1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

GWX2.0 & stare mody

Moderatorzy: Jatzoo, dragonfly

Posty: 33 • Strona 1 z 21, 2

GWX2.0 & stare mody

Postprzez Pitter » 18.12.07, 11:59

Witam,

jeśli ktoś już testował mody ze starego GWX i chodzą na nowym niech wpisze nazwy.

Dziękuję
Pitter
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 14.07.07, 20:55
Lokalizacja: śląsk

Postprzez Shiv » 18.12.07, 13:15

ja używam tylko trzech (innych narazie nie potrzebuje)

Dammage Textures 2.0
DasBoot clothes
i skin okretu typu VII zrobionego przez Karla Fenchela
Shiv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 85.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 23:14

Re: GWX2.0 & stare mody

Postprzez Gregpo » 18.12.07, 20:50

Pitter napisał(a):Witam,

jeśli ktoś już testował mody ze starego GWX i chodzą na nowym niech wpisze nazwy.

Dziękuję


a jakie mody masz na mysli ..? Ja osobiscie testuje kilka - pozniej podziele sie wrazeniami.
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Re: GWX2.0 & stare mody

Postprzez Pitter » 19.12.07, 14:01

Gregpo napisał(a):
Pitter napisał(a):Witam,

jeśli ktoś już testował mody ze starego GWX i chodzą na nowym niech wpisze nazwy.

Dziękuję


a jakie mody masz na mysli ..? Ja osobiscie testuje kilka - pozniej podziele sie wrazeniami.



szczególnie dym z silników i otwarte drzwi do przedziału radiowego jak i "texture waves"
Pitter
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 14.07.07, 20:55
Lokalizacja: śląsk

Postprzez Gregpo » 19.12.07, 15:44

Jak dla mnie to OLC_Improved_Wave_Textures jest super. Dziala z GWX 2.

"otwarte drzwi" :P .... nie dzialaja ale sa w przygotowaniu pod GWX2.

Co do dymow, efektow FX to proponuje RB_SH4_Effects_for_SH3_2_22 (juz jest chyba nastepna wersja) ... chociaz sam nie uzywam tego modu ... bo te plywajace ciala po zatopieniu statkow oraz wubuchy z "malych" jednostek jakby byly tankowcami sa ... zalamujace.

Fajny mod "atmosferyczny" z efektami z SH4 polecam. Zwie sie SH4_Scene_for_SH3_8k_v2_3.


... a tak poza tym ... jak wygladaja u was chmury noca ...?... u mnie na LCD sa straszne ... wkurza mnie to niemilosiernie. Sam juz nie wiem czy to sterowniki, ustawienia karty czy po prostu na LCD takie juz musza byc ... :( Kombinowalem na 1000 sposobow i bez rezultatow ...
HELP!!! :!:
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez shalashaska » 19.12.07, 17:07

Gregpo napisał(a):
Fajny mod "atmosferyczny" z efektami z SH4 polecam. Zwie sie SH4_Scene_for_SH3_8k_v2_3.




A co to takiego?Można prośić o dokładniejsze objaśnienie?
shalashaska
Leutnant zur See
 
Tonaż: 127.000 BRT

Dołączył(a): 21.03.07, 18:32

Postprzez Pitter » 19.12.07, 18:55

[quote="Gregpo"]

Co do dymow, efektow FX to proponuje RB_SH4_Effects_for_SH3_2_22 (juz jest chyba nastepna wersja) ...

tego moda znam ale miałem konkretnie na myśli dym z d..:D ale swojej, tzn dym z rur wydechowych Ubota
Pitter
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 17.000 BRT

Dołączył(a): 14.07.07, 20:55
Lokalizacja: śląsk

Postprzez Gregpo » 19.12.07, 19:03

http://www.speedyshare.com/905491159.html


pod tym linkiem mozna zessac:

1. SH4 Scene for SH3 8k v2 3.rar - wedlug mnie fajna sprawa i warto przetestowac ...

2. OLC Improved Wave Textures.rar - razem z modem powyzej u mnie wyglada wszystko superek

3. RadioLog Expanded.rar - a to cos dla tych, ktorym jest za malo wiadomosci w grze. Jest to obecnie najwiekszy zbior wiadomosci. Oczywiscie zapewne wiekszosc z nich nie ma jakiegokolwiek odniesienia do samej gry i sytuacji w niej panujacej ... ale jezeli ktos ma ochote to mozna sciagac.
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez Wojtek15 » 02.01.08, 22:07

Może trochę głupie pytanie - czy z nowym GWXem będzie działał SH3Gen?
I jeszcze jedno: mógłby ktoś wrzucić do sieci plik NTRW_.zon?
Zainstalowałem poprawkę do ASW Trawlera i nie mogę teraz wczytać gry ;(.
Jak wrzucę plik z podstawowego GWX 2 to będę mógł wczytać grę i dopiero potem wrzucę poprawke.
Z góry dzięki,
Trzymajcie się.
//EDIT: Plik znajduje się w katalogu \data\Sea\NTRW_\
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez Shiv » 02.01.08, 22:17

Wojtek15 napisał(a):czy z nowym GWXem będzie działał SH3Gen?

tak SH3Gen dziala z GWX2.0 x]

--
Shiv
Shiv
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 85.000 BRT

Dołączył(a): 10.11.07, 23:14

GWX2.0 & stare mody

Postprzez kimano-u96 » 02.01.08, 23:35

Co to jest SH3Gen tak dla wyjasnienia prosze o szczegół
kimano-u96
Korvettenkapitän
 
Tonaż: 413.000 BRT

Dołączył(a): 28.11.07, 16:59
Lokalizacja: Górzno

Re: GWX2.0 & stare mody

Postprzez TheEdge » 03.01.08, 00:21

kimano-u96 napisał(a):Co to jest SH3Gen tak dla wyjasnienia prosze o szczegół

Poczytaj piętro niżej - 'Gdzie szukać dużych okrętów'.
TheEdge
Oberfähnrich zur See
 
Tonaż: 62.000 BRT

Dołączył(a): 03.12.07, 23:11

Postprzez wibwk » 03.01.08, 03:04

Wojtek15 napisał(a):I jeszcze jedno: mógłby ktoś wrzucić do sieci plik NTRW_.zon?
Zainstalowałem poprawkę do ASW Trawlera i nie mogę teraz wczytać gry ;(.

Niemożliwe jest żeby zmiana pliku .zon uniemożliwiła wczytanie zasejwowanej gry, przy okazji ta poprawka jest "zwalona" zrobiona na chybcika i nie sprawdzona, u mnie powoduje złe wyświetlanie lub znikanie tekstur przy pewnych kątach patrzenia.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Wojtek15 » 03.01.08, 15:37

wibwk napisał(a):
Wojtek15 napisał(a):I jeszcze jedno: mógłby ktoś wrzucić do sieci plik NTRW_.zon?
Zainstalowałem poprawkę do ASW Trawlera i nie mogę teraz wczytać gry ;(.

Niemożliwe jest żeby zmiana pliku .zon uniemożliwiła wczytanie zasejwowanej gry, przy okazji ta poprawka jest "zwalona" zrobiona na chybcika i nie sprawdzona, u mnie powoduje złe wyświetlanie lub znikanie tekstur przy pewnych kątach patrzenia.

A jednak. Dzisiaj wypakowałem GWX (akurat mam instalkę na dysku) do pustego folderu i skopiowałem potrzebny mi plik do folderu z grą. Pomogło, spokojnie wczytałem patrol i zakończyłem go.
Pozdro
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez wibwk » 03.01.08, 17:40

To faktycznie nieprawdopodobne :?: u siebie ten plik również zmieniałem w połowie patrolu i tak jak zwykle przy podobnych zmianach nie było żadnych problemów, dziwny i ciekawy przypadek, miałeś w tym patrolu jednego NTRW zatopionego? bo tylko chyba w takim przypadku SH3 może się wykrzaczyć, może sprawdza i ten plik (sumę kontrolną?) w kolejnych sejwach.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez Wojtek15 » 03.01.08, 17:48

Nie, nie zatopiłem jeszcze żadnej jednostki. Ale właśnie byłem w trakcie podchodzenia do konwoju i płynął w nim właśnie ASW Trawler, to może być przyczyną.
Wojtek15
Leutnant zur See
 
Tonaż: 193.000 BRT

Dołączył(a): 29.09.07, 09:13
Lokalizacja: 200m pod powierzchnią wody

Postprzez Energizer » 10.01.08, 10:34

Mam pytanie odnośnie instalowania SH Commandera do GWX2
W SH Comm. tworze nową karierę, odpalam SH3 (z pozimu SH Commandera) i ładuję karierę utworzoną wfcześniej w SH Commanderze.
Problem polega natym że przy Starcie i ładowaniu już misji w połowie paska wywala mnie z SH3.
SH Commander modyfikuje pliki w SH3 w ten sposób że po odinstalowaniu SH Command i stworzeniu nowej kariery z poziomu już samego SH3 ten błąd powtarza się i gra jest do przeinstalowania. :oops:

Na sieci znalazłem coś takiego:
http://picturehost.realsimulation.com/U ... hp?id=1697

przy czym chciałbym wiedzieć co to za Mod, nie usmiecha mi się 3 raz reinstalować SH3 + GWX, lepiej puścić kilka torped w merchy

Tak wiem mógłbym grać bez SH Commandera ale przyzwyczaiłem się do mojej starej załogi i nie chcę mieć żółtodziobów bez kwalifikacji, jak i IX we wrześniu 1939 przydała by się :)
Energizer
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 19.12.07, 15:20
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez wibwk » 10.01.08, 15:07

Energizer napisał(a):Na sieci znalazłem coś takiego:
http://picturehost.realsimulation.com/U ... hp?id=1697

przy czym chciałbym wiedzieć co to za Mod, nie usmiecha mi się 3 raz reinstalować SH3 + GWX, lepiej puścić kilka torped w merchy


Przecież sama nazwa wskazuje co to jest, jeśli chcesz Commandera używać z GWX2 to musisz zainstalować tę nakładkę która uczyni pliki konfiguracyjne Comm. kompatybilnymi z GWX2.
wibwk
Kapitänleutnant
 
Tonaż: 360.000 BRT

Dołączył(a): 09.02.06, 18:21

Postprzez dragonfly » 10.01.08, 15:26

Poza tym jak byk jest o tym w instrukcji do GWX. Wyjaśnia ona sporo kwestii technicznych związanych z GWX 2.0.
dragonfly
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Moderator Team
 
Tonaż: 800.000 BRT

Dołączył(a): 22.09.03, 12:42
Lokalizacja: Żagań

Postprzez Energizer » 11.01.08, 11:04

Dzięki za powyższe informacje.
Przebiłem się przez dokumentacje i przygotowałem na przyszłość poradnik dla opornych.
Instalujemy SH3 v1.4b + SH Commandera v 2.7 (czyli najnowszą) - można pobrać z:
http://www.users.on.net/~jscones/software/products.html

Ze strony :
http://www.u-boot.realsimulation.com/
Zasysamy plik "GWX2.0Cfg4SH3Cmdr.7z" i w katalogu w którym instalowaliśmy SH Commandera odnajdujemy katalog cfg.
Podmieniamy pliki - na te które pobraliśmy.
Odpalamy SH Commandera i w ustawieniach zmieniamy:

- Select;Use historic U-boat availability dates&; when playing a career in the 30th/33rd flotilla
- Select ;Set number of days spent in base; to 55 when playing a career in the Far East
- Do not use the ;Grey Wolves 24 hour; fatigue model
- Do not use the ;Combined Ship Pack; add-on

Teraz możemy utworzyć nową kampanię i ruszyć do boju.

Jeżeli znacie angielski to w dokumentacji GWX2 na stronie 45 (lub s.58 Adobe Readera) jest opis konfiguracji.
Energizer
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 7.000 BRT

Dołączył(a): 19.12.07, 15:20
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez Thomsen » 11.01.08, 14:32

Witam Wszystkich jako świeżo upieczony forumowicz U-Bootwaffe
Mam pytanie :)
Czy znacie jakis dobry mod do SH3 polepszający grafikę ognia i dymu , tak żeby nie gryzł sie przy okazji z GWX 2.0 i z modem "enhanced damage effects" który mam aktywowany z GWX.
używałem moda z efektami ognia i eksplozji z SH4 ale zawiódł mnie i wydaje sie gorzej zrealizowany niz ten oryginalny, albo może u mnie coś nie działa prawidłowo.
Z góry dzięki za pomoc :)
Thomsen
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 06.01.08, 11:53

Postprzez evan82 » 11.01.08, 15:19

Model dymu i eksplozji z GWX Ci nie odpowiada? :?: :?
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Thomsen » 11.01.08, 15:30

kurcze właśnie nie , jakiś ten ogień taki hmmmm sztuczny, ale to kwestia subiektywna zapewne i chyba nadmierny esteta ze mnie wyłazi :D
Thomsen
Fähnrich zur See
 
Tonaż: 12.000 BRT

Dołączył(a): 06.01.08, 11:53

Postprzez Gregpo » 11.01.08, 15:43

Thomsen napisał(a): Mam pytanie :)
Czy znacie jakis dobry mod do SH3 polepszający grafikę ognia i dymu , tak żeby nie gryzł sie przy okazji z GWX 2.0 i z modem "enhanced damage effects" który mam aktywowany z GWX.


Moze Paskalsmoke Ci sie spodoba...

http://www.speedyshare.com/412483613.html
Gregpo
Leutnant zur See
 
Tonaż: 129.000 BRT

Dołączył(a): 15.11.06, 23:54
Lokalizacja: TORUN\WAWA

Postprzez evan82 » 11.01.08, 15:44

Thomsen napisał(a):kurcze właśnie nie , jakiś ten ogień taki hmmmm sztuczny, ale to kwestia subiektywna zapewne i chyba nadmierny esteta ze mnie wyłazi :D


Estetyczności nigdy za wiele. Ja tam nie wiem jak wygląda efekt z 2.0, ja korzystam z tych z GW podstawowego, choć mam podstawową wersje gry.
Na razie mi odpowiada. :D
evan82
Kapitän zur See
 
Tonaż: 921.000 BRT

Dołączył(a): 03.11.07, 01:11
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona

Posty: 33 • Strona 1 z 21, 2

Powrót do SH III



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości