje zderzeń (pocisków/obiektów), masy itp itd).
problemem jest configuracja w przypadku gdyby okręt miał być dla usera.
Poprostu SHIII to system powiedzmy "nie symentryczny" - configuracja Ubota jest bardzo rozległa - pozostałe elementy za to sa uproszczone - tak to widze lub wydaje mi się ze wiem - ale generalnie nie powinienem sie mocno pomylić.
Zauwąż że faktycznie mimo ponawianych prób, zapowiedzi itp faktycznie niema chyba istniejacego sprawnego modu do SHIII innych OP.
(kombinacje z Gato itp to z tego co widziałem raczej protezy - cos dodaja, nie do końca, przy okazji mocno "dezorganizując" prace całego "systemu")
Ja np. generalnie "nie doładowałem" żadnych dodatkowych OP (poza zmianami z GW) - poprostu szkoda mi było zwisów systemu....
Co do edycji:
wyglada to tak:
1. rozpakowanie orginalnego pliku DAT przy urzyciu 3DPACKA
(jakieś 5 wersji - każda innaczej działa,ja używam 2 - jedną rozpakuwuje, drugą robie podgląd wartosci pozycji itp) fajne kwiatuszki jak np. edytujesz lewą strone siatki aby uzyskać w modelu prawą, totalne problemy z otwarciem modeli, poprawnym importem/eksportem do edytorów 3d itp.
2. edycja modelu w jkimś tam edytorze ogólnym np. milkshape/3dmax
3. eksport do DAT siatek - jak w 1. - totalna zabawa.
4. edycja hexedytorem pozycji wyposażenia, elementów modelu - odradzam wygodny 3 dpack - robi cuda jak np. rozwalanie połowy pliku ponizej edytowanego fragmentu poprzez przesuniecie/ zagubienie/ nadpisanie itp.
generalnie wszystko na piechotke - wiekszosć powinno sie robic w pojedynczym edytorze z Dev Packa - ale jak wadomo takowego Ubi nie udostepnil - cześć i chwła Sansalowi (sory jeśłi przekręcilem ale jest troszke późna godzina) za 3Dpacka...
oczywiscie jeszcze problem texturek - ale to inna para kaloszy.....
postaram sie pomyślec o możliwości dodania OP do SHIII i napisze czy moim zdaniem gra warta swieczki .....
Inna kwestia co lepiej - dużo nowych prostszych modyfikacji w co mozna wpakowąć "rybke" czy jeden polski sub którego w grze najprwadopodbniej nie ujrzysz jesli bedziesz grał ubotem....
albo powiedzmy koniecznośc podwójnej instalacji SHIII - jedna dla panów od Doenitza inna dla gości z pod znaku orła...
Ja gram w SHIII od dawna, zresztą grałem we wszystkie SH a modele chciałem robić do poprzednich też ale jak wiadomo nie było za bradzo jak... czym...
Poza tym za SHIII moim zdniem przemawia również jakość "swiata"itp..
pozdrawiam
jack_410
same modele 3D to nie problem - wszystko idzie zrobic albo edytując istniejące (metoda rozciagnij cos / zmniejsz itp) albo robiac od nowa (problem z edycją poprawnych siatek funkcyjnych (odpowiedziqlnych np. za detekcje zderzeń (pocisków/obiektów), masy itp itd).
problemem jest configuracja w przypadku gdyby okręt miał być dla usera.
Poprostu SHIII to system powiedzmy "nie symentryczny" - configuracja Ubota jest bardzo rozległa - pozostałe elementy za to sa uproszczone - tak to widze lub wydaje mi się ze wiem - ale generalnie nie powinienem sie mocno pomylić.
Zauwąż że faktycznie mimo ponawianych prób, zapowiedzi itp faktycznie niema chyba istniejacego sprawnego modu do SHIII innych OP.
(kombinacje z Gato itp to z tego co widziałem raczej protezy - cos dodaja, nie do końca, przy okazji mocno "dezorganizując" prace całego "systemu")
Ja np. generalnie "nie doładowałem" żadnych dodatkowych OP (poza zmianami z GW) - poprostu szkoda mi było zwisów systemu....
Co do edycji:
wyglada to tak:
1. rozpakowanie orginalnego pliku DAT przy urzyciu 3DPACKA
(jakieś 5 wersji - każda innaczej działa,ja używam 2 - jedną rozpakuwuje, drugą robie podgląd wartosci pozycji itp) fajne kwiatuszki jak np. edytujesz lewą strone siatki aby uzyskać w modelu prawą, totalne problemy z otwarciem modeli, poprawnym importem/eksportem do edytorów 3d itp.
2. edycja modelu w jkimś tam edytorze ogólnym np. milkshape/3dmax
3. eksport do DAT siatek - jak w 1. - totalna zabawa.
4. edycja hexedytorem pozycji wyposażenia, elementów modelu - odradzam wygodny 3 dpack - robi cuda jak np. rozwalanie połowy pliku ponizej edytowanego fragmentu poprzez przesuniecie/ zagubienie/ nadpisanie itp.
generalnie wszystko na piechotke - wiekszosć powinno sie robic w pojedynczym edytorze z Dev Packa - ale jak wadomo takowego Ubi nie udostepnil - cześć i chwła Sansalowi (sory jeśłi przekręcilem ale jest troszke późna godzina) za 3Dpacka...
oczywiscie jeszcze problem texturek - ale to inna para kaloszy.....
postaram sie pomyślec o możliwości dodania OP do SHIII i napisze czy moim zdaniem gra warta swieczki .....
Inna kwestia co lepiej - dużo nowych prostszych modyfikacji w co mozna wpakowąć "rybke" czy jeden polski sub którego w grze najprwadopodbniej nie ujrzysz jesli bedziesz grał ubotem....
albo powiedzmy koniecznośc podwójnej instalacji SHIII - jedna dla panów od Doenitza inna dla gości z pod znaku orła...
Ja gram w SHIII od dawna, zresztą grałem we wszystkie SH a modele chciałem robić do poprzednich też ale jak wiadomo nie było za bradzo jak... czym...
Poza tym za SHIII moim zdniem przemawia również jakość "swiata"itp..
pozdrawiam
jack_410
- jack_410
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
- Lokalizacja: Gdynia
Witam
Czy trudno jest wykonać załóżmy taki o to okręt: http://www.steelnavy.com/WMMsmsU5PPlattner.htm
Np. na bazie istniejącego modelu niemieckiego okrętu podwodnego typ II?
Czy trudno jest wykonać załóżmy taki o to okręt: http://www.steelnavy.com/WMMsmsU5PPlattner.htm
Np. na bazie istniejącego modelu niemieckiego okrętu podwodnego typ II?
- Ziuk
- Tonaż: 11.000 BRT
- Dołączył(a): 27.07.06, 22:57
jack_410 dzięki za obszerny wykład, niestety jestem niereformowalny i 90 % nie trafia do mojej wyobraźni.
NAPEWNO NIGDY nie osiągnę tego, aby samemu to robić.
dlatego staram sie molestować innych, znających się na tym, aby pomyśleli o Polskich subach
Pozdr
NAPEWNO NIGDY nie osiągnę tego, aby samemu to robić.
dlatego staram sie molestować innych, znających się na tym, aby pomyśleli o Polskich subach
Pozdr
- amigo
- Kapitän zur See
- Tonaż: 983.000 BRT
- Dołączył(a): 07.09.03, 12:34
sam model zrobic nie jest trudno choć z tymi narzędziami wszystko może byc problemem...
Ja wcale nie twierdze że wszystko kumam w SHIII...
Natomiast jak narazie nie mam na kompie sprawnie działającego dodatkowego OP.
Te co próbowałem dodawac zawsze coś tworzyły...
Wcale nie twierdze że nie moge zrobic np.ORŁA ...
zobaczymy - narazie nie mam takiego planu - sam model "zewnetrzny to kwestia prostego przeskalowania pktów na np. sklonowanym ubocie plus troche kombinacji...
natomiast jak sie mam w to bawić rok - wole zrobic pare "nawodnych" i sobie do nich postrzelać...
Narazie pewnie jutro dostarcze wam Bourrasque/L'Adroit/Wicher .....
Jest po testach jeszcze pare rzeczy do zrobienia zostało..
Generalnie wyszło mi że po sklonowaniu textura pokladu jest nadal pobierana z VW !!!!
Mimo prób rozwiazania problemu nic mi nie wyszło.... po przemapowaniu np. w 3DMax itp texturki sie rozjeżdżały:(
Dumałem dumałem i w końcu wykumałem że mam do wyboru kombinować i tworzyć lub rozwiązac innaczej problem - odwrotnie... od końca
Poprostu postanowiłem nie wnikać - zmieniłem tex pokładu w VW na "uniwersalną" - tznaczy pasujcą do obu okrętów (moimzdaniem )
Przy okazji wywliłem wszelkioe deski z pokładu bo jakoś mi sie nie widzi aby jakiś destroyer miał faktycznie odeskowany pokład - może sie myle...
Poprostu w pakiecie bedzie Bourrasque, VW i VWMod (VW z działami 120mm) plus oczywiscie wszystkie wpisy do Rooster z orginalnymi nazwami dla tych klas i datami wejscia (zejscia ) okretow do słuzby wg. uboat.net choć moim zdaniem to kiepskie troche zórdło...
soory ze sie nie odzywałem ale walczyłem z modelem...
tak bardzo kocham francuzów że nie mogłem sobie dziś odmówić przyjemnosci storpedowania dwóch hunterów (Bouurasque) ..... w ramach testu w single mision...
I jeszcze jedno - mam założonego GW1.1 więc zniszczenia są z NYGM 2.0 mniej więcej....
narazie
pozdrawiam
jack
Ja wcale nie twierdze że wszystko kumam w SHIII...
Natomiast jak narazie nie mam na kompie sprawnie działającego dodatkowego OP.
Te co próbowałem dodawac zawsze coś tworzyły...
Wcale nie twierdze że nie moge zrobic np.ORŁA ...
zobaczymy - narazie nie mam takiego planu - sam model "zewnetrzny to kwestia prostego przeskalowania pktów na np. sklonowanym ubocie plus troche kombinacji...
natomiast jak sie mam w to bawić rok - wole zrobic pare "nawodnych" i sobie do nich postrzelać...
Narazie pewnie jutro dostarcze wam Bourrasque/L'Adroit/Wicher .....
Jest po testach jeszcze pare rzeczy do zrobienia zostało..
Generalnie wyszło mi że po sklonowaniu textura pokladu jest nadal pobierana z VW !!!!
Mimo prób rozwiazania problemu nic mi nie wyszło.... po przemapowaniu np. w 3DMax itp texturki sie rozjeżdżały:(
Dumałem dumałem i w końcu wykumałem że mam do wyboru kombinować i tworzyć lub rozwiązac innaczej problem - odwrotnie... od końca
Poprostu postanowiłem nie wnikać - zmieniłem tex pokładu w VW na "uniwersalną" - tznaczy pasujcą do obu okrętów (moimzdaniem )
Przy okazji wywliłem wszelkioe deski z pokładu bo jakoś mi sie nie widzi aby jakiś destroyer miał faktycznie odeskowany pokład - może sie myle...
Poprostu w pakiecie bedzie Bourrasque, VW i VWMod (VW z działami 120mm) plus oczywiscie wszystkie wpisy do Rooster z orginalnymi nazwami dla tych klas i datami wejscia (zejscia ) okretow do słuzby wg. uboat.net choć moim zdaniem to kiepskie troche zórdło...
soory ze sie nie odzywałem ale walczyłem z modelem...
tak bardzo kocham francuzów że nie mogłem sobie dziś odmówić przyjemnosci storpedowania dwóch hunterów (Bouurasque) ..... w ramach testu w single mision...
I jeszcze jedno - mam założonego GW1.1 więc zniszczenia są z NYGM 2.0 mniej więcej....
narazie
pozdrawiam
jack
- jack_410
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
- Lokalizacja: Gdynia
@Amigo
dzieki bede pamietał...
Zapraszam do nowego topiku o DD Bourrasgue/Wicher class
http://www.ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=1104
dzieki bede pamietał...
Zapraszam do nowego topiku o DD Bourrasgue/Wicher class
http://www.ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=1104
- jack_410
- Tonaż: 28.000 BRT
- Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
- Lokalizacja: Gdynia
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości