1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Mody a SH3

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 7 • Strona 1 z 1

Mody a SH3

Postprzez PL_U-96 » 22.05.05, 20:38

Duzo sie pisze - za duzo- na temat modow do SH3 a czy ktos wogole zadal sobie takie pytanie czy aby te mody nie beda prowadzily- albo juz prowadza- do BUGOW i SZOPEK w SH3 w trybie MULTI?? Jak mnie pamiec nie myli to tak sie wlasnie dzialo w SH2 i DC a czy w SH3 tak sie dzieje?? Pytam bo sam nie wiem i tego nie testowalem i nie mam zbytnio czasu sie tym bawic a juz 3 czerwca wyjdzie w polsce SH3 ludzie z polski zaczna masowo grac szukajac pomocy i instalowac wszelkie upiekszacze a potem sie okaze ZONK gra SH3 szaleje i wiekszosc ludzi powie ze SH3 jest skopana.
PL_U-96
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 93.000 BRT

Dołączył(a): 19.09.04, 18:11
Lokalizacja: Sosnowiec / 100lica

Postprzez Boba Fett » 22.05.05, 22:21

Z tego co wyczytalem na forum subcom, to jesli gracze maja te same mody, nie ma zadnego problemu, sa tez rady jak zrobic multiinstalke (kilka wersji SH3, zmodowana, pusta itd. na dysku) Tylko ze teraz tego znalezc nie moge :/
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez PL_U-96 » 22.05.05, 22:53

SPOKO SPOKO ja tez o tym wiem tylko, ze tutaj rodzi sie dalszy problem bo trzeba bedzie ludzia pisac instrukcje jak i co maja instalowac dlatego prosciejsze bedzie nie instalowac takich modow bo tak na dobra sprawe nie wiadomo co kto ma.
PL_U-96
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 93.000 BRT

Dołączył(a): 19.09.04, 18:11
Lokalizacja: Sosnowiec / 100lica

Postprzez Grom » 22.05.05, 23:30

Mody spowodowały, że moja załoga nie odpoczywała pomimo 12 godzin w łóżkach i kompletnym wystopowaniu okrętu. Po czym odinstalowałem grę i ją zainstalowałem ponownie, a przy próbie instalcji patch 1.1 dostałem komunikat, że gra jest niewiadomego pochodzenia i instalcja patcha nie może być kontynuowana :shock:
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez Boba Fett » 22.05.05, 23:57

Grom napisał(a):Mody spowodowały, że moja załoga nie odpoczywała pomimo 12 godzin w łóżkach i kompletnym wystopowaniu okrętu. Po czym odinstalowałem grę i ją zainstalowałem ponownie, a przy próbie instalcji patch 1.1 dostałem komunikat, że gra jest niewiadomego pochodzenia i instalcja patcha nie może być kontynuowana :shock:


Zainstalowales moda RealUboot lub Beery fatiuge, nieodpoczywajaca zaloga ma symulowac zmeczenie walka, zreszta sam mod jest jednym z najlepszych, obecnie czekam z utesknieniem na wersje 1.3 majaca wprowadzac olbrzymia dawke realizmu (praca sonarow, eskorta itd itd Zreszta wszystko jest na forum Subcom) Dostales taka informacje (patch 1.1) poniewaz nie usunales katalogu z gra, a wiec pozostaly podmienione pliki. Mozesz smialo usuwac katalog po deinstalacji, save`y sa przechowywane w "Moje dokumenty".

Pozdrawiam
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic

Postprzez Grom » 23.05.05, 00:38

Jak to nie odpoczywają, bo są zmęczeni walką ? Gdzie tu realizm ? ;)
Grom
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 701.000 BRT

Dołączył(a): 16.03.04, 11:22
Lokalizacja: Reading UK

Postprzez Boba Fett » 23.05.05, 02:12

Inaczej, dluzej sie mecza niz normalnie, gdy padaja juz na buzki i tak moga wykonywac swoje funkcje, ale popelniaja bledy, zawodza itd. Dziala to wysmienicie, tylko trzeba odpowiednio chlopakow rozplanowac :) Moim skromnym zdaniem, mimo poczatkowej niecheci, lepiej sie mozna zzyc z zaloga, po kilku patrolach znam prawie cala na pamiec :lol: Tworca moda, Beery, zapowiada dopracowanie kwesti zalogi w nowym RUb 1.3 bo nie zaprzeczam, ale system ma wady ;) Bardzo trudno jest odwzorowac cos takiego jak ogolnie pojete zmeczenie. Dlugi rejs w ciaglym napieciu w puszce 2na2 moze wykonczyc niejednego twardziela :) Aby wrocic do starego systemu zmeczenia wystarczy podmienic plik basic.cfg w katalogu data, na orginalny nie zmodowany :)
Naprawde polecam Ci rozegrac kilka patroli z modem RU (obecnie jest dostepny 1.22 nie dzialajacy z patchem 1.3, co przy "poprawkach" wprowadzonych przez rumunow w nim nie jest duza wada :lol:) Gra wyglada o niebo lepiej 8)

Pozdrawiam
Boba Fett
Leutnant zur See
 
Tonaż: 111.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.05, 00:23
Lokalizacja: North Atlantic


Posty: 7 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron