1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Longer Repair Times v1.31

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 2 • Strona 1 z 1

Longer Repair Times v1.31

Postprzez Gregpo » 10.01.07, 12:01

Co sadzicie o tym dodatku do GWX?

Podobno mial wydluzac czas naprawy uszkodzen i usuwania przeciekow robiac gre bardziej realistyczna. Niestety mialem przypadek calkiem niewielkich uszkodzen, a czas naprawy brzmial 20 godzin !!!... Ale to pomijajac ... ten przesadzony czas ... to mimo, ze wszyscy uwijali sie jak mogli, usuwali uszkodzenia .... nie udalo sie zatrzymac przeciekow. Mimo, ze sie wynurzylem .... po 30 minutach ... okret zatonal w wyniku zalania ... Hmmm ... dziwne to, bo uszkodzony byl wlasciwie tylko dzial radiooperatora ... i ... flak gun ... Nawet kolor uszkodzen byl zolty ....


..... chyba znowu ktos przesadzil w druga strone ... :-(
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez jaxa » 10.01.07, 16:43

Mod jako taki jest naprawde super, bo czas naprawy uszkodzeń w podstawowej wersji gry jest nie do przyjęcia. W GWX został trochę wydłużony, ale i tak jest za krótki. Problem w tym, że nvdrifter, autor LRT, w wersji 1.31 przesadził trochę z przeciekami. Miałem dokładnie identyczną sytuację jak Ty - lekkie uszkodzenia w dwóch pierwszych przedziałach (na kilkanaście godzin roboty, kolor żółty), a mimo to, po wynurzeniu, uboot zatonął z powodu zalewania przedziałów, którego nie dało sie zatamować.
W wątku dotyczącym LRT na subsim.com forum rzuciłem ten temat nvdrifterowi i mam nadzieję, że nowa wersja 1.32 będzie pod tym względem naprawiona.
jaxa
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 78.000 BRT

Dołączył(a): 06.05.05, 18:10


Posty: 2 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron