1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Multiplayer, pierwszy test SH3

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 4 • Strona 1 z 1

Multiplayer, pierwszy test SH3

Postprzez Stary Wuj » 05.04.05, 11:30

Witam

Wczoraj wieczorem 8 osob (wsrod nich czlonkowie tego forum)
probowalo sesji MULTI.
Ja robilem hosta (upload 256) i o ile sam klimat multi w SH3 mi nie odpowiada, o tyle gralo sie plynnie i milo. Niestety reszta Kaleunow miala
czasami powazne problemy z FPS, co jest o tyle dziwne, ze wplyw gry multiplayer na Framerate odnotowalem po raz pierwszy w zyciu, i tu nie chodzi o LAGI, mielismy ping w granicach 70-150, wiec nie powinno byc tak zle. W czasie pierwszej proby 4 osoby w ogole wypadly z serwera, wiec wyglada na to, ze istnieje ograniczenie do 4 osob, powtorzenie sesji w 4 osoby tylko tez nie poprawilo wydajnosci, gra z Framerate w granicach
3-5 FPS mija sie z celem jak zapewne wiecie.
Mam nadzieje, ze Jatzoo dopisze tez swoj opis sesji, co dziwne, jako posiadacz chyba najszybszego kompa w towarzystwie mial rowniez duze problemy z FPS. dziwna sprawa, wplyw fakt gry ONLINE na Framerate.

Stary Wuj
U-2
Stary Wuj
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 25.000 BRT

Dołączył(a): 31.03.05, 20:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jatzoo » 05.04.05, 14:19

Tak jak napisał Stary Wuj, z wczorajszej czwórki miałem chyba najmocniejszego kompa (GF 6600 GT GS, 1 GB Ram, A64 3200+).

Przy grze w singlu - zero problemów, gierka śmiga jak marzenie (czasem tylko lekko zwalnia przy wybuchach - ale to już znany problem).

Przy multi natomiast, im bliżej byłem konwoju, tym miałem większe problemy z patrzeniem przez peryskop, co wiązało się z gwałtownym spadkiem liczby FPS (przy odległości około 400-600 metrów - wynosiła ona około 1-3!!!).

I tak jak napisał Stary Wuj - co ma tutaj do czynienia tryb multi do patrzenia przez peryskop i generowania grafiki...?


Jatzoo
U-103
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez Jatzoo » 05.04.05, 14:21

I jeszcze jedna uwaga - pomimo tego że Stary Wuj wybrał załogę w klasie 'standard' ;-) hydro i sonar sprawowały się doskonale - nie to co w trybie single - czyli kolejna zagadka :-|
Jatzoo
Grossadmiral
Grossadmiral
Global Mod
 
Tonaż: 2.353.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.02, 15:03

Postprzez majama » 19.04.05, 16:22

Nie wiem czy juz o tym wiecie, ale napisze:

jest bład polegający na niebraniu pod uwage poziomu personelu przy sonarze, jest to zwykła pomyłka programistów i kazdy moze ja u siebie poprawić w pliku konfiguracyjnym, a robi sie to tak:

W pliku SENSORS.CFG odnajdujemy sekcję :

;Radar
Radar uses crew efficiency=false
.
.
.
;Hydrophone
Radar uses crew efficiency=true

i widac że ktos sie machnął i podłaczył do hydrofonu kwalifikacje obsługi radaru, należy to zmienic zeby wygładało tak:

;Hydrophone
Hydrophone uses crew efficiency=true
majama
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 340.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 13:14
Lokalizacja: Szczecin


Posty: 4 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron