Multiplayer, pierwszy test SH3
Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Multiplayer, pierwszy test SH3
Witam
Wczoraj wieczorem 8 osob (wsrod nich czlonkowie tego forum)
probowalo sesji MULTI.
Ja robilem hosta (upload 256) i o ile sam klimat multi w SH3 mi nie odpowiada, o tyle gralo sie plynnie i milo. Niestety reszta Kaleunow miala
czasami powazne problemy z FPS, co jest o tyle dziwne, ze wplyw gry multiplayer na Framerate odnotowalem po raz pierwszy w zyciu, i tu nie chodzi o LAGI, mielismy ping w granicach 70-150, wiec nie powinno byc tak zle. W czasie pierwszej proby 4 osoby w ogole wypadly z serwera, wiec wyglada na to, ze istnieje ograniczenie do 4 osob, powtorzenie sesji w 4 osoby tylko tez nie poprawilo wydajnosci, gra z Framerate w granicach
3-5 FPS mija sie z celem jak zapewne wiecie.
Mam nadzieje, ze Jatzoo dopisze tez swoj opis sesji, co dziwne, jako posiadacz chyba najszybszego kompa w towarzystwie mial rowniez duze problemy z FPS. dziwna sprawa, wplyw fakt gry ONLINE na Framerate.
Stary Wuj
U-2
Wczoraj wieczorem 8 osob (wsrod nich czlonkowie tego forum)
probowalo sesji MULTI.
Ja robilem hosta (upload 256) i o ile sam klimat multi w SH3 mi nie odpowiada, o tyle gralo sie plynnie i milo. Niestety reszta Kaleunow miala
czasami powazne problemy z FPS, co jest o tyle dziwne, ze wplyw gry multiplayer na Framerate odnotowalem po raz pierwszy w zyciu, i tu nie chodzi o LAGI, mielismy ping w granicach 70-150, wiec nie powinno byc tak zle. W czasie pierwszej proby 4 osoby w ogole wypadly z serwera, wiec wyglada na to, ze istnieje ograniczenie do 4 osob, powtorzenie sesji w 4 osoby tylko tez nie poprawilo wydajnosci, gra z Framerate w granicach
3-5 FPS mija sie z celem jak zapewne wiecie.
Mam nadzieje, ze Jatzoo dopisze tez swoj opis sesji, co dziwne, jako posiadacz chyba najszybszego kompa w towarzystwie mial rowniez duze problemy z FPS. dziwna sprawa, wplyw fakt gry ONLINE na Framerate.
Stary Wuj
U-2
- Stary Wuj
- Tonaż: 25.000 BRT
- Dołączył(a): 31.03.05, 20:16
- Lokalizacja: Warszawa
Tak jak napisał Stary Wuj, z wczorajszej czwórki miałem chyba najmocniejszego kompa (GF 6600 GT GS, 1 GB Ram, A64 3200+).
Przy grze w singlu - zero problemów, gierka śmiga jak marzenie (czasem tylko lekko zwalnia przy wybuchach - ale to już znany problem).
Przy multi natomiast, im bliżej byłem konwoju, tym miałem większe problemy z patrzeniem przez peryskop, co wiązało się z gwałtownym spadkiem liczby FPS (przy odległości około 400-600 metrów - wynosiła ona około 1-3!!!).
I tak jak napisał Stary Wuj - co ma tutaj do czynienia tryb multi do patrzenia przez peryskop i generowania grafiki...?
Jatzoo
U-103
Przy grze w singlu - zero problemów, gierka śmiga jak marzenie (czasem tylko lekko zwalnia przy wybuchach - ale to już znany problem).
Przy multi natomiast, im bliżej byłem konwoju, tym miałem większe problemy z patrzeniem przez peryskop, co wiązało się z gwałtownym spadkiem liczby FPS (przy odległości około 400-600 metrów - wynosiła ona około 1-3!!!).
I tak jak napisał Stary Wuj - co ma tutaj do czynienia tryb multi do patrzenia przez peryskop i generowania grafiki...?
Jatzoo
U-103
- Jatzoo
- Grossadmiral
- Tonaż: 2.353.000 BRT
- Dołączył(a): 22.08.02, 15:03
Nie wiem czy juz o tym wiecie, ale napisze:
jest bład polegający na niebraniu pod uwage poziomu personelu przy sonarze, jest to zwykła pomyłka programistów i kazdy moze ja u siebie poprawić w pliku konfiguracyjnym, a robi sie to tak:
W pliku SENSORS.CFG odnajdujemy sekcję :
;Radar
Radar uses crew efficiency=false
.
.
.
;Hydrophone
Radar uses crew efficiency=true
i widac że ktos sie machnął i podłaczył do hydrofonu kwalifikacje obsługi radaru, należy to zmienic zeby wygładało tak:
;Hydrophone
Hydrophone uses crew efficiency=true
jest bład polegający na niebraniu pod uwage poziomu personelu przy sonarze, jest to zwykła pomyłka programistów i kazdy moze ja u siebie poprawić w pliku konfiguracyjnym, a robi sie to tak:
W pliku SENSORS.CFG odnajdujemy sekcję :
;Radar
Radar uses crew efficiency=false
.
.
.
;Hydrophone
Radar uses crew efficiency=true
i widac że ktos sie machnął i podłaczył do hydrofonu kwalifikacje obsługi radaru, należy to zmienic zeby wygładało tak:
;Hydrophone
Hydrophone uses crew efficiency=true
- majama
- Tonaż: 340.000 BRT
- Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości