1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Nowy niszczyciel jesli ktoś chce - L&M

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 15 • Strona 1 z 1

Nowy niszczyciel jesli ktoś chce - L&M

Postprzez jack_410 » 24.07.06, 23:09

na forum subsim ( http://www.subsim.com/radioroom/showthr ... t=jack_410) zamieściłem moją wersje niszczyciela typu L&M .......
Dokładnie chodzi o 4 okręty ukończone jako niszczyciele p-lot. z 4x102mm
Obrazek Obrazek Obrazek
do pbrania jest tutaj: ( http://www.gdynia.mm.pl/~jack_410/down/ ... N_DD.L.rar )

pozdrowienia jack_410
jack_410
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Tal-Rash » 25.07.06, 07:51

Dzieki Ci o Wodzu. Oby wiecej takich. Szukam statków jak pieniędzy ;-)
Tal-Rash
Leutnant zur See
 
Tonaż: 132.000 BRT

Dołączył(a): 11.10.05, 22:26
Lokalizacja: Piła

Postprzez jack_410 » 25.07.06, 08:48

Myśle że w ciagu tygodnia powinny być:
- Niszczyciele francuskie typu Bourrasque
- Niszczyciele typu Wicher
jak chęci starczy....... :roll:
jack_410
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Brodołak » 25.07.06, 08:58

Fajnie :D Wielkie Dzięki nareszcie więcej celów :D
Brodołak
Admiral
Admiral
Moderator Team
 
Tonaż: 1.770.000 BRT

Dołączył(a): 04.01.06, 13:36
Lokalizacja: Piastów

Postprzez amigo » 25.07.06, 14:26

OOOOOOO ! pięknie a suby Polskie też będziesz tworzył ???
pozdr
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez Reaven^ » 25.07.06, 17:54

właśnie jakieś polaczki też by sie przydały
Reaven^
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 38.000 BRT

Dołączył(a): 11.05.06, 13:58
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Flysz » 25.07.06, 19:35

Jaki piękny ten niszczyciel,nono...bardzo ładny,gratulacje i słowa uznania za stworzenie i to że dałeś go nam :D
Flysz
Leutnant zur See
 
Tonaż: 100.000 BRT

Dołączył(a): 17.01.06, 14:04
Lokalizacja: Kraków

Postprzez jack_410 » 25.07.06, 22:46

Więc tak...
nie są to moje pierwsze modele robione do jakiejs tam gry...
zresztą robienie nowych modeli a nie konwersja istniejących to z tym zestawem toolsów do SHIII to moim zdaniem paranoja.... masohizm...itp..
dużo roboty efekt owszem niewspólmierny do nakładu pracy...
ale dość marudzenia narazie mam chęć - to cosik jeszcze podumam ...
Nie żadnych OP nie zamierzam robić może np. Orła ale nie do grania tylo dla AI...
zresztą to tak odległe .....
narazie bedzie Wicher i destroyery typu Bourrasque bo to prawie to samo..
Jak sie mi nie znudzi to moze zrobie Groma ...
zreszta mozna mase zrobic konwersji minimalnym nakladem pracy np. River z Black Swana, nowe CL RNavy z Dido itp...
ale nic nie obiecuje kiedys komus gdzie indziej obiecywałem i doszedłem do tego ze aby sie wywiazywąć musiałbym podarowac sobie prace a na hobby to juz troche było za dużo...
generalnie istniejące narzedzia do SHIII to epoka ZX80 ale na prawde wielkie dzieki i za te co są...
tak na marginesie mam zamiar zwrócic uwage że w SHIII nie ma POLSKIEJ BANDERY WOJENNEJ - POLSKIE OKRETY NOSZĄ BANDERE HANDLOWĄ ta którą powinny podnosic statki ..... :wink:

Obrazek Obrazek Obrazek
soory za screeny - jak je daje to mi chęć przechodzi na robienie...kurcze..
jak widac jeszcze duzo do roboty....
to jest kowersja V&W na toco widać.. Main arm pewnie dam inny tznaczy brytjskie 120 z A-I tznaczy z rumunskiego tznaczy z SHIII C-I...
Obrazek
jack_410
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez amigo » 26.07.06, 14:22

Witaj jack_410, mimo wszystko jesteś jedynym, ze znanych mi facetów w kraju robiących do końca jednostki do SH III.
Ponawiam swoja prośbe zrób do gry Orła i Wilka, ja nie potrafię,
Czy np, kształt Wilka mozna przerobić z u-boota IX ???
pozdr
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez jack_410 » 27.07.06, 02:49

moim zdaniem problem wyglada tak....
same modele 3D to nie problem - wszystko idzie zrobic albo edytując istniejące (metoda rozciagnij cos / zmniejsz itp) albo robiac od nowa (problem z edycją poprawnych siatek funkcyjnych (odpowiedziqlnych np. za detekcje zderzeń (pocisków/obiektów), masy itp itd).
problemem jest configuracja w przypadku gdyby okręt miał być dla usera.
Poprostu SHIII to system powiedzmy "nie symentryczny" - configuracja Ubota jest bardzo rozległa - pozostałe elementy za to sa uproszczone - tak to widze lub wydaje mi się ze wiem - ale generalnie nie powinienem sie mocno pomylić.
Zauwąż że faktycznie mimo ponawianych prób, zapowiedzi itp faktycznie niema chyba istniejacego sprawnego modu do SHIII innych OP.
(kombinacje z Gato itp to z tego co widziałem raczej protezy - cos dodaja, nie do końca, przy okazji mocno "dezorganizując" prace całego "systemu")
Ja np. generalnie "nie doładowałem" żadnych dodatkowych OP (poza zmianami z GW) - poprostu szkoda mi było zwisów systemu....
Co do edycji:
wyglada to tak:
1. rozpakowanie orginalnego pliku DAT przy urzyciu 3DPACKA
(jakieś 5 wersji - każda innaczej działa,ja używam 2 - jedną rozpakuwuje, drugą robie podgląd wartosci pozycji itp) fajne kwiatuszki jak np. edytujesz lewą strone siatki aby uzyskać w modelu prawą, totalne problemy z otwarciem modeli, poprawnym importem/eksportem do edytorów 3d itp.
2. edycja modelu w jkimś tam edytorze ogólnym np. milkshape/3dmax
3. eksport do DAT siatek - jak w 1. - totalna zabawa.
4. edycja hexedytorem pozycji wyposażenia, elementów modelu - odradzam wygodny 3 dpack - robi cuda jak np. rozwalanie połowy pliku ponizej edytowanego fragmentu poprzez przesuniecie/ zagubienie/ nadpisanie itp.
generalnie wszystko na piechotke - wiekszosć powinno sie robic w pojedynczym edytorze z Dev Packa - ale jak wadomo takowego Ubi nie udostepnil - cześć i chwła Sansalowi (sory jeśłi przekręcilem ale jest troszke późna godzina) za 3Dpacka...
oczywiscie jeszcze problem texturek - ale to inna para kaloszy.....
postaram sie pomyślec o możliwości dodania OP do SHIII i napisze czy moim zdaniem gra warta swieczki .....
Inna kwestia co lepiej - dużo nowych prostszych modyfikacji w co mozna wpakowąć "rybke" czy jeden polski sub którego w grze najprwadopodbniej nie ujrzysz jesli bedziesz grał ubotem....
albo powiedzmy koniecznośc podwójnej instalacji SHIII - jedna dla panów od Doenitza inna dla gości z pod znaku orła...
Ja gram w SHIII od dawna, zresztą grałem we wszystkie SH a modele chciałem robić do poprzednich też ale jak wiadomo nie było za bradzo jak... czym...
Poza tym za SHIII moim zdniem przemawia również jakość "swiata"itp..

pozdrawiam
jack_410
jack_410
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Ziuk » 28.07.06, 16:25

Witam

Czy trudno jest wykonać załóżmy taki o to okręt: http://www.steelnavy.com/WMMsmsU5PPlattner.htm

Np. na bazie istniejącego modelu niemieckiego okrętu podwodnego typ II?
Ziuk
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 11.000 BRT

Dołączył(a): 27.07.06, 22:57

Postprzez amigo » 29.07.06, 11:54

jack_410 dzięki za obszerny wykład, niestety jestem niereformowalny i 90 % nie trafia do mojej wyobraźni.
NAPEWNO NIGDY nie osiągnę tego, aby samemu to robić.
dlatego staram sie molestować innych, znających się na tym, aby pomyśleli o Polskich subach
Pozdr
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez jack_410 » 30.07.06, 23:20

sam model zrobic nie jest trudno choć z tymi narzędziami wszystko może byc problemem...
Ja wcale nie twierdze że wszystko kumam w SHIII...
Natomiast jak narazie nie mam na kompie sprawnie działającego dodatkowego OP.
Te co próbowałem dodawac zawsze coś tworzyły...
Wcale nie twierdze że nie moge zrobic np.ORŁA ...
zobaczymy - narazie nie mam takiego planu - sam model "zewnetrzny to kwestia prostego przeskalowania pktów na np. sklonowanym ubocie plus troche kombinacji...
natomiast jak sie mam w to bawić rok - wole zrobic pare "nawodnych" i sobie do nich postrzelać...
Narazie pewnie jutro dostarcze wam Bourrasque/L'Adroit/Wicher .....
Jest po testach jeszcze pare rzeczy do zrobienia zostało..
Generalnie wyszło mi że po sklonowaniu textura pokladu jest nadal pobierana z VW !!!!
Mimo prób rozwiazania problemu nic mi nie wyszło.... po przemapowaniu np. w 3DMax itp texturki sie rozjeżdżały:(
Dumałem dumałem i w końcu wykumałem że mam do wyboru kombinować i tworzyć lub rozwiązac innaczej problem - odwrotnie... od końca :roll:
Poprostu postanowiłem nie wnikać - zmieniłem tex pokładu w VW na "uniwersalną" - tznaczy pasujcą do obu okrętów (moimzdaniem :D )
Przy okazji wywliłem wszelkioe deski z pokładu bo jakoś mi sie nie widzi aby jakiś destroyer miał faktycznie odeskowany pokład - może sie myle...
Poprostu w pakiecie bedzie Bourrasque, VW i VWMod (VW z działami 120mm) plus oczywiscie wszystkie wpisy do Rooster z orginalnymi nazwami dla tych klas i datami wejscia (zejscia :D ) okretow do słuzby wg. uboat.net choć moim zdaniem to kiepskie troche zórdło...
soory ze sie nie odzywałem ale walczyłem z modelem...
tak bardzo kocham francuzów że nie mogłem sobie dziś odmówić przyjemnosci storpedowania dwóch hunterów (Bouurasque) ..... w ramach testu w single mision...
I jeszcze jedno - mam założonego GW1.1 więc zniszczenia są z NYGM 2.0 mniej więcej.... :roll:
narazie
pozdrawiam
jack
jack_410
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez amigo » 31.07.06, 10:53

planami "Orła" służę, licznymi fotkami również, ponadto miałem kiedyś surową bryłę Orła w 3D maksie, wykonał ją kolega, talent nirzwykły
jak coś to czekam na sygnał
pozdr
amigo
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Vip User
 
Tonaż: 983.000 BRT

Dołączył(a): 07.09.03, 12:34

Postprzez jack_410 » 01.08.06, 13:59

@Amigo
dzieki bede pamietał...

Zapraszam do nowego topiku o DD Bourrasgue/Wicher class
http://www.ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=1104
jack_410
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 28.000 BRT

Dołączył(a): 12.07.06, 17:12
Lokalizacja: Gdynia


Posty: 15 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron