1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Kontakty na mapie

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 8 • Strona 1 z 1

Kontakty na mapie

Postprzez Jagdtiger » 12.05.05, 05:53

czy wie ktoś jaki plik jest odpowiedzialny za pojawianie się kontaktów na mapie? Jak wiadomo w podstawowej wersji gry pojawia się ich od groma i mamy statków do wyboru do koloru. Załoga nie nadąża z przeładowywaniem torped. W WorldModzie zmienione jest tylko to, że szybciej znikają, chociaż nie jestem pewny czy nie pojawia się ich jeszcze więcej. Natomiast W RealUboocie kontaktów nie ma prawie wcale. Czy odpowiedzialny jest za to tylko jeden plik np contacts czy może kilka?
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez kaa » 12.05.05, 15:01

masz na myśli tylko znaczki na mapie czy fizyczną obecność statków na morzu? za pierwsze odpowiada afaik contacts.cfg, za drugie pliki .mis: scr i rnd.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jagdtiger » 12.05.05, 20:59

Tylko znaczki na mapie...
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez kaa » 12.05.05, 21:21

a generalnie o co chodzi? chcesz mieć znaczki czy nie?

ps
ja w v1.0 nie miałem nigdy żadnych znaczków, z modami czy bez.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Jagdtiger » 13.05.05, 06:22

Właśnie nie chcę żadnych znaczków tak jak w RU1.22 albo niech się pojawiają ale bardzo rzadko.
Jagdtiger
Fregattenkapitän
 
Tonaż: 508.000 BRT

Dołączył(a): 16.02.03, 20:43
Lokalizacja: 3miasto

Postprzez kaa » 13.05.05, 10:25

no to spróbuj wziąć contacts.cfg z tej wersji która Ci się najbardziej podobała i wrzuć do swojej. chyba RUv1.21 kasował znaczki.
kaa
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 320.000 BRT

Dołączył(a): 19.04.05, 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Paweł » 29.06.05, 12:05

Czy jeśli zamienię te pozycję w contact.cfg na zera to całkowicie znikną kontakty na mapie?
"Decay Time For Important Radio Contacts=172800 ;[>0] seconds
Decay Time For Opportunity Radio Contacts=32400 ;[>0] seconds
Decay Time For Imprecise Sensor Contacts=600 ;[>0] seconds
Decay Time For Precise Sensor Contacts=60 ;[>0] seconds"
Bo w wersji "demonstracyjnej" 1.0 można było w opcjach ustawić żeby na mapie było zawsze czysto i wtedy polowało się tylko przy użyciu hydrofonów. W wersji 1.2 PL mimo odchaczenia w opcjach kontaktry i tak pojawiają się na mapie.
Paweł
 

Re: Kontakty na mapie

Postprzez Szymczak » 21.12.09, 10:57

Co do znaczników na mapie jest odpowiedzialny za to jeden plik. Maps.cfg a dokładnie SH3/data/Menu/cfg ;)
Szymczak
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 19.000 BRT

Dołączył(a): 21.12.09, 10:09
Lokalizacja: Tarnów


Posty: 8 • Strona 1 z 1

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron