1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Jak modyfikowac SH3

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 49 • Strona 2 z 21, 2

Postprzez rico31 » 21.03.06, 03:11

Witam
Chris mam pytanko do ciebie a mianowice czy moge uzyc twego modu
znaczy zamiany kiosku z typu 7b na typ 7c w U-boocie 7b bo zrobiłem moim zdaniem dosc dobre malowanie U-boota i chciałem się nim podzielic na subsim z chłopakami ale nie wiem czy mogę to zapodac nie urażając cie
druga sprawa to wyszedł mod poprawiający te kable z tyłu u-boota 7c
a jam mam twój mod w starszej wersji znaczy jak go wklejam to jest ten błąd z typu 7c z tymi kablami i moja prożba jest taka czy nie mógł bys zrobic 2 wersji poprawionej bez błędu z kablami bardzo cię prosze
bo sam nie umie tego zrobic
aha to malowanie to miks Fubara-Foo.bar i jeszce ktos tam nie wiem czy to ta sama osoba i czy nie posądzi mnie o plagiat w sumie to całkiem inne malowanie połaczenie 4 malowan dostepnych na subsim i nie tylko
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
rico31
Leutnant zur See
 
Tonaż: 135.000 BRT

Dołączył(a): 20.07.05, 19:26

Postprzez CICHY69 » 22.05.06, 14:24

Witam

Dam to tutaj, żeby nie zakładać nowego tematu może się doczekam odpowiedzi.
Załatwiłem sobie kod, który miał mi umożliwić pływanie na najlepszej łodzi podwodnej dostępnej w grze. Oto ten kod:

Użyj edytora tekstowego (najlepiej Notatnika) do otwarcia pliku z rozszerzeniem .cfg, jaki znajduje się w folderze "\sh3\data\cfg\careers\yourcarreer" (dla pewności warto jednak zrobić kopię zapasową pliku). Odnajdź w nim szczegóły odnośnie ostatniej misji i zmień ilość przyznawanych zwrotów (amount of reowns).
Następnie należy zapisać zmiany i uruchomić program - bez problemów będzie można wtedy nabyć najlepszą i największą łódź podwodną dostępną w całej grze.


Niby nie powinno być problemu, tylko, że ja nie mam w folderze cfg pliku o nazwie careers i co za tym idzie yourcareer. Wie ktoś, o co tu chodzi? Kod ten się powtarza na wielu różnych stronach, czyli to nie jest raczej pomyłka.
Będę wdzięczny za pomoc.

Już nie aktualne za bardzo sie pospieszyłem z tym postem. :)
Tego pliku nie szuka sie w folderze z gra tylko w save-ach

Nara
CICHY69
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 2.000 BRT

Dołączył(a): 25.03.06, 20:42
Lokalizacja: Płock

Postprzez The Edge » 23.05.06, 14:03

majama napisał(a):Używam dwóch hexeditorów
Na tym chyba się "wywaliłem" - słoneczna konwersja zakończona ulewą niewiedzy :roll:
Czy podmieniając pliki dźwiękowe - powinienem jeszcze gdzieś w plikach "treściowych" Silenta pozmieniać odwołania do swoich zmian?
Zaliczyłem 2 wtopy:
- spodziewaną: robiłem zmiany w trakcie patrolu i to bez odinstalowania Commandera - taki chciałem być szybki :D To się odbiło już przy Inicjalizacji;
- też spodziewaną, ale mimo wszystko miałem nadzieję ;) Łyknął podmianę plików, Inicjalizacja spoko, nawet wypłynąłem z portu. "Zadumkę" przeżył, gdy trzeba było odtworzyć pierwszy ze zmienionych plików - nie odtworzył, w ogóle dźwięku nie było, a po chwili SH3 na pasku też nie było :roll:
Cały temat konwersji dźwięku przeniosłem do swojego wątku "Pytania laika"
The Edge
Leutnant zur See
 
Tonaż: 154.000 BRT

Dołączył(a): 20.04.06, 10:39
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Góra » 25.12.06, 19:00

Witam , jestem tu nowy i mam następujacą sprawe:
ze stronki http://www.ebort2.co.uk/ zassałem japońca (co to za typ?)
co musze zrobić aby go dodać nie podmieniając za typ IXD2

i jeszcze jedno jak sie edytuje obiekty
Góra
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 31.000 BRT

Dołączył(a): 25.12.06, 16:23
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez evan82 » 16.11.07, 12:32

Ten temat sie już tak dawno skończył, że chyba wszyscy zginęli w głębinach!
Panowie koledzy jak ktoś wie to niech napisze jak dodać statki do portów i w których plikach grzebać tak z grubsza. Na razie nie chcę GWX. Pozdrawiam!
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez evan82 » 18.01.08, 21:03

Dodawanie statków do portów już wiem jak sie robi, ale problem polega na wpisaniu dokładnych współrzędnych takiego statku to znaczy w którym miejscu ma stać i w jakim porcie. Czy ktoś może wie jak zdobyć takie współrzędne, może jest jakiś program do tego, aby to określić i wklepać w dane statku. Pozdrawiam i liczę na pomoc. Głupio teraz kończyć jak tak niewiele mnie dzieli od swobodnego grzebania przy portach. :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wibwk » 19.01.08, 04:28

Karl Fenchel napisał(a):Ten temat sie już tak dawno skończył, że chyba wszyscy zginęli w głębinach!
Panowie koledzy jak ktoś wie to niech napisze jak dodać statki do portów i w których plikach grzebać tak z grubsza. Na razie nie chcę GWX. Pozdrawiam!


Wiesz gdy się ma oryginalną grę to do niej dodany jest edytor misji, wersje pirackie tego nie mają.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez evan82 » 19.01.08, 12:53

wibwk napisał(a):
Karl Fenchel napisał(a):Ten temat sie już tak dawno skończył, że chyba wszyscy zginęli w głębinach!
Panowie koledzy jak ktoś wie to niech napisze jak dodać statki do portów i w których plikach grzebać tak z grubsza. Na razie nie chcę GWX. Pozdrawiam!


Wiesz gdy się ma oryginalną grę to do niej dodany jest edytor misji, wersje pirackie tego nie mają.


Tak, już znalazłem w edytorze misji. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wibwk » 20.01.08, 12:47

Karl Fenchel napisał(a):
wibwk napisał(a):
Karl Fenchel napisał(a):Ten temat sie już tak dawno skończył, że chyba wszyscy zginęli w głębinach!
Panowie koledzy jak ktoś wie to niech napisze jak dodać statki do portów i w których plikach grzebać tak z grubsza. Na razie nie chcę GWX. Pozdrawiam!


Wiesz gdy się ma oryginalną grę to do niej dodany jest edytor misji, wersje pirackie tego nie mają.


Tak, już znalazłem w edytorze misji. :D


To teraz przeczytaj instrukcję jak z niego korzystać a dopiero potem doradzaj jak edytować pliki Kampani i które /patrz inny wątek i Twoje porady/
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez evan82 » 20.01.08, 15:47

wibwk napisał(a):
Karl Fenchel napisał(a):
wibwk napisał(a):
Karl Fenchel napisał(a):Ten temat sie już tak dawno skończył, że chyba wszyscy zginęli w głębinach!
Panowie koledzy jak ktoś wie to niech napisze jak dodać statki do portów i w których plikach grzebać tak z grubsza. Na razie nie chcę GWX. Pozdrawiam!


Wiesz gdy się ma oryginalną grę to do niej dodany jest edytor misji, wersje pirackie tego nie mają.


Tak, już znalazłem w edytorze misji. :D


To teraz przeczytaj instrukcję jak z niego korzystać a dopiero potem doradzaj jak edytować pliki Kampani i które /patrz inny wątek i Twoje porady/


Nie wiem co masz na myśli, ale mój sposób działa kolego.
Pan wibwk stwierdził wspaniałomyślnie, że źle doradzam, tylko że trzy porty już u siebie zapełniłem jednostkami.
Panie wibwk, kiedyś prosiłem, ale teraz nalegam aby pan napisał nam wszystkim, jak zapełnić porty w Kampanii gry przez SH3 mission editor.
Jeżeli sie da, a nie wiem bo nigdy sie nie bawiłem SH3Editorem, to chętnie skorzystam z pańskiej wiedzy o ile będzie pan łaskaw się nią tu podzielić.
Zmierzajmy do sedna sprawy a nie pouczajmy innych. Jak znasz instrukcje to nie zaszkodziło by troszkę sie pofatygować i postukać w klawiaturę.
Jeżeli już kiedyś o tym pisałeś to proszę bardzo, wstaw tu link, tak by było chyba prościej.
Ale jak dla mnie to nie musisz sie już fatygować i tak poradzę sobie sam.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

"maty " na kosku

Postprzez Pitter » 25.03.08, 00:03

ktoś wie co i gdzie zapisane i odpowiedzialne jest za "maty" na górnej części kiosku ? czasem je mam czasem nie i nie mogę odnaleźć zależności
Pitter
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 14.07.07, 20:55
Lokalizacja: śląsk

Postprzez sOnar » 27.03.08, 05:12

Proszę nie bierz tego za atak ale próbę motywacji do rozwijania się:

...to czysty cheat takie przeróbki w saveach Cichy...

wróżyć z tego można od razu: nie znasz obsługi kalkulatora bo liczysz ślepo na faty i akustyki, nie umiesz być idealnie cichym i skutecznie wiać a po któreś-tam masz ogromne problemy nawet na tak żałosnym normalu - skoro potrzebny Ci równie żałosny XXI..

Dla wielu ludzi jakich znam z reala to najgorsza plama na honorze - cheat.

Ja jestem na 100% realu na kampanii IX2D w lutym 1943 z tonażem khm.... ponad 1.500.000 ton (tak - milion pięćset tysięcy) i nie mam XXI bo jest mi zbędny ten szrot. W realiach tylko jeden był na patrolu bojowym.

Miały źle obliczoną konstrukcję i nie wytrzymywały takich głębokości jak VIIki a zwłaszcza VIIC/42 (256m) bo je gniotło już na ok 190 z tego co słuchy niosą. Nie wiem po co Ci cheatowanie i XXI skoro nie opanowałeś innych do perfekcji. Dla mnie XXI jest do d... bo bez rufowych czuję się jak tyranozar bez ogona - zero równowagi i nic mnie nie kręci w ślepym leceniu na przysłowiowy ryj - bo w XXI to sposób na przeżycie i walkę jest na UBI <rechot>...

Science fiction XXI nie osiągnęły nic poza paroma testami i treningami załóg...
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Postprzez evan82 » 28.03.08, 21:28

sOnar napisał(a):Proszę nie bierz tego za atak ale próbę motywacji do rozwijania się:

...to czysty cheat takie przeróbki w saveach Cichy...

wróżyć z tego można od razu: nie znasz obsługi kalkulatora bo liczysz ślepo na faty i akustyki, nie umiesz być idealnie cichym i skutecznie wiać a po któreś-tam masz ogromne problemy nawet na tak żałosnym normalu - skoro potrzebny Ci równie żałosny XXI..

Dla wielu ludzi jakich znam z reala to najgorsza plama na honorze - cheat.

Ja jestem na 100% realu na kampanii IX2D w lutym 1943 z tonażem khm.... ponad 1.500.000 ton (tak - milion pięćset tysięcy) i nie mam XXI bo jest mi zbędny ten szrot. W realiach tylko jeden był na patrolu bojowym.

Miały źle obliczoną konstrukcję i nie wytrzymywały takich głębokości jak VIIki a zwłaszcza VIIC/42 (256m) bo je gniotło już na ok 190 z tego co słuchy niosą. Nie wiem po co Ci cheatowanie i XXI skoro nie opanowałeś innych do perfekcji. Dla mnie XXI jest do d... bo bez rufowych czuję się jak tyranozar bez ogona - zero równowagi i nic mnie nie kręci w ślepym leceniu na przysłowiowy ryj - bo w XXI to sposób na przeżycie i walkę jest na UBI <rechot>...

Science fiction XXI nie osiągnęły nic poza paroma testami i treningami załóg...


Z tym Science fiction to bym sie nie zgodził jednak. Nie wiem skąd wytrzasnąłeś poza tym te 190 m max dla XXI? Mogły schodzić na 320m. Miały wady ale to była tylko wina produkcji a nie konstrukcji która była o wiele lepsza od poprzednich typów. XXI to nie sposób na przeżycie. To nowatorska jak na tamte czasy myśl techniki wojennej wprowadzona w realia, tyle że owszem, zbyt późno. Nie służyły do przeżycia, tylko do skutecznego ataku. To VII i IX pod koniec wojny natomiast służyły już prawie jako trumny dla załóg, w skutek nowych sposobów walki jakie wprowadzili alianci, i postępu jaki osiągnęli w dziedzinie zwalczania broni podwodnych. Ja osobiście całą wojnę pływam na XXI. Mam gdzieś co kto sobie powie czy pomyśli bo nie jestem durniem, aby tak poważne rzeczy jak honor sprowadzać do gier PC. Gra to tylko rozrywka. sOnar zalogowałem się na twoim forum, ale nic mnie tam nie ciągnie. Tu jest sto razy lepiej. Czasem ktoś posmrodzi, ale jestem tu swobodny. U was to trzeba od razu pływać na 100% realizmu. To zwykły snobizm. Jak nie to od razu "honorowi panowie" wyszukują epitety. Człowieku ja nie zamierzam się bawić w wojnę na poważnie na PC. Nie wprowadzaj tu zasad jakiś "klas" graczy jak na twoim forum. Szkoda tylko że na święta dostaję życzenia na mail w stylu:
"żeby baby wam chętnie dawały", bez kitu! Nie jestem świętoszkiem ale trochę powagi nie zawadzi. :idea:
Co do kolorów podwodnych to twój patent jednak ma kiepskie strony.
A na koniec proszę o usunięcie Mnie z tamtego forum [nie, nie z tego Jatzoo, pisze do sOnara] co bym durnych życzeń więcej nie dostawał. Nie zaśmiecać mi skrzynki takim syfem.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dragonfly » 29.03.08, 18:14

Pierwsza sprawa.
Kwestia kłótni kto jest lepszy, bo gra na 100% realizmu była już raz poruszana i chyba lepiej byłoby dla każdego żeby już tą sprawę zostawić w spokoju. Sam jestem zwolennikiem grania full realnego, co nie znaczy że muszę prowadzić krucjatę i "nawracać" innych na mój sposób grania. Każdy gra jak mu się podoba. Dlatego proszę zarówno Ciebie sOnar, jak i innych, aby w przyszłości darowali sobie podobne spory.

Druga sprawa.
Sprawy osobiste prosze załatwiać na PW.

Dzięki za uwagę.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez evan82 » 29.03.08, 21:59

Dla ścisłości. Jak ktoś gra na 100% bo naprawdę ma z tego frajdę to rozumiem.
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

wieksza ilosc torped

Postprzez wachstiel » 22.08.08, 21:09

czy da sie jakos zmienic aby miec zamiast 5 torped np 20 ?
wachstiel
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 5.000 BRT

Dołączył(a): 22.08.08, 21:06

Postprzez evan82 » 22.08.08, 22:10

Pytajcie pod "Klubem VIIB i XXI", lub pod tematem "Jak modyfikować SH3". Od razu nowy temat to chyba...
Ps:Da się Kolego. :idea:
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak modyfikowac SH3

Postprzez klaudi » 27.06.09, 01:08

Witam , mam pytanko jak zmodyfikować stery głębokości w U-XXI bo w U-VII to widziałem u kumpla ale w tedy nie byłem za interesowany a on już nie pamięta z kąt z dobył sterowanie odbywało z wnętrza okrętu na kącie klikało się myszką dwa razy , a mniej ważne miał okręt pomalowany w pasy maskujące tak jak bywało na U-IX Help !

Pozdrawiam .
klaudi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 20.06.09, 18:10

Re:

Postprzez klaudi » 27.06.09, 01:29

Dla wielu ludzi jakich znam z reala to najgorsza plama na honorze - cheat.

Ja jestem na 100% realu na kampanii IX2D w lutym 1943 z tonażem khm.... ponad 1.500.000 ton (tak - milion pięćset tysięcy) i nie mam XXI bo jest mi zbędny ten szrot. W realiach tylko jeden był na patrolu bojowym.

Miały źle obliczoną konstrukcję i nie wytrzymywały takich głębokości jak VIIki a zwłaszcza VIIC/42 (256m) bo je gniotło już na ok 190 z tego co słuchy niosą. Nie wiem po co Ci cheatowanie i XXI skoro nie opanowałeś innych do perfekcji. Dla mnie XXI jest do d... bo bez rufowych czuję się jak tyranozar bez ogona - zero równowagi i nic mnie nie kręci w ślepym leceniu na przysłowiowy ryj - bo w XXI to sposób na przeżycie i walkę jest na UBI <rechot>...

Science fiction XXI nie osiągnęły nic poza paroma testami i treningami załóg..

Szanowny Kolego Demagogie to Ty nie siej !!!! Żenujące ,że zmieniasz Historie U-XXI faktycznie ukazały u schyłku wojny patroli bojowych było naście udział brało aż 5 okrętów , alianci bali się ich i to one zrewolucjonowały dalszy rozwój okrętów po dziś dzień wiele technicznych rozwiązań do dziś stosuje .
a nie wiem czy napadającemu jest potrzebna ty lnia obrona ? juz nie wspomnę o osiągach hmmm , oj nie jest to zamach na Ciebie ale tylko mała korekta sam jestem fanem u-bootów już kilka widziałem a ostatnio w zatoce Puckiej odnaleźli jeden lezy na 47m , w tym roku wybieram na niego z grupą nurasów .ma po otwierane włazy :)
klaudi
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 9.000 BRT

Dołączył(a): 20.06.09, 18:10

Re: Jak modyfikowac SH3

Postprzez sOnar » 27.06.09, 18:39

Oskar za wypowiedź na temat zabaw z XXI :)
sOnar
Leutnant zur See
 
Tonaż: 148.000 BRT

Dołączył(a): 26.01.07, 05:02
Lokalizacja: www.wardc.890m.com

Re:

Postprzez dragonfly » 28.06.09, 00:42

dragonfly napisał(a):Pierwsza sprawa.
Kwestia kłótni kto jest lepszy, bo gra na 100% realizmu była już raz poruszana i chyba lepiej byłoby dla każdego żeby już tą sprawę zostawić w spokoju. Sam jestem zwolennikiem grania full realnego, co nie znaczy że muszę prowadzić krucjatę i "nawracać" innych na mój sposób grania. Każdy gra jak mu się podoba. Dlatego proszę zarówno Ciebie sOnar, jak i innych, aby w przyszłości darowali sobie podobne spory.

Druga sprawa.
Sprawy osobiste prosze załatwiać na PW.

Dzięki za uwagę.

Hmmm... Powiem tyle.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Re: Jak modyfikowac SH3

Postprzez driver134 » 13.07.09, 14:30

Witam Czy pamięta ktoś jak się zmienia rozdzielczość w Sh 3
driver134
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 354.000 BRT

Dołączył(a): 12.12.06, 19:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak modyfikowac SH3

Postprzez piechcik » 23.08.09, 13:33

zmieniasz w ustawieniach moje dokumenty/sh3/data/cfg/main
piechcik
Oberleutnant zur See
 
Tonaż: 287.000 BRT

Dołączył(a): 12.02.07, 19:55

Re: Jak modyfikowac SH3

Postprzez winters » 29.11.09, 13:19

Ahoj!
Czy ktoś może ma pomysł, jak można zmienić numer u-boota. Właśnie zmieniłem "kajak" U-2 na typ VII C, numer U-2 pozostał :(
Zmiana w sh3/data/cfg/main nic nie dała...
winters
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 40.000 BRT

Dołączył(a): 20.11.05, 18:53
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia strona

Posty: 49 • Strona 2 z 21, 2

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron